Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári gumi ha igaz michelin pilot road.Ez nem annak tűnik. (nem vagyok gumis)
Én 191vagyok és 110kg. A hátsó fék kart kellene kicsit lefele hajlítanom.Különben vállalható.
Szia.Kb fél éve van náluk.Én megnéztem valamikor szeptember körül.A km szerintem valótlan.Nem mondom,hogy rossz.Nekem a stílus nem tetszik,ahogy náluk minden f@sz@.Többször néztem ott motorokat(havernak hoztunk tőlük egy burgman 400at),mindre azt mondta hibátlan.Volt amit előre mondtuk ,hogy próbálni szeretnénk(tdm850 fekete,most is ott van)el sem lehetett indítani.Olaszból hozza az ember a motorokat.Az eladóról hallani ezt azt.(kérdezz utána a pápai fórumban)
Lehet,hogy kamu,de ahogy néztem a képeket még gyári gumi van rajta. És állatot szempontjából nem egy 50e km-esnek felel meg a gép.
a 10000 km szinte biztos hogy kamu, foleg ezeknel a kulfoldi motoroknal jellemzo.
Még egy kérdés 183 cm-es magasságommal kényelmes a 2006-os hornet? Nem akarok idiótán mutatni a gépen....
Itt a link róla: Honda HORNET 600
Sziasztok...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_h
ornet-5122434

Erről a gépről valakinek van valami véleménye? Esetleg látta-e élőben,ha igen szívesen várom a véleményeket. Mert a héten megyek megnézni/megvenni.

Köszi a válaszokat előre is..
Hali!

2000-es 600-as Hornetre van hasidomod?
Mennyiért, ha van?
Köszi a válaszokat!Én is úgy gondolom,hogy nem nagy ügy.Csak a gázmarkolatnál nem vágom így elsőre,hogy van.
én szereltem már párszor kormányt le és vissza...sztem nagyon egyszerű volt, nem igazán emlékszem, hogy lett volna benne vmi buktató...nekem 2005 van....a gyári markolat is lejött simán úgy emléxem(mintha) majd egy kis wd40-el visszacsúszott.. ...majd később másik kormányhoz "Hornetes" markolatot tettem fel.. ....sztem fogj neki, ne pöcsölj, ha ennyit sem tudsz megcsinálni, hát....
Ráadásul 2010...még szűz lehet a kicsike :) Aki súgott nekem, és nem hülyeséget, ilyet kérdezett.: van "cemented" a markolat visszaragasztásához? olyan kerek lett a szemem, hogy tán' még olyan sohha nem is volt... Mert ugye mire gondolsz.: csavar-anya,bowden,pity-puty hipi hopi, mert ugye ennyiből áll a szerkezet....aztán mire szétbombázod (visszafordíthatatlanúl) már az arcodon van a szopó-álarc (bocs a hasonlatért)
Egyetértek az előttem szólóval, ha ennyire nem vagy biztos magadban, akk megéri rááldozni azt a pár ezrest.
Tyuhéjja :) Sokáig szemztem a rúddal, átböngésztem a jav.könyvet is, mi van ha.... de aztán az is eszembe jutott, mi van ha valami nem kerek....hogy a viharba viszem el a szervizig? vagy a szerviz jön hozzám? elég kellemetlen szitu rúd nélkül, vagy fityegő szervekkel a forgalomba lavírozni
Bár ez nem az a hozzászólás, amit vártál, de én nem fogtam hozzá. Majd a szerviz, aki ért hozzá, felszereli. Ha valami nem 100as, akkor meg van kinél garanciát érvényesítenem, és nem verem a fejem a falba azért, mert nem tudom használni a darazsat a saját f@szságom miatt Szerintem
Sziasztok!2010-es CB600F Hornetem van.Vettem egy szélesebb Lucas kormányt.Mennyire bonyolult lecserélni a gyárit?Nem tudom nekiálljak e,vagy vigyem szerelőhöz ezért?Kezelőszervek,gázkar stb.Nem tűnik olyan egyszerűnek.Ha valaki cserélt már,elmondhatná!Köszi!
holnap reggel 8-tol este 10-ig leszek elerheto kisebb megszakitasokkal ha jelentkezel valamikor akkor atkuldom.
HúÚúÚúúÚ mire meghekkeltem az MSN-t.....már vagy 1000éve nem használtam, és a jelszóról lövésem nem volt :) de sikerült, felvettelek :)
mailon nem megy at 1,5 gb, msn en vegyel fel Lsc@freemail.hu es atkuldom 3 file.
A vagy valahogy opciót választanám, ha lehet. Van gmail van facebook, van msn, van skype, van telefonszám, és van adathordozó is...de a legjobb, és amit tudok is kezelni, az a gmail (santakukac@gmail.com)

Köszi előre is :)
at tudom kuldeni ha kell, messengeren vagy valahogy 1,5 gb
Majd ha teljesen kész! Még a felnicsíkokat kell majd felapplikálnom valamikor! Meg lepucolni, és valahol normális képeket lőni!
Hornet 600S-közel 100Le és idomos(a szíve CBR F3-ha jól tudom) ? A CBR-es topikban olvastam a bővebb elképzelésedet.

Üdv!
A 650-es SV szerintem kicsit gyengébb, ellenben nyomatékban ugyanaz, mint a Hornet. Az idomos változat csutkakormányos és eddig sok jót nem halottam róla ismerősöktől. Viszont bármelyiknek a hátsó ülése egy rémálom.

Én a más modelleket is fontolóra vennék, főleg ha a túrázás a szempont, főleg 2 személlyel. Javaslomnám a CBF500-at, ami ugyan gyengébb, de a 125 után azért lényegesen jobb, vagy ha az kevés akkor az 1000-est. Bár nem tudom mennyi dellád van rá, az is meghatározó. De mindenképp valami 2 hengeres, idomosat javasolnék
Srácok! Látta-nézte valaki Superbike-ot ma? Én úgy lecsúsztam rólla, ahogy illik, de sehol nem találok beszámolót rólla a neten.