Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mire figyeljek első sorban?
Ezt én is néztem tegnap(nem mint vásárló), olcsón adja. Ha tényleg vezetett szervizkönyves, akkor már túl rossz nem lehet. Meg kell nézni.
Menyire lóg ki a blokk mellett ? Előbb leérhet mint a labtarto ?
Erre gondolok. Mi a véleményetek róla?
Ha mindent megkapott, akkor 100e km-t is elmehet különösebb gond nélkül. A hahu-n hirdetett fehér PC36-ot nézegeted?
A CBF600 és a CB600F Hornethez való givi bukócső valóban tök egyformának néz ki. Még az összeszereléséhez használatos alkatrészek is megegyeznek egy csavar kivételével.
Érdekelne, hogy Hornet-nél mennyi az a maximális km amit egy motor bír. Pl. egy 63 ezerben levő motor már nagyon ki lehet kopva?
Köszi!
Köszi. Ez már jó kiindulópont.
GIVI TN368. Sajnos a GIVI már nem gyártja, a Kappa keresés is hiába való. Van TN369 ami szemre teljesen ilyen, a Shoxtól el akartam kérni egy odaillesztés erejéig, de a Givinél rákérdeztek és azt a választ kapták, hogy az PC36-ra nem jó. Így azt mondták, hogy úgy van csomagolva, hogy nem nézhetem hozzá. Ha van valahol megfelelő ismeretséged, ez egy jó út szerintem, hiszen ugyanannak a blokknak ugyanott kell lenni a felfüggesztésének. Legalábbis egy próbát megér. Nekem úgy oldódott meg, hogy tudtam egyet venni használtan itt a fórumon.
Emzsolt: szeretném megkérdezni, hogy a bukócső ami a motorodon van, milyen gyártmányú? Tetszik, hogy elég diszkréten van a blokk mellett. Egy ilyenre beneveznék én is.
Sziasztok!

Sajnos úgy néz ki, hogy a Hornetem váza egy kicsit megcsavarodott a tank alatti rész, ha minden igaz(így vettem, de csak most vettük észre ).
A kérdésem az lenne, hogy tudtok-e olyan szakműhelyt, ahol vázat javítanak, illetve, hogy nincs-e valakinek eladó váza(papírozható)?

Előre is köszi!
Ezt kifelytened?
persze mert a kuplunkgosar szegecsei miatt morog.
Legalább tudom hogy nem hibás, és kopott :D Éngem nem zavar a morgás, sem a nyivogás. Sőt, a nyivogás tetszik is :D
vagyis ilyenre
Ilyenre gondolsz?
Olyanokra gondoltam ,mint amiken a felnid is látszik..
Előbb kérdezned kellett volna Én is kicseréltem és picit halkabb lett a morgás de ablakon kidobott pénz. Már bánom hogy cseréltem
Csendesebb így...
Ezt mindnekitől kérdem. Gondolom ismerős a hang mindenikek, amikor autóval tolatnak, és a vonyító hang. Vagy ha egyesbe huzatod meg a motor. Eredeti kipufogóval a horneton, nektek is, a motorból menet közbe, sebességfokozattól függetlenül, olyan 2-3-4ezer fordulaton, ez a vonyító hang jön ki? Na azért annyira nem hangos, de eléggé hallani. Mondjuk nekem a hang tetszik :D De azthittem, hogy kopott csapágy. A kuplungot is ha kiengedtem, alapgázon morgott, de ha behúztam, abbahagyta. Kicseréltem a 4 , 21 , 22 -es alkatrészeket, de menetközbe ugyanúgy vonyít, és a kuplung kiengedésekor... na azt talán nem mondhatnám hogy ugyanúgy morog, de hallani még.. Tehát feleslegesen dobtam ki 30000forintot :D
hazudtam mert nem egyedi de még nem láttam sehol Ebayen találtam, lementettem a képet elküldtem a MoMatDesign-nak, megcsinálták. Nekem tetszik. Felragasztás nem lett 100%-os

Milyen kis ablakos képre gondolsz?
Patent !
Külön megrendelésre csinálták a felnicsíkot, vagy van ilyen készen is?!?

Amúgy hogy lehet ilyen kisablakos képet csinálni ?!
Bocs Levi igy alakult
Csendesebb így, ha nem lenne benne akkor olyan hangja lenne mint a fogaskerekes vfr-eknek vagy mint a triumph 675ös blokkjának.
ejjj Pedig meg szerettem volna nézni azt a motort