Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Köszi már lekaptam" és még ráadás a puszis smile
Balázs! Megíjjesztettél
De legalább röhögtem egy jót
Jók ezek az új smile-ik simán félrenyúltam
Kegyetlen égés!
Köszi már lekaptam .
Csak 1 olyan vasra van szükségem amit a képen bekarikáztam
és akkor szinte minden úgy van ahogy a gyárból kigördült, és még a sisakhálót is be tudom akasztani

üdv: szobbal
sziasztok szia szobbal ha leakarod szedni a hátsó idomot amit a zoli irt az jó gondolat szerintem. a hátsó rugód nem fog elmászni a helyéröl mert egy vas persejen fekszik fell az egész a csavar csak müanyag idomot rögzitifel aidomot meg ugy tudod leszedni ahogy a zoli irta le csak nefeszicsed nagyon mert akkor elpatan ovatosan lejön az. én amikor csináltam azt hittem hogy három daraban van az egész nézegetem is ki a fejemből rendesen amikor egybelejött az egész.
Sziasztok!

A képen bekarikázott vascsőre lenne szükségem!
Ha valakinek van ilyen szeretném vele felvenni a kapcsolatot és megvenném .

Köszi!

üdv: szobbal
De a rugónál van 1 csavar! azt nem kell kiszedni?
mert nekem nagyon úgy tűnik

tudtam én hogy nem lesz 1xű a dolog

üdv: szobbal
Szia Balázs!

Amikor én szereltem fel a hármas doboztartó rendszert, akkor én is leszedtem a faridomot. Nem kell hozzá a rugókat leszedni! A farokidom valahogy hátrafelé volt lecsúsztatható ügyesen kimozgatva ha jól emlékszem.
Sziasztok!

1 kérdésem lenne!
a Hátsó doboztartó leszedéséhez le kell szednem a burkolatot!
és ahogy látom ahhoz a hátsó rugót is le kell lazítanom? hogy le tudjam venni a burkolatot?
És akkor ahoz nyomaték kulcs kell mert gondolom bizonyos nyomatékkal kell meghúznom. vagy tévedek?
Aki tett vagy szedett le ilyet legyen szíves segítsen! mert ideiglenesen meg akarok szabadulni a cucctól és csak nagy túra esetén tenném vissza.

üdv: szobbal
köme

tudom ettol nem vagy elörébb... vagyis ki tudja...
nekem az utaskapaszkodó helyett van kis csomagtarto rács.azon van a dobotz,,,
simán a kaopaszkodó 4 csavarja fogja... cementes zsákot aszem nemkell rárakni de amugy is 5kg körülinek mindják a dobozok terhelhetöségét...
Ha nem volna közöttünk 300km megcsinálnám neked, egy délelőtt elég volna, aztán csak festeni kéne
Sajnos csak ötletekkel tudok emiatt segíteni
Laci!

Köszönöm, így is sokat segítettél!
Képet elmentettem!

Sajna már vagy 4 hete így van lebontva, és most lett gépem a fotókhoz...
Szia Köme!
Szerencsésebb lett volna ha a hátuljából többet mutat a kép, bár elképzelésem van, de látni kéne a faridom helyzetét is. A hegesztés pedig félő merevvé tenné az egész szerkezetet és nem biztos hogy egybe lejönne az egész. Látni kellene és méregetni, így csak tapogatózik az ember.
Remélem azért segít ez is valamennyit.
Kedves Motoros Társak!

Íme a lebontott mocim.
Hová tennétek a hátsó doboz tartóját?
nah indenki motorra ült? most meg mocit tisztogattok?

ma mailben 400-430at igét egy manusz a motoromra...
uuuutálom a látattlanban alkudozokat,,,
nekm tecik a sor 2.... mentem gs 500 al aranyos,szimpatikus az is...
jah és silwer wing 600 al az is sor 2 igaz hogy robogo...nah az simán járt és fu az nagyon teccett
Sokan utálják a sorketteseket, mert meg kell szokni a vezetését. Beszéltem már pár emberrel, aki ment 500m-t egy CBF500-al és prüszkölt, köpködöt, hogy de szar. Szerintem meg lehet szokni és szeretni is! A kevesebb henger miatt a fogyasztás is kedvezőbb talán.

