Üdv! Eladnék egy Givi túraplexit. 900-as Hornetemet ezzel vettem, de nekem nem kell plexi egy naked bike-ra, így rögtön levettem. Az egyik kormányra felfogatandó bilincsben levő műanyag hézagolás, vagy alátét vagy minek nevezzem, az nincs meg, de ezen kívül minden oké vele, semmi baja.
Új vok' a fórumon, remélem befogadtok...
2000-es Hornetemen csöpög a benzincsap. Bontottban gondolkozom mivel az új 50 K körül van. Találtam egyet a neten, de az CB 500-asban van. Az eladó szerint jó az enyémbe. Igaz ez?
Segítség kellene, vezérműlánc feszítőre volna szükségem.
Hol és mennyiért tudnék ilyet beszerezni ?
A vezérműtengelyek fogaskerekét kellene-e cserélni ?
hibátlan gyári tank olyan ritka mint a fehér holló és tuti nem abban a színben lesz mint amit épp keresel...:)....amúgy olyan 50-60k körül láttam itt 2-3 év alatt talán 2-3 db-ot összesen.... ....ha buksz a vassal a tank éle tuti behorpad, még ha "kicsit" is ... ....hozzá teszem mielőtt leolt valakit, bukógombával, kormányvéggel, givi kerettel is behorpad....max azzal a hatalmas MZ-s tanulókerettel amit pld a Safetysek is használnak , na azzal nem nem kapod el, de ki rak olyat fel a vasra?
Valaki tudna e nekem ajánlani Kecskemét közelében egy jó fényezőt, aki ki tudná nekem javítani a szerelés után keletkezett kis festék leverődéseket?
Sárga PC41
Ahova a Czenczék küldtek ott két komponensből keverték ki a színt, egy ezüstből és egy vérnarancshoz hasonló gyöngyház metálból. Felkenve teljesen más színű lett mint a gyári szín, úgyhogy egy sima arany metállal lett végül javítva, de a festék leverődés miatt a mélyedés megmaradt, meg a szín sem ugyan olyan, minimális kis hibákról van szó, csak az a baj, hogy engem nagyon zavar.
Olyan fényező érdekelne, aki teljesen el tudja tüntetni ezeket a kis hibákat.
Esetleg azt meg tudod mondani, hogy milyen órabérben dolgoznak?
Valószínűleg csak a vezérműlánc feszítőt csináltatnám velük tavasszal, a kötelező 6000 kilométerenkénti szervizt márkaszervizben vagy Halason vagy Cegléden.
Egyéb fórumokon a Halasi Iron motorst mondták jobbnak.
Állítólag a Ceglédi drágán dolgozik.
Czencz-ék 4000Ft/óra árban dolgoztak, de oda többet én biztos nem viszem javítatni.
Ennyiből már elég igényesen meg lehet csinálni a sérültet is és még egy tankbőrre is marad zsé, ami megvédi az apróbb sérülésektől.
Amúgy miben is tér el a 600-asétól?
Ennyiert egy aluminium muves megcsinalja customra alu lemezekbol, nyomasprobazva. Meg talan tobb nafta is ferne bele, ugy, hogy a formaja sem lenne csunyabb.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/944/porsche_944_s
_2_a_talalkozas-7282287