Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Micsoooda? Autók előznek CB500-at? Utoljára esős, latyakos úton engedtem egy tuninng drift bandának, hogy megelőzzön a kanyarokban

Viccen kívül tényleg van hatása. Én még tettem fényvisszaverő csíkokat is az összes dobozra és a motor oldalára. Sajnos nem 3M márkájút és nem is esek hasra a relfexiótól. Ha vesztek csak 3M csíkot, meggyőző a hatás! Drágább de megéri.
Szia Basti!

Én a hátsó dobozt a CBF-egyesulet.hu-n vettem.

Ha jól emlékszem, most is van egy eladó, azt hiszem, hogy Bagira nevű CBF-es kollégánál...
Egyébként nincs semmi gáz azzal, hogy oldal dobozokkal megy az ember, kicsit többet fogyaszt a gép, és én 120-nál egyébként sem szeretek többel menni.
Hátulról nézve viszont az autósnak szélesebb vagy, jobban meggondolja, hogy belefogjon-e egy előzésbe...
Szia Zoli,

köszi a helpet.

Sajnos ott ahol szerelek kevés a fény, viszont kur..ra hideg van. Szóval pont ideális, ha kompotokat akarsz tárolni. :DD

Ma beszerzek egy lámpát. Hosszabbítót, és egy kis villanyos fűtőberendezést már vettem, ezt itt az Obi reklámjának a helye. :)

Jah!

El is mulasztottam megdicsérni a nyerged. Nagyon fankó lett, tényleg arany keze van ennek a srácnak!

Csak kérdés, mennyibe fáj egy ilyen újra húzás/varrás/anyag? Néztem a többi referenciáját, és nagyon szépek azok is.

Köszi a helpet.

Norbi
Király a tartó Laci! Erdélyben nem vettem annyira szemügyre. Nekem is az a problémám, hogy a tankra nem tehetem a tanktáska nem férne el... Majd kisütök valamit! Előbb kamera felfogatást kell szereznem.
Szia Norbi!

Jól csináltad, a tankokt rögzítő csavar nem adja könnyen magát. Én szilikon sprayt fújtam mellé múltkor és kicsvaroztam crovával. Igazából a tank rögzítőpontja egy gumi bak és az tartja. Másodjára már könnyen fog jönni!

A tank leszedéshez utána le kell szedni a benzincsővet a benzincsap aljáról (lehet, hogy csavarhúzóval a peremét egy kicsit bátorítani kell, főleg hidegben k*rvára rá tud gyógyulni). Illetve fut a benzincsaptól egy másik vékonyabb cső a baloldali henger szívótorokjába. Ez a vákuum cső, amely a benzincsap membránjának ad vákuumot (hogy csak menet közben folyhasson benya, leállítva ne). Apropó! A vákuum membrán is lehet ludas, ellenőrizd ezt is!
Utána a tank jobb alsó részén még van két cső (levegőző és túlfolyó). Ha enyhén megemeled akkor már le tudod szedni őket. A hideg megint az ellenséged, megmeredvednek a csövek és rászorul a fémre. Ha minden csövet leszedtél, akkor a tankot enyhén felfelé és előre kell tolni (a kormány előtt a vázban egy vájat van, abba illeszkedik a tank két gumihengere). Érzéssel menni fog! :)

A 40W-os izzót meg felejtsd el! :) Éjszaka nem ér semmit. Ha nem bírja a foglalat a 100W-osat akkor szerezz bele 20W -os energiatakarékosat! (vagy szerelj napfénynél :)

Jótanács a takaró idomhoz: érdemes a vázon lévő gumi felfogatását is beszilikonozni. Elöregszik egy idő után és merev lesz. A borítás műanyag patentja pedig könnyen megreped ha eröltetve van.


Röviden ennyi!
Jó szerelést!
Most jelen pillanatban így néz ki:
Az enyém így néz ki, igaz azóta már átalakítottam kicsit mert magasabb kormány kerűlt a CB-re. Ha a tank csavarjaira teszed ahogy Zoli is írta, akkor jobban látszanak az órák de nem tudsz tanktáskát felrakni, az meg nekem fontos a túrák miatt.
Tartó
Sziasztok,

minden kedves motorosnak.

Zoli valahol ott fejeztük be, hogy milyen jó is volt télen motorozni, mikor még bírta a térde az embernek. :) Azóta óvatosabb vagyok, mert nekem a bal térdem a motoros térdem, a jobb pedig a korcsolyás. :D Na vajon miért kapták ezeket a neveket? :DDD

Jól indult az év, majdnem bepereltek, melóm is alakulóban...

De legalább eljutottam addig, hogy nekiálljak a motornak. Sikerült bevinni a sufniba a szomszéd garázsából, na ez bonyolult, lényeg, hogy máshonnan a sufni nem megközelíthető.

