Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Leírás alapján azt gondolom, hogy a benya genya
Szervusztok!

Problémám keletkezett a darázzsal... Mostanában csak heti egyszer tudok gurulni vele,az erdélyi túra után is állt kb 3 hetet.

Múlt héten (szintén állás után) beindítottam. Szívatóval, melegítve kb 4-5 percig. Elindultam, 1-ben elkezdtem húzni neki, de leesett a fordulat, és hiába húztam, nem ment. Köhécselt, aztán pár húzás után ment. Utána napközben semmi gond nem volt, indult rendesen. Tegnap reggel első indulásnál (egy hetet állt), szintén ugyanez, melegtés után 1-ben igencsak dadogott, aztán ok lett, és napközben nem volt gond.

Mi lehet a baj? Karbi? Esetleg a benzinszűrőben felgyűlik vmi cucc állás után?

A benzincsapot res módban használom csak, és a megette km alapján mérem a fogyasztást.

Valakinek vmi ötlet?
A KRESZ, az út és látási viszonyoknak megfelelő volt
Mi volt az átlagsebességed?120
Mondjuk nekem alig látszott, köszönhetően a fekete szalagnak. Mindenki kérdezgette, hogy miért nem cserélem le az indexeket? Mondom, majd ha letörik valamelyik Szóval be kellett szereznem egy szettet, de lehet visszacserélem valami gyári szerűre
Nekem zavarta szemem a látvány. Plusz ott lebegett az a kép, ahogy röhgnek a sporttársak :D

Hétfőn kb 20perces szerencsétlenkedéssel megoldottam, visszaállítottam a gyári állapotot.
Én amikor elcsúsztam a Mátrába, letörtem a bal indexemet (azt a régi nagy buci fajtát) Mivel nem sokkal a kékesi lehajtó után volt, hazafelé véve az irányt, a gyöngyösi tesco volt a legközelebb. Addig fityegett a kábeleken a cucc. Ott kapott szép fekete szigszalagot, én a rendszámhoz rögzítettem a cuccot. Olyan atombiztos lett, hogy simán közlekedtem vele hónapokig, sőt, még egy álló helyzetes borulást is túlélt, amit a lábtartó nem. Nekem szerencsére bírták a madzagok a kb. 15-20 km-es kanyargást.
Sziasztok.
Tegnapi motorozás során megállt alattam a technika. (’96os cbr600f3)
120 as tempó környékén leállt, azt hittem először, hogy kifogyott a benzin, átváltottam tartalékra, de nem élet újra.
Indítózásra nem reagált, kis idő után szivatóval beindult, de nagyon alacsony fordulaton ketyegett, és ha hozzáértem a gázhoz,
le is fulladt.
Valakinek valamilyen tipp?
Köszi a válaszokat.
Sziasztok tagok ;-)
Engem ezzel lepett meg a vas vasárnap. Illetve ez csak a remek műszaki probléma megoldó képessége a cimborám kezei közül. Szóval a jobb hátsó index belső ! rögzítő csillagfejű csavarja kitekeredett, és lefittyent. A pozitív és negatív kábelen lógott a legközelebbi MOL kútig, de sajna a negatív nem birta ki, Lszakadt. Minden esetre jót mulattunk a megoldáson, plusz a kutasok kérésére megnyigattam a vasat cserébe Szép kék szig.szallagért :-D
Nem tudom miből következtettél arra, hogy negatívumként tekintek rá... Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy az elmúlt 10 évben változott a modellpaletta, s míg akkor VOLT különbség egy Hornet és egy CBR600F között, ez most NINCS meg. Semmi baj a Hornetekkek, sőt...
És gyakorlatilag kit érdekel hogy közelebb áll a hornethez, mint az RR-hez?

Ezt mindenki úgy említi meg, mintha ez komoly negatívum lenne. A vicc az egészben az, hogy ez pozitívum! Mert ez a motor az utcára készült, nem a pályára. Eleve nincs úgy reszelve, tovább bírja. És utcán az egyik legjobb választás az idomos sport-túra gépek között ebben a köbcenti kategóriában.
Az gyakorlatilag egy idomos Hornet
A régebbi évjáratoknál még volt difi a blokknál, vagy a futőműnél, de itt nemigen.
Pannónia ringen 9,5
Nálam 6,5 körül evett, mondjuk nem bírtam vele lassan menni. így telt el a 19 000 km is. És egy apró zörej sem jött belőle. Szerintem strapa vas. 600RR blokk visszabutítva. Mi baja lehetne, ami nincs kicentizve az nyilvánvaló hogy jól bírja :)
Nyűgről még nem olvastam itt, a régebbi daraboknál sem, 5 körül eszik, elég megbízható motorok, ha nem ütöd vágod akkor a szervízeken kívül nincs vele dolog. Én még csak 10 ezer körül mentem az enyémmel, de azalatt semmi gondja nem volt.
Sziasztok!
Üdv mindenkinek!

Egy haverom nézegeti a 2011-es CBR600F PC41 vasakat... mivel én csak a F4I-ket mertem nézegetni, nem sokat tudok neki mondani, hogy mire érdemes figyelni.
Ha jól tudom 2007 óta ezzel a blokkal építik a Hornetteket, ezért fordulok hozzátok!
Nagy általánosságban mire érdemes figyelni, van-e valami nyűgje, gondolok itt pl. a CBR600F4I 30-50 ezer közötti vezérműlánc feszítő cseréjére, vagy bármi, ami lényeges...
Mennyit eszik finoman, vagy átlagosan, persze ki mire használja....
Örülnék, ha megosztanátok velem, előre is köszönet!
Szia

2001 évjárat. Igen az előző tulaj jól kipingálta de magyar! Csak azért vettem meg mert nagyon occón adta és baráttól vettem át. Jön a baba náluk így kel neki a pénz a gyermekszoba kialakításához.

Majd a télen kipingálom meg áttisztítom. Nincs vele amúgy semmi gond. A fejidomot jól látod, azt minden kép visszacserélem eredetire meg az indexeket is.
Egy kérdés:
Akinek PC41-en herélt gyári dobja van, ugye a vége - ahonnan el lett távolítva a gyári cső - nem maradt fényes, mint mikor frissen volt polírozva?

Az enyémnek a vége, a lemezél környéke majdnem leömlő barnára van égve.
Helló Mindenkinek!
Van egy eladó hűtőrácsom CB600-ra.
2004-es évjáratra volt rápróbálva.
2mm vastag szálcsiszolt saválló lemezből van.
Ára:12000Ft
Utánvéttel tudom postázni.
Szia Andi!

2000-es évjárat? Jól át van pimpelve a vas! Az a fejidom viszont nekem kicsit idegen. Ez is külföldi, mint az előző, vagy magyar?
Kicsit pályáztunk kecskeméten, kibaszott jó volt!
Használt motech üléstáska.

1 embernek 4-7 nappra tökelég és nem leszek busz szélességű.
Húúúú, de rég voltam itt

Bár 1 év kihagyással de újra egy Hornettel
Mi lett a végső megoldásod?

Valami szövettatyót lőjjél valahol.

Nekem már megvan a végső megoldás.