Dehogy nyomom, csak leírom a saját véleményem. Voltam tesztvezetésen és nagyon megtetszett a kezelhetősége. Persze a Hornettel még nem gurultam annyit csak itt a ház tömb körül hisz rendszám nuku még. Az is lehet, hogy annyira megtetszik, hogy le sem akarom majd váltani
Köszönöm, hogy rábeszéltetek a Hornetre , igazából úgyis azt akartam venni, de így sokkal jobb érzés, hogy ti is támogattok ebben . Melóhelyemen egyik srácnak van egy CBF600S mocija, már annyit néztem, hogy szerintem mindenki azt gondolja, hogy el akarom lopni . Eleinte nem tetszett, aztán igen, de a Hornet akkor is sokkal szebb.
Szia!
Tapasztalatból minden állításodra rá kell cáfoljak, az a 19 lóerő igencsak érződik minden fordulatszám-tartományban, és fogyasztásbeli különbség sincs (vagy nem jelentős).
Nekem Hornetem van, egy barátomnak CBF-je, sokat motorozunk együtt, cseréltünk is már, ő is mondta, hogy lényegesen erősebb a Hornet, és én is észrevettem, hogy a CBF nem tudja ugyanazt. A fogyasztással, meg mindketten kijövünk 5 liter alatt.
Üdv. Attila
Ha rám hallgatsz azt veszed meg amelyik neked a legjobban bejön!
Amúgy meg az a 18paci különbéget nem veszed észre hacsak nem szereted kitolni a küszöböket -meg talán az még a CBF mellett szól, hogy köztudottan kevesebbet eszik 1L mint a hornet ami bíz a mai benzinárak mellett elgondolkoztató!
De mind a két motor egyformán jó, nem nagy a különbség. Hiszen mind a kettő naked motor csak az egyikre tettek fejidomot! És nekem pont ezért tetszik
Igen azok
Remélem a következő motoromat is tőlük sikerül majd megvennem.
Már beszéltem velük eme ügyben remélem sikerül behozniuk olyat amilyet szeretnék
Ha figyelmesen visszaolvasol akkor láthatod, hogy én is őket javasoltam Mivel én is tőlük vettem az én motoromat és nagyon is meg vagyok vele elégedve és a hozzáállásukkal is.
Ezek egy árba? Fura. Szerintem azért nem olyan egyformák. A cbf nehezebb a Hornetnél, ellenben gyengébb pár pacival. A blokk szerintem hasonló és karbis. Jah és amit írtál új lámpát a Hornetnél sztem olyan nincs cbfnél. De utána kell nézni melyike melyik cbr blokk van. És valami rémlik a Hornetnél, hogy függesztett blokk... de ez lehet, csak az újaknál, 2007tõl.
Szerintetek mennyivel korszerűbb egy cbf600 2005, mint egy cb600 2003-as, mert olyan nagyon egy árban vannak, és még hasonlítanak is egymásra, mint két tesó . Persze Hornet párti vagyok, de egy kicsit elgondolkodtam. Ti melyiket választanátok? Nyilván a Hornetet , mert a darázs fórumban vagyok. Köszi!
Vegyél két liter fagyállót (vagy jó -70fokost) meg két liter desztillált vizet!
Betöltöd a fagyállót majd utána addig töltöd desztillált vízzel míg tele nem lesz! Közbe járasd meg stb hagy nyomja ki a levegőt de ez már le volt írva..
Köszi szépen,igazából a tank felemelését szerettem volna elkerülni,de már látom,hogy ez elkerülhetetlen.Féltem a fényezést,ha valamit csinálok,mindig vastag takaróval védem a tankot.Már a családtagjaim szerint is mániákus vagyok a motorommal kapcsolatban
Azt még meg tudnád nekem mondani,hogy mennyi folyadék kell bele?Ezt még a szervizben sem tudták pontosan megmondani...
Sziasztok!
2002 es hornetnél mikor már így hidegebbek vannak mondjuk mostanság nektek mennyire megy fel a hőmérő mutatója? nem tudna valaki küldeni egy képet? (szal így menet közben mennyire áll be a hőmérséklet?)
Az én öreg vasam meg mind a mai napig füstöl. Tudom, hogy sokat benyát kap, de ha kevesebbel meg nem annyira működne a kicsike. Sőt néha köpköd is. Legutóbb, amikor nagyon nem akart beindulni 4,5 fokba, akkor a Drágám autóját köpte le kicsit, mert előtte állt
A lánchoz még annyit, hogy érdemes kicsit megtolni a motort, hogy egyenletesen mozog-e, mert ha össze-vissza akkor szakaszosan van meggyúlva és azon már nem tudsz állítani. Míg adott esetbe egy nagyobb lógás középen még feltételezhet egy kevés utánállítást.
Amúgy meg ha viszel szerelőt ő úgyis tudja mit, hol kell megnézni, meghallgatni stb, akkor nem nyúlhatsz bele valószínűleg (én is így menekültem meg egy bontószökevény megvásárlásától )
de két észrevétel: Fekete füst nem biztos hogy gáz. Az én motorom alig indult be mikor megnéztem mert sokat állt! Mióta elhoztam -5 be is pöccre indul. Füstölt is az elején feketén mert sok szar lerakódott! Azóta kikormoltam kicsit és semmi gond. Pöcc-röf és semmi füst semmikor sehogy!
láncot a lánckeréknél kell megnézni! ha feszül rá fasza ha elmozdul már nyúlott! Alul nem tudod ilyen jól megnézni
Ülés alatt elvileg ott a színkód matricája. Telókat is érdemes megnézni, rugókat főként. Hátsó rugóstagot. E jelzés indexbe és tükrökbe is. Lánckereket is, mert előfordul, hogy a láncot cserélik, de a kerekeket nem. Az akksit is érdemes megnézni, mikori gyártás.
Amúgy a listádnak kb egy új motor felelne max meg, vagy nem magyarországi használt. No meg sok minden nem derül ki, csak használat közben.
A lista még nem teljes , egy cikkből szedtem ki a lényeget:
- Kerékcsapágyak
- Lámpákban van-e E betű (műszakinál jól jön).
- Váz (horpadások, hegesztések), ha leveszed az ülést jól látszik a segédváz is.
- Kormányt kifordítani ütközésig mindkét irányba, hogy nem ér-e bele a tankba. Ha igen, akkor ott valami nincs rendben.
- Évjárat azonosítása fékcsövekben, felnikben.
- Tank belülről rozsdás-e.
- Menet közben elengedett kormánnyal is egyenesen fut-e (ilyenkor meg szoktam lengetni jobbra, balra, hogy mennyire stabil)
- Mindíg kikötöm, hogy kizárólat teljesen hideg blokkal fogadjanak, különben nem érdekel a dolog. Akarom látni, hogy indul hidegen!
- Karburátoros motor esetén: Hagyod rendesen bemelegedni, majd szépen lassan elkezded letekerni az alapjáratot.
Figyelni kell az olajnyomás lámpát. Amíg a motor meg nem áll, nem szabad, hogy felvillanjon. Ha elkezd villogni, amikor még jár a blokk,
akkor ott valami kopás van, és nem megfelelő az olajnyomás.
- A blokkból érkező hangokra, zörejekre, mert ha ott valami nincs rendben, akkor akár a gép árát is ráköltheted "új" paripádra.
- Semmiképp se hagyja el kékes vagy fekete füst a kipufogót: előbbi esetében "eszi" az olajat, utóbbinál pedig túl sok benzint kap a blokk.
- A kormányvégek, a fék-és kuplungkar, a lábtartók, az idomok szélső pontjai, az indexek, a tükrök és így tovább.
- A felninek ne legyen megtörve az íve, ne legyen benyomódva: ennek vizsgálatához tedd az ujjad közel a felni pereméhez és forgasd meg a kereket.
- Fontos a fékeket is közelebbről elemezgetni, mennyire és hogyan kopott a tárcsa, milyen a "válla", nem használták-e "vasig" kopott betétekkel a satukat.
- Ha nagyon száraz a lánc, az azt jelenti, hogy a gazdi maximum csak fújni szokta, de nem takarítja. Figyelni kell rá, hogy vízszintesen ne nyúljon túl egy
centinél többet, függőlegesen pedig legfeljebb 30-40mm-t mozogjon, különben csereérett a cucc.
- Menet közben ügyelj a váltó "finomságára" és a szerkezet felől érkező zajokra.
Külföldi motornál (pl. olasz) a forgalmijában nem évjárat van hanem az első forgalombahelyezés dátuma! pl. ha ott 2001.09.12 van attól még lehet a motor akár 98as is! Évjáratot a felnikben keress, vagy fékcsövön is rajta van azt hiszem. (meg még sok helyen :)
csak kiváncsiságképpen: mi van azon a motorátnézős listán? szerintem sokakat érdekelne
Tapasztalatból minden állításodra rá kell cáfoljak, az a 19 lóerő igencsak érződik minden fordulatszám-tartományban, és fogyasztásbeli különbség sincs (vagy nem jelentős).
Nekem Hornetem van, egy barátomnak CBF-je, sokat motorozunk együtt, cseréltünk is már, ő is mondta, hogy lényegesen erősebb a Hornet, és én is észrevettem, hogy a CBF nem tudja ugyanazt. A fogyasztással, meg mindketten kijövünk 5 liter alatt.
Üdv. Attila
Amúgy meg az a 18paci különbéget nem veszed észre hacsak nem szereted kitolni a küszöböket -meg talán az még a CBF mellett szól, hogy köztudottan kevesebbet eszik 1L mint a hornet ami bíz a mai benzinárak mellett elgondolkoztató!
De mind a két motor egyformán jó, nem nagy a különbség. Hiszen mind a kettő naked motor csak az egyikre tettek fejidomot! És nekem pont ezért tetszik
Remélem a következő motoromat is tőlük sikerül majd megvennem.
Már beszéltem velük eme ügyben remélem sikerül behozniuk olyat amilyet szeretnék
A két bemásolt linkre írtam azt, hogy.....
Szerintetek mennyivel korszerűbb egy cbf600 2005, mint egy cb600 2003-as, mert olyan nagyon egy árban vannak, és még hasonlítanak is egymásra, mint két tesó . Persze Hornet párti vagyok, de egy kicsit elgondolkodtam. Ti melyiket választanátok? Nyilván a Hornetet , mert a darázs fórumban vagyok. Köszi!
Vegyél két liter fagyállót (vagy jó -70fokost) meg két liter desztillált vizet!
Betöltöd a fagyállót majd utána addig töltöd desztillált vízzel míg tele nem lesz! Közbe járasd meg stb hagy nyomja ki a levegőt de ez már le volt írva..
A csavart meglelted? Vagy még nem kerested?
Azt a Darazsat 2hete eladták. Nekem sikerült megvenni és igazad van nagyon korrektek voltak.
Amúgy meg kérj meg valakit hogy segítsen és akkor nem lesz gond
Azt még meg tudnád nekem mondani,hogy mennyi folyadék kell bele?Ezt még a szervizben sem tudták pontosan megmondani...
2002 es hornetnél mikor már így hidegebbek vannak mondjuk mostanság nektek mennyire megy fel a hőmérő mutatója? nem tudna valaki küldeni egy képet? (szal így menet közben mennyire áll be a hőmérséklet?)
A gárdonyi Black Moto kereskedésben levőre gondoltam.
A tulajdonost régóta jól ismerem, nagyon jó szerelő, és adok a szavára....
A lánchoz még annyit, hogy érdemes kicsit megtolni a motort, hogy egyenletesen mozog-e, mert ha össze-vissza akkor szakaszosan van meggyúlva és azon már nem tudsz állítani. Míg adott esetbe egy nagyobb lógás középen még feltételezhet egy kevés utánállítást.
Amúgy meg ha viszel szerelőt ő úgyis tudja mit, hol kell megnézni, meghallgatni stb, akkor nem nyúlhatsz bele valószínűleg (én is így menekültem meg egy bontószökevény megvásárlásától )
de két észrevétel: Fekete füst nem biztos hogy gáz. Az én motorom alig indult be mikor megnéztem mert sokat állt! Mióta elhoztam -5 be is pöccre indul. Füstölt is az elején feketén mert sok szar lerakódott! Azóta kikormoltam kicsit és semmi gond. Pöcc-röf és semmi füst semmikor sehogy!
láncot a lánckeréknél kell megnézni! ha feszül rá fasza ha elmozdul már nyúlott! Alul nem tudod ilyen jól megnézni
Az az sem gumik, sem olajak, sem szűrök stb.
Amúgy a listádnak kb egy új motor felelne max meg, vagy nem magyarországi használt. No meg sok minden nem derül ki, csak használat közben.
- Kerékcsapágyak
- Lámpákban van-e E betű (műszakinál jól jön).
- Váz (horpadások, hegesztések), ha leveszed az ülést jól látszik a segédváz is.
- Kormányt kifordítani ütközésig mindkét irányba, hogy nem ér-e bele a tankba. Ha igen, akkor ott valami nincs rendben.
- Évjárat azonosítása fékcsövekben, felnikben.
- Tank belülről rozsdás-e.
- Menet közben elengedett kormánnyal is egyenesen fut-e (ilyenkor meg szoktam lengetni jobbra, balra, hogy mennyire stabil)
- Mindíg kikötöm, hogy kizárólat teljesen hideg blokkal fogadjanak, különben nem érdekel a dolog. Akarom látni, hogy indul hidegen!
- Karburátoros motor esetén: Hagyod rendesen bemelegedni, majd szépen lassan elkezded letekerni az alapjáratot.
Figyelni kell az olajnyomás lámpát. Amíg a motor meg nem áll, nem szabad, hogy felvillanjon. Ha elkezd villogni, amikor még jár a blokk,
akkor ott valami kopás van, és nem megfelelő az olajnyomás.
- A blokkból érkező hangokra, zörejekre, mert ha ott valami nincs rendben, akkor akár a gép árát is ráköltheted "új" paripádra.
- Semmiképp se hagyja el kékes vagy fekete füst a kipufogót: előbbi esetében "eszi" az olajat, utóbbinál pedig túl sok benzint kap a blokk.
- A kormányvégek, a fék-és kuplungkar, a lábtartók, az idomok szélső pontjai, az indexek, a tükrök és így tovább.
- A felninek ne legyen megtörve az íve, ne legyen benyomódva: ennek vizsgálatához tedd az ujjad közel a felni pereméhez és forgasd meg a kereket.
- Fontos a fékeket is közelebbről elemezgetni, mennyire és hogyan kopott a tárcsa, milyen a "válla", nem használták-e "vasig" kopott betétekkel a satukat.
- Ha nagyon száraz a lánc, az azt jelenti, hogy a gazdi maximum csak fújni szokta, de nem takarítja. Figyelni kell rá, hogy vízszintesen ne nyúljon túl egy
centinél többet, függőlegesen pedig legfeljebb 30-40mm-t mozogjon, különben csereérett a cucc.
- Menet közben ügyelj a váltó "finomságára" és a szerkezet felől érkező zajokra.
Külföldi motornál (pl. olasz) a forgalmijában nem évjárat van hanem az első forgalombahelyezés dátuma! pl. ha ott 2001.09.12 van attól még lehet a motor akár 98as is! Évjáratot a felnikben keress, vagy fékcsövön is rajta van azt hiszem. (meg még sok helyen :)
csak kiváncsiságképpen: mi van azon a motorátnézős listán? szerintem sokakat érdekelne