Igen ! Kisvárdi de az sem gond mondom bármi van szívesen megcsinálom a Faterral meg bármit megjavítunk megveszed vagy megvesszük a hozzávalókat szimering és olaj és kb 1-2 óra jó munkához idő kel és megcsináljuk ha akarod.. de rajtad áll semmi sem kötelező :) Üdv!
Szia ! hozd el hozzám Kisvárdára olajcsere , olajszűrő, levegő szűrő csere nem gond :) vagy ha láncot kel cserélni és fogaskerekeket az sem gond van minden szerszám és szakértelem :) Ha gondolod Mivel szeretem csinálni még pénzt sem kérek érte
Sziasztok!
Ez a doboztartó konzol jó lesz a motoromra? Válaszokat kérek a hozzáértő emberektől. http://www.kepesmotor.hu/motor... Amennyiben igen a válasz,milyen tipusú legyen az oldaldoboz?
Csaszi!
Hó éppen még nincs. De ha ilyen ütemben hűl le, mint mára, akkor hét végére már lehet hó is. Az első kép télen készült. A második, a gyengébbik most, a szürkületben, és nem tudom miért fordult el.
Tegnapelőtt még ilyen szép időben jöttem haza Aradról.
Csaszi!
Ma délután átállítottam a fékpedált. Majd menet közben derül ki, hogy mennyire megfelelő. Még egyszer köszönöm a korábbi tájékoztatást.
Tavaly készítettem fényképet a motor ezen részéről, amikor lekaptam a középsztendert, hogy lefessem, és hogy kijavítsam a fékpedál festését is.
Most jutott eszembe, hogy készíthetnék fényképet a mostani pozícióról is, de közben szürkülni kezdett, így a telefonom csak gyengeóébb minőségre volt képes.
Az elől 110/80ast tuti nem módosítanám, hátra talán a 140, de 150est tuti nem! Így megmarad az irányíthatóság, de jobban fog pörögni a moci, így javul a gyorsulás, de nő a fogyasztás.
Milyen negatív változások lesznek? Kormányt mennyivel fogja jobban rángatni? Elsősorban túrára használom, de a kanyarvadászat is néha rámtör :D Fogyasztásba szerepet játszik?
Szia!
Nekem gyárilag egy "gusztustalan fekete" MZ -szerű tükör volt a CB500-on.
Vettem rá hi-tech :) kínai KOSO tükröket, de azért ezekkel is vigyázni kell! Adtak hozzá különféle adaptereket. Talán volt hozzá M8, M10, jobbos, balos menettel, de egyik sem volt jó. Végül esztergályoztattam egy közdarabot mert ha jól emlékszem a mi tükreink 10x1,25 -ös jobbos menettel rögzíthetők.
Sziasztok!
érdeklődök hogy gyárilag a 2 kg mos
kerek vastükör, vagy a gusztustalan
fekete volt a gépen?
A websoppos kínai szemet tükrök a
föld összes motorjára jók.
köszi.
[...]tipp? elektromos hiba,vagy az az üresérzékelő akármi?[...]
Bocs, tippelgetni a lottóban, vagy egyéb "kitalálósdi" játékban... ahol "draúton dzsal a petró", ott inkább mérni érdemes a tapasztalataim szerint. Rakat oka lehet a problémának, többek közt egy egyszerű oxidáció valamelyik csatlakozónál (akár a lámpában, akár máshol), egy szakadt és néha érintkező vezeték, hőre érzékeny (megszakadó) dióda, hibás neutral-kapcsoló, hibás testelés a kapcsoló felé, stb.
Ha kuplung + oldaltámasz párossal megy, akkor legalább már azt tudjuk, hogy ezen az úton "közvetlenül" rendben vannak a dolgok a reléig. (test--oldaltámasz zöld vezetéke -- oldaltámasz zöld-fehér lámpáig -- lámpában kuplung egyik feketéje -- kuplung másik fekete -- lámpában zöld-piros -- indítórelé).
Mivel a CB szerencsére nem egy agyoncomputerizált, mindent 8 érzékelővel figyelő, CAN-buszon a szellentés metán-részarányát 7 tizedesig kommunikáló CPU-temető, az ilyen "makacs" időszakos problámák _szinte_ egy műszerfal-izzóval és 3m vezetékkel felderíthetőek (a kellő tapasztalat birtokában). Elméleteket lehet előre gyártani, de attól sajnos nem leszel közelebb a megoldáshoz. A "korrekt" tipp annyi, hogy "valami" a test -- neutral-kapcsoló -- zöld-piros -- csatlakozó -- tele zöld -- diódapár útvonalon.. :)
Kedves Szimonetta !
A leírtak alapján érintkezési hibába következtetek nem tudom javasolták e már , hogy fújd be WD 4O-el minden vezetéket és sarukat (kanit, szukát ) először én ezt tenném de kiderítheted könnyen , hogy ez e a probléma Állítsd meg úgy , hogy nem világit a a zöld tehát problémás középső sztenderre húzd fel a motort és ha nem világít a zöld akkor elvileg nem indíthatsz 2 emberes a mutatvány te rá ülsz és nyomod a indító gombot valaki meg megfogja a motort és a hátsó kapaszkodónál fogva a motort megbilegteti előre hátra hogy az első kerék odacsapódjon a talajnak és ez által rezgés keletkezik ami ha érintkezési hiba akkor a zöldnek ki kel gyúlnia , vagy ha magad vagy akkor egy gumi kalapáccsal a vázat megütögeted a motor mellett és a hatás ugyan az a zöldnek fel -fel kell villannia ha érintkezési hiba van .
Mondjuk pont egy 192 cm-es, illetve egy kb 190-es TDM-essel beszéltem, és mindkettő panaszkodott a plexire. Pont a bukóra nyomja a szelet.
Nem feltétlenül megbízható? Akkor nálam kb itt véget is ért a történet.
Africáról tud valaki valamit? Egyelőre csak jót hallottam róla, kivéve a relatív gyengeségét.
De az olajcsere már megvolt! A teleszkópomba kellene olaj,és szimering csere! Valóban Kisvárdai vagy?
Ez a doboztartó konzol jó lesz a motoromra? Válaszokat kérek a hozzáértő emberektől.
http://www.kepesmotor.hu/motor... Amennyiben igen a válasz,milyen tipusú legyen az oldaldoboz?
Nemrég vettem,egy szép kis CB500-at!
Le szeretném szervizeltetni,és kellene nekem egy jó,megbizható szerelő Nyíregyháza-Mátészalka környékén!
Köszönöm! Üdv:Robesz
Át megy e a KPM-es müszakin a moci ha nem E betüs a visszapillantó,valamint bukócső van rajta!
köszike!üdv
Ja csaszi- fél fordulat valóban elég volt a Kawasakinak, eltűnt végre a durrogás- épp csak aprókat durrