Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.

Elkezdtük motorgumikat árulni.
Mind új. 2012-2013as gyártás.

Rengeteg méretben, fajtában és stílusban.

Ha érdekel akkor adatlapomon van elérhetőség. Írj rám.
Egy kis info kellene ha valaki vett már hasonlót! Pazzaz 22mm-es de szélesebb kormányt szeretnék venni pc41-re. mennyire jók ezek a 22mm-esek? Van olyan jó mint a gyári?
Ma próbáltuk felébreszteni a vasat, de 1 óra próbálkozás (ennek nagy része az akksi volt, ami jól megszivatott...) annyi lett a vége, hogy elgyengült az akksi. Az öndindító csak tekert, de semmi puff-durr pöcc-röff, ahogy eddig minden évbe szokta. Aztán fogtam elzártam a csapot, kivettem az aksit, hogy felvigyem tölteni, majd reaálizáltam, hogy csöpög a benya. Az összes karbiból. Jól megszívta magát. 3-ból sikerült leengedni a benyát, a 3.hoz nem fértem hozzá az egyetlen csavarhúzóval, ami volt a házban. Jó adag jött ki, főleg, hogy előtte már fél órág csordogált azért, mire találtam csavarhúzót. Az akksitöltő 2 óra múlva telit mutatott. Azért még rajtahagyom, mert csepptöltő. Igaz, hogy épp hogy 12 V volt a feszkó és ezelőtt 3 évvel volt töltve, amikor szintén nem indult be és lemerült. De nekem a fura, hogy semmi jelét nem adta, hogy egyáltalán szándékozna beindulni, csak tekert, meg valami fura surrogó hangot adott. Komolyan olyan érzésem volt, mintha valami elzárná a nafta útját. De mint a mellékelt ábra mutatja ez nem lehet. Benya tuti nem rohadt bele, mert elrakás előtt jól kijárattam, és tiszta folyt, ahogy kiengedtem. Megpróbálom fullos akksival, ha akkor sem indul kezdek aggódni. Tavaly már volt egy kis tócsa, de az egyből ahogy a csapot nyitottam és csak az egyik karbinál. Mondhatni normális volt. És utána be is indul 3.ra... Gyertyát szerintem nem köpte be, mert annyit nem bírt az akksi (kb. 4-5 próbálkozást, olyan 3-4 sec/db) Arra gondolok még, hogy esetleg sokkal előbb nyitottam a csapot és már túlszívta magát. Elsőre szivatóval próbáltam, aztán azt visszatolva, simán és közbe húztam a gázt. Ilyenkor azért már szokott puffogni, de semmi. Meg elvileg a csapot zárni se kéne, mert vákumos. Szóval nem tudom... Elég hisztis a lelkem és végülis amikor kipöccintette az akkusarut és magába szívta a csavart (10 perc volt megtalálni és kiszedni) a tudtomra adta, hogy ő ma nem megy sehova, de azért no. Hát nekem így nem indult ma a szezon
Hali
Sikerült összerakni a gépet feltölteni vízzel!
Szépen indult ,de az alapjáratom fura, szívatóval indítottam 1000 alatt volt és fulladozott szegény, ha szívató vissza és minimum gáz akkor szépen pötyögött, ez mitől lehet? Ez volt az első kérdésem!

2.Olaj ellenőrzés,csere hogy van ennél? Sztenderen kell nézni, visszatekert pálcával?Hidegen-melegen?

3.A tank (motoron ülve) jobb oldalán van egy kis túlfolyó hogy ha túltankolná az ember,na azon nekem semmi cső nem volt és pont telibe folyatta volna a blokkot! Azt kell valahova kötni vagy csak vezessem le a földig valahova? Nem lenne poénos egy kiadós túra után mikor telitankolom felrobbantani a fél falut

Holnap úgyis folytatom mivel a vízpumpánál ereszti a vizet úgyhogy szedhetem szét megint.

Köszi
Üdv
Jó, de egy komplett új hengerfej áráért Még alkudhatsz is belőle
Ok lehúzom 200-al de akkor egy hengerfej áráért odaadod a komplett motort! Benne vagy?
Húzd le 200-al, nekem komplett motorom van eladó :D
Ok akkor lehúzom 100Nm-el őket!
Üdv
pedig tudtam volna bontott hengerfejet
Igen az volt a fura a 20 Nm-ben hogy a csavar az ugye erős de a hengerfej nembiztos hogy bírta volna a 20 Nm-et.
Pfúúú.. Még jó hogy nem kezdted el leráncigálni őket
A lánckerék jelekről beszéltünk és ezért ez ragadt meg bennem.
Akkor rendben van! Már tegnap meghúztam 13Nm-el ,legalább nem kell szétszednem!
Üdv
Állj! Valamit félreértettem.. A lánckerékre gondoltam valamiért..
A vezérműtengelyt 12Nm a lánckereket kell 20Nm-rel lehúzni. Azokat a csavarokat nem kell ragasztani.
Na akkor nem ugyanarról beszélünk az a 20 db csavar ami a vezmű.tengelyt lefogó valamit fogja le 6-os csavar.
20Nm az, csak valamit elnéztél.
Mágnes segít.Egyet kiveszel - mondjuk felülről valahonnan - ha a mágnes megfogja, nem rozsdamentes. Egyébként az utóbbi nem mágnesezhető. Chubby-nak pediglen igaza vagyon gyalulást követően eszi a rozsda. Egyébként sem hinném, hogy saválló, mert az nem fér össze az aluval.
Service manual 12 Nm ír. De mindegy meghúzom 20-al.
Köszi
Üdv
Kell rá menetrögzítő és 20Nm-rel meghúzni. Csúnya dolgot művel, ha beesik a vezérműlánchoz..
Szerintem krómozott, mert ha legyalulod egy zakónál, akkor rozsdásodik.

De ha már itt tartunk, van egy szett piros eloxált hatlap alucsavar szettem Hornethez. A tanksapkához is van 2003-tól.
tudod e esetleg hogy a blokk oldalcsavarjai (m6*x) rozsdamentes vagy horganyzott gyárilag?
Most néztem, hogy nem válaszoltam a kérdésedre. DNA gyártmányú sportlégszűrő volt benne.
Szia
Akkor még egy kérdés a vezérműtengelyt rögzítő csavarokat bekenjem loctitle menet rögzítővel vagy csak elég meghúzni? Azért kérdem mert a drz-nél minden csavart bekentem mivel ott az 1 henger miatt könnyen "kirezgett" ! De pont elfogyott! Összerakhatom nélküle?
Üdv
olyan jó hogy a topiknak van saját házi szaktanácsadója!
Így van. A vezérműtengely lánckerekén látod a jeleket és az bőven elég.
Ja, és nem úgy működik, mint egy autó elosztó, ahol ott van szegmens, ahol szikra kell. Ez egy impulzus jeladó, ennek a jeléből a gyújtásdoboz határozza meg a gyújtás időpontját.