Hát a jellemzésed olvasgatva, nem ez az a motor amire szükségem van. Mivel sokat kirándulok barátnőmmel valami túrásabb jellegű de azért lóerő hiányban sem szenvedő motorra lesz szükségem.
üdv, nekem 99-es gép van ha teheted 2000, vagy az utánit nézz, mert előtte 16-os az első kerék, és elég szívás rá gumit venni, javítottak a dinamikáján is. 3000 fordulat alatt elég erőtlen, 3-5 ig már kellemes közlekedésre alkalmas, 7 felett meg megindul mintha seggbe rúgták volna. 175 cm-el kényelmesen egyenesen lehet ülni rajta nem fárasztó, végsebessége elvileg 240 12e fordulaton, én nem próbáltam, fogyasztás 5,5 körül van normális közlekedéssel városban. Szerviz és alkatrészek kicsit drágábbak mint pl suzuki-hoz, de ez mégis csak honda. Ha sokat mész gyorsan, pl autópálya akkor a full naked, pl 600 F hornet nem biztos hogy a legjobb választás szerintem.
Hát eddig csak egy SV 650 N-nel mentem. Eddigi motorjaim Mz TS 125, utána Yamaha YBR 125. Elsősorban az ár a döntő szempont, de utána a fogyasztás, majd a sebesség jön, és végül a kényelem. Bár ez utóbbi nem igazi szempont, mert a mostani motoromnál bármelyik kényelmesebb az említettek közül. Én inkább a sport-túrás vonalon szeretnék elindulni.
Na összerakva a moci. :) Négy hónap állás után elég jól indult, csak addig kérette magát amíg a karbi megtelt benyával. Visszatettük a fejidomot, bekötöttem a lámpákat, tükrök a helyükre és kész. :) Ha visszakerül a láncvédő kerülök is egyet vele.
Húha, hát ahogy látom vagy cbr blokkols okosságok különböző kivitelben, vagy v2. Eléggé más a kettő. Az SV 650 inkább a CBF600 szintje, csak teljesen más. Nem forog annyit, hamarabb lead mindent és inkább tol mint húz. Az 1000-es sztem kicsit más kategória. A 600F meg a Hornet majdnem ugyanaz, csak ruhában és csupaszon. Először szerintem azt kéne eldönteni melyik irányba mész tovább, mert nagyon különböző a kettő.
Milyen motorjaid voltak eddig, mikkel mentél? Mi a fontosabb a nagy végsebesség, vagy hogy hamarabb elérd azt? No meg az se mindegy, hogy csupasz vagy idomos?
Sziasztok.
Tudnátok nekem véleményt és tapasztalatokat írni az 1999-es kiadású 600-as Hornetről? Most tervezek nagyobb motort venni (ezek az esélyesek: Suzuki SV 1000 S, 650 S, Honda CBR 600 F, Honda CBF 600 S, Honda CB 600 Hornet) és egy picit tanácstalan vagyok. Tudom hogy csak mások véleményére hagyatkozni nem a legjobb megoldás, de nincs senki olyan ismerősöm akinek ilyen motorja lenne és ki tudnám próbálni. Olvasgattam teszteket, amiben azt írják hogy forgatni kell ha komoly erőt akarunk kicsikarni belőle. Ez a gyakorlatban hogyan működik? Illetve még arra lennék kíváncsi, milyen az utas, a vezető kényelme, mennyi a végsebessége, a fogyasztása, ill mennyi a szervízköltsége és mennyibe kerülnek hozzá a kopó alkatrészek. Esetleg ha még tudtok olyat róla amit érdemes tudnom akkor légyszi azt is írjátok meg. Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget.
Csak nem bírtam ki én sem,hogy ne guruljak egyet,nálunk Kanizsán süt a nap kb10C-van csak fúj a szél,most már itt-ott látni felhőket.úgyhogy nem az igazi.Beraktam az akksit és 3.forgatásra röffent is,kb 4-5 hete járattam egy kicsit helyben az állványon.Jól esett ez a 30km ,igaz be sem öltöztem (pedig ez nem jellemző rám)melós ruhában ahogy voltam és kaptam fel egy téli dzsekit.Meg előlegeztem a bizalmat az időjárásnak és elcsomagoltam a takaróponyvát,talán nem volt korai,csütörtök-péntekre egész jó időt jósoltak lehet,hogy melózni már darázsháton megyek.Amúgy csak óvatosan mert hideg a gumi és aszfalt az első 10 percben eléggé ficergett,pedig csak "tanuló" tempóban mentem.
Javítottam a fejidom sérüléseit, lefújtam a tükröket, készül a fém láncvédőm (az eredeti le van szedve mintának), új izzó (osram nightbreaker), ilyen kis apróságok.
Nálunk süt a nap hét ágra csak szél van.
De most indulok, elkezdem összerakni, meg életet lehelni bele.
Hm....Jó idő motorozás, az én darazsam meg darabokban.... Ebéd után le is megyek a garázsba, elkezdem összerakni, meg beröffentem. Elég volt a téli álomból!
Milyen motorjaid voltak eddig, mikkel mentél? Mi a fontosabb a nagy végsebesség, vagy hogy hamarabb elérd azt? No meg az se mindegy, hogy csupasz vagy idomos?
Tudnátok nekem véleményt és tapasztalatokat írni az 1999-es kiadású 600-as Hornetről? Most tervezek nagyobb motort venni (ezek az esélyesek: Suzuki SV 1000 S, 650 S, Honda CBR 600 F, Honda CBF 600 S, Honda CB 600 Hornet) és egy picit tanácstalan vagyok. Tudom hogy csak mások véleményére hagyatkozni nem a legjobb megoldás, de nincs senki olyan ismerősöm akinek ilyen motorja lenne és ki tudnám próbálni. Olvasgattam teszteket, amiben azt írják hogy forgatni kell ha komoly erőt akarunk kicsikarni belőle. Ez a gyakorlatban hogyan működik? Illetve még arra lennék kíváncsi, milyen az utas, a vezető kényelme, mennyi a végsebessége, a fogyasztása, ill mennyi a szervízköltsége és mennyibe kerülnek hozzá a kopó alkatrészek. Esetleg ha még tudtok olyat róla amit érdemes tudnom akkor légyszi azt is írjátok meg. Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget.
Jó időt mindenkinek!
Nálunk süt a nap hét ágra csak szél van.
De most indulok, elkezdem összerakni, meg életet lehelni bele.