Ez így van.
Sajnos egy kicsit sokallom a Hornet S-ért azt a 750-850.000 lovét, a pláne ha megnézed szinte 1-2 kivételével mind 30.000 km körüli óraállással adják. Amit valljuk be ha csak nem hétvégi motorozásra használták..... szal többségénél valószínű egy kicsit visszatekerték azért. Jó pár Hornet S motort elvoltunk megnézni Berber-el, aki azért elég jól ért hozzá! Hááááát, naaaa, no comment! Most már én is nagyjából tudom mik az árulkodó jelek és felismerem, ha nem valós az adat!
Nem vagyok márkafüggő de szeretem a Hondát! Nagyon jókat csinált!
Viszont jók a kis 600 fézerek is (FZS-FZ). Suzukinak is van 1-2 jó mocija ami tetszik. Meg még pár gyártónak. De hát ügye nem állhat 5 motor a garázsban
Próbáltam olyat választani amit nő létemre könnyen el tudok kezelni és nem vág a földhöz. És ez bíz a Hornet Majd ha már egyszer nem sajnálom rá a pénzt akkor elkapok egy CBF600S talán
Néha jól jöhet. :) Mondjuk én sem a felsőbb fordulatszám tartományban tartózkodom inkább.
A Hornetnél véleményem szerint a nevet is fizetni kell.
Vagy ez nem így van?
Én múltkor nézegettem és meglepődtem, hogy mennyi S-es van eladó. Annó láttam egyet a pécsi red baronba és kész. Most meg volt fent használtautón vagy 10-12 db. Viszont tényleg csak 3 évig gyártották, szóval ha fiatalabbat akarsz...
A CBF amúgy kicsit más technológia mint a Hornet, ezért is súlyosabb egyéniség.
Valljuk be őszintén nem sok ember van, aki ki tudja motorozni azt a 100 pacit, főleg nem utcai, minennapos használati körülmények között. Az én 40 pacim is bőven elég napi szinten, meg túrázásnál is. Pár előzésnél jól jönne a több, de türelmes ember vagyok
annyira nem sok azért egy +18 lóerő. Persze akik a felső határokat pedzegetik azok kiélvezik, de én nem az a típus vagyok Azért átnéztem a hornet S változatokat is 800.000-tól indulnak, márpedig azokból csak 2000-2003 évjárat van
A CBF600 előnye, hogy alacsonyabb jó 1L-el a fogyasztása mint a Hornetté.
Ezeket néztem én is, de valóban magasabb az áruk (majdnem) még a hasonló évjáratú Hornetekhez képest is. Aztán szembe jött a Hornet S.
Azért a darázs mégiscsak erősebb is kicsit.
Az FZ6-oknak nagyon lent van az áruk, a Hondáknak meg pár típus kivételével magasan. Én a 2005-ös ráncfelvarrott kereklámpásba vagyok belezúgva, de röhej, hogy még mindig 1 milla körüli az áruk.
Pedig ha úgy vesszük elavult, karbis mondjuk egy hasonló korú FZ6-hoz képest. Vagy egy pár évvel fiatalabb PC41-hez képest. Banditokba nem vagyok otthon, de a Suzukik mindig lejjebb vannak árban egy kicsit.
Nekem nagyon tetszett a Honda CBF600S de hihetetlen ára van a használtaknak. Új ára:1.900.000-
A 2004-2005 évjáratúakat, amik normálisak meg 1.000.000 - 1.200.000 között árulják Aránytalanul magas a használt ára mondjuk egy Yamaha FZ6 képest. Úgy hogy inkább egy Hornet mellett döntöttem én is!
sokba kerülnek, tényleg. Mostanában azért 1-2 ember kivételével még azok is megnézik mi mennyibe kerül akiknek tellene rá. Nem hiába, váltságból még hosszú az út kifele...
nálam sikere van, úgy indult hogy ilyet fogok venni 2012 év vége felé de nem bírtam kivárni így vettem egy 99-est viszonylag olcsón addig, de valószínű ha nem lesz gondom vele megmarad amíg megy. Azonkívül hogy szebb, meg jobban érzed magad rajta sokban nem különbözik szerintem.
