Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorozott ma innen valaki délután 1/4 7 körül a Westend felől az Árpád-híd irányába 2005-ös vagy 2006-os matt (talán szürke) Hornettel?
ha valaki eloxáltatná a telóját feketére, én partner lennék benne.
santakukac@gmail.com a táskásoknak üzenem, h türelem, kis betegség hátráltat :(
meg talán karbi kopás....
nem feltétlenül állítódik el, inkább ahogy kopnak a hengerek/gyűrűk változik a szívó erő, és nem teljesen egyformán kopnak.
A fogyasztásom stabilan 5,5l,hidegben-melegben,városban,országúton,ennél egy pát tizeddel néha eltér,de csak lefelé.A karbi szinkronnál mi tud elállítódni a használat során,hogy azt időnként állítani kell?
találtam neten érdekes, eloxálás otthon
http://foto.testbike.hu/index....
Aha köszi..

Amit feltettem képet abban van aceton, Berner?
Mert az adattáblán nem látom!

Fényezés kb 1 hónapja volt.
az alu részekre mint hátsó villa, hátsó lábtartó konzol stb amik kicsit érdesek egyszerűen nem tudom letisztítani, teszek egy próbát ezekkel köszi.
Maxolen, Rivax, Atas, általános előmosót ajánlanék. Koszos, de száraz felületre (megadott hígításban) felpermetezve, majd steribob. (ha nagyon szükséges samponos szivacs) és kész. Viledával áttörül osz góó.
Tudomásom szerint, három fajta féktisztító létezik.
1: amelyik nem tartalmaz acetont
2:amelyik tartalmaz acetont
3:amelyiket én még nem ismerem.

Ez esetben neked az 1-es a jó de fényezést követően 3-4 hétig ne, vagy csak óvatosan használd.
Általában ezekhez a csövekhez egy teljesen más beállítást igényel a motor. Egyértelműen karbi beállításra utal a hiba. 3 hét után simán kellene indulnia. Mondjuk így neten keresztül nehéz gyógyítani, de a szerelőd ebbe az irányba induljon el. Fúvóka méretek, keverék csavar pozíció, szinkron... Mennyit eszik a motor?
Én már evvel a dobbal vettem 3 éve.Télen nem indítgatom,de tavaly dec. 1-én raktam le,és még karácsony előtt akartam indítani,és már nem ment.Most mondjuk összeválogattuk a régebbi gyertyákat,és így nagynehezen beindult.A szivató viszont nem volt tökéletes,nem ment rendesen vissza a helyére,de egy kis olaj segített ezen.Lehet,hogy a dúsabb keverék is gond lehetett?
Jó. Hova?
ma mentem egy 30-ast jó idő volt!
No hát én is készen állok a tavaszra a kicsikémmel, remélem, hogy mindenkinek balesetmentes éve lesz! Kopp-kopp-kopp!
Az én drágaságom:
Az a Martin cső mióta van rajta? Szerintem karburátor beállítás. Télen be szoktad indítani, vagy áttelel?
Sajna a gyári matrica darabja valmi7, 8 ezer ft! Egyszer megérdeklődtem a Hondánál!
Így maradtam én is felfújásnál. Ami gyakorlatilag szintén matrica csináltatás, csak itt a matricát felragasztod a szekrényedre ,
a negatívot meg a tankra! És fényezhető! (persze csak gyári méretet és pontosan a gyári helyére)
tudom, hogy kötelező, de amíg melegítem, vagy bármit csinálok még itt rajta, nem akarom, hogy világítson és ha már rajta van, akkor én szeretem, ha működik is.
azt tudod hogy motoron mindig kötelező a villágitás!
enyémen nincs is lehetőség lekapcsolni.
Úgy néz ki nem bántja a fényezést. Rongyra ráfújva szépen leszedte,az olajsarat a felniről.
sziasztok!

előszedtem a moccit. 2002 pc36.

Kicseréltem az izzót, az általatok ajánlott osram night brake-re és már tudom miért nem láttam a régivel. 35w-os volt benne....

De amiért írok, hogy a lámpa kapcsolómat buherálták már, mert hiába kapcsolom le, a tompítottam folyamatosan ég.

Szeretném megcsinálni, de nem tudom hogy kell kivenni onnan a kapcsolót.
az aljából annak a "konzolnak" kivettem a 2 csavart, így le tudtam emelni a tetejét és láttam is a kapcsolót, de kiszedni nem tudtam. az egyik fül le is van törve, a másik már ragasztva.

a hátsó lámpát kapcsolja, szóval valami tuti nem 100-as benne. Lehet csak ezt az 1 kapcsolót cserélni? van értelme szétszedni?

köszi
Én inkább a würthöst ajánlanám, nekem a berner buzerált mindent. De talán a teszkoban van direkt lánc tisztító, fekete azt hiszem wild vagy hasonló van rairva.
Sziasztok...

Idén átfényeztem a felnit ezüst színűre,és a lánc szereti összekenni.

Féktisztítóval takaríthatom? Fényezést nem marja meg?
Sziasztok!
Megpróbálom röviden leírni a problémámat,amire választ szeretnék kapni.2001-es,600-as Hornetem van.3 éve használom,évközben mindenféle technikai hiba nélkül.Szezon végén tisztán,akkut kivéve,lehetőleg teli tankkal rakom el.Ám a tavaszi indításkor sehogysem akar beindulni.Folyamatos gyerya-gondjaim vannak.Eddig minden szezon úgy kezdődött,hogy 4 új gyertyát kellett vennem.Idén már a második garnitúra következik,pedig csak kb száz kilométert mentem vele.Amint leállítom kb 2 hétre,utána meghalnak a gyertyáim a hideg időben.De ha rendszeresen használom a csere után,semmi gond vele.A szerelőm megállapítja,hogy rossz helyen adja le a szikrát,és el van repedve a porcelán. Ragaszkodik hozzá,hogy selejtes gyertyákat kapok,de szerintem több,mint gyanús a helyzet.Ha valakinek van épkézláb javaslata,kérem írjon.
Előre is köszi.