Megnéztem azokat a dolgokat, amiket mondtatok... Leengedtem a szart belőle, jött is mint a Niagara, kb 0,5-1 deci. Szerintem a hideg indítózás, és a többi mocsok. Ezután szemügyre vettem a szívatót. Ott nem találtam semmi problémát, bár a bovden feszítő csavarnál kitört egy kis darab a műanyagból, és nem lehet rendesen megfeszíteni. Ennek ellenére ezután 3-ik indítási kísérletre magától beindult, max szívató, és max gázzal. Nagyon megörültem, kicsit járattam, majd stop. Stratégia az volt, hogy másnap próbálom újra beindítani, vagy aznap este. Mert 30 perc után a korábbiaknál már nem indult újra. Este próbáltam, sajna nem indult. Elkezdtem lebontani a sérült fejidomot, ha már szétszedünk, azzal megvagyok. Aztán ráfókuszáltam a tank leszerelésére, az oldalsó takaróidomok leszedése után, rátaláltam az ülés alatt hosszú csavarra, az anyát letekertem, de meg se moccan. Ez elvileg egy csavar, nem? Nagyon nem akartam erőltetni, de erre következtettem, miután megütögettem a csavar végét, egy fadarab segítségével. Megnéztem a másik oldalon és pár millimétert kijött, így gyakorlatilag hülye volt a kérdés. :D Bocs kicsit fáradt vagyok, na meg perrel való fenyegetés miatt zaklatott még.

A lényeg, hogy egy 40W-os lámpa van a pincében,m és nem volt más lámpám. :) Olyan ez mint egy szakszerviz. :D

Na hogy ne szaporítsam a szót, hogy a p-be kell lekapni a tankot?

Köszi

Norbi
Szia Zoli!
Igen én is láttam ilyet a videók között, nagyon jónak tűnik. Vagy esetleg Lacinak is ilyen van? Ha jól emlékeszem ő másra fogatta fel. Meg tudnánk ilyet csinálni házilag is? Asszem beneveznék egyre, ha vki többet legyártana. Nem tudom boltban mennyibe kerül egy ilyen szerkezet, biztos nem olcsó. Túrákon jól jönne. :) Lehetne szép felvételek csinálni, ha másról nem, akkor legalább a perecelésekről. :)
én speciel kimegyek motorozni! Na jó, -10-ben azért már nem móka. Szerintem ha sportol az ember valamit, akkor a kondíciója legalább már jó lesz. Utána meg pillanatok alatt vissza lehet szokni.

Persze most is, hogy kimentem nagyon furcsa volt. Nem voltam olyan virgonc, mint szezon közepén :) A kulcsmondat itt is a fokozatosság azt hiszem. Főleg azért, mert az autósok baromira elszoknak attól, hogy a sorok között motor is közlekedik, elkényelmesednek. Pár hónapig megint kell mire belenéznek a k*rva tükörbe...

Más téma: kéne csinálni egy kamera tartót a CB-re. van valakinek ötlete? A legjobb felfogatás talán a tanknyílás csavarjaira?
Üdv!
Azon gondolkoztam, hogy a hosszú téli pihenő alatt az ember teljesen elszokik a géptől. Ti mit csináltok, hogy ismét formába lendüljetek a szezonkezdetén? Speciális gyakorlatok, vagy csak óvatosabb vezetési stílus?
Darkmind
100% -osan! Beszélned kéne ZsoltHondával, Balázs CBF500-as barátjával, neki hasonló problémája volt!

Amúgy hangnyomást is néznek, ha nem gyári a kipu és nincs feltüntetve a motoron dB-ben (nekem már fent van, régebben nem írták ki) Érdemes gravíroztatni!
Szia Zoli!
A műszakival kapcsolatban én csak a kipuf miatt félek, mert igaz hogy úgy néz ki mint a gyári, de nem az és írás sincs rajta, de nem is hangos. Állíólag gravíroznak bele akármilyen számot van Honda kipufról lekoppintott írást.
Szerinted mennyire veszik be ezt a vizsgáztatók?
Hali!

A műszakin fékpadon fékhatást mérnek, megnézik, hogy a gyári kipufogó van-e rajta (számok beleütve). Megnézik az indexet, féklámpát, tompítottat, dudát, kapaszkodót. Kb. ennyi, nem spirázzák túl! :) Nekem a gumit meg sem nézték...

A dobozokról annyit, hogy nekem fent volt három doboz telipakolva, egy tanktáska és a barátnőm illetve csekélységem a mázsámmal :) Olyan volt, mintha egy vemhes bálnát irányítottam volna, irtó szar volt az első 100km-en. Utána már megszoktam...

