Tavaly télennégy hónapra letettem. :) Most egy hét után menni kellett. Hideg volt, de nem érdekelt! :) Ha lesz ilyen idő télen mint most, simán lehet picit gurulni!
Mennyire kötelező betartani azt, ami a kézikönyvben van a szervizzel kapcsolatosa?
Konkréten arra gondolok, hogy azt írja 24.000km-nél szelephézagot ellenőrizni kell?
Ha nincs semmi hangja, akkor is meg kell "bontani"?
Valakitől hallottam, hogy a láncfeszítőre se árt ilyenkor ránézni. Nem automata van benne?
Miért kell szétszedni azt, ami működik? Azért hogy megnézzük mitől működik? Nem értem.
Próbálok infókat beszerezni, mert pl. már a gyertyát illetően is hallottam olyat (hozzáértőtől), hogy ő nem tenné bele a sima CR9EH-9 típust, hanem az iridiumosat. (Mondjuk ez már mindegy, mert megvettem, és tavasszal ez megy bele, de sztem a gyári ajánlás azért nem lehet rossz (sima CR9).
Igen, ezért írta a 2 hetenkénti beindítást. Én meg téliesítésről beszélek, amikor cirka 3-5 hónapig nincs beindítva. De nekem aztán mindegy. Biztos jó az, amikor 2 meg 3 hengerrel jár 20-30 percet a motor...
Hondabubus pont az ellenkezőjét javasolja, tele hagyni a karburátort, tankot mindenképp tele kell tankolni, akkut kivenni melegebb helyre vinni időnként feltölteni, vagy ha van olyan töltőd amit rajta lehet hagyni (kimondottan erre kitalálva) akkor még jobb, semmi gond ha oldaltámaszon van, hetente guríts rajta egy 15 cm-ert. Ha lehet indítsd be 2 hetenként, járasd szépen üzem melegre.
Itt is van pár tipp : http://www.motorrevu.hu/beszamolo/mototkerekparok_teli_felkeszitese karburátor téren ellentmondásos azzal amit írtam de én jobban hiszek bubusnak.
Ha tavasszal zökkenőmentes indulást szeretnél, akkor javaslom, hogy járasd ki/eresz le a karbikból a benzint, hogy ne rohadjon bele. Esetleg teletankolhatod, mert ezek még fém tankok, bár elvileg nem vizesek a benyák, amiket tankolsz. Akksit se árt meleg helyre vinni, de nem kötelező, csak élettartamot növeled. Én ezeket szoktam a mosáson kívül, eddig kettőből kétszer pöcc-röff volt a tavasz. Pedig jövőre már 17 éves lesz a gép...
Sziasztok!
Első telet fogom "végigélni" a Hornet S-emmel, azt szeretném tudni, hogy mik a fontosabb lépései a téliesítésnek? Van valami nagyon fontos oikantériuma ennek az egész téliesítés dolognak? Baj, ha nincsen hátsó emelőm, és oldal sztenderen lesz egész télen? A tisztításon kívül miket kellene még megcsinálnom?
Előre is köszönöm a segítséget
Szélvédelem horneten? amelyik teccik azt vedd meg, nekem puig volt, amire gyártották arra tökéletesen megfelelt . Nézd meg melyiknek milyen alakja van, abból nagyjából sejtheted mennyi védelmet fog adni. Túl alacsony ne legyen az csak pénzkidobás.
Szerintem ha készíttetsz egyet akkor jobban jössz ki.
Egy enyingi valamilyen Feri aki "fenyőoldrider" nick néven van fenn ő nagyon profi ebben.
Én hozzá mentem és olyat készített amilyet kértem tőle, figyelembe véve a ccm- it is.
Elnézést kérek a képért .Meg sem fordult a fejemben hogy ez valakinek problémát okoz. A képet keresővel találtam.
Csak a forma miatt tettem fel, hogy hogyan néz ki felrakva .
