Jó, azért a kettő nem ugyanaz. Csak abból indultam ki, hogy szoktak árulni gyári új tankot 600-asra olyan 50 körül. De majd jön Chubby mester és megmondja
ha ez drága akkor még nem nézted a hengerfej ill. karburátor sor árát.
előbbi 2700usd utóbbi 4250 usd... Szerintem ha alkatrészenként raknánk össze egy motort bele kerülne vagy 50 millió huf-ba. Elszált irreális árak ezek de sajnos ez van. Ezért vannak a bontók.
ha Magyar kereskedőnél rendelnél 933usd körül lenne. Valamikor érdeklődtem alkatrész után, a kereskedő hasonló árat mondott mint az alábbi linken találtam.
Ma utána kérdeztem a dolgoknak, munnkatársam is panaszkodott a Czencz-féle műhelyre..
Van egy a Bajnok u.- Kiskőrősi útnál is, de azt drágának mondja..ott az Unix udvarában van.
Ő a Rodeo Ride-ba viszi a mociját, mindenféle motor csinálnak.
Valószínű ha olyan baja lenne az enyémnek hozzájuk vinnném....
Hali. Van valakinek tapasztalata digitális műszerfallal (km számláló), hogy mi történne ha 99,999km elérné, és mi lenne utána? Simán kezdené nullától, vagy valami módon megjegyzi, és kimutatja hogy már 1x átfordult?
Czencz motors Kecskemét.
Több szerelő is dolgozik náluk, lehet, hogy csak én fogtam ki azt az 1 et náluk aki ilyen, és a többi rendesen végzi a dolgát, ezt nem tudom de én csalódtam bennük.
Valaki tud esetleg egy jó szerelőt Kecskemét közelében?
Gondolkodtam a Halasi iron motorsban valamint a ceglédi Honda szervizben.
Valakinek van tapasztalata valamelyikkel kapcsolatban?
Elég szomorú hogy vannak ilyen szerelők,én is mostanába vettem egy 600 Hornetet és nem indult be na mondom viszem szerelőhöz,de a fórumon segítetek hogy a gyertya lehet a gond kicseréltem azóta szépen indul,nem kell a szerelőhöz futni rögtön,átverik az embert tisztelet a kivételnek
Váltással én is küzködtem kicsit... Idő után és pár km után, már fülre is tudni fogod hol veszi legjobban a fokozatokat.. mondjuk én néha pakolnám a 7.-iket is
Ki javította, már csak nehogy hozzá vigyem én is...?!?
szerintem a motorok 90%ára jellemző, hogy 1-2 között könnyű vele üreset fogni vagy recsegőset váltani... pláne egy bizonyos fordulatszám tartományban, ha elváltok 3000alatt semmi baj onnantól kb 10000ig figyelni kell fölötte meg csak ugyanúgy elég meglökni a váltót. Legalábbis a régebbi blokkal nekem ez a tapasztalatom. Vagy jól ki kell forgatni az 1-est de inkább korán elváltani
Szerencsére nem erőltettem, meg eddig csak 3-4 alkalommal jelentkezett ez a probléma.
A kormánycsapágy még nyáron lett elvileg kicserélve, csak nem hagyott nyugodni a dolog, ezért is kérdeztem rá. Miután vissza vittem a motort természetesen rá kérdeztem, hogy ha a kerék a bűnös akkor a kormánycsapágyat minek kellett kicserélni? Persze a szerelő bizonygatta, hogy az is hibás volt, de ezt már nem lehet kideríteni.
Egykerekezni nem szoktam a motorral és szinte biztosra veszem, hogy az előző tulaj sem.
És a legszebb az egészben, hogy a fejrész leszedése során több helyen is pontokban leütötte a szerelő a festést a karcmentes motorról. Mikor panaszkodtam akkor amatőr módon javították a fényezést.
Ahol felnyilik tehat hatrrafele jobbra ballra egy egy csavar majd a legelorenezobb csavar. Nincs anya. Vigyazz ne veszitsd el a csavarokar mert specialis.
Még kérdeznék valamit:) A tanksapka leszedése csak annyiból áll, hogy kihajtom az imbuszokat ugye? Nincs belül kontraanya rajta vagy ilyesmi fondorlat a dologban?:)
A valtast szerintem te csinalod rosszul. De remelhetoleg nem sokat recsegteted majd a valtot mert az a fogaskerekekbe kerulhet az meg jo draga javitas. Mivel szerelo vagyok tudom pontosan mi jatszodik le valtaskor es ha csak tehetem nem kinozom a valtot. Szinte minden tipusu motornal a masodik kerekpar megy tonkre.
A kormanycsapagy normalis esetben nem megy tonkre ilyen keves kilometer alatt (meg a golyos rendszeru sem) csakis akkor ha a tulaj egykerekezni tanult es 100 meterenkent csapta le az elejet 1000x. Szerintem probald meg visszakerni a penzt mert nem javitottak meg a motorod.
előbbi 2700usd utóbbi 4250 usd... Szerintem ha alkatrészenként raknánk össze egy motort bele kerülne vagy 50 millió huf-ba. Elszált irreális árak ezek de sajnos ez van. Ezért vannak a bontók.
http://www.lingshondaparts.com...
Ma utána kérdeztem a dolgoknak, munnkatársam is panaszkodott a Czencz-féle műhelyre..
Van egy a Bajnok u.- Kiskőrősi útnál is, de azt drágának mondja..ott az Unix udvarában van.
Ő a Rodeo Ride-ba viszi a mociját, mindenféle motor csinálnak.
Valószínű ha olyan baja lenne az enyémnek hozzájuk vinnném....
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet_extrakka
l-7366345
Több szerelő is dolgozik náluk, lehet, hogy csak én fogtam ki azt az 1 et náluk aki ilyen, és a többi rendesen végzi a dolgát, ezt nem tudom de én csalódtam bennük.
Valaki tud esetleg egy jó szerelőt Kecskemét közelében?
Gondolkodtam a Halasi iron motorsban valamint a ceglédi Honda szervizben.
Valakinek van tapasztalata valamelyikkel kapcsolatban?
Váltással én is küzködtem kicsit... Idő után és pár km után, már fülre is tudni fogod hol veszi legjobban a fokozatokat.. mondjuk én néha pakolnám a 7.-iket is
Ki javította, már csak nehogy hozzá vigyem én is...?!?
A kormánycsapágy még nyáron lett elvileg kicserélve, csak nem hagyott nyugodni a dolog, ezért is kérdeztem rá. Miután vissza vittem a motort természetesen rá kérdeztem, hogy ha a kerék a bűnös akkor a kormánycsapágyat minek kellett kicserélni? Persze a szerelő bizonygatta, hogy az is hibás volt, de ezt már nem lehet kideríteni.
Egykerekezni nem szoktam a motorral és szinte biztosra veszem, hogy az előző tulaj sem.
És a legszebb az egészben, hogy a fejrész leszedése során több helyen is pontokban leütötte a szerelő a festést a karcmentes motorról. Mikor panaszkodtam akkor amatőr módon javították a fényezést.
Köszi előre is!
A kormanycsapagy normalis esetben nem megy tonkre ilyen keves kilometer alatt (meg a golyos rendszeru sem) csakis akkor ha a tulaj egykerekezni tanult es 100 meterenkent csapta le az elejet 1000x. Szerintem probald meg visszakerni a penzt mert nem javitottak meg a motorod.