köszi..
igen veteránizgatok,,, régen nagy szerelem volt, de kicsit alábbhagyott a dolog... hajtokar csapágy széthullott benne aztán teljes felujjítás, d eszorosra furták és szeret ragadni... azota kevesebbet használom: csak 25 fok alatt és tiszta idöben megyek vele
aug ban volt műszakin de azóta nem mentem vele..
amugy 2002 óta van rendzám rajta és éppen 10e km t mentem vele a 6 év alatt
Hű, a nemjóját, azt hiszem azóta egy kanyi betűt sem írtam ide, mióta leraktam a motort, csak Lacival váltottam egy-két szót ebben az időszakban.
Kíváncsi voltam, hogy az elmúlt években visszamenőleg milyen idők voltak márciusban, így találtam rá erre az oldalra: http://www.csatolna.hu/archive...
Az időjárás fülre kattintva akár napi lebontásban is kérhető a hőmérséklet, akár 2001-ig visszamenőleg. Érdekes így összehasonlítani egy-egy hónapot.
Nem tudom, ki hogyan van vele, de én még 1 hónappal ezelőtt bespájzoltam 70 l benzint, s azt hiszem jó ötlet volt, mivel máris feljebb ment... egyébként bár ne lenne jó üzlet, s maradna lent az üzemanyag ára.
Más: sok helyről hallani, hogy kopott gumival óvatosabban döntögessünk, mert a kialakuló perem - éppen a kisebb felület miatt - nem biztosítja a megszokott mértékű tapadást.
Azonban nem mindegy, hogy hol van lekopva.
Ha az illető motoros nem pályázik, s közúton motorozik, elkerülhetetlen, hogy a gumi középen fog lekopni, ahogy azt a mellékelt kép is mutatja (nem saját).
Láttam olyan gumit is, ami KIZÁRÓLAG a legszélén volt kopott (meglehetősen durva látvány volt).
Na most, ha középen kopott, akkor tulajdonképpen széles ív kell ahhoz, hogy a gumi pont a kopott peremen fusson, s így nem hatnak rá akkora erők, mintha a perem a gumi szélsőbb részein lenne.
Ez az én hülye logikám… szóval javítsatok! Anno, amikor megvettem a motort, a gumi már elég kopott volt, az előző gazdája pedig csak egyenesen ment a motorral. Nem húzom neki annyira (csak néha, ha megszáll az ihlet), mégis simán túldöntöttem a legkisebb ívű kanyarban is azon a bizonyos peremen.
Szóval miért is kell a kopástól tartani annyira a kanyarban? A másik: elméletben miért veszélyesebb, ha a kopás az első kereket érinti?
Ebben nem tudok neked segíteni. Azt hittem az indexel is gáz van. Nekem el volt törve az első.De kaptam a haveromtól,( akinek Kawája) volt anno 4db -ot egész más a szára, (el sem akartam hozni én hüly...) utána szétszedtem és tök ugyan az a felfogatás.Ha érdekel, nézd meg a képen elöl Kawa van.
Indexnek nincs baja csak megkérdeztem kíváncsiságból!
nem történt semmi a motorral csak leszedtem a doboztartó konzolt és ami helyére az fel lett rakva az a vascső nincs meg, ami a farokidom alatt van! Viszont az kéne mivel akkor a sisakhálót nem tudom hova rögzíteni .
Valamit ki kell találnom!
De akkor is soknak tartom az árat a blokkvédő volt 17 000 HUF párban, és az is eredeti Honda!
Hihi az én motorom 2000 Február 14.-ei
Én is Feb 14.-én születtem Úgyhogy nálunk nagy party lesz
És még valami!
Utána kérdeztem annak a vascsőnek (Farok idom alatt) 1 Hondakereskedésnél! és le is hidaltam! Darabja! Kapaszkodjatok meg Darbaja 17.000 HUF!
Gyári indexet hátra 13.000 HUF Darbja!
Na neee!
Kénytelen leszek bontót keresni hogy beszerezzek 1 olyat vagy csinálok! még nem tudom
üdv: szobbal
A regadó kiszámításával nekem is elment egy fél nap Az a legjobb benne, hogy nincs benne logika... majomság az egész számítás. Amúgy úgy is kiszámítják helyetted Jah, a motorra gondoltam, hogy hány éves de így is jó.
A szervízkönyv fent van a fórumon is az első hozzászólások között egy link. Haynes féle.
Köszi!Én 44éves leszek. A motor egy olasz, milánói 43éves hölgyé volt, a kmóra fényképét elküldöm! Ma volt a moci eredetiség vizsgán,jövőhéten megy műszakira. Járom a bürokrácia szövevényes útját, csak a regadó kiszámolása nem egyértelmű számomra.
jah és a lista időrendi sorrendben van fentről lefelé. Amit egy helyen lehetett intézni, azt csoportosítottam.
Ne felejtsd el, hogy addig nem műszakiztatják le a motorod, amíg nincs rajta biztosítás! Az alvázszámra kell kötni első körön, mivel nem lesz rendszámod még.
Anno 2007 novemberében vettem a motorm, 99-es évjárat. A kálváriám rövid leírása a fenti link forintosítva Nekem anno 1.5 hónapba telt mire elintéztem. Ha rám hallgatsz nagyon iparkodsz, mert indul a szezon lassanként szerintem dugig lesznek a műszakiztató helyek motorokkal. Ha már látod a végét kérj is időpontot a KPM-től.
ja a regadora pontosan nem emlékszem már de ojan 60-70ezer körül lehetet. ugytudom. de ha pontos számot akarsz tudni a vám és pénzügy örség honlapján ez megtalálható.
szia atesz44 szerintem forgalomba helyezés müszaki reg adó mindenel együtt kb 120ezerböl biztos kijön. nekem sac per kábé enyiböl ált meg az egész ez nekem volt mult év augusztusában és az én gépem is 2000-es évjáratu.
igen veteránizgatok,,, régen nagy szerelem volt, de kicsit alábbhagyott a dolog... hajtokar csapágy széthullott benne aztán teljes felujjítás, d eszorosra furták és szeret ragadni... azota kevesebbet használom: csak 25 fok alatt és tiszta idöben megyek vele
aug ban volt műszakin de azóta nem mentem vele..
amugy 2002 óta van rendzám rajta és éppen 10e km t mentem vele a 6 év alatt