Valakinek esetleg egy tippje olcsón hol tudnék légszűrőt venni? Szivacsos van az enyémben és ki akarom próbálni a gyárival is vagy legalábbis papírral, mert szerintem sokat eszik a gép 6 liter alatt nem volt még
Én fél évig kerestem sv-t, rengeteget megnéztem, apróságokba belekötöttem... és nem lett sv-m Túlreagáltam a motorvásárlást.
Én azt tanácsolom, hogy ami szép nem füstöl nem csörög nem zörög és jó árban is van mint a gárdonyi kék hornet azt meg kell venni! Különben rengeteg időt pénzt energiát elpazarolsz és végül egy ugyanolyan motorod lesz...
HA állapotot nézek akkor azonnal van vagy 10db és az áruk is jó. Elég őszinték az emberek, háááát igen a farka törött volt amikor vettem, de javítva, stb. A futott km sokak szerint is kamu, ők egy adott km-re tudnak gart vállalni.
Akkor ez? http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet_cabrio_cse
re-7126804
A gumi hibázik - 3000km-es. A motor eldobott darab, ezt bevallotta, de ki lett javítva és meg lett nézve a villa is h nem e ferdült el. Ez évekkel ezelőtti dolog.
Mennyibe fáj ezekre a paripákra egy rendes (kb 12000km-es, azaz nálam 2 szezonos) gumi? - Mert ha nem horror akkor lenne itt még egy szép darab. Próbálom magam ráhangolni, hogy nem km-t veszünk, hanem állapotot. Így meg azonnal egy rakás kerülhet szóba. Még a 43.000km-es is jónak tűnik. Amúgy egyetlen egy hirdetést kivéve sztem kamu a KM. Egyetlen egynek van könyve 2004 óta.
Bocsi a másik topicba ha valaki olvassa, mindig elnézem a nevet....... Még új ez a fórum.
Vagy legyél türelmes, és vegyél itthonit szervizkönyveset persze az is csak akkor stimmel, ha nem úgy szervizkönyves mint egyik másik auto pl.. h 2001-es az autó 220 000 van benne szervizkönyves mondjuk 190-nél volt az utolsó 2006-ban... és 2013-at irunk
en motorban, autóban vmiért kicsit félek a külföldiektől, mivel egy motort IS ahogy autót is maximum 10-20ezer forintból meg lehet csinálni szépre(eladásra). És aki szerelő nélkül megy és nem ért hozzá, első látásra megtetszik neki akkor nem nagyon veszi észre a hibákat. És eladásnál a magyarországi is többet ér.
Motor vételnél sztem az a fontos, hogy türelmes legyél.. én 2008-asat vettem kerek egymillioért alkalmi vétel volt 1.050.000ért hirdette az ember felhivtam mondta h enged 50-et többet nem, nem is volt érte pénz, és mikor elmentem megnézni mondta is h nem árulni akarja hanem eladni. el is hoztam. egy évvel később 7ezer km plusszal( 16 000Km-el) sikerült eladnom 1.2ért.
Visszakanyarodva a témához, a kilométer nem feltétlen jelent valamit.. De magyar berögződött szokás hogy nem ÁLLAPOTOT hanem kilómétert veszünk meg a járműveknél... ha van benne 40ezer egy motorban sokan el se mennek megnézni amelyik meg ir 8ezret az olasz motorba azt meg azonnal nézik meg..Persze külföldiből is biztos ki lehet fogni jót.. De ami ott olcsó az törve volt, vagy minimum csúszva. Tudom mert sógorom ebből él..
Én csak azt próbáltam írni, hogy nem kell megijedni attól, ha valami már cserélve volt egy motoron. Amúgy a km is tökre relatív. Egy másik fórumon éppen olvastam, hogy a 4500 km körüli motor (garantáltan annyi, mert szalonos, papíros a téma) már kellett telószimeringet cserélni. Az se tuti, hogy normális dolog. Viszont volt ugyanerrefelé példa 100 e km körül futott bontatlan blokkra is.
