Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nálam már a hang sem annyira érdekes csak a kinézet, most rendeltem silencert a DPM-hez mert már kisebb távon is (25km!) zavar.
Nem értem ezt a lóerő keresést, egy 100lovas motornál 100% hogy seggel nem érzünk meg +-3lovat. Na meg csak egy dob nem fog sokat dobni, vannak típusok melyeknek annyira eltéved a kipufogógáz a gyári dobban, hogy tényleg visszafogja a motort és több is a fogyasztása a gyárival.

Szerintem a kinézet és a hang a fő mérvadó dolog. De bocsánat ha ezzel megsértek valakit.
A lényeg 04:20-tól
Dögöljek meg, a múltkor fordítva volt...
Ezt hol olvastad? az akra pont az, amelyiket tervezik. a slip-on+1,5le. a 2007-nél.

a 2005-06 akra +3,1le
Nem az anyagköltség itt a sok szerintem. A viszonylag kis darabszám, szerszámigény, meg gondolom az arányaiban jóval több emberi munka drágítja meg. Ettől függetlenül persze horror és akkor egy sima dobbal még teljesítménynövekedésed se lesz, inkább csökkenés. Akraék asszem konkrétan 1,5 ló veszteséget ígérnek, ha megveszed a kiváló terméküket

Mellesleg nekem a herélt gyárival nyomatékosabbnak tűnik a gép.
ebben az egész dob bizniszben az az érdekes hogy míg autóra kapsz 30-ért újat amiben 2* annyi anyag van, motorhoz 50 alatt esélytelen.
A Bódis is k drága. Gyakorlatilag egy árban van az Akra-val...
Ha megelégszel a savállóval (van fekete szálcsiszolt) akkor kijön valamivel olcsóbban, de még úgyis sokszorosa a herélt gyárinak
Én is dobtam egy hátast amikor megkaptam az ajánlatot.
Amúgy az álom, az egy kúpos végű (karbon) dobpár sötét palásttal. Vagy ovál, vagy vmi szögletesebb forma. Na az bitangul nézne ki azt hiszem.
Ezt már régen megálmodtam magamnak. Ehhez jönne még a fehér fényezés, a piros (+ némi szürke is) dekorral. Most éppen az erőforrás gyűjtés fázisában tartok.
+ tavaszra terveztem egy Safety Hungary-t is :)

Szóval álmok vannak, ideje kicsit dolgozni rajtuk. :)
Nem tom, le kell mérni. De ha santát megkéred, megnézi a tömítés méretét a két tipusnál és máris kiderül. Én sajna nem férek a rendszerhez. Viszont a régebbi leömlő csatlakozása ferde, 2005-től függőleges.
50-ért tudok jó üvöltős dobot
Megfurkálta hátul?
Ez érdekesen hangzik.
Gondolom ez hangban jelentkezeik főleg.
Amúgy a 900-as Y összekötője (nem a Bódi Sylvi Y-ja ) simán felmegy egy 2000-es 600-asra, vagy alakítani kell valamit?
helyesbítenék.... az TwoBrothers volt.....
baxki, nem olcsó a Bodis a Hornet-re.... most megyek, és veszek egy hideg zuhanyt, hátha észhez térek.. B+ B+ B+ B+
Ahol én vizsgáztattam eddig, ott dB killer nélkül se szóltak semmit és a xenonom sem vakította őket
egyébként ha E betűs sportkipuval hangtompítóval benne mész vizsgáztatni azért pattognak?
Gyári dobok, de a volt gazdája kicsit tuningolta. Megfurkálta hátul Vizsgán nem szólnak érte, mert gyári és "E" betüs és amúgy sem értenek hozzá
Mázlista

Y a dupla kidörrentőhöz Bantinak
ööö, itt két eset van:
- vagy mindkét dob lejjebb megy, úgy hogy a baloldali adja meg a pozíciót (ebben az esetben a jobb oldalon lesz egy kis rés)
- mivel a mocit úgy vettem, hogy voltak rajta sérülések (többek között a faridom bal oldala is repedt volt), lehet hogy azt a részt átalakíttatnám a hobb oldali mintájára. Ez mondjuk hozza magával azt hogy az egész gépet fényezni is kéne (mondjuk valami fehér alapszín, piros csíkokkal, a kisebb idomokon (sárvédő) karbon.
A fejemben megvan a koncepció. :)
farokidomnál nincs kialakítva a hely kipunak, azt hogyan oldanád meg? 900-as faridom felmenne?
Chubby! Gyári dobok? Vagy tuning? Gondolom műszakihoz vissza kell pimpelnem a gyárit...
Esetleg dobj egy email-t a részletekkel, ha nem gond, köszi:
bujdosoantal@freemail.hu

Karbin kívül kell még mást állítani? vagy a 600-as simán elmegy két dobbal is? A bal oldalra gondolom hegeszteni kell egy tartót a dobnak, illetve mindkettőt lejjebb is kéne tenni, mert a bal oldali idom nincs úgy alakítva.
Y ? milyen Y? Lemaradtam valamiről? Bódi Sylvinek örülne a nejem is :)
Ha érdekel, van két dobom. Valami baráti áron megválok tőle. Y sajnos nincs, de azt túrsz egy bontóban és már majdnem kész is vagy
Na ha már kipufogó. Elméleti kérdés: 600-as Hornetre érdemes feltenni a 900-ashoz hasonló dupla kidörrentőt? A karbit gondolom be kell hozzá állítani. Nem feltétlenül a teljesítmény miatt gondolkodom ilyenben, hanem látvány miatt, elég jól mutatna. Van valami amire setleg figyelni kell? csövek átmérője stb?
A megaphone jópofa, de a hexagonal dob szebben muzsikál.
Te milyen modelleket gyűjtesz? Bódy Szilvi..? Értem már a Bódist..