De kell, mert kevesebbet költesz rá.
Meg én is ezt mondtam, hogy évi 2-3 ezer, azt a szart, évi 20ezret is beletolok, ugyhogy észre sem veszem. 2 és fél éves a motorom és van benne 55ezer. Erről ennyit. LOL.
Jól gondold meg, a hornet kúúva megbízható. Nekem bevállt.
teljesen lebeszéltek a cb ről -a végén mélyebbre kell a zsákbanyúlnom Hornetért.Vagy 1 olasz eredetűt...
De mindig megmagyarázom magamnak hogy az évi kb 2-3e km motorozáshoz nem kell komoly.
Erre felénk rengetegen használják azt futármotorként, forró nyári napokon az autók között tökölve hosszú kilométereken keresztül, de ilyenről még tőlük sem hallottam...mi a fene. Ennek ellenére elég megbízható kis motorok, sok százezer km várható futásteljesítménnyel. Viszont nagyon jól döntöttél, hogy nem olyat vettél.
Nem ,az instruktor is mondta h. ez sajnos ilyen, viszont a körülmény is nagyon extrém: egyesbe és kettesbe gáz-fék-gáz-fék gyakorlatilag a sebesség csak ritkán haladja meg a 30-at, a hőmérséklet meg kb 30 fok volt. Tehát átlagos körülmények között ezzel a problémával lehet h. sosem fox találkozni... De attól még traktor
Mondjuk 600 körül inkább én is azt néznék
Köszönöm aki válaszolt,bár az meglep hogy nem jó a cb-
A tulajok -népitélet stb helyeken az egekig magasztalják .
Nem lehet hogy egyedi gond volt az általad használt cb vel?
Még mindig nem döntöttem és 600körül csak olasz horneteket adnak ami rizikósabb.Több zsuga nincs hornetre ugyhogy meglátom mit hoz a j övő nézem a hirdetéseket
Kis mellékzönge eddig az elmúlt 2 hónapban minden példány 150-300km re volt..
Én is a CB500 CB600 on dilemmáztam 1 éve, gondoltam elég nekem 50ló azt sem használnám ki, kevesebbet is fogyaszt, tetszik is a sor kettő, nem kell nekem villanymotor és a járulákos költsége is kevesebb.
Mivel eddigi életem legszebb motorjának az új CB600 at tartom/tartottam és nagyon kedvező áron tudtam hozzájutni, így mégis az lett. (bocs a hoszzú szentimentális szövegért)
Ezt követően elmentem a honda vezetéstechniaki tréningjére, ahol cb500-on lehet prüntyögni. Első gondolatom: hát vaze ez egy traktok! Ami viszont durva, nyáron úgy bemelegedett a blokkja, hogy csak úgy bírtam kivenni 1-esből hogy előtte leállítottam! Pedig az instruktor elmondta h. már 3000km-enként cserélik benne az olajat, és hogy jobb olaj van benne mint az előírt. (az ő elmondása szerint is nagyon szar a váltó hűtése alacsony sebesség mellett)
Szóval utólag nagyon örülök hogy nem azt vettem, holott sok érv szólt mellette (szinte mind gazdasági alapú).
Auzt ugye tudod, hogyha baj van, mármint baleset és a mocin vágott gumit találnak sün-ök, akkor mindegy ki okozta a kárt, te vagy a hunyo és ott a helyszínen megsexelnek!?
Basi nem nagyon tolja most a fórumot, szerintem köszörül ezerrel.
Ha kell megadom a számát...
Nekem is még lóg egy kis csavarral.
Dehogynem nyúlsz hozzá. Majd az első jóidőbe elmegyek hozzád az enyémmel és teljesen kész leszel tőle. Bele LOVE-olsz.
Azt majd nyomod a full tunin gokat!
hehe
én is már alig várom hogy jo idő legyen és tudjak motorozni de amint már mondtam nem nyulok egyelőre semmihez a mocin mert nekem ez igy szép és jo ahogy van.
(egyelőre)
Tudod mit mondok neked!
Bazd le nyugodtan a katit, és egyenesbe hozd ki.
Csak műszaki vizsgán szóhatnak, hogy hangos. Ott meg csúszik a bélás és kész.
Ha kész lesz tavasszal mindenképp várok tőled vmi képet!
csáááá
Szia!
Nekem új hornetem van és injektoros.
Ha okosba megyek közúton és városba (90-50km/h) akkor 345km-et megyek 1 tankkal. 4,3liter/100.
Amúgy ha 150-el tépek egész nap akkor 5,5-6l
Én ajánlom a hornetet, a régit is, az elvileg 0,5 literre fogyaszt többet. Kényelmes a gép és van ben erő.
Csak a HORNET!
a full katalizátort ironikusan értettem. De sajna nem vetted a lapot.
Annyi katalizátor van rajta, mint az asszonyon. (Rá mondjuk néha jó lenne, hogy folytsa vissza)
Szia!
Lánc. Én 25ezrenként cserélem a láncot és a fogaskerekeket. Épp most lesz megint csere. Sajna a hornetre kb 40-be van a szett+lánc.
Ajánlatos mindig lánccal együtt fogaskerekeket cseréltetni, mert így egyszerre kopik. A fogaskerekek méret szerint vannak sokfajta jó a hornetre, de érdemes a gyári mérettel nyomni, ha nem vagy treetfighter. A lánc lóerő szerint van. Épp szopás a Hornetnél, hogy 100 lónál van a váltás és nekem 102 lovas lánc kell, magyarul többet fizetek. = szopok. De nagyobb a biztonság. Amúgy egy lánc simán kibír 30000km-et is. teszteltem. :)
Gumiba nem tok segíteni, mert olcson szerzek mindenfajta félét és füstölöm le. Én sose figyelek a márkára, inkább csak a keménységét nézem.
Nagyon nem érdekel mi van fenn, túrával is el lehet menni térdepelni, csak az aszfalt legyen forró.
Amúgy kurva fasza, mert 140 felett ha elnézel jobbra, hogy vót e trafipax, tuttira kitöri a nyakad.