Kicsit fickosabb a nagyobb hatso lanckerekkel. Az enyemen 45-os volt, amikor megvettem, de a gyari meretu lanccal mar a tengely total elol volt es meg igy is feszes volt a lanc. Mellesleg csal a km-ora es tobbet porog azonos temponal, ami persze magasabb fogyasztast is jelent.
A legjobb, ha az elso lanckereket csereled le 14-re, a hatso pedig maradjon 42. Az eredmeny ugyanaz, mint 15-45-tel, de normalisan beallithato.
Köszi a visszajelzéseket, akkor szerintem én is beruházok egy szettre. Az első és a hátsó is hamarosan csere érett. Csak utcán használom a motort, nincs szükségem verseny fékbetétekre, csak fogjon normálisan. Ez meg közel féláron van mint a többi, amit megspórolok meg legalább beletankolhatom a mociba :)
üdv, én is ilyet vettem hátra nem szintereset, jól fog, simán blokkol a hátsó (ha akarom) ha nem húzom az elsőt akkor is, 6000km alatt kb 1/3-1/4 kopott le. Használom a hátsót is szinte mindig.
Most megnéztem a mostani áttételt 15/44 a fogszám!
A gyári 15/42 ha jól tudom, 2 fog különbség sokat számít tempóba és erőbe?
Nézegettem a láncokat hogy mi mit jelent a jelölésbe,ahogy nézem az X gyűrűs a legjobb talán!
Néztem D.I.D láncot jól néz ki abba a gold verzió?
Sziasztok. Korábban olvastam itt, hogy valaki/valakik rendeltek Brenta fékbetéteket. Megtudnák osztani a tapasztalataikat, elég baráti áron mennek. Főként a szinteres érdekelne: http://brenta-fek.hu/spd/FT405...
Sziasztok
Olajszintet hogyan érdemes ellenőrizni?Mennyit kell járatni elötte a motort?
Illetve még egy olyan kérdésem lenne,hogy most lett a mocimra téve egy sportkipufogó,szép hangja van nagyon csak ha visszaengedem a gázt,motorféknél visszadurrog.Maga a hang nem zavar,sőt tetszik is,csak félek hogy nem tesz jót többek között szelepeknek.
Mi a teendő?Egyből át kell fúvókázni,vagy lehet állítani a keverékképzésen?
Köszi
Na, megnéztem kinti fényviszonyoknál is az olajat és megnyugodtam, hogy csak a garázs lámpája a ludas. Legalábbis remélem.
Az olaj szép barnás, messze van a feketétől.
Tudom, hogy nem baj, ha sötétedik, mert lebegteti a kormot, meg egyéb szennyeződéseket, csak elsőre amikor ránéztem a garázsban, hát... pöppet megijedtem.
Te Peti, ez egy 3 éves kép, minimum. Még a bukógomba miatt készítettem, amit aztán leradíroztam a Mátrába. Azóta már sok mocsok lefolyt rajta. Most éppen a garázsba porosodik, mert kanyi időm nincs használni, meg pénzem tankolni.
Valóban szép a te motorod, pont ilyenre fáj a fogam, fordított telósra, de erre jelenlegi budget-ből nem futja.
Azon gondolkozok épp, hogy lehet nem kellene idén motort venni, majd tavasszal, de akkor már lehet az 1000.re fájna a fogam
A legjobb, ha az elso lanckereket csereled le 14-re, a hatso pedig maradjon 42. Az eredmeny ugyanaz, mint 15-45-tel, de normalisan beallithato.
2000km van benne. Szerintem jó, nekem nincs rá panasz.
Az ára nagyon baráti!
nem koszolódik el hamar?
Most megnéztem a mostani áttételt 15/44 a fogszám!
A gyári 15/42 ha jól tudom, 2 fog különbség sokat számít tempóba és erőbe?
Nézegettem a láncokat hogy mi mit jelent a jelölésbe,ahogy nézem az X gyűrűs a legjobb talán!
Néztem D.I.D láncot jól néz ki abba a gold verzió?
Olajszintet hogyan érdemes ellenőrizni?Mennyit kell járatni elötte a motort?
Illetve még egy olyan kérdésem lenne,hogy most lett a mocimra téve egy sportkipufogó,szép hangja van nagyon csak ha visszaengedem a gázt,motorféknél visszadurrog.Maga a hang nem zavar,sőt tetszik is,csak félek hogy nem tesz jót többek között szelepeknek.
Mi a teendő?Egyből át kell fúvókázni,vagy lehet állítani a keverékképzésen?
Köszi
Ez a motorja:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Az olaj szép barnás, messze van a feketétől.
Tudom, hogy nem baj, ha sötétedik, mert lebegteti a kormot, meg egyéb szennyeződéseket, csak elsőre amikor ránéztem a garázsban, hát... pöppet megijedtem.
Azon gondolkozok épp, hogy lehet nem kellene idén motort venni, majd tavasszal, de akkor már lehet az 1000.re fájna a fogam
üdv