Ha már kormányvég. Ugyebár 2 éve, amikor felkerült az új kormány és vég rá 2 hétre volt egy kisebb perecem. Kicsit elgörbült az amelyik leért, de nem érdekelt. Míg nem tavaly ősszel az utolsó mosásnál a kezembe maradt és nem bírtam visszatekerni a görbe csavart. Vettem is a kormányhoz meg a markolathoz való LSL végeket. Ki is vettem az épet is, mikor konstatáltam, hogy valami nem stimmel. A másiknak a kis menetes hüvelye benne maradt. Természetesen nem egyforma az új csavar méretével és menetemelkedésével. De az meg ugye bele van gyógyúlva a kormányba. Na az a kérdés, hogy hogyan imádkozom ki onnan gyakorlatilag 0, minimál, házi szerszámozottsággal? Elvileg vasárnap viszem a szerelőhöz, de kihullik a haja, ha meglátja. No meg csupasz véggel nem jó ómen közlekedni! Ötletek? Lehetőleg egyszerű, szőke nőnek való és gyors.
elég egyébként ha levágsz a kormányvég gumijából annyit hogy beférjen a kormányba! az anya mikor húzod meg, a vékonyabb gumit is szépen összenyomja és megszorítja neked! Vagy már kész ?
Igazból aztán ki agyaltam a dolgot, itthon van eszterga is, azzal kb 10 perc alatt megoldom a kormány végéből is még hátra van, le kell vágnom 16,5mm-t.. azért ennyit mert nézegettem hogy a kapcsolók meg minden hogy állna jól, hogy a kábel se feszüljön, szóval minden fasza legyen. és ennyire jött ki.
Jóó, vettem a fáradságot vissza olvastam, hát én inkább más megoldást választok kormány falvastagságát nem akarom gyengíteni. majd kiagyalok vmit, még egyszer köszi a segítséget, sokkal jobb így! irányíthatóbb szerintem, főleg hogy ehhez vagyok szokva, és szerintem szebb is lett. majd hozok képet is
Szia. Kormány téma, megvettem a pazzaz kormányt, rá is raktam már, kapcsolóknak a helyénél kifúrva. Bomba lett. Még annyi lenne a kérdésem, kormány végsúlyt hogy oldottad meg?
Szia, régebben egy szűk fél éve, te árultál elméletileg Honda Hátizsákot 7990Ft-ért, esetleg nem-e van nálad még? Illetve ha rosszul emlékszem, de rémlik valami, hogy te vettél olyat vagy nemtudom, tudnál e ebben segíteni?
Dt-vel egyszer megkerültem a Balatont... Enying előtt (nekem előtt) van egy nagyon hosszú egyenes... azt hittem meghalok mire a végére érek, pedig akkor még csak kb 80 km-t motoroztunk. Utána ne is beszéljünk róla.. pedig sétálgattunk is a Balaton parton de nem használt Utána meg a Velencei-tavat néztük meg, na hát az is halál volt, 6oson fel Adonyig
Igen!
Egyszer mentem a drz-vel 420 km-et abban volt ugye 1 tankolás ami kb 5-10 perc,de go tovább. Még a rázkódás hagyján de ahogy széttörte a seggem a keskeny ülés. 3 nappal később mikor jöttünk haza megint csak 420 km-et vagy állva vagy ilyen félig seggen félig háton ülve tettem meg, utána 2 hétig szigorúan kocsiban kényelmesen.
Azóta már átalakítottam az ülést szélesebbre és kicsit puhábbra. De ezt nem lehet felróni suzukiéknak mert ezt a motort nem több száz km-es túrákra tervezték.
DE amikor az osztrákoknál egy karambol miatt álltunk 3 órát én az árokban simán kikerültem őket ,és a többiekre kellet várni azt a kis időt
Tavalyi szezonban mentem 3000km-et egy tl 1000-el! Utáltam mint az állat! Azért is vagyok kíváncsi a 800-as majd 10 évvel öregebb suzira.
Nekem a tl egyrészt nehéz is volt illetve kanyarokban odakellet figyelni motorfékre mert akkorát fogott még 90-nél is hogy juj.
Az 1 heger meg isteni az a hang
Abból az álom ktm 690 smc
DettÓ
Azt hittem hogy majd ezzel elfurikázok kis fordulaton,de bazz a drz 3000nél jobban húz mint ez........mondjuk a dörzi 200 fölé nem igen kúszik!
Ha jó idő lenne már végre valahára akkor hazaviszem haver motorját!
Most csinálja a jogsit és vett egy Suzuki vx 800, kíváncsi vagyok az hogy húz kis fordulatról.
De köszi a segítséget mindenkitől!
Üdv
Egyszer mentem a drz-vel 420 km-et abban volt ugye 1 tankolás ami kb 5-10 perc,de go tovább. Még a rázkódás hagyján de ahogy széttörte a seggem a keskeny ülés. 3 nappal később mikor jöttünk haza megint csak 420 km-et vagy állva vagy ilyen félig seggen félig háton ülve tettem meg, utána 2 hétig szigorúan kocsiban kényelmesen.
Azóta már átalakítottam az ülést szélesebbre és kicsit puhábbra. De ezt nem lehet felróni suzukiéknak mert ezt a motort nem több száz km-es túrákra tervezték.
DE amikor az osztrákoknál egy karambol miatt álltunk 3 órát én az árokban simán kikerültem őket ,és a többiekre kellet várni azt a kis időt
Lc4 meg hát igen tud valamit! Ktm elégé tud rezonálni, 200km után lehet számolni a hangyákat!
640lc4 az is tervben volt csak féltem hogy szét esne alattam meg drágák
Nekem a tl egyrészt nehéz is volt illetve kanyarokban odakellet figyelni motorfékre mert akkorát fogott még 90-nél is hogy juj.
Az 1 heger meg isteni az a hang
Abból az álom ktm 690 smc
Én ha nem is idén de jövőre tuti cserélek vagy v2-re vagy 1 hengerre
De sajnálom eladni ezt mert nagyon jó állapotban van
Azt hittem hogy majd ezzel elfurikázok kis fordulaton,de bazz a drz 3000nél jobban húz mint ez........mondjuk a dörzi 200 fölé nem igen kúszik!
Ha jó idő lenne már végre valahára akkor hazaviszem haver motorját!
Most csinálja a jogsit és vett egy Suzuki vx 800, kíváncsi vagyok az hogy húz kis fordulatról.