Ebben az országban minden lehetséges. Amilyen remek minőségűek az utak, ha valaki nem kerülget minden hajszálrepedést, simán kiütheti az anyagot a csapágyak közül s onnantól már fém a fémmel érintkezik, kopik. Arról nem is beszélve, hogy bárki kifoghatja az ezerből egy gyári hibás cuccot. Viszont tény, hogy olcsóbban is lehet venni gyárinál jobb minőségűt, mondjuk kúpgörgőset. S időnként érdemes akkor is zsírozni a csapágyakat (kerék, kormány) ha nincs vele panasz, hogy ne is legyen
udv a rangatastol nem kell feltetlenul megilyedni, ha minden rendben van akkor is lehet ilyen. Egy videoban elmagyaraztak (amit most nem talaltam sajnos), a lenyege annyi hogy a kerek nem a villak kivetitett vonalaban erintkezik a talajjal hanem hatrebb ezert keletkezhet. Mint a bevasarlo kocsi kerekenel. Persze lehet gumi, nem kiegyensulyozott kerek miatt, kormany csapagy miatt (ami ennyi kilometernel nem valoszinu) , ha a hatso kerek nem egyenesen van meghuzva stb.
Köszi a választ, egyik ismerősöm is javasolt ilyen megoldást, úgyhogy utána járok mennyibe lenne így nekem.
Amit a sebváltással kapcsolatban írtam arról mit gondolsz, motor hiba, vagy én vagyok még túl béna?
Illetve még annyi kérdésem lenne, hogy nem sokkal azután, hogy megvettem a motort 50 - 60km/h között, ha elengedtem a kormányt elkezdett rázni a kormány, se alatta se fölötte nem csinálta, a szerelő megnézte, és azt mondta, hogy a kormánycsapágy a bűnös, elvileg ki is cserélték, bár az eredeti alkatrészt nem láttam, hogy hibás volt e.
Utána kb. 200km -ig nem volt gond, majd újra rákezdett 60 - 70km/h között. Vissza vittem a szervizbe, megnézték nem volt feltágulva a csapágy, majd utána kezdték el nézni a gumit és rávágták, hogy mivel sokat állt a motor ezért deformálódott a gumi és az csinálja a bajt. Utána elmentem gumishoz is és úgy néz ki tényleg a gumival van a baj.
Persze a szerelő állította, hogy a kormánycsapágy is rossz volt.
Az lenne a kérdésem, hogy lehetséges e, hogy egy akkor 13.000 km -t futott motornál bármi baj legyen a kormánycsapágyal?
A vezermulancnak semmi baja. A feszito sajnos idiota talalmany es ezert mi az APE CAMCHAIN TENSIONER nevu kezileg allithato feszitot epitjuk be. A youtube-ra feltoltottem egy Iilyen videot ahol latni hogy adja meg magat. A lanc egyebkent lazan elmegy tobb mint 100 ezer kilometert.
Váltásnál, ahogy írtad, ha hírtelen határozott mozdulattal váltok 2 -be kihúzatásnál, akkor gond nélkül beveszi, annyi, hogy lehet hallani egy kattanó hangot. Csak nekem fura volt, hogy más sebességfokozatot meg finom mozdulattal is könnyedén bevesz, akármennyire is kihúzatom.
De nincs összehasonlítási alapom más motorokkal, így nem tudtam eldönteni, hogy ez hiba e.
A vezérléssel meg valami gond biztos van, mivel 5.000 - 6.000 -es fordulat között teljesen megváltozik a motor hangja, se fölötte, se alatta nincs semmi gond vele.
A szerelő szerint a vezérműlánc feszítő patronnal van a gond, és elmondása szerint ez típus hiba.
Nekem is egy ilyen évjáratú motorom van. Én úgy gondolom, hogy a motoroddal nincs semmi gond, hanem te bénázod kissé el a váltást.
Pörgősebb használatkor a váltókart hirtelen és határozott mozdulattal kell kezelni, akkor megfelelően fog működni.
