Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hasidom onnan van, de fenékre nem találok ott semmit...
http://www.ermax.fr/modele2-CB...
Tuti, mert 2011 után már benne van a kapaszkodó a farokidmban. Szerintem valami olasz cucc, ott népszerű a Hornet. De még az sem elképzelhetetlen, hogy Ermax
Ugye? Szerintem sem a 2011-es hátulja, valami utángyártott idom lehet.
2011 utáni farok idom, meg egy ilyen . Az eleje öregebb. Szerintem...
Nézd meg jobban a képet, az eleje nem 2011-es és a segge sem teljesen olyan
de ha a rendszámtábla tartóra gondoltál akkor passz!
hali!
jaja én tudom! ott ahol a többi 2011-es hornetet!
mind ilyen 2011-ben!
Mindkettő ,egyik narancs másik citrom.
Qk@c, vagy a motor?
Szia Chubby,azt nem kötötték az orromra ,de szerintem ők sem jöttek rá pontosan, csak random módon szedegették szét a csatlakozókat és egyszer csak ......... wrrroooommm Megy egy ideje Quk@c már látta is,azóta sárga Üdv
Ezek szerint megy a motor. Mi volt a baj?
Sziasztok
Tudja valaki, hogy ezt a "segget" ki gyártja, hol lehet beszerezni?
Chubby! Yessssssssss!
Qk@c! A te gyári kormányod megvan még?
Valóban annak tűnik!
egy durván jónak tűnő vétel

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet_
abs_1.tulaj._magyar._sz.konyv-7178675
Michelin PILOT ROAD3 gumik tesztelve nyakig érő esőben is gurultak,és persze tapadtak is valamicskét. Elképesztő átfolyásokon és zuhogó esőben is hazajöttem.Páran vigyorogtak az út mentén,de ők még mindig ott állnak .
Amúgy egyértelmű.
Érzetre jobb.
Nem számszerűsíthető.
SV alattam bukdácsolt,hintázott.
Mostani nem.
És érdekes hogy az állíthatatlan is feszesebb merevebb volt.
Lehet csak a túrásabb hangolás miatt.
2 tizeddel hamarabb érsz majd a meki elé, haza felé meg már nem számít mert nem megy a motor annyit ettél
Merevebb.
Menőbb.
Pláne mekdönci előtt.

Amúgy tapasztalati tény hogy jobb.
Van/volt ezis-azis.
mivel lenne rosszabb egy hagyományos teló HA állítható mint egy fejrefordított? Inkább úgy kérdezem hogy nekünk utcai felhasználóknak miért jobb
Sajnos de.
900rr-t képek tanulsága szerint olyan mint a 600 rr ami veled volt.
Merevebb feszesebb. Jóval.

Bár végülis tökgyári olomnehéz nyeklő-nyakló bandival ahogy szotyi ment űrsebességet nem kell sokat javítgatni.
Zoli te háltulról támadsz? Majd megnézem azt is. Szerintem azért annyira nem lehet rossz a hagyományos, ha állítható. A CBR900RR-ről jó emlékeim vannak .
Már a túrán is mondtam.Hagyományos telót hagyományosra cserélni nemigen van értelme.
Ha nem szeretnél költeni rá sokat egy progresszív rugó bele és vastagabb olaj meg egy jó betét Pl EBC brembo stnter.
Hátsó teló majd minden motornál vevés szolott lenni.
Ott egy 600 RR ha belefér nem drága befektetés.

Ha komolyabban hajlandó vagy beletúrni Így komplett egy újjabb hornet felső hídja lehet megoldás.

Ha stimmel a vázban a csapágyak fészke.
Nem, pc36. 2003-2004 normál teló két hagyományos óra, 2005-2006 fordított teló, digit km óra, hagyományos fordulatszámmérő. Mindkettő karbis A pc34-még mechanikus km órás. Szerintem a cbr600f-ben kicsit több tartalék lehet (nem véletlenül állítható a csillapítás), még ha túrásabb verzió akkor is.