Mindenképpen próbálj ki egyet az adott típusból mielőtt veszel ! Akármilyen motorra igaz ez.
A Hornet barátságos eszköz, nem nehéz megmotorozni szerintem. Naked változaton a szélvédelmet 120 felett lehet elfelejteni. A 2005-ös variáción a csöpp "bikini idom" 120-130km/h-ig egész jó, onnantól már jól lehet érezni a menetszelet. :) Teszem hozzá én épphogy nem vagyok 180 cm, tehát ha kosaras alkat vagy akkor valószínűleg még jelentősebb menetszéllel kell kalkulálni. Plexit tehetsz rá, de sokat nem fog számítani, a rendes fejidomot nem pótolja szerintem.
Esetleg egy fejidmos változat? régebbi CB 600S? Vagy a CBF 600 mint túrásabb variáció?
Hello,
Kinéztem magamnak egy szép kis Hornetet következő motornak, de sajna kipróbálni még nem tudtam soha. Úgy gondolom, hogy ár/érték arányban verhetetlen a maga kategóriájában. Speedet semmiképp sem szeretnék, mert azok sajna nem elég kényelmesek az én stílusomnak.
Annyiban kérném csak a véleményeteket, hogy mennyire lehet zavaró egy ilyen erősségű mocin az, ha naked? Félek tőle, hogy hiába a sok erő, ha 130-140-től már fölborít egy nagyobb széllökés.
Ti mennyit mentetek vele autópályán? Mik a tapasztalatok? Fölöslegesen tartok ettől és egy plexivel orvosolható lenne?
Köszi előre is!
Gondolom én, hogy a váltó hangra gondolsz. Ilyen gördülő hang féleség ?:P De természetes dolog, ahogy a fogaskerekek szabadon, terheletlenül futnak :)
Ne aggódj miatta, enyém is ilyen
Nem hiszem, hogy e miatt csúszna a kuplungja, vagy lenne hangosabb a váltója. De Ő biztosan jobban tudja, mire hogy reagál a motorja.
Nálam semmilyen probléma nem volt, meg ahogy láttam, írtak mások is, hogy ezt használják, szóval én ajánlani tudom.
Az olajnyomás egy pillanat alatt felmegy, kialszik a lámpa, semmi gond nincsen.
Hello!
Ezt én is észrevettem, és kérdeztem a szerelőt. Ő azt mondta nekem, hogy ha behúzod a kuplungot, akkor a tárcsák elemelkednek és nem forognak, ha viszont kiengeded, akkor mozgásba lépnek a tárcsák és azt hallod. Elméletileg no para!
helló mindenki !kezdő motoros vagyok, igazából már motoroztam egy simóval kezdtem, utána meg volt egy etz-m most épp egy hornet büszke tulaja vagyok .
Még a jogsim sajna nincs meg rá de az utcába már kanyarintotma vele egyet ,viszont volna egy észrevételem vagyis inkább kérdésem mikor a mocit beindítom és várom hogy bemelegedjen semmi hangja nincs teljesen jól ketyeg viszont ha beteszem 1 be és utána újra üresbe akkor ahogy kiengedem a kuplungot fura kicsit fémes hangot hallok....
Ez a hang megszűnik ha behúzom a kuplungot de ha kiengedem ismét hallom .
Nem tudom hogy mi lehet ennek az oka
remélem tudtok segíteni előre is köszi :)
Sziasztok! Meg tudná nekem valaki mondani, hogy 98-as Hornetnek mennyi gyárilag elől- hátul hidegen a keréknyomása? Elől 130/70R16 gumi van hátul 180/55R17. Ja 2003-as kezelési könyvem van, annak meg ugye 120/60R17 az első gumija, arra 2,5-öt ír. A motoron meg semmi matricát nem találok, hogy mennyi kell bele! A választ előre is köszönöm! Üdv Bimbi!
A Hornet barátságos eszköz, nem nehéz megmotorozni szerintem. Naked változaton a szélvédelmet 120 felett lehet elfelejteni. A 2005-ös variáción a csöpp "bikini idom" 120-130km/h-ig egész jó, onnantól már jól lehet érezni a menetszelet. :) Teszem hozzá én épphogy nem vagyok 180 cm, tehát ha kosaras alkat vagy akkor valószínűleg még jelentősebb menetszéllel kell kalkulálni. Plexit tehetsz rá, de sokat nem fog számítani, a rendes fejidomot nem pótolja szerintem.
Esetleg egy fejidmos változat? régebbi CB 600S? Vagy a CBF 600 mint túrásabb variáció?