Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De én ezt ajánlom. (már cask a fényezőre vár)
Amúgy kurva fasza, mert 140 felett ha elnézel jobbra, hogy vót e trafipax, tuttira kitöri a nyakad.
A Drágább!
Fingom sincs, de a piros fehér ződ állatul néz ki.
Mondjuk a dupla gyűrűs castot úúúútáloooom.
otis.t@freemail.hu
Szia!

Van sárvédő, igen, küldj privát mailt.
De kell, mert kevesebbet költesz rá.
Meg én is ezt mondtam, hogy évi 2-3 ezer, azt a szart, évi 20ezret is beletolok, ugyhogy észre sem veszem. 2 és fél éves a motorom és van benne 55ezer. Erről ennyit. LOL.
Jól gondold meg, a hornet kúúva megbízható. Nekem bevállt.
teljesen lebeszéltek a cb ről -a végén mélyebbre kell a zsákbanyúlnom Hornetért.Vagy 1 olasz eredetűt...
De mindig megmagyarázom magamnak hogy az évi kb 2-3e km motorozáshoz nem kell komoly.
Erre felénk rengetegen használják azt futármotorként, forró nyári napokon az autók között tökölve hosszú kilométereken keresztül, de ilyenről még tőlük sem hallottam...mi a fene. Ennek ellenére elég megbízható kis motorok, sok százezer km várható futásteljesítménnyel. Viszont nagyon jól döntöttél, hogy nem olyat vettél.
Nem ,az instruktor is mondta h. ez sajnos ilyen, viszont a körülmény is nagyon extrém: egyesbe és kettesbe gáz-fék-gáz-fék gyakorlatilag a sebesség csak ritkán haladja meg a 30-at, a hőmérséklet meg kb 30 fok volt. Tehát átlagos körülmények között ezzel a problémával lehet h. sosem fox találkozni... De attól még traktor
Mondjuk 600 körül inkább én is azt néznék
Köszönöm aki válaszolt,bár az meglep hogy nem jó a cb-
A tulajok -népitélet stb helyeken az egekig magasztalják .
Nem lehet hogy egyedi gond volt az általad használt cb vel?
Még mindig nem döntöttem és 600körül csak olasz horneteket adnak ami rizikósabb.Több zsuga nincs hornetre ugyhogy meglátom mit hoz a j övő nézem a hirdetéseket
Kis mellékzönge eddig az elmúlt 2 hónapban minden példány 150-300km re volt..
Vélemény terminatornak (ha még aktuális)

Én is a CB500 CB600 on dilemmáztam 1 éve, gondoltam elég nekem 50ló azt sem használnám ki, kevesebbet is fogyaszt, tetszik is a sor kettő, nem kell nekem villanymotor és a járulákos költsége is kevesebb.
Mivel eddigi életem legszebb motorjának az új CB600 at tartom/tartottam és nagyon kedvező áron tudtam hozzájutni, így mégis az lett. (bocs a hoszzú szentimentális szövegért)
Ezt követően elmentem a honda vezetéstechniaki tréningjére, ahol cb500-on lehet prüntyögni. Első gondolatom: hát vaze ez egy traktok! Ami viszont durva, nyáron úgy bemelegedett a blokkja, hogy csak úgy bírtam kivenni 1-esből hogy előtte leállítottam! Pedig az instruktor elmondta h. már 3000km-enként cserélik benne az olajat, és hogy jobb olaj van benne mint az előírt. (az ő elmondása szerint is nagyon szar a váltó hűtése alacsony sebesség mellett)
Szóval utólag nagyon örülök hogy nem azt vettem, holott sok érv szólt mellette (szinte mind gazdasági alapú).
Zvolenszki! A sárvédő megvan még?
Ha elesünk már úgyis mind1
Auzt ugye tudod, hogyha baj van, mármint baleset és a mocin vágott gumit találnak sün-ök, akkor mindegy ki okozta a kárt, te vagy a hunyo és ott a helyszínen megsexelnek!?
A szép bordó 600-as, most adtam el, hiányolom is....
Csakis trioval!
Hátulról is böszmén néz ki!
Szerintetek az oval, vagy a trioval a szebb a horneten?
Képek az adatlapomon.
Basi nem nagyon tolja most a fórumot, szerintem köszörül ezerrel.
Ha kell megadom a számát...
Nekem is még lóg egy kis csavarral.
Dehogynem nyúlsz hozzá. Majd az első jóidőbe elmegyek hozzád az enyémmel és teljesen kész leszel tőle. Bele LOVE-olsz.
Azt majd nyomod a full tunin gokat!
hehe
Basi sárvédőm mikor érkezik?
nagyon pörög a forum manapság

én is már alig várom hogy jo idő legyen és tudjak motorozni de amint már mondtam nem nyulok egyelőre semmihez a mocin mert nekem ez igy szép és jo ahogy van.
(egyelőre)
Tudod mit mondok neked!
Bazd le nyugodtan a katit, és egyenesbe hozd ki.
Csak műszaki vizsgán szóhatnak, hogy hangos. Ott meg csúszik a bélás és kész.
Ha kész lesz tavasszal mindenképp várok tőled vmi képet!
csáááá
Szia!
Nekem új hornetem van és injektoros.
Ha okosba megyek közúton és városba (90-50km/h) akkor 345km-et megyek 1 tankkal. 4,3liter/100.
Amúgy ha 150-el tépek egész nap akkor 5,5-6l
Én ajánlom a hornetet, a régit is, az elvileg 0,5 literre fogyaszt többet. Kényelmes a gép és van ben erő.
Csak a HORNET!
Nagyon szívesen!
a full katalizátort ironikusan értettem. De sajna nem vetted a lapot.
Annyi katalizátor van rajta, mint az asszonyon. (Rá mondjuk néha jó lenne, hogy folytsa vissza)
Szia!
Lánc. Én 25ezrenként cserélem a láncot és a fogaskerekeket. Épp most lesz megint csere. Sajna a hornetre kb 40-be van a szett+lánc.
Ajánlatos mindig lánccal együtt fogaskerekeket cseréltetni, mert így egyszerre kopik. A fogaskerekek méret szerint vannak sokfajta jó a hornetre, de érdemes a gyári mérettel nyomni, ha nem vagy treetfighter. A lánc lóerő szerint van. Épp szopás a Hornetnél, hogy 100 lónál van a váltás és nekem 102 lovas lánc kell, magyarul többet fizetek. = szopok. De nagyobb a biztonság. Amúgy egy lánc simán kibír 30000km-et is. teszteltem. :)
Gumiba nem tok segíteni, mert olcson szerzek mindenfajta félét és füstölöm le. Én sose figyelek a márkára, inkább csak a keménységét nézem.
Nagyon nem érdekel mi van fenn, túrával is el lehet menni térdepelni, csak az aszfalt legyen forró.