Azt sem gondolnám, hogy 14.000 km-nél bármiféle vezérlési problémával kellene számolni. Gyakorolj!
Kezdő motoros vagyok, nyáron vásároltam egy 2007 -es Honda cb600f Hornetet (PC41), ez az első motorom.
A motor első tulajos volt, Magyarországi 10.266 km -el, abs -es (a kilométer valószínűleg valós, mivel még most is a gyári 2007 -es Michelin Pilot Power abroncsok vannak rajta, úgy, hogy a motorban most van 14.000 km.)
Meg vagyok elégedve a motorral, azonban pár apróbb probléma sajnos van vele.
Kb. 5000 -es fordulat környékén megváltozik a hangja, zörgősebb lesz, 6000 -es fordulat felett újra kellemes Hondás a hangja.
Szervizben azt mondták, hogy ez Honda betegség és a vezérléssel lesz a gond.
A kérdésem az lenne, hogy elég e ennyi kilométernél csak a feszítő patront cserélni, vagy komplett lánc stb. csere is ajánlott.
A másik hiba, lehet rutintalanságomból adódik, váltásnál 1 -es ből 2 -be, kicsit jobban kihúzatva (45 km/h felett) ha finoman próbálom 2 -be tenni elkezdi "darálni a fogaskereket", és nehezen akarja bevenni a 2 -est, más fokozatban szépen veszi a sebességeket, illetve ha nem húzatom ki 1 -be akkor semmi gond. Ha határozottabban szúrom neki a 2 -est akkor egy kattanó hangot hallat, de gond nélkül beveszi a 2 -est. Mivel nincs fokozat kijelző a motoron így előfordult már, hogy azt hittem, hogy 3 -ban van a motor és 2 -be teszem vissza kb. 30 km/h -nál, ehelyett 1 -be próbáltam tenni, akkor ugyan ez a daráló hang volt és akkor sem akarta bevenni (amit természetesnek vettem).
Ez lehet a motor hibája, vagy még én vagyok túl rutintalan?
Egy ködös, esős estén udvarból kijövet elindulásnál kuplung mellett kicsit a gázt is használtam, mint normális körülmények között szoktam. Hiba volt. Tulajdonképpen semmi baja nem lett, de a tank picit benyomódott. :( Tanulópénz...
Mindket oldalt leveszed a haromszogu takarot a tank alatt, 2 imbusz csavar fogja. Ezutan a 2 hatso tank lefogato csavart leveszed, majd megemeled a tankot es odateszel valamit ami megtartja kb 5-8 centit. En egy gumibakot hasznalok. Ezutan szethuzod a pumpa csatlakozojat a tank alatt (hatso reszenel). Ezutan egy 17-es villaskulccsal vedd le a nyomocso anyajat es az alu tomites karikat ami a jobb oldalon van a legszuro doboz tetejenel. Pici benzin fog kijonni tegyel egy rongyot oda. Huzd le a nyomocsovet a menetes csorol.
A bal oldalon latod a visszatero benzincsovet, ezt huzd le a nyomasszabalyzorol. Itt is fog benzin jonni. En mielott ezt a csovet lehuzom teszek egy csoelszoritot a gumicsore. Jobb oldalon a tank aljara megy 2 kulombozo meretu gumicso ezeket is huzd le.
Ezzel mar kesz is vagy, hatrafele picit megmozditod a tankot es leemeled.
Ha lehet segitsen valaki nehogy elejtsd.
ha esetleg kellene sport kipu is majd, a képeim között ami a motoron van eladó, van hozzá db killer is. 98-02-re felrakható, 2003-2005-re az összekető alján a hajlásszöget kicsit alakítani kell. (ahol nem látszik)
Hangja ilyesmi : http://www.youtube.com/watch?v... http://www.youtube.com/watch?v...
pontosan ahogy az előttem szóló írta, 7000 alatt nincs nagy meglepetés megy azt kész, de nem forgatja ki a kereket egy véletlen gázfröccsre, (kivéve ha lábtartónál van:)), motorfékre sem fog nagyot rántani, teljesen ideális motor, nem véletlenül vettek az oktatók is rengeteg hornetet mióta kötelező a 600ccm oktatásra. Olyan mint az ideális nő, ha kell kezes bárány, ha kell vadállat. Viszonylag sok a bontott alkatrész is, egyszerű kiforrott, normál körülmények között sokáig használható motor.