Mégegyszer elnézést kérek.
Helló basi2!
Gondolom egy kicsit eltévedtél,amikor propaganda anyagként felhasználtad az adatlapomon található aranyszínű hornet képemet.
Ami a saját motoromról készült és a rajta látható hátsó sárvédő gyári ABS és nem az után-gyártott sárvédő kinézetét hivatott szemléltetni!
Valamint az adatlapomon elhelyezett képek nem a hivatkozás és a letöltés célját szolgálják,hanem kizárólag az adott tag részét képezik. Tudod a mondás is úgy szól,hogy más tollával ne ékeskedj!
Szia.
Elméletileg van hozzá egy készen.
Még ma megnézem.
Ha nincs kész akkor csak november 5-e után lesz csak.
Az ára 10e+ posta 1800 Huf
Ha kell irj a basi2(kukac)citromail.hu - ra
Az egész országba nincs ilyen kipufogó!
Konkréten arra gondolok, hogy azt írja 24.000km-nél szelephézagot ellenőrizni kell?
Ha nincs semmi hangja, akkor is meg kell "bontani"?
Valakitől hallottam, hogy a láncfeszítőre se árt ilyenkor ránézni. Nem automata van benne?
Miért kell szétszedni azt, ami működik? Azért hogy megnézzük mitől működik? Nem értem.
Próbálok infókat beszerezni, mert pl. már a gyertyát illetően is hallottam olyat (hozzáértőtől), hogy ő nem tenné bele a sima CR9EH-9 típust, hanem az iridiumosat. (Mondjuk ez már mindegy, mert megvettem, és tavasszal ez megy bele, de sztem a gyári ajánlás azért nem lehet rossz (sima CR9).
Itt is van pár tipp : http://www.motorrevu.hu/beszamolo/mototkerekparok_teli_felkeszitese karburátor téren ellentmondásos azzal amit írtam de én jobban hiszek bubusnak.
Első telet fogom "végigélni" a Hornet S-emmel, azt szeretném tudni, hogy mik a fontosabb lépései a téliesítésnek? Van valami nagyon fontos oikantériuma ennek az egész téliesítés dolognak? Baj, ha nincsen hátsó emelőm, és oldal sztenderen lesz egész télen? A tisztításon kívül miket kellene még megcsinálnom?
Előre is köszönöm a segítséget
Meg nekem eredeti dpm kell.
15400Ft helyett csak 13800Ft
posta előre utalással 850Ft
utánvéttel 1200Ft
ha esetleg érdekel akkor dobj egy üzit.
köszi
Egy enyingi valamilyen Feri aki "fenyőoldrider" nick néven van fenn ő nagyon profi ebben.
Én hozzá mentem és olyat készített amilyet kértem tőle, figyelembe véve a ccm- it is.
Csak a forma miatt tettem fel, hogy hogyan néz ki felrakva .
Mégegyszer elnézést kérek.
Gondolom egy kicsit eltévedtél,amikor propaganda anyagként felhasználtad az adatlapomon található aranyszínű hornet képemet.
Ami a saját motoromról készült és a rajta látható hátsó sárvédő gyári ABS és nem az után-gyártott sárvédő kinézetét hivatott szemléltetni!
Valamint az adatlapomon elhelyezett képek nem a hivatkozás és a letöltés célját szolgálják,hanem kizárólag az adott tag részét képezik. Tudod a mondás is úgy szól,hogy más tollával ne ékeskedj!
Elkezdtem depretto dobot keresni! Kb 8 magyar motorbontóval beszéltem senkinek sincs...
Esetleg nem tudtok olyan bontót akinek lehet ilyen dobja?
Elméletileg van hozzá egy készen.
Még ma megnézem.
Ha nincs kész akkor csak november 5-e után lesz csak.
Az ára 10e+ posta 1800 Huf
Ha kell irj a basi2(kukac)citromail.hu - ra