Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Engem nem érdekel, hogy forog, azért vettem az a dolga Legalább kevésbé bántom a kocsit. Egyébként nekem a nyitott dobbal nyomatékosabbnak tűnik. Aztán lehet csak bebeszélem magamnak.
ha az ember vesz egy sportkiput aztán bele egy silencert és már forgatni sem akarja nagyon lehet már az öregség jele, de kellene nagyobb nyomaték oda alulra. Majd ha kicsit vastagabb leszek szétnézek.
Ég és föld. Ha egyszer mész egy 900-assal, utána sajnálni fogod a 600-ast, mert nem akarod szétforgatni.
Szinte 6.-ban tudsz motorozni. Nem sűrűn kell kapcsolgatni, hacsak nem akarsz kicsit sportosabban közlekedni.
Köszönöm a válaszokat! Marad úgy az egész ahogy van! :D
Éljen éljen! Van rendszámom és 2015- ig műszakim!
kérdezheti de semmi köze hozzá, a saját kertedben mentél körbe-körbe. Egyébként meg kivetetted a fojtást mert meglett a jogsid. Amivel esetleg gondja lehet ha történik valami biztosítási eset és rájönnek, akkor nem fog fizetni a biztosító, bár erre elég kicsi az esély.
szeretnék majd 1-2 éven belül kicsit "fejleszteni" és nem csak 5000rpm felett motorozni ha akarok egy kis nyomatékot, a 900-asnál mennyire érezhetőbb alsóbb tartományban a nagyobb nyomaték?
Szia
Egyik kollégám nőjének is így van motorja. Utánajárt és nemérdemes azt mondta. Egyrészt sok idő illetve ha egy olyat fogsz ki aki kötekedik megkérdezheti hogy az eddig 25kw- motor most hogy lett annyi amennyi és ezt hogy vezetted korlátozott jogsival. Úgyhogy azóta is így használja az asszonykája, aszt hiszem az egy bandit.
Üdv
Minek? Több az átírás, biztosítás, stb. Hagyd úgy. Attól, hogy megvan az A és azzal vezeted, nem lesz gyengébb mert 25kW van a forgalmiban, se erősebb ha 70kW.
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne:
2006-os 25kw teljesítményű (persze ez csak papíron) Hornetet átlehet iratni gyári teljesítményűre. Eddig A korlátozott jogsim volt most hogy megvan az A korlátlan ezért érdekelne a teljesítmény átiratás.
Segítséget előre is köszönöm!
Tényleg elég szeszélyes a vénlányod!
De legalább most már a jó formáját hozta.
A '96-os 250-esen is így van, de a csavar színben nem vagyok biztos.

Viszont ma feléledt a vas Úgy látszik csak gyenge volt az akksi, nem tudtam eleget indítani. Meg persze hisztis is volt, ugyanis ma 2 perc alatt raktam be az akksit, amit tegnap fél óra alatt is alig Nagyon nehezen és egykedvűen indult be, és csak lassan pörgött fel. Kis sértődős vénlány
Szia! Nekem lemezből vágott van, az van kombinálva a gyárival. Viszont nemállítható. Viszont ha jól emlékszem, van még egy valahol, úgy adta a lemez, hogy kettő is kifért.
Szia! Én most próbálkozom a rendszámtartóval. Ehhez az elemhez készül. És ilyen lesz. Talán !
Köszi
Megvan!
Hali!
2003-nál a karbisor alatt középen van egy sárga színű állítócsavar, szerintem ez már a 98-ason is így van. Jobb oldalról könnyebb hozzáférni.
Hali
Alapjáratot hogy lehet állítani? 4 karbinál külön külön vagy megoldották 1 csavarral? (98-as gép)
Üdv
Valaki vágatott már ki rendszámtartót? Nagyon gondolkodom egy állíthatós legyártásán.
Ha esetleg van valakinek rajza nagyon megköszönném !
Az olajcsere-olajszint egyszerű, 3.8 liter olaj kell bele. Betekert nívópálcánál tökéletes szokott lenni a szint,egyenes motornál nézve.
Semmi barbárkodás Van szerelő a háznál, úgyhogy be is ruházok egyre szerintem mert valóban nagyon szar a gyári, főleg hogy supermotorol ültem át egyszerűen az az egyetlen dolog szerintem amit soha nem tudnék megszokni.

köszi a segítséget
"3." nekem az aksi fölött megy el az a cső le teljesen hogy a földre csöpögjön!
illetve amit elfelejtettem hogy ki kell fúrnod minimum a gáz szektor felől a kormyányt (5-ös furat) persze le is lehet barbárkodni a pöcköt de akkor van esély hogy el fordúl a gázszektor!
hali!
a merevítő miatt biztosan van olyan erős illetve ha abból indulunk ki hogy ezek cross kormányok akkor még erősebb is.
és a gyárihoz képest szerintem sokkal jobb irányítani a motort vele.
persze ha nem vágod hasonló rövidre! mert ugye mindenféleképpen vágnod kell egy kicsit, ha nem akarsz bovdeneket is cserélni. max a pazzaz 80 cm-é-ből 2,3 2,5 cm-t oldalanként! ez bevált recept. a kormányvég az így van kicsit faragós a falvastagság miatt!
de csak ajánlani tudom! szerény véleményem szerint a gyári az egy kalap szar! mintha egy rollert vezetnél
"2. Olaj ellenőrzés,csere hogy van ennél? Sztenderen kell nézni, visszatekert pálcával?Hidegen-melegen?"

egyenesen állva kell mérni NEM becsavarva a pálcát csak bedugni tövig. Én kicsit meg szoktam járatni előtte hogy ne legyen tök hideg az olaj és várok 5-10 percet hogy le folyjon mind és utána mérem.
Jó csak idővel kifakul mert kiszívja a nap & a kormányvég súlyt máshogy kell rá faragni, de a 28-as sokkal jobb csak a hoz kell átalakító.