Attól függ, ha intenzíven gyorsitasz ki lehet kuplung nélkül viszont a csak csordogalsz csak csattan meg rant nagyot... Kuplungoljatok abból baj nem lesz
Szerencsére nagyon szép idő volt. 11 és 14h között voltam kint. Viszont épp most vonult át egy felhőszakadás itt Veresegyházán, na ez jó, hogy nem kapott el. :)
Feltettem múlt héten az Exectől vett DPM dobot, ma sikerült is munkába menet tesztelni. Egy db killer van beletéve, így is nagyon szép hangja van, de majd kipróbálom killer nélkül is.
Picit állítottam az alapjáraton, nagyon jól viselkedik.
Köszi!
Akkor a 1050 ft/db reális, mert kicsit keveselltem. Természetesen csak újban gondolkodom, a régi kuka. A balos tükör ha folyamatosan fellazul menet közben (nyilván egyszer túl lett húzva), akkor milyen megoldás lenne rá a jó? Valamint, tudom ez csukló és időjárás függő is, de csütörtökön, kb 15 fokban a vízhőmérő nem ért el a feléig. Nagyjából ha jól emlékszem a második vagy harmadik vékony piros csíknál, kb a harmad és fél között állt be, de azt is kb 10-15 km után. Szerintetek nincs túl hűtve a gépem? Valamint ilyen időben ilyen üzemmelegségű motort leállítva és egy óra múlva elindítva reális, hogy egy kis szívatót kérjen? Kb. 20mp-re húztam rá utána, egalizálódott az alapjárat.
nem esik a nyomaték....
Kuplungal vagy kuplung nélkül?:)
Picit állítottam az alapjáraton, nagyon jól viselkedik.
Kösz Exec!
Majd csinálok képeket is róla.
Nagyon szépen köszönöm, ha v.milyen adatra még szüksége lenne a "hegesztőnek" szólok.
NGK CR9-EH9 Kb 2500 - 3000 Ft / db.
Közülünk volt ma valaki 17h körül Budapest XI kerület Lágymányosi híd - Kopaszi gát meletti úton egy fekete 2007- Hornet-l Dianese bőrszerkóba?
http://imagerz.com/qbzbwutvawm...
http://imagerz.com/qbzbwutv
awm...
amint tudom majd kipróbálom, hogy hogyan is működik a HISS kontroll.
Akkor a 1050 ft/db reális, mert kicsit keveselltem. Természetesen csak újban gondolkodom, a régi kuka. A balos tükör ha folyamatosan fellazul menet közben (nyilván egyszer túl lett húzva), akkor milyen megoldás lenne rá a jó? Valamint, tudom ez csukló és időjárás függő is, de csütörtökön, kb 15 fokban a vízhőmérő nem ért el a feléig. Nagyjából ha jól emlékszem a második vagy harmadik vékony piros csíknál, kb a harmad és fél között állt be, de azt is kb 10-15 km után. Szerintetek nincs túl hűtve a gépem? Valamint ilyen időben ilyen üzemmelegségű motort leállítva és egy óra múlva elindítva reális, hogy egy kis szívatót kérjen? Kb. 20mp-re húztam rá utána, egalizálódott az alapjárat.