A határon több kilóméteres dugó volt, sorozni kellett sokat. Ott néha kivert a víz a két dobozzal :D Végül lefelé fordítottam a tükröket és szép óvatosan el lehetett menni a kocsik között.
A Honda gyari dobozt hol vetted ennyiert? Mekkora? Es milyen? :)
En ugy csinaltam (apam) a labakat, hogy egyszeruen felcsavarozhato ra barmilyen platni. Engem nagyjabol elbir, szoval a 6-8 kg-ig terhelheto dobozokat is remelem. Azota mar tapasztalat alapjan fejlesztettem is rajta, bar kicsit meg mozogni tud rajta a doboz

Remelem elobb-utobb lesz jo ido, es akkor osszefuthatunk, megnezheted, meg kivancsi lennek a Honda dobozra is, meg az oldaltartodra is! :) MIlyen amugy az oldaldobozokkal menni? En a topcaset szinte eszre sem veszem a motoron.
Ez így van! Apumról annyit, hogy tizenéves korában mindig lenyúlta a nagyfater danuviáját... :) Aztán a rendőr szólt nagyapának, hogy le kéne állítani a gyerkőcöket (vitte a motoron a haverokat is :))

Aztán nagyapám kiszerelte a motort a danuviából, hogy na akkor itt már nem lesz motorzás. Aztán mire ment haza, megint várta a rendőr, hogy motoroztak a lurkók...ugyanis összerakták a motort :D

szóval őt sem kellett félteni...
Basti!

Az ott az én motorom, nem Zolié.
Nem tudom mennyi volt rá a két oldalkonzol, mert együtt vettem a mocival.
Kiegészítésként vettem egy hátsó gyári Honda dobozt 18 ezerért, olyat, amilyent a CBF600-hoz adnak.
Na, ehhez akarok valami tartót bütykölni....Láttam én is a Shox-ban, de nem tudtam elmenni érte, pedig olcsó volt, bár némi bütykölést az is igényelt volna!
Ja, es meg valami. Megyek muszakizni nemsokara (par heten belul ha lesz idom) a mocival. Mire kell figyeljek? Gumikopas, fek, lengescsillapito, lampa? Ilyesmik? Jotanacsok johetnek :)
Kome, ez nem a te mocid a kepen a cseszneki var elott? Neked is van doboz? Vagy ez most Zolie?

Nekem a hazilag krealt tarton csucsul (valahol itt egy kis kepet raktam fel rola) a dobozka, de szeretnek oldaldobozt, vagy lecserelni az egeszet rendes tartokra, oldaldobozos tartokkal.

Nekem a 65 soknak tunik csak a tartoert, en ugy neztem, hogy GIVI kb. 15 a topcase + kb. 15 az oldaltartok ha jol emlekszem (volt most akcioban SHOX-ban 9e korul is topcase tarto). Vagy lehet az nem jo?

En kepeken a Krauser dobozoktol sem esek hanyatt.

Az enyem elegge kinai 6e Ft-ert vettem, mondjuk lehet, hogy egyszer csak elropul :)

De ha harom dobozos megoldast veszek, akkor valami kulturaltat szeretnek. Hepco ezek szerint jo?

En nemet ebay-t nezegetem, de nagyon ritkan latok.

Ahhoz mit szoltok, hogy 3 Krauser CB500 felszerelo keszlettel, mindennel egyutt 100e (hehh, persze eleg sok, de megeri ennyiert vajon?)
sziasztok szia zoli99 gratulálok a munkához látszik mesziröl hogy értesz hozzá szép munka
Az öregek már csak ilyenek Zoli, ettől függetlenűl így szeretjük őket amilyenek. A mai napig beleszól mindenbe az én öregem is, remélem még sokáig hallhatom intő szavait. Néha azért eszébe juttatom, hogy valamikor ő is felgyújtotta a kecskeólat a Danuvia karburátorának tisztításakor , akkor meg az a válasz "akkor még más világ volt".
köszi! hozva a formámat volt egy két "improvizatív szerszám" is (pl. desszertes doboz) :D De a cél a lényeg és a hozzáállás. Apám szerinte kár volt megbontani, hátha elcseszünk benne valamit.

Ha mindig hallgattam volna minden intő szóra életemben, sok élmény kimaradt volna belőle! Anno a karbiszinkron módszeremért is megkövezett egy kedves szerelő, mondván" majd tolhatom be darabokban a szerelőhöz" Szerencsére nem lett igaza.


Hali!
Ez igényes munka volt Zoli!
A legelső képen látható kiegészítésbe tudtam csak belekötni, ugyanis a helyes sorrend: SÖR, crova, villáskulcs...stb

A végéről meg hiányzott a pálinka
A többi toppon van, elismerésem!
dva