sziasztok.most adtam el sv650 mocim. hornet motort szeretnék venni 2007és2008 évjáratot. az volna a kérdésem, van e különbség műszakilag a 2 gép között? mire figyeljek vásárlásnál? fogyasztás?a válaszokat előre is köszönöm!
Nem azért mondom, de a pálya verseny körülmények sosem olyanok mint az utcaiak. Pont le is írtad, hogy ott miért jó/kell mozogjon, utcára pont ezért nem, mert nincs akkor igénybevételnek kitéve. Ez ugyan olyan mint a forma-1 carbon fékjei. Utcán életveszélyes, mert el sem éri az üzemi hőmérzéskletet. De nekem aztán mindegy, nem okoskodok, mert nem vagyok az.
Babulu: utánna jártam , az tuti hogy nem életveszélyes, sőtt a pálya motorokon ez egy plussz költség amire ezt hasonlóra koptatják (esztergálják), mert akkora a plussz hőtágulás azokon az extrém pályákon.
De ez nálam kopás, és nem is nagyon használom pályán .
Max autó pályán...és még a hangja is zavar Ez pedig nekem a télen megoldandó feladat lesz...
stivitamas@gmail.com -ra légyszi
A tárcsák pedig azért tudnak zörögni, mert az azokat rögzítő mondjuk "csapszeg" de biztos nem ez a neve, szal az kikopott Nekem azok lennének a cserések, amit ha jól tudom lehet cserélni úgy hogy nem kell mindent kidobni, ami egy kisebb vagyon lenne.
Előre is köszi!
De tényleg, a festés és a matrica az uccsó amit nézek én is! Bár ha át van festve az ember már el kezd kutatni, hogy vajon nem volt-e törött. Ami nem baj kivéve ha nem jól passzolnak a dolgok vagy esetleg a váz is sérült....
Azért az én 15 éves motorom is látott már ezt azt, mégis meg tudták oldani a fényezést Nincs baj azzal, ha újra van fényezve, csak csinálják jól (nem úgy, hogy pl felhólyagosodik a festék mert lusták egy egész tankot újrafújni, inkább csal gányolnak egy fél tenéyrnit!)
A lábtartó nem gyári és nekem mindig gyanús, ha nincs tükör. Ettõl függetlenül lehet jó. Jah és a fényezés csak késõbb lett tankon szárnyas fenekén felirayos, nem?
Ha a féktárcsa zörög kisebb kátyúkra, akkor gyanítom mozog, a felfogatásnál. Az viszont életveszélyes. Tuti hogy az zörög?
no sikerült megcsináltatni a féktárcsát, egy kimondottan féktárcsákkal foglalkozó szakival nagyon olcsón. Ha valakinek valamikor szüksége lesz javításra írjon és küldök elérhetőséget.
Szerintem sem fogod!Majd próbáld ki a darazsadon,hogy forgatsd el 10500-ig,itt a CBFvége,majd húzd tovább12-12500ig(itt jön a seggbe rúgás+a majdnem 20paci),ezeken a fordulatokon adják le a max teljesítményt.Azt nem tudom ,hogy a CBF hol szabályoz le,de az enyém 13500-nál veszi el.Azért barátkozzatok elötte össze,mert 8-9000 után már mérges a kicsike.
Mondjuk a V2 után a sor4 más lesz A fogyasztás csukló függő, de szerintem 4,5-től kb...