Nem PC34? A 36-os nem a 2005 utáni fordított villás? Talán már részben állítható is
Mindazonáltal az F-es CBR-ek a túrásabb verziók, lehet hogy sok különbséget nem éreznél. Igaz nem ugyanaz, de Szacsa megcsinálta az upgradet 2009-es Hornet vs. 600RR és elég szignifikáns lett a különbség.
az én Hornetem is eladó ha esetleg valakinek ismerőse szeretne venni Hornetet 2004-es ezüst, most lett kuplungkosár csapágy cserélve meg szelephézag állítás. Nem hirdetem de ha valaki ilyet keres eladó !
Futómű fejlesztésben gondolkodott már valaki? Nézegettem ezt azt és úgy néz ki a CBR600F F3 modell eleje berakható lenne a PC36-ba. Ezen állítható az előfeszítés és a húzó fokozat. Az F4 lenne az igazi de ott már a szár átmérője 43 mm és a fék is 4 dugattyús lett. Amiben különbség van még az a rugóút. Elöl hornet 120, cbr 118; hátul hornet 128, cbr 120. Szerintetek érdemes lenne foglalkozni vele? Összehasonlítanám azért a két vas futóművét. Igazándiból a túra során, kicsit forszírozottabb tempónál hintázós volt a gép, főleg hátul. De ez a váz miatt is lehetséges. Az acél váz talán rugalmasabb mint egy alu öntvény. Kíváncsi lennék mit mutatna más futóműelemekkel.
Erről valakinek van valami infója? http://aprod.hu/hirdetes/honda...
Esetleg itt "lakik" a tulaj? :)
Leírás alapján rendben van, de minden véleménynek örülök.
Igen bontóban van, na de 10.000 egy alumínium darabért akárhogy motor, meg Honda, akkor nem lesz rajta. Majd ha vizsgára viszem, az övemet rácsatolom nesztek ott a kapaszkodó....
Hát az az igazság hogy szerintem is,de egyik haverom nagyon ajánlja! 130kg ami annyira nem sok a többihez képest,de ha valaki használja itt ilyen célra akkor szívesen meghallgatnám a véleményét!
Üdv
Mindazonáltal az F-es CBR-ek a túrásabb verziók, lehet hogy sok különbséget nem éreznél. Igaz nem ugyanaz, de Szacsa megcsinálta az upgradet 2009-es Hornet vs. 600RR és elég szignifikáns lett a különbség.