én 2%ot adok erre a variációra. Na meg senki sem olyan hülye hogy odaadja ha mondjuk 200.000nál tart a licit. Én sem tenném! Sajna vagy nem sajna de vannak ilyen okosságok!
nézd meg pl. ezt. Az értékeléseknél látszik, hogy már nem egy aukcióra licitált hogy megnyomja kicsit az árat....
lehet, de az is lehet hogy valaki fülest kapott a motorról mert gondolom máshol is hírdette legalábbis a vatera linket, és ezért regisztrált be valaki.
Sziasztok!
Végre én is raktam fel pár képet a mociról, ha valakit érdekel, meglesheti!
Júniusban vettem, azóta 3500 km.-t sikerült belerakni.
Nem volt tapasztalatom a kategóriával, típussal, de azt hiszem tökéletes választás volt ez a motor!
Szintén külföldi papírosan vettem Direkt, mert télire nem akartam fizetni már, plusz az idei teljesítmény adót stb. Majd márciusban elviszem levizsgáztatni!
Gondolom te is belementél volna, hogy 500.000 leteszem és a maradékot meg 1 hónap múlva....
Sajnos egy kicsit sokallom a Hornet S-ért azt a 750-850.000 lovét, a pláne ha megnézed szinte 1-2 kivételével mind 30.000 km körüli óraállással adják. Amit valljuk be ha csak nem hétvégi motorozásra használták..... szal többségénél valószínű egy kicsit visszatekerték azért. Jó pár Hornet S motort elvoltunk megnézni Berber-el, aki azért elég jól ért hozzá! Hááááát, naaaa, no comment! Most már én is nagyjából tudom mik az árulkodó jelek és felismerem, ha nem valós az adat!
Nem vagyok márkafüggő de szeretem a Hondát! Nagyon jókat csinált!
Viszont jók a kis 600 fézerek is (FZS-FZ). Suzukinak is van 1-2 jó mocija ami tetszik. Meg még pár gyártónak. De hát ügye nem állhat 5 motor a garázsban
Próbáltam olyat választani amit nő létemre könnyen el tudok kezelni és nem vág a földhöz. És ez bíz a Hornet Majd ha már egyszer nem sajnálom rá a pénzt akkor elkapok egy CBF600S talán
http://www.sportmotor.hu/motor...
Hátha érdekel valakit!
A Hornetnél véleményem szerint a nevet is fizetni kell.
Vagy ez nem így van?
A CBF amúgy kicsit más technológia mint a Hornet, ezért is súlyosabb egyéniség.
Valljuk be őszintén nem sok ember van, aki ki tudja motorozni azt a 100 pacit, főleg nem utcai, minennapos használati körülmények között. Az én 40 pacim is bőven elég napi szinten, meg túrázásnál is. Pár előzésnél jól jönne a több, de türelmes ember vagyok
A CBF600 előnye, hogy alacsonyabb jó 1L-el a fogyasztása mint a Hornetté.
Azért a darázs mégiscsak erősebb is kicsit.
Pedig ha úgy vesszük elavult, karbis mondjuk egy hasonló korú FZ6-hoz képest. Vagy egy pár évvel fiatalabb PC41-hez képest. Banditokba nem vagyok otthon, de a Suzukik mindig lejjebb vannak árban egy kicsit.
25kW kevés kilóméter frankón leszervízelve.. és valóban 2000res évj
ja és válságáron...
A 2004-2005 évjáratúakat, amik normálisak meg 1.000.000 - 1.200.000 között árulják Aránytalanul magas a használt ára mondjuk egy Yamaha FZ6 képest. Úgy hogy inkább egy Hornet mellett döntöttem én is!
egyébként űberfasza gép volt.. ha újra lesz ennyi manim el fogok gondolkozni a visszatérésen
nézd meg pl. ezt. Az értékeléseknél látszik, hogy már nem egy aukcióra licitált hogy megnyomja kicsit az árat....
Egy napos regisztrációról rádobott egy nyertes licitet ne kelljen potom pénzért odaadnia senkinek!
Úgy hívják önlicit.. kb mindenki csinálja vaterán
Nagyon szép, látom szaparodnak a kék Hornetek. :) :)
Még sokszor 3500 balesetmentes km-t!
Végre én is raktam fel pár képet a mociról, ha valakit érdekel, meglesheti!
Júniusban vettem, azóta 3500 km.-t sikerült belerakni.
Nem volt tapasztalatom a kategóriával, típussal, de azt hiszem tökéletes választás volt ez a motor!