Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Régen nem írtam a fórumra. Eléggé rohanós az életem, de bele-bele szoktam nézni a fórumunkba. Ne haragudjatok, hogy csak ritkán jelentkeztem. Feltettem valami képeket az idei motorozásaimról:
http://www.sportmotor.hu/album...
Szép adventi vasárnapestét!
Örömmel! Látni valót majd keresünk...
A nyáron majd erre tolod a motorod lámpáját, aztán én tolom az enyémet Szombathelyre, ha van ott valami látnivaló!
Megtörtént, az adatlapot kitöltöttem. Lassan beletanulok...
Ennek roppant örülünk, csak azt hittük most kezdted! Az adatlapodat töltsd ki de nem a címedre vagyok kíváncsi.
Köszönöm a figyelmeztetést, de erre gondoltam, én is és kikompresszoroztam a gyertyák körül.
Ahogy írtam, most v ettem ezt a motort, de korábban, több, mint harminc évig motoroztam
Köszönöm a sok segítséget, az ötleteket.
Ez egy remek hely!
Jó pihenést mindenkinek!
Jogos amit elektro-motor felvetett. Tényleg nem volna szerencsés ha beszóródna a kosz a hengerbe. Én kompresszorral fújattam ki a gyertya nyílását.
Még arra figyelj , hogy mielőtt a gyertyákat kivennéd nehogy apró kavicsok legyenek körülötte, és valamelyik beessen a hengerbe. Én le szoktam porszívózni előtte.
Köszi! Figyelek rá. A kivett gyertyák elég megviseltek, a hézag is nagy volt...megérett a cserére. Nyilván az osztrák srác már nem akart rá költeni.Most következik az olaj é szűrő csere, teljes letapogatása. Erre való a tél. Aztán várjuk a tavaszt.
Köszönjük, hogy visszajeleztél és így tudjuk mi volt! Örülök, hogy rendben van! Jó egészséget, és balesetmentes közlekedést kívánok hozzá.
Értettem, csak a következő indításnál nehogy megint a gyertyák bánják.
Bocsi az utolsó fél mondta helyesen: megjegyezte: de szép hangja van!
Köszi!
Mint alább írtam, már megoldódott a probléma
Úgy van ahogy írod, csak gondolnom kellett rá, és már járt is a motor. Még a feleségem is kinézett a garázsba (nem szereti a motort) és megjegyeztem de szép hangja van.
A hidegindításra figyelj. Valószínű lezabált és eláztatta a gyertyát a benzin. Szívatóval gáz nélkül próbáld. Ez egy Honda, indulnia kell, elég csak rágondolnod.
Kedves BeSa és elektro-motor!
Köszönöm a gyors segítséget, a válaszotokat! Az akksit lemerítettem. Feltöltöttem. Ma délelőtt szereztem gyertyakulcsot és kivarázsoltam a gyertyákat. Könnyebb volt, mint elsőre hittem.
Visszadugtam a gyertyapipába a gyertyát és megforgattam a motort. Mindenütt szikrázott, csak az elektródák között nem.
Vettem két gyertyát, beraktam, és alig nyomtam meg a start gombot, már járt is gyönyörűen. Kicsit élveztem a hangját, melegítettem. Most jöttem be a garázsból. Kicsit motoroztam is, a kaputól a garázsba. Holnap bejelentem vizsgára. Még egyszer kösz!
Higgadj le nem kell mindjárt megijedni ! 1.)Töltsd fel az akkut! 2.) Majd nézd meg van e benzin a tankban. 3.) Nézd meg a stop gombot nem kapcsoltad-e be?! pl.
És szerintem el fog indulni.
Üdv. az 500-as klubban. Saját tapasztalatomat mondom ha ki is nevet-
tek Én úgy merítettem le az akksit, hogy a vészleállító gombot nem kapcsoltam vissza.Soha nem használom és nem figyeltem rá. Külömbem ezek a soros kéthengeres Hondák (ha jó az akksi,meg van
benzin ) még egy hengerrel is sok kilóméterről hazahoztak.Szerintem
ha kint működött nagyon banális dolog miatt nem indul el.Jobb tippem nincs.
Sziasztok! Ausztriában vásároltam egy CB 500-ast. Semmilyen ismeretem, tudásom nincs róla. Levettem trélerlő, beálltam vele a garázsba. Most négy nap után megpróbáltam elindítan, de nem sikerült.
Van valami trükkje? Agyon szivattam?
Már lemerítettem az akksit...
Ott az utcán állt a motor, pöccre indult, itthon is semmi gond nem volt vele... Most ezen stresszelek!
Kösz .amit írtál,de be kell vallanom őszintén a motor ilyen állapota nem
az én érdemem. Az biztos,hogy az olasz gazdája is karbantartorra. Azért is vettem meg,hogy "száguldozzak" az úton,mert az előző Hondám egy 250-es 1976-os volt.Úgy vettem meg,hogy egy télbe - tellet a rendbe tétele és OT -s vizsgára készítés. A veterán találkozók nem elégítettek ki igy fájó szívvel,de eladtam és vettem ezt az 500-ast ugy érzem jó boltot csináltam.1-2 ezer km-t mentem
még vele jó volt. Nyugodt napokat nektek!
Üdv a "korelnöknek" ! Remélem nem haragszol meg a megszólításért?! Vagyunk páran "kamaszok" a fórumon akik épp oly lelkesek mint az ifjak ! Karbantartunk és várjuk a tavaszt. A géped nagyon szép egyébként !
Üdv. minden motorosnak de főleg azoknak akik beteleltek.Én is ezt tettem főleg azért, hogy magamat védjem.Április 1-ig kivonattam ideiglenesen a forgalomból így biztos,hogy nem ülök rá mégha nagyon kívánom is.
Sokat motoroztam rossz időben korábban amokor nem ismertük a bélelt nadrágot a térdem érzi is.Most a karbantartás időszaka van.
Hetente elindítom felmelgszik a viz akksi kap egy kis töltést,meg amit kell és tudok megjavítom.
Aki jó időt talál annak jó utat, aki nem annak jó téli pihanőt kívánok.
Japp Én is tervezgetem a jövőévi túrákat. Álmodozom róluk!
Örűlök,hogy jó helyen telel ki a mocid,itt már nem kell tartani az egerek befészkelésétől. Amúgy meg mindenki pihenőre vonúltatta a gépet, és csak számol+számol,hogy mennyi pénz lesz a jövő évben túrázásra, és mikor lesz vége a télnek.Szerintem karácsonyig Te még gúrúlni fogsz egy rövidet.
Húúú, de nagy a csönd! Alszanak a vasak?

Az enyémen az aksi kapott egy töltéscserét, hogy peregjenek a szulfitok, de egyébként menetkészen vár. Szerencsére mára jó helyen tárolódik a masinkám. Mélygarázs, folyamatos 18 fok, így nem kell nagyon téliesítenem. Ma télapókor esett, de ha jó idő lesz még idén beröffentem és elmegyek gurulni.
Üdv. fécó
A probléma sikeresen megoldódott. Két motoros társtól kaptam segítséget. Egyik küldött fényképet a szerkezetről egy pár kilóméterre
személyesen is megnézhettem volna.A fénykép alapján sikerült megbontani rombolás nélkü a kiakadt bovden véget.Ha valakinek ilyen gondja lesz tudok segiteni,de csak neki írom le.Ritka eset volt.de előfordul.
Üdv: BeSa