igaz nem ez lesz a kis darázs szépsége de viszont ha fektetve lenne akkor talán nem az oldal dekni cseréjével kell majd kezdenem. Ez a rosszabbik jó
igaz a felfogatási pontok a fehérnél közelebb van és masszívabb ezáltal.
Annak akarok majd utána járni, hogy melyik áll kijjebb hogy ha az oldalán van a motor akkor a holtpontot nézve merre dőlne NA ezt jó magyarosan leírtam min feküdne fül a kerék és a bukócső vagy a bukócső és a tank remélem más is érti ha nem majd rajzolok valami szépet
üdv
Én úgy gondolom,hogy a fehér horneten lévő cső lényegre törőbb és amellett,hogy nem takar annyit a motorból szerintem masszívabb is a közeli felfogatási pontok miatt.De biztos,hogy rá akarod tenni valamelyiket?
Nekem ez még mindig rejtély...6 liternél kéri a tartalékot, különben leáll, eddig 3-szor jártam így. 10 liter elhasznált benzinnel nagyjából 170 km-t tettem meg, nem tudom, hogy ez mennyire jó, minden esetre nemsokára kap egy karburátor takarítást és szinkront....de hogy nem 6 liter a tartalék, az hótbiztos.
Sziasztok! Az én tapasztalatom szerint 200-220km megtétele után váltok át tartalékra. Tartalékon volt mikor még 40 km tert mentem a benzinkútig. Mikor megvettem a vasat én 2 szer szívtam meg,mert hirtelen mikor tartalékra kellett váltanom menet közben nemsikerült! Kébzelhetitek mekkora égés volt,hogy leállt a moci Számításaim szerint 180-200-zas tempónál (hosszútávon) bedobta a 8 litert Utassal,vagy szólóban 120-130-cas tempónál 4,5-5 lityi Én megvagyok elégedve vele. SZerintem aki a fogyasztást nézi motorozás közben az inkább maraggyon otthon és igyon 2 fröccsöt
fényező : Kocsis Attila, a Házgyárban...szépen-igényesen fényez és nagyon jó árban...nekem ő már többször fényezett...de lehet ezt már neked leírtam vhol..
Az enyém injektoros, és okosba 4,3 litert eszik.
A tartalék 5 liter körül van, azzal 70km-et sikerült már menni többet nem mertem.
Csapatósba 220km megy vele, okosba 318km volt eddig a max. (para volt atópályán)
Elvileg 19 liter a tank és 17,4l többet még sose sikerült.
Tartaléko nincs mert digitálisan írja, jelzi mennyi van. Ha villog, akkor éhes. Kényelmes mint állat.
Bocs fiúk.
Már nekem is itt figyel egy 600-as csapja, csak még ki kell cserélni!
Azért tankoltam max. 150 km-enként, hogy ne járjak úgy ahogy egyszer, hogy sajna kifogyott és a tartalék meg kevés volt. Még szerencse hogy épp nem volt messze a benzinkút. Az 5-5,5-et átlagba írtam, de természetesen volt kevesebb és több is, ahogy a 150 km-ert is átlagba írtam. Általában már 100-120 km-ként megtankoltam, tuti ami tuti alapon, mert elég volt a 40 fokba tologatásból. És így átlagba 5-6 litert tankoltam. De majd az új csappal pontosabbak lesznek a mérések.
Nekem is rossz volt a benzincsap a 250-esemen. Kicseréltem egy 600-aséra, láss csodát, tökéletes lett. 10-11 liter körül kellett átkapcsolni tartalékra, csontra kifogyasztva tudtam beletankolni 14 litert. Átlagos használat mellett 170-180 megtett km kellett tartalékra átkapcsolni, a maximum amit egy tankkal sikerült elmennem az 230-240 km volt. A 600-ast még nem volt szerencsém megnézni, hogy mennyit megy el egy tankkal. Majd tavasszal.
Babulu kicsit ellentmondásosak a hozzászólásaid, mert egyszer azt írod, hogy 5-5,5-öt eszik, másszor meg azt, hogy 10 literből 150 km-t tudsz megtenni maximum. Ez meg 6,67 literre jön ki 100 km-enként.
Nem hinném, hogy mérvadó, mert az enyém 250-es, sőt ugyebár a régi karbis, de átlagba 5-5,5-et eszik meg a kicsike. Nálam egyébként a rossz csak miatt még az is lehet, hogy nem 0 benya jön már, hanem csak a karbinak kevés és a tartalék nem teljes mértékben csak részben segít be neki.
De amúgy tényleg jó lenne, ha valaki megmondaná, hogy mennyi a tartalék
Akkor az ugyanannyi, mint az enyém ~160 km után tartalék, arra 10 litert tudok csak tankolni. De akkor a tartalék 6 liter lenne?
Neked mennyire jön ki az átlagfogyasztás?
de inkább ezek mint a hűtő.. mert lyukas hűtővel hazajutni elég necces lehet