Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem van egy kappa plexim pont el akarom adni milyen evjaratra kell? 98-02 -re biztos jo tobbire nem tudom ha erdekel holnap rakok fel fotot
Létezhet bizony....
Most néztem egy Kappát létezik, hogy szerelő kittel együtt harminc...?
Utánagyártottak mennyiért mennek?
Givi és társait találsz csak, de azt is újban érdemes keresni mert bontott elég ritka. Gyári viszont aranyáron van. Nem is tudom, 34-hez volt gyári plexi ?
Valakinek esetleg egy plexi jó áron?
Nem igazán értem a kérdést. Ha gyújtásra teszed, akkor a helyzetjelző és a tompított bekapcsol. Indításkor a fényszórót lekapcsolja. Parkoló állásban működik csak a helyzetjelző (gondolom, nem próbáltam).

A felső villahidat ha leveszed, látszik ha elment a cső. Mindenestre ellenőrizd a kormánycsapágyat is.
Semmi ilyen opciója nincs, ez egy hornet
valahogy nem jön válasz arra hogy 2006os horneten a gyújtáskulccsal mit lehet kapcsolni:/ nem tudja senki? csak simán helyzetjelző kell h legyen?
akkor marad a gyári beszerzése valahogyan :)
isti86-nak volt gondja vele. Illetve a sógorom is így járt.
Jókis Depretto
Hangtompítód van hozzá? Azzal esélyesebb a dolog. Nélküle nem látok sok sanszot, hiába van benne E
Az én szaros Martinommal is baszakodtak a műszakin, pedig abba is van E meg benne volt a szűkítő is, amivel konkrétan szerintem halkabb mint a gyárival. Ilyen ez az ország.
na ez a kipuff van fent most.. ezzel kpmre? :O
Nemrég itt a fórumon valaki rakott fel képet hogy a kormány tengelye is elég könnyen sérül arra is érdemes lenne ránézni
Plexi van rajta de levettem es ugy is probaltam. A csapagy nem log de kicserelem . Koszi.
Kormánycsapagyat nézd meg.
Nagyobb plexi vagy doboz van rajta? Nekem amikor rajt a nagy túradobozom, akkor tudja csinálni nagyobb sebességnél... de ez alap.
Ezt a kört már lefutottam de azért köszi. Esetleg más tipp?
Nekem is volt ilyen jelenségem. Elvittem a kereket gumishoz és centírozást követően abbahagyta.
50 felett kb.
Én 900-as Hornetemet vittem Martin sportdobbal 2 hete, be van ütve e-betű, gondoltam nem lesz semmi baj, aztán azért odaszóltak, hogy ez meg mi, miért üvölt ennyire. De megmutogattam az e-betűt, aztán nem kekeckedtek utána már.
Képet majd csinálok persze. Elvben nem kérik már a nyilatkozatot. Ha te csináltattad és a gyári helyett raktak fel akkor aki készítette annak kötelessége adni egy papírt, hogy ez teljesíti az emissziós és hangteljesítményben előírt értékeket. De ha te így vetted és egy ilyen kísérőlevél nem kötelező okmánya a motornak. Pláne nem Olaszban akkor az dönt ami a dobba be van jegyezve. Illetve a rendszerre is raknak el jelzéseket. Nekem pl asszem e13 van a dobon a leömlőkön meg e4 talán. Ez számít. Nekem a 900 egy K5 GSX R 1000es dobbal ment. Nem típusazonos de bele van ütve ami kell és ennyi. Nekem sincs hozzá papírom. Hol vetted egyébként? Minis Pista?
Nem ilyen egyszerű a dolog... 15ezer körül lehet venni gyári dobot, ha közelebb lennél szívesen oda adnám az enyémet. Nem tudom a 34ről le kell-e venni a faridomot de a 36-ról le kell viszont így is kb 20 perc alatt kicseréli az ember a dobot és akkor 100% nincs kötekedés.


Boromir, arról a titán leömlőről tudnál felrakni képet úgy hogy látszik az alja ?
vagy mondták azt is h már olaszba kellett volna a kipuffra a papír.. mert még olasz a motor vagy akkor is lehet magyar kipufogos papírt rá?
vagy valami elérhetőség?