Pontosan.Azért lett a kanyar benne. Persze pc-vel utána lehet menni, de ugye ott üzemanyagmennyiséget állitasz. Ha hazaértem beszkennelem a diagrammot. Összehasonlitottuk egy 600rr-ével, és 10000-ig mindenhol jobb volt az rr-nél. Db killerrel mértük, Ago szerint killer nélkül kb. 5%-ot javulna még.
Azt tudom, hogy mi a szerepe, de ha ezt kiegyenesíted, akkor a motor mögé ér. Ha van benne PC, akkor elviekben tudod, mennyi teljesítmény változás lett. Ha van esetleg diagram, befényképezhetnéd.
Bocs, hogy beleugatok, de én már túl vagyok ezen, csak 600f-el.Chubbynak igaza van, föl lehet rá faragni, csak kérdés, hogy megéri-e a rengeteg munkát.Nekem nem volt ihletem hozzá.
Én a gyárit egy vágással megszüntettem, de a későbbiekben bilinccsel bármikor visszarakható. http://www.sportmotor.hu/motor... http://www.sportmot
or.hu/motor...
Agoval és a Proexel találtuk ki, hogy mi a jó megoldás, ez lett belőle.
Van akinek tetszik, van akinek nem, de az biztos, hogy brutálisan szól, és nagyon harap. Egy teljesen más motort kaptam. Persze ahogy Chubby is írta, commander nélkül nem volt az igazi.
Töltsd fel a hűtőt és a kiegyenlítő tartályt minimumig. Oldalsztenderen indítsd be hűtősapka nélkül és töltsd rá, amíg már nem vesz fel többet. Ekkor zárd le és melegítsd fel teljesen, míg a ventilátor be, illetve majd kikapcsol. Várd meg, míg lehűl, ellenőrizd a szintet mindkét helyen. Ha kell töltsd utána. Ridenjoy
Elviekben rá lehet faragni. Csináltam már hasonlót. 900-as hornetre, akra 900RR rendszer és egy 919 leömlő + végdob. Ott egy probléma volt, hogy a hengerfejnél fut keresztben egy merevítő és ott a leömlő épp hozzáér. Ott kellett egy kicsit trükközni Más típusé nem jó, csak amelyikben ez a blokk van. Szerintem, ha tudsz szerezni 600RR leömlőt, akkor vágj bele. Szó szerint Mielőtt elfelejteném... Ha átalakítod, akkor a powercommandert nem úszod meg. Anélkül nem lesz jó.
Sziasztok
Cseréltem vízpumpát a Hornetten (98) ,kérdésem hogy a vizet hogyan töltsem bele. Ugye a hűtőt felöntöttem teljesen, elég ez vagy ha bemelegszik és nyit a termosztát akkor töltsek megint rá? Csak ugye akkor forró és megéget.....hogy van ez?
Üdv
Szia, te eleg jartas vagy honda temaban! Lenne egy kerdesem hatha tudsz segiteni nekem! A kerdes az lenne, hogy pc41-re ra lehet e faragni a 2007-2008-as cbr600rr leomloit. Persze a dobhoz az osszekotot meg tudom oldani, de csak azert kerdezem mert elvileg a ket blokk ugyan az. Szeretnek neki valami izmosabb hangot, de a kurva kenyertarto a blokk alatt lefojtja, gyari rendszert meg nem akarom szetvagdosni..
Ha esetleg barmilyen tipuset ra lehet faragni nem tul sok munkaval, illetve barmilyen jo tanacsot, kritikat elfogadok az otletemre
mit ne mondjak érces volt a hangja!
hosszú túrára azért beraktam a hangtompítót de még úgy is határeset volt!
Készítettem egy fotósorozatot!
miw. hornetekhez gyártották!
Ára 14500ft
Én a gyárit egy vágással megszüntettem, de a későbbiekben bilinccsel bármikor visszarakható.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmot
or.hu/motor...
Agoval és a Proexel találtuk ki, hogy mi a jó megoldás, ez lett belőle.
Van akinek tetszik, van akinek nem, de az biztos, hogy brutálisan szól, és nagyon harap. Egy teljesen más motort kaptam. Persze ahogy Chubby is írta, commander nélkül nem volt az igazi.
Cseréltem vízpumpát a Hornetten (98) ,kérdésem hogy a vizet hogyan töltsem bele. Ugye a hűtőt felöntöttem teljesen, elég ez vagy ha bemelegszik és nyit a termosztát akkor töltsek megint rá? Csak ugye akkor forró és megéget.....hogy van ez?
Üdv
Ha esetleg barmilyen tipuset ra lehet faragni nem tul sok munkaval, illetve barmilyen jo tanacsot, kritikat elfogadok az otletemre
...."el úszhat könnyein a hétvégi motorozás".......