Sajnálatos a hír amúgy Amúgy nem tudom mennyir "áthangolás" mint lefojtás, amit a CBF600-al csináltak. Elképzelhető, hogy nyomatékra hangolták jobban, akkor túramotorként is kiválló.

Eszembe jut a CBF1000, amely a CBR1000 brutál blokkját kapta. Lebutították 100 lóerőre és cserébe irgalmatlan nyomatékot szolgáltat. Valamit valamiért

Nekem a CBF600 jobban kéne mint a Hornet, iszonyat egy izgága motor, kísérti az embert...
Ez sajnálatos, pont egy ilyen jó konstrukciót nem fejlesztenek tovább. A 76 lóerőre lebutított CBF 600 nem megoldás, nem értem egyáltalán miért kellett butítani egy túramotort aminek megpakolva is bizonyítania kell. A Hornet 600-as 96 lovas, akkor már inkább azt választanám sokkal szebb is. Ez nem volt jó húzás a Hondától (szerintem)
No sikerült megtalálnom!de sajna nincs nekik olyan amit én keresek!
Üdv,
Albert
Hali!

A gyertyákat cserélted, amikor megvetted a motort? Van, hogy a csiszolás már nem ér semmit amúgy, annyira bedzsuvásodik, hogy kukaéretté válik. A gyertya hézag amúgy .8 ... .9 mm

A karbihoz asszem van rajz. Az első pár hozzászólás között megtalálod a szervíz manuált.

Üdv,
Zoli
Hali!
Csak google-ön kerestem rá szerintem. Lacinak van ismerőse ha jól emlékszem, aki matricázik. De ha itt a fórumon az alkatrészek rovatba beírsz, szerintem segítenek hamar!
Szia Zoli!
Szeretnék 1 sziveséget kérni tölled!ah emlékszem még h te adtál nekem v Lacinak 1 linket hol meglehet rendelni mindegyik mocira a matricákat és jelzésüket!tudom h ide fölirtad a cimet csak most valahogy nem találom!
Előre is kösz!
Albert
Szia,

köszi az infót, egyenlőre csak kíváncsiskodtam. De ha igény lesz, netán egy következő taknyolás után. :D Akkor biztosan hozzá fordulok, szépek a munkái.

Ma lejött a tank, sajnos legközelebb jövő hétvégén lesz időm a mocival foglalkozni... Minden estre, az tiszta, hogy a szivatóból kiszedem a bovdent, és aztán a markolatnál megpróbálom megragasztani, és/vagy beletekerni a műanyagba a bovden fémes részét. Kiszedném még a gyertyákat is, kis csiszolás nem árthat nekik. Viszont a karburátorhoz van esetleg rajzod, hogyan fogjak hozzá?

Köszi

Norbi
Szia!

Én igazából nagy tömegű cuccot nem pakolok bele, valóban 5 kg-ot írnak rajta maximumként.
Azonban ennél sokkal fontosabb, hogy a testesebb dolgok ne tudjanak össze-vissza gurulni a dobozban, mert akkor ugye a súlypontot is vándoroltatják...
Legalább is én így érzem, így tapasztaltam...
Tehát pl. egy 2 literes üdítő se gurulgasson benne...
És nagyon figyelek a 2 oldal egyforma terhelésére.
Persze nem mérem ki patika mérlegen, de azért figyelek rá!
Kome, koszi az infot. Majd megnezem egyszer nalad mit tud a Honda eredeti hatso doboz 120-nal tobbel en sem utazgatok, sot 100-as tempo korul inkabb maxi.

Nem nagyon lesz instabil a ket oldaldoboztol? Nem vacak vele parkolni, nem akarja feldonteni a motort? (mondjuk tul nagy tomegu csomagot nem nagyon lehet belejuk rakni altalab 5-10 kilo ha jol emlekszem)
Szia Norbi!

Bocs, de nem fórum téma. Hívd fel nyugodtan Androt, beszéljétek meg az árat. Korrekt mester, földön járó árakkal! 0630-680-32-74

Zoli