sztem jó választás. Nekem eddig 12.000km van bennük (párban cseréltem) és a hátulján középen még 1,5mm van a kopásjelzőig. És onnan még azért használni fogom.
Ja, én is arra jutottam, hogy a sima jó lesz. A "racing"-ot meg úgy értettem, hogy valami marketinges, parasztvakítós duma és igazából nem éri meg, csak el kell adni a terméket.
Tavasszal gyertyacsere lesz és lehet már most megveszem a cuccot, de lenne kérdésem.
Mi a különbség (az árakon túl) az NGK CR9EHVX-9 Platinium és a sima NGK CR9EH-9 gyertya között?
A kézikönyv a sima CR9EH-9-et írja (ill. még DENSO U27FER 9-et).
Ez a platinium valami racing gyertya, ugye? Ha igen, akkor nekem bőven jó a sima NGK is.
Jah, igen félreértettem. Hát az nem csoda, hogy dobálja, már kivan a textil. Mondjuk, ha sportgumi és intenzíven indulsz, fékezel, akkor simán el tud kopni ennyi idő alatt. Ha ritkábban akarsz cserélgetni, akkor túragumit vegyél, de az nem fog annyira tapadni, valószínűleg.
Nem 15e hanem csak 8000,rosszul írtam vagy értetted..
Kb 1000 km-lehetett a gumiba amikor megvettem,én raktam bele 7000-et= 8000 km....Nem vmi sok,de nem csúszkált a motor vele....Esőbe is jó volt,most már kigyorsításnál kanyarba dobja a farát, 1 fokozatban...
Kíváncsi vagyok hogy tényleg jobb a kétkomponensű gumi..
Mi a különbség (az árakon túl) az NGK CR9EHVX-9 Platinium és a sima NGK CR9EH-9 gyertya között?
A kézikönyv a sima CR9EH-9-et írja (ill. még DENSO U27FER 9-et).
Ez a platinium valami racing gyertya, ugye? Ha igen, akkor nekem bőven jó a sima NGK is.
Kb 1000 km-lehetett a gumiba amikor megvettem,én raktam bele 7000-et= 8000 km....Nem vmi sok,de nem csúszkált a motor vele....Esőbe is jó volt,most már kigyorsításnál kanyarba dobja a farát, 1 fokozatban...
Nem volt új a gumi mikor megvettem a gépet, kb 8000 km lehet a gumiba