az a baj hogy valószínű ez csak akkor fog kiderülni mikor felrakom rá
mert anno mikor felraktam vágtam másfél másfél centit a kormányból
most fasza minden bovdenek nem feszesek, de kitudja mit csinálna a kormánymagasítóval.........
Köszi! A plexit dekopír fűrésszel vágtam el (13 cm-t), utána flex-szel simogattam meg, majd karbonfólia, majd vissza a gyári gumiszegély rá. Nekem sokkal jobb lett így a levegőáramlás is.
Üdv Hornet tulajdonosok.
Használói véleményre,tapasztalatra lennék kíváncsi.?
Nézegetem a 600as horneteket N típust....,de olyan kérdésem lenne.
Elég magas növésű vagyok (190 cm).
Nem tudom,hogy férnék el a motoron... gondolok itt arra.-lábaim.
Mentem is már hornettel próba úton,és elérte a jobb térdem belső fele a hűtőcső csonkját,ahol megy be a hengerbe.
És ez hosszú távon zavaró lehet döcögősebb úton... Erre lennék kíváncsi,más magas növésű emberke hogy viseli ezt? Mennyire zavaró tényező ez.?
Válaszokat köszi előre.
Nekem pl pont az elejével volt kínom a hátulja a csuklómtól és a mutató ujjamtól függött erősebb fékezéskor (én pl 99% az elsőt használom) kacsázott a segge az eleje pedig lasabb íven bizonytalan volt (olyan érzésem volt, mint amikor be akar bicsákázni az eleje -- gumi nyomás rendben volt ! )
valaki használt már 22-es pazzazhoz 20 mm-es kormánymagasítót?
arra lennék kíváncsi hogy ha eddig nem kellet a bovdeneken alakítani akkor a magasító felrakása után kell e ?
Most már beugrott,nekem is az SKF boltban tudták megmondani.Ott meg is lehet venni Kb 2000 ft.A gyári szimeringen méret sincs feltüntetve.De lehet hogy valaki tudja itt a fórumozok között.
mert anno mikor felraktam vágtam másfél másfél centit a kormányból
most fasza minden bovdenek nem feszesek, de kitudja mit csinálna a kormánymagasítóval.........