Ha a motor alapvetően szép állapotban van, nincs furcsa hangja, szépen, egyenletesen jár, akkor totál mindegy mit mutat a km számláló, szerintem Ha olyan cuccot akar az ember, aminek mindenéről tudni, akkor kell venni egy új motort, amit előtte csomagolnak ki a konténerből. Használt motor (meg más is) mindig rizikós. Esküdözhetnek bármire, ha mondjuk láthatóan hulladékról van szó és lehet szép állapotban sok km-el egy 20 éves vas is
Ezek rá lehetnek kattanva a kék Hornetekre. Sunny13 is itt vette tavaly valahogy ilyen tájt az övét, amin azóta már túladott.
A gyári tárcsa szerintem nem feltétlen jelenti azt, hogy az első, csak hogy nem valami kínai hullámvacak. Egyébiránt az enyémet óra szerint 50 e körül (gondolhatod mit jelent ez egy Red Baronos japán belpiacos gépnél) azért kellett cserélni, mert deformálódott, nem azért mert kopott volt. Ha olyan fékbetéttel van használva a moci, ami nem eszi a tárcsát, szerintem nem lehet vele gond elmenni 50 ezer km-t akár.
szűrő
Teljesenjól fogyaszt a gép vele, olyan 4,7 - 5,5 l közt.
Amúgy nem rossz.
Én azt tanácsolom, hogy ami szép nem füstöl nem csörög nem zörög és jó árban is van mint a gárdonyi kék hornet azt meg kell venni! Különben rengeteg időt pénzt energiát elpazarolsz és végül egy ugyanolyan motorod lesz...
re-7126804
A gumi hibázik - 3000km-es. A motor eldobott darab, ezt bevallotta, de ki lett javítva és meg lett nézve a villa is h nem e ferdült el. Ez évekkel ezelőtti dolog.
Bocsi a másik topicba ha valaki olvassa, mindig elnézem a nevet....... Még új ez a fórum.
Erdeklodni mailben!
en motorban, autóban vmiért kicsit félek a külföldiektől, mivel egy motort IS ahogy autót is maximum 10-20ezer forintból meg lehet csinálni szépre(eladásra). És aki szerelő nélkül megy és nem ért hozzá, első látásra megtetszik neki akkor nem nagyon veszi észre a hibákat. És eladásnál a magyarországi is többet ér.
Motor vételnél sztem az a fontos, hogy türelmes legyél.. én 2008-asat vettem kerek egymillioért alkalmi vétel volt 1.050.000ért hirdette az ember felhivtam mondta h enged 50-et többet nem, nem is volt érte pénz, és mikor elmentem megnézni mondta is h nem árulni akarja hanem eladni. el is hoztam. egy évvel később 7ezer km plusszal( 16 000Km-el) sikerült eladnom 1.2ért.
Visszakanyarodva a témához, a kilométer nem feltétlen jelent valamit.. De magyar berögződött szokás hogy nem ÁLLAPOTOT hanem kilómétert veszünk meg a járműveknél... ha van benne 40ezer egy motorban sokan el se mennek megnézni amelyik meg ir 8ezret az olasz motorba azt meg azonnal nézik meg..Persze külföldiből is biztos ki lehet fogni jót.. De ami ott olcsó az törve volt, vagy minimum csúszva. Tudom mert sógorom ebből él..
Ha a motor alapvetően szép állapotban van, nincs furcsa hangja, szépen, egyenletesen jár, akkor totál mindegy mit mutat a km számláló, szerintem Ha olyan cuccot akar az ember, aminek mindenéről tudni, akkor kell venni egy új motort, amit előtte csomagolnak ki a konténerből. Használt motor (meg más is) mindig rizikós. Esküdözhetnek bármire, ha mondjuk láthatóan hulladékról van szó és lehet szép állapotban sok km-el egy 20 éves vas is
A gyári tárcsa szerintem nem feltétlen jelenti azt, hogy az első, csak hogy nem valami kínai hullámvacak. Egyébiránt az enyémet óra szerint 50 e körül (gondolhatod mit jelent ez egy Red Baronos japán belpiacos gépnél) azért kellett cserélni, mert deformálódott, nem azért mert kopott volt. Ha olyan fékbetéttel van használva a moci, ami nem eszi a tárcsát, szerintem nem lehet vele gond elmenni 50 ezer km-t akár.