Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha lenne egy elérhetőség, megbeszélhetnénk a részleteket
Hazafelé próbálgattam kuplung nélkül, hát, nekem kuplunggal jobban bejön.
Az felőlünk jött
Attól függ, ha intenzíven gyorsitasz ki lehet kuplung nélkül viszont a csak csordogalsz csak csattan meg rant nagyot... Kuplungoljatok abból baj nem lesz
Szerencsére nagyon szép idő volt. 11 és 14h között voltam kint. Viszont épp most vonult át egy felhőszakadás itt Veresegyházán, na ez jó, hogy nem kapott el. :)
Nem kapott el az eső menet közben? Nálunk össze vissza esett egész nap, az esőruhát meg reggel kiraktam, mert nem fért a dobozba....
Kerültem ma 140 km-t a Börzsönyben majd a Pilisben. :)
nagyon jó kuplung nélkül
nem esik a nyomaték....
Ha váltásra gondolsz, akkor én kuplunggal. Próbálgattam nélküle, de így jobban megy.
Egy kérdés... :)
Kuplungal vagy kuplung nélkül?:)
en is koszonom, orulok hogy meg vagy vele elegedve, majd lodd a kepeket
Feltettem múlt héten az Exectől vett DPM dobot, ma sikerült is munkába menet tesztelni. Egy db killer van beletéve, így is nagyon szép hangja van, de majd kipróbálom killer nélkül is.

Picit állítottam az alapjáraton, nagyon jól viselkedik.

Kösz Exec!

Majd csinálok képeket is róla.
Szep motor! Pont ilyen plexire vadaszok:-)
Bocsanat, tevedtem:-)
Köszönöm, hogy nem felejtetted el!
Nagyon szépen köszönöm, ha v.milyen adatra még szüksége lenne a "hegesztőnek" szólok.
Köszönöm szépen!
Nagyon patent!
SZia!

NGK CR9-EH9 Kb 2500 - 3000 Ft / db.
Sziasztok, a 2000 es 600 as hornetembe milyen gyertya jár? a pontos típusát valaki tudja? Köszi előre is :)
Sziasztok!

Közülünk volt ma valaki 17h körül Budapest XI kerület Lágymányosi híd - Kopaszi gát meletti úton egy fekete 2007- Hornet-l Dianese bőrszerkóba?
Ha tudsz akkor mi lenne az ára?
Köszönöm a segítségeteket!
amint tudom majd kipróbálom, hogy hogyan is működik a HISS kontroll.
Hat igen. Kezzel szemre visszahuztuk de szerintem hulyeseg volt. A tied milyen?
Köszi!
Akkor a 1050 ft/db reális, mert kicsit keveselltem. Természetesen csak újban gondolkodom, a régi kuka. A balos tükör ha folyamatosan fellazul menet közben (nyilván egyszer túl lett húzva), akkor milyen megoldás lenne rá a jó? Valamint, tudom ez csukló és időjárás függő is, de csütörtökön, kb 15 fokban a vízhőmérő nem ért el a feléig. Nagyjából ha jól emlékszem a második vagy harmadik vékony piros csíknál, kb a harmad és fél között állt be, de azt is kb 10-15 km után. Szerintetek nincs túl hűtve a gépem? Valamint ilyen időben ilyen üzemmelegségű motort leállítva és egy óra múlva elindítva reális, hogy egy kis szívatót kérjen? Kb. 20mp-re húztam rá utána, egalizálódott az alapjárat.