Nem tudom én csak a kereket szoktam forgatni, amíg a párom befújja. Amúgy nem csapkodja sehova, a felni se lesz olyan. Az én bajom pedig nem láncspray függő. Hiszen odakenődik a lánczsíros, koszos, fekete trutyi (nyilván láncspray is van rajta) ahogy forog a lánc. Nem tudom a 600-ason hogy van, gondolom hasonlóan, de rakok fel este egy képet szívesen. Ahogy forog a kis lánckerék a fölös anyag felgyűlik és egy idő után a stenderen köt ki, ami nem hajlik fel, le. De múltkor néztem, hogy jé, itt fel vannak tüntetve a fokozatok? Totál fekete volt az egész. Egyszer jól szét kéne szedni, a kis takaró izét is le, hátha jobba lesz. Csak tartok tőle ez is ideig, óráig. Valami védő kéne oda, csak milyen
Piros kupakos motul? A lehető legrosszabb Nekem sehova se taknyál hála a jó istennek, bár én egyszer probáltam ki a MOL-os láncspray-t azota ugy vagyok hogy mással be nem fújnám.
Eddig én is olyat használtam javarészt, meg Motul is volt benne és más is. Totál mindegy. Konstrukciós hiba, hogy a lánckerék mellett van a sztender és nincs semmi takarója, terelője, hogy ne oda dzsuvázzon
Évi egy fek tisztitozastol nem eszi meg a gumit ugygondolom. De akk jo a wd40is ezekszerint. A lanc olajsarra meg annyit, hogy MOL-os lancspray a titka lassan ket eve olyat hasznalok. Sehova se taknyol, ha varok h picit szaradjon, hulyen hangzott de igy van. Az ara barati, 1400-2800Ft-ig valtozo, attol fugg hol veszed, egyik uzletben ennyi a masik mol kuton meg annyi.
a Würth-ös nekünk eddig semmi problémát nem okozott És ami még bevált az a petróleum. 1 deciből az egész láncot tisztára lehet mosni, utána mindent ahol koszos lett. Aztán brigéciollal, én a citromsárgával szoktam azt hiszem az nem bántja a műanyagot, ilyen ablakmosós flittelős cuccal telibe nyomatok mindent, hagyom 10 percet ázni és vízzel lejön minden tisztára
A féktisztító oldja a gumit. Legalábbis nekem a fél lábtartó takaró gumim lemállot már, mert féktisztítóval szoktam a lánc általi olajsarat kitakarítani a sztender mögül, körül, hogy fel meg le lehessen hajtani.
Tényleg erre nincs valamilyen tartós megoldás? Alig használom a gépet és mégis állandójan dzsuvás.
Ennek én ellentmondanék tapasztalatból.
A WD40-ben pont az a jó, hogy nem úgy viselkedik, mint mondjuk a szilikon. Simán leveheted vele a gumimarkolatot és vissza is tolhatod, mert kb. fél óra múlva meg sem moccan. Mondjuk ezeréves , kinyúlt markolatnál nem igaz, de azt már a ragasztó sem fogja meg.
markolatot én féktisztitóval szoktam leszedni, hogy ne legyen zsiros olajos utána. mert ha az megszárad nem sok nyoma van.. vagy a másik megoldás még ha van kompresszorod, levegőt fújsz a kormány meg a markolat közé nagynyomáson persze és szépen lebirod szedni.. legalábbis én ezzel a két módszerrel szoktam. wd40-et azért nem szeretem mert ha azzal szedem le legalábbis a markolatot örökké csuszkálni fog a kormányon.
most őszintén. milyen fáradtságba kerül eladni egy gyári olajszűrőt? nehéz elmagyarázni, hogy ez mivel lehet jobb, mint egy nevenincs szűrő? szerintem nem drága az alkatrész, pláne ha normális áron árulják, és ha a fontosságát nézzük. egy csiribirfospisztoly tönkre megy egy nevenincs szűrő miatt, mert az éppen nem szűrt, hanem összeesett a bélése, és nem jutott kenés oda, ahová kellene, szívhatja az ember a fogát. komolyan mondom, néha nem értem az embereket, megb@sznák a saját édesanyjukat 2ft-ért....komolytalanok az ilyenek
Nem gyári, nagyon nem. Igen a gumi bizbasszal együtt a menetes hüvely (már ahogy néztem az újat, amit be akartam rakni) És mind a kettőbe, mert abból se jött ki, amiből én csavartam ki. Hogy én markolatot le nem szedek az hótziher. Azt hiszem marad a szerelő, célszerszámmal és szaktudással, na meg idővel, amiknek én híján vagyok. Minden esetre köszi a leírást. Van valami amire nem jó a WD40?
"Szöszi" Egyszerű, gyors nincs. Gyári kormányról és kormánysúlyról beszélünk, ugye? Ha van WD40 a háznál, akkor azzal jól be kell fújni, mert nem a kormánysúly van berohadva, hanem az azt körbeölelő gumigyűrű.(2db)A kormány végénél van egy biztosító lemez, amit először ki kell venni. Azt úgy a legegyszerűbb, hogy ha nincs rajta a gumimarkolat, vagy gázkar(nem tom melyik oldal törött), mert két kis pöcköt be kell nyomni, amivel a csőbe kapaszkodik és kipattintani. De ha már nincs rajta a markolat, akkor közép tájon is van egy lyuk, ott is befújni, hogy a belső gumi is kapjon kenést. Ekkor már csak annyi a dolgod, hogy betekersz egy hosszabb csavart a súlyba és fogóval kicibálod
Tényleg erre nincs valamilyen tartós megoldás? Alig használom a gépet és mégis állandójan dzsuvás.
A WD40-ben pont az a jó, hogy nem úgy viselkedik, mint mondjuk a szilikon. Simán leveheted vele a gumimarkolatot és vissza is tolhatod, mert kb. fél óra múlva meg sem moccan. Mondjuk ezeréves , kinyúlt markolatnál nem igaz, de azt már a ragasztó sem fogja meg.
No csak a városban, de akkor is. Egy hónapja voltam utoljára nyeregben...
http://www.suzuki.hu/files/pro... (8805,-ft)
Csak Hondás van? Haverom suzukival tolja..és neki és kéne valami.
Olajszűrős téma.: 2504+áfa a hivatalos ára. Ha valaki (márkaszerviz) ettől többért árulja, jóra ne számítson.
Táska ügyben.: én árultam, és Gabó vette meg. Ő tud nyilatkozni (ha használta már), hogy milyen tapasztalattal bír.
A táska ára.: 7500,-ft
ha valakit érdekel, írjon mail-t nekem (santakukac@gmail.com)
Üdv
Végülis nekem nem kell, de ennyiért sosem adod el, csak valami baleknak.