Nem értem ezt a lóerő keresést, egy 100lovas motornál 100% hogy seggel nem érzünk meg +-3lovat. Na meg csak egy dob nem fog sokat dobni, vannak típusok melyeknek annyira eltéved a kipufogógáz a gyári dobban, hogy tényleg visszafogja a motort és több is a fogyasztása a gyárival.
Szerintem a kinézet és a hang a fő mérvadó dolog. De bocsánat ha ezzel megsértek valakit.
Nem az anyagköltség itt a sok szerintem. A viszonylag kis darabszám, szerszámigény, meg gondolom az arányaiban jóval több emberi munka drágítja meg. Ettől függetlenül persze horror és akkor egy sima dobbal még teljesítménynövekedésed se lesz, inkább csökkenés. Akraék asszem konkrétan 1,5 ló veszteséget ígérnek, ha megveszed a kiváló terméküket
Mellesleg nekem a herélt gyárival nyomatékosabbnak tűnik a gép.
A Bódis is k drága. Gyakorlatilag egy árban van az Akra-val...
Ha megelégszel a savállóval (van fekete szálcsiszolt) akkor kijön valamivel olcsóbban, de még úgyis sokszorosa a herélt gyárinak
Én is dobtam egy hátast amikor megkaptam az ajánlatot.
Amúgy az álom, az egy kúpos végű (karbon) dobpár sötét palásttal. Vagy ovál, vagy vmi szögletesebb forma. Na az bitangul nézne ki azt hiszem.
Ezt már régen megálmodtam magamnak. Ehhez jönne még a fehér fényezés, a piros (+ némi szürke is) dekorral. Most éppen az erőforrás gyűjtés fázisában tartok.
+ tavaszra terveztem egy Safety Hungary-t is :)
Szóval álmok vannak, ideje kicsit dolgozni rajtuk. :)
Nem tom, le kell mérni. De ha santát megkéred, megnézi a tömítés méretét a két tipusnál és máris kiderül. Én sajna nem férek a rendszerhez. Viszont a régebbi leömlő csatlakozása ferde, 2005-től függőleges.
Megfurkálta hátul?
Ez érdekesen hangzik.
Gondolom ez hangban jelentkezeik főleg.
Amúgy a 900-as Y összekötője (nem a Bódi Sylvi Y-ja ) simán felmegy egy 2000-es 600-asra, vagy alakítani kell valamit?
ööö, itt két eset van:
- vagy mindkét dob lejjebb megy, úgy hogy a baloldali adja meg a pozíciót (ebben az esetben a jobb oldalon lesz egy kis rés)
- mivel a mocit úgy vettem, hogy voltak rajta sérülések (többek között a faridom bal oldala is repedt volt), lehet hogy azt a részt átalakíttatnám a hobb oldali mintájára. Ez mondjuk hozza magával azt hogy az egész gépet fényezni is kéne (mondjuk valami fehér alapszín, piros csíkokkal, a kisebb idomokon (sárvédő) karbon.
A fejemben megvan a koncepció. :)
Chubby! Gyári dobok? Vagy tuning? Gondolom műszakihoz vissza kell pimpelnem a gyárit...
Esetleg dobj egy email-t a részletekkel, ha nem gond, köszi:
bujdosoantal@freemail.hu
Karbin kívül kell még mást állítani? vagy a 600-as simán elmegy két dobbal is? A bal oldalra gondolom hegeszteni kell egy tartót a dobnak, illetve mindkettőt lejjebb is kéne tenni, mert a bal oldali idom nincs úgy alakítva.
Na ha már kipufogó. Elméleti kérdés: 600-as Hornetre érdemes feltenni a 900-ashoz hasonló dupla kidörrentőt? A karbit gondolom be kell hozzá állítani. Nem feltétlenül a teljesítmény miatt gondolkodom ilyenben, hanem látvány miatt, elég jól mutatna. Van valami amire setleg figyelni kell? csövek átmérője stb?
Szerintem a kinézet és a hang a fő mérvadó dolog. De bocsánat ha ezzel megsértek valakit.
a 2005-06 akra +3,1le
Mellesleg nekem a herélt gyárival nyomatékosabbnak tűnik a gép.
Ha megelégszel a savállóval (van fekete szálcsiszolt) akkor kijön valamivel olcsóbban, de még úgyis sokszorosa a herélt gyárinak
Én is dobtam egy hátast amikor megkaptam az ajánlatot.
Ezt már régen megálmodtam magamnak. Ehhez jönne még a fehér fényezés, a piros (+ némi szürke is) dekorral. Most éppen az erőforrás gyűjtés fázisában tartok.
+ tavaszra terveztem egy Safety Hungary-t is :)
Szóval álmok vannak, ideje kicsit dolgozni rajtuk. :)
Ez érdekesen hangzik.
Gondolom ez hangban jelentkezeik főleg.
Amúgy a 900-as Y összekötője (nem a Bódi Sylvi Y-ja ) simán felmegy egy 2000-es 600-asra, vagy alakítani kell valamit?
Y a dupla kidörrentőhöz Bantinak
- vagy mindkét dob lejjebb megy, úgy hogy a baloldali adja meg a pozíciót (ebben az esetben a jobb oldalon lesz egy kis rés)
- mivel a mocit úgy vettem, hogy voltak rajta sérülések (többek között a faridom bal oldala is repedt volt), lehet hogy azt a részt átalakíttatnám a hobb oldali mintájára. Ez mondjuk hozza magával azt hogy az egész gépet fényezni is kéne (mondjuk valami fehér alapszín, piros csíkokkal, a kisebb idomokon (sárvédő) karbon.
A fejemben megvan a koncepció. :)
Esetleg dobj egy email-t a részletekkel, ha nem gond, köszi:
bujdosoantal@freemail.hu
Karbin kívül kell még mást állítani? vagy a 600-as simán elmegy két dobbal is? A bal oldalra gondolom hegeszteni kell egy tartót a dobnak, illetve mindkettőt lejjebb is kéne tenni, mert a bal oldali idom nincs úgy alakítva.
Te milyen modelleket gyűjtesz? Bódy Szilvi..? Értem már a Bódist..