Külön lehet kapni gumit,de azt is bele kell ragasztani.Van kompletten levegöszüröházal együtt bontott ilyenem, csak meg kell nézni hogy ugyanolyan mint az ennyim. Szerelted már ki a tiedet? Elhozod összenézzük, vagy eljössz és kiszerelem ha gondolod.
Koszi szepen a segitseget, nekem is nagyon tettszik a dob, rengeteg videot neztem rola es nagyon megtetszett a hagja. Meg annyi lenne a kerdesem, hogy Magyarorszagon vetted (hol?) vagy pedig kulfoldrol?
az osszekoto gumit esetleg bontoban probald meg mert ujonnan igen draga kb 10000 ft darabja. Valtoval megprobalhatod hogy ami a blokk felol van gombfej + kar atforditod hogy a gombfej belul legyen akkor tobb hely lesz a rud es valtokar kozott, az enyemen igy volt.
Sziasztok! Lenne egy két kérdésem azoktól akinek pc36 van!
Van a váltókar és a váltórúd, ott nekem szinte egymást sorolják, azon elvileg csak ugy tudnék változtatni, hogy megszüntetem a váltókar holtjátékát, mert van kb 2-3 mm kifele jövő mozgása. Amugy az imbusz csavar jól megvan húzva, meg van is ott egy alátét is! Szóval ez természetes vagy kivan kopva a váltókarom?
Hozzáteszem h nem borult a motor!
A másik kérdésem h hol tudok beszerezni olyan gumicsövet ami a karburátor és a légszüröházat köti össze? Mert elvan repedezve! A Válaszotokat Köszönöm!
Imádom!
A killerrel nagyon szép brummogós hangja van. Adnak hozzá egy kártyát, így mindenhol hivatalosan megfelel. Ha a killert kiveszed, akkor pedig ereszd el a hajam van.
Taki69-nek is ilyen van.
Mindkettőnk képtárában meg tudod nézni.
Ízlések és pofonok ..., de nekem ennél szebb és ennél jobb nincs.
Komotorozni soha nem fogjuk tudni a tank teljes tartalmát. MIkor a fényezéshez szedtük le a tankot, levettük a csapot is. Akárhogy forgattuk a tankot és próbáltuk kiönteni belőle a teljes tartalmat nem sikerült, maradt benne egy fél liter minimum. És ekkor ugye forgattuk. Normál esetben egyszerűen nem jön ki a full anyag belőle.. Ennyi. Volt már rá példa hogy leállt alattam, mert kifogyot a benga, de akkor sem ment bele az előírt 16 liter.
Hello! Ez nálam is így megy, pont akartam kérdezni ezzel kapcsolatban. Bár nekem nincs szintmérőm (2002), de a szomorú jelzés felvillanása után szoktam menni még van 50 kilómétert, és akkor is még van benne 2-3 liter körül, pedig tartalék elvileg 4 liter.
Repedezett gumicsőről tudnál feltenni képet.Lehet hogy tudok segíteni.
Van a váltókar és a váltórúd, ott nekem szinte egymást sorolják, azon elvileg csak ugy tudnék változtatni, hogy megszüntetem a váltókar holtjátékát, mert van kb 2-3 mm kifele jövő mozgása. Amugy az imbusz csavar jól megvan húzva, meg van is ott egy alátét is! Szóval ez természetes vagy kivan kopva a váltókarom?
Hozzáteszem h nem borult a motor!
A másik kérdésem h hol tudok beszerezni olyan gumicsövet ami a karburátor és a légszüröházat köti össze? Mert elvan repedezve! A Válaszotokat Köszönöm!
Visszakerestem,de nem találom az infot.
Valaki panaszkodott hogy sír-visít a váltója, de nem tudom mi volt a megoldása... egyik munkatársamnak is ezt csinálja,azért érdeklődnék..
Valaki emléxik a megoldásra?!
Elöre is köszi !
A killerrel nagyon szép brummogós hangja van. Adnak hozzá egy kártyát, így mindenhol hivatalosan megfelel. Ha a killert kiveszed, akkor pedig ereszd el a hajam van.
Taki69-nek is ilyen van.
Mindkettőnk képtárában meg tudod nézni.
Ízlések és pofonok ..., de nekem ennél szebb és ennél jobb nincs.
Én tartalék attekerese utan szoktam tankolni 13liter korul megy bele.
A benzincsapról tele tanknál is nyugodtan lehúzhatod az üzemanyag csövet, nem folyik ki a benzin.
Komotorozni soha nem fogjuk tudni a tank teljes tartalmát. MIkor a fényezéshez szedtük le a tankot, levettük a csapot is. Akárhogy forgattuk a tankot és próbáltuk kiönteni belőle a teljes tartalmat nem sikerült, maradt benne egy fél liter minimum. És ekkor ugye forgattuk. Normál esetben egyszerűen nem jön ki a full anyag belőle.. Ennyi. Volt már rá példa hogy leállt alattam, mert kifogyot a benga, de akkor sem ment bele az előírt 16 liter.
Ez másnak is így megy?