Hali
Szerintem a 600-as sor 4 a legjobb motor a kezdőknek! Mentem már minden típusú motorral,de szerintem ez a leg ideálisabb! Ha nem húzod neki 4-5000 nél váltasz akkor úgy megy mint egy átlagos kocsi,tehát nem fog földhöz vágni! 10.000 fölött már van benne élet!
Persze ha annyira low a sofőr hogy nyél gáznál csapja ki a kuplungot akkor persze nem kérdez vissza törik minden,de egy mz-vel is meglehet feküdni ha béna vagy.
1 szezont mentem a hornettel most eladó, visszaültem az 1 hengeres csodákra!
Egy teljesen kezes és felhasználóbarát motor szerintem a hornet. Amikor akarsz mehetsz vele 200 fölött is és a szerpentinen is oda lehet pirítani vele de akár teljesen nyugodt tájnézegetős motorozáshoz is alkalmas.
sziasztok .. 17 éves vagyok nagyon szeretek motorozni ,volt eddig egy mz-m meg egy simson-om ,és most januárban betöltöm a 18 at és lerakom a jogsit ,. kinéztem magamnak egy hornet-et ,pénzem is van rá ,de szeretném kikérni a véleményeteket ,hogy első nagyobb motornak megfelel-e a hornet ,az a baj hogy azt mondják hogy a hornet még a laza lovasból is ,ámokfutót csinál..igaz ez ?
mi a véleményetek róla , UI: nem szeretek száguldozni,persze egyszer egyszer meghúzom de amúgy amit ,a többség gondol az nem vagyok fő a biztonságos motorozás ,...
Hello! 900-as Hornetemen szeretném levenni a tankot, de még új a dolog így MZ után:), így szeretném megkérdezni, hogyan járjak el. Van valami, amire figyelni kell....injektor miatt...stb...? vagy csak lazán essek neki? Mik a lépések?
Amit a sebváltással kapcsolatban írtam arról mit gondolsz, motor hiba, vagy én vagyok még túl béna?
Illetve még annyi kérdésem lenne, hogy nem sokkal azután, hogy megvettem a motort 50 - 60km/h között, ha elengedtem a kormányt elkezdett rázni a kormány, se alatta se fölötte nem csinálta, a szerelő megnézte, és azt mondta, hogy a kormánycsapágy a bűnös, elvileg ki is cserélték, bár az eredeti alkatrészt nem láttam, hogy hibás volt e.
Utána kb. 200km -ig nem volt gond, majd újra rákezdett 60 - 70km/h között. Vissza vittem a szervizbe, megnézték nem volt feltágulva a csapágy, majd utána kezdték el nézni a gumit és rávágták, hogy mivel sokat állt a motor ezért deformálódott a gumi és az csinálja a bajt. Utána elmentem gumishoz is és úgy néz ki tényleg a gumival van a baj.
Persze a szerelő állította, hogy a kormánycsapágy is rossz volt.
Az lenne a kérdésem, hogy lehetséges e, hogy egy akkor 13.000 km -t futott motornál bármi baj legyen a kormánycsapágyal?
De nincs összehasonlítási alapom más motorokkal, így nem tudtam eldönteni, hogy ez hiba e.
A vezérléssel meg valami gond biztos van, mivel 5.000 - 6.000 -es fordulat között teljesen megváltozik a motor hangja, se fölötte, se alatta nincs semmi gond vele.
A szerelő szerint a vezérműlánc feszítő patronnal van a gond, és elmondása szerint ez típus hiba.
Pörgősebb használatkor a váltókart hirtelen és határozott mozdulattal kell kezelni, akkor megfelelően fog működni.
Azt sem gondolnám, hogy 14.000 km-nél bármiféle vezérlési problémával kellene számolni. Gyakorolj!
Kezdő motoros vagyok, nyáron vásároltam egy 2007 -es Honda cb600f Hornetet (PC41), ez az első motorom.
A motor első tulajos volt, Magyarországi 10.266 km -el, abs -es (a kilométer valószínűleg valós, mivel még most is a gyári 2007 -es Michelin Pilot Power abroncsok vannak rajta, úgy, hogy a motorban most van 14.000 km.)
Meg vagyok elégedve a motorral, azonban pár apróbb probléma sajnos van vele.
Kb. 5000 -es fordulat környékén megváltozik a hangja, zörgősebb lesz, 6000 -es fordulat felett újra kellemes Hondás a hangja.
Szervizben azt mondták, hogy ez Honda betegség és a vezérléssel lesz a gond.
A kérdésem az lenne, hogy elég e ennyi kilométernél csak a feszítő patront cserélni, vagy komplett lánc stb. csere is ajánlott.
A másik hiba, lehet rutintalanságomból adódik, váltásnál 1 -es ből 2 -be, kicsit jobban kihúzatva (45 km/h felett) ha finoman próbálom 2 -be tenni elkezdi "darálni a fogaskereket", és nehezen akarja bevenni a 2 -est, más fokozatban szépen veszi a sebességeket, illetve ha nem húzatom ki 1 -be akkor semmi gond. Ha határozottabban szúrom neki a 2 -est akkor egy kattanó hangot hallat, de gond nélkül beveszi a 2 -est. Mivel nincs fokozat kijelző a motoron így előfordult már, hogy azt hittem, hogy 3 -ban van a motor és 2 -be teszem vissza kb. 30 km/h -nál, ehelyett 1 -be próbáltam tenni, akkor ugyan ez a daráló hang volt és akkor sem akarta bevenni (amit természetesnek vettem).
Ez lehet a motor hibája, vagy még én vagyok túl rutintalan?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Mindket oldalt leveszed a haromszogu takarot a tank alatt, 2 imbusz csavar fogja. Ezutan a 2 hatso tank lefogato csavart leveszed, majd megemeled a tankot es odateszel valamit ami megtartja kb 5-8 centit. En egy gumibakot hasznalok. Ezutan szethuzod a pumpa csatlakozojat a tank alatt (hatso reszenel). Ezutan egy 17-es villaskulccsal vedd le a nyomocso anyajat es az alu tomites karikat ami a jobb oldalon van a legszuro doboz tetejenel. Pici benzin fog kijonni tegyel egy rongyot oda. Huzd le a nyomocsovet a menetes csorol.
A bal oldalon latod a visszatero benzincsovet, ezt huzd le a nyomasszabalyzorol. Itt is fog benzin jonni. En mielott ezt a csovet lehuzom teszek egy csoelszoritot a gumicsore. Jobb oldalon a tank aljara megy 2 kulombozo meretu gumicso ezeket is huzd le.
Ezzel mar kesz is vagy, hatrafele picit megmozditod a tankot es leemeled.
Ha lehet segitsen valaki nehogy elejtsd.
Hangja ilyesmi :
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
jó motorozást előre is
Szerintem a 600-as sor 4 a legjobb motor a kezdőknek! Mentem már minden típusú motorral,de szerintem ez a leg ideálisabb! Ha nem húzod neki 4-5000 nél váltasz akkor úgy megy mint egy átlagos kocsi,tehát nem fog földhöz vágni! 10.000 fölött már van benne élet!
Persze ha annyira low a sofőr hogy nyél gáznál csapja ki a kuplungot akkor persze nem kérdez vissza törik minden,de egy mz-vel is meglehet feküdni ha béna vagy.
1 szezont mentem a hornettel most eladó, visszaültem az 1 hengeres csodákra!
mi a véleményetek róla , UI: nem szeretek száguldozni,persze egyszer egyszer meghúzom de amúgy amit ,a többség gondol az nem vagyok fő a biztonságos motorozás ,...
Köszi előre is!