Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

íme

itt a kupak és lent a jelölt cső fölött ha benézel látsz egy csavart. Emlékeim szerint ott kell leereszteni!

service manuáljában jobban látszik
úristen!

van leeresztő csavar is a világon!

a motor bal oldalán a dekli alatt találod! a legalsó csavar az! kitekered szépen kifolyik a víz és kész!
(előtte persze csavard le a betöltő kupakot! a 2007esen fel kell nyitni a tankot ehhez)

nemrég tettem fel képet hol van a 2000resen. kb ott keresgéld a 2007esen is
Bocsi,de nálam a költségmentes azt jelenti,hogy a nevemen is van a gép.Mert egy kinti ilyen kaliberü gép lepapírozása 110-120e.ft.

Üdv!
Most melyikre is gondolsz?
Szerintem olvasd el figyelmesen és megtudod!

Hol veszel te költségmentes 2001-es, 30.000km-el magyar papírosan, névre írva 530.000-ért Hornetet? Mutasd meg nekem és egyből veszek 2db-ot!
Szia:
Én ismerem az eladót is, és láttam a mocit is .
Szerintem azzal minden rendben van...
Az 530000,névreírva értendô?
Sebaj
Bocsi, most vettem észre, nem nekem szántad
Tudom de az nem fejidomos
És ha még egy kicsit rápakolsz kapsz egy fordított villát és egy benzinszintjelzős, fél digit műszerfalat, 2005-től
Nem mondtam, hogy nem szebb De valahogy nekem a fél naked(fejidomos) jobban bejön Sajnos Hornetből csak 3 évig gyártották Így esett a választás a CBF-re.

Februárig szerintem nem fogom eladni. Márciusban kapom vissza az adójóváírásom, akkor tudok csak venni CBF-et ha kapok elérhető áron (700.000-800.00) Motor nélkül semmiképp nem szeretnék maradni a nyárra
Onnan, hogy ez volt az egyik amit láttam és én is hozzáértővel mentem természetesen. Nem vagyok perfekt motor szakértő, még csak én is tanulom
mibol gondolod hogy sokat kene ra kolteni? Csak kivancsi vagyok.
Szerintem a hornet sokkal szebb, de ha gyorsan meg akarsz szabulni tőle, akkor tudok rá egy vevőt . Beszerzési áron átveszem .
Igen, ezek jók Én CBF600 szeretnék majd ha sikerül. Viszont nagyon megtetszett a Hornet is azért vettem most ezt, erre volt anyagi kapacitás
Én most vettem 1,5 hónapja az enyémet. Előtte 4 motort voltam megnézni(Pécs, Baja, Balaton) és 35.000 ment el benzinre. Én is az olcsóbbakat nézegettem mint te először. 3 motort be sem tudtak indítani, 1 meg szét volt szedve mert csinálták, állítólag csak szelephézag állításon volt

Mindegyik 420-500.000 közöttiek voltak. Aztán leugrottam ide a szomszédba Gárdonyba és láss csodát, a mociban még aksi sem volt. Nem volt lebeszélve, hogy megyünk(direkt) ami nem is volt gond mert ügye bolt. A hölgy hívta a párját, szétkapták a motort és egy zsír új zselés aksit dobtak bele. Pár másodperc indítás után pöci röfike volt.
Mindig összegezni kell, nem csak azt, hogy mennyiért tudod megvenni, hanem menyit kellene még rákölteni: gumik, hozzáteszem az egyik legdrágább ha jót szeretnél, lánc, fékek és a többi.
Mind a 4 motornál ezeket vennem kelett volna....
Itt friss olajcserével, szűrökkel 90% gumikkat, új láncszettel és új zselés aksival költségmentesen elhoztam 530.000-ért
Köszi!

De 2003-tól szeretnék venni, mert ott volt egy típusváltás, és a leírtak alapján jobban megéri azt a kis többletet. Bár azért egy kicsit elgondolkodtam . A linket elmentem, mert tetszik ez a garancia dolog.

"A 2003-ban bemutatott új sorozatot második generációnak nevezi a gyár. Lényeges változtatás érte a futóművet, csillapítását elől és hátul is keményebbre hangolták. A Hornet formái az eredeti gömbölyűből szögletesebbé váltak, osztott armatúrájú lámpát szereltek rá, más lett a tank formája, kapacitása 16-ról 17 literre növekedett, az ülésnyúlvány borítása pedig innentől a hátsó lámpában végződő fullánkot formáz. A mérnökök az egyre szigorodó emissziós előírások problematikájával is szembesültek, így kicserélték a karburátorsort, és katalizátort iktattak a hagyományosan az ülés mellett vezetett kipufogóba, hogy a gép megfeleljen az Euro-2 normarendszernek. Az új időkre utalt, hogy az analóg műszereket elektronikusan működtették."
Köszi!

Van már egy olyan listám, hogy mit kell végignézni, hogy a tulaj dob egy hátast, ha meglátja . Az is benne, amit írtál, hogy csak is hideg blokkal érdekel a motor. Amúgy meg viszek magammal egy motorszerelőt is, hogy biztosra menjek. A kérdést csak azért tettem fel, mert nem szeretnék fölöslegesen utazni. Sajnos ilyen válaszokra számítottam, gondoltam, hogy ezek nem lesznek nyerők.
Mivel látom, hogy pesti vagy így ez sem lenne messzi tőled:
hornet

Tőlük vettem én is. Költségmentesen árulják teljesen és ami fontos, garanciát vállalnak. Ha kell le is vizsgáztatják neked. Rendelésre is hoznak be ha kell.
Az elsőt, felejtsd el ezt: 1-es
Bőven kéne költened rá.

A grande motos jónak tűnik de a képeken is látszik, hogy mindkét oldalán csókolózott a földel. A bal deklin és bukógombán illetve a jobb oldalon a kipufogón.
Egy biztos, mikor odamész, nézd meg a blokkot, hogy meleg-e. Ha nem indítsad be, ha nem indul pöcre már elgondolkoztató.
Sziasztok!

A 600-as Hornetnek van valami típushibája? Szeretnék venni egy 2003-2004 közöttit, de nem igazán tudom mire kellene odafigyelni a vásárláskor. Vannak elég olcsón külföldről behozott példányok, de azoktól kicsit félek. Szerintetek be tudom szívni ezeket:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_hornet_600-520571
0
vagy
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_hornet-510
0825
Köszi a válaszokat.
a 4883 posztban látható hogy a régebbi gépeken a "hivatalos" leeresztő kb ugyanott van ahol a cső csatlakozik a vízpumpába, a tieden nem tudom van e ott olyan csavar.
Köszi,Én is erre gondoltam először csak miután megkaptam a gyári leírást,elbizonytalanított egy kicsit.De igazából nem hiszem,hogy jelentős mennyiségű régi hűtőfolyadék ragadna meg benne,ha így eresztem le...jól gondolom?
én lehúznám a baloldali vastag csövet alul (ami a hűtőből jön) azt kész. Csak saját felelősségre természetesen