Tuti, mert 2011 után már benne van a kapaszkodó a farokidmban. Szerintem valami olasz cucc, ott népszerű a Hornet. De még az sem elképzelhetetlen, hogy Ermax
Szia Chubby,azt nem kötötték az orromra ,de szerintem ők sem jöttek rá pontosan, csak random módon szedegették szét a csatlakozókat és egyszer csak ......... wrrroooommm Megy egy ideje Quk@c már látta is,azóta sárga Üdv
Michelin PILOT ROAD3 gumik tesztelve nyakig érő esőben is gurultak,és persze tapadtak is valamicskét. Elképesztő átfolyásokon és zuhogó esőben is hazajöttem.Páran vigyorogtak az út mentén,de ők még mindig ott állnak .
Amúgy egyértelmű.
Érzetre jobb.
Nem számszerűsíthető.
SV alattam bukdácsolt,hintázott.
Mostani nem.
És érdekes hogy az állíthatatlan is feszesebb merevebb volt.
Lehet csak a túrásabb hangolás miatt.
Zoli te háltulról támadsz? Majd megnézem azt is. Szerintem azért annyira nem lehet rossz a hagyományos, ha állítható. A CBR900RR-ről jó emlékeim vannak .
Már a túrán is mondtam.Hagyományos telót hagyományosra cserélni nemigen van értelme.
Ha nem szeretnél költeni rá sokat egy progresszív rugó bele és vastagabb olaj meg egy jó betét Pl EBC brembo stnter.
Hátsó teló majd minden motornál vevés szolott lenni.
Ott egy 600 RR ha belefér nem drága befektetés.
Nem, pc36. 2003-2004 normál teló két hagyományos óra, 2005-2006 fordított teló, digit km óra, hagyományos fordulatszámmérő. Mindkettő karbis A pc34-még mechanikus km órás. Szerintem a cbr600f-ben kicsit több tartalék lehet (nem véletlenül állítható a csillapítás), még ha túrásabb verzió akkor is.
http://www.ermax.fr/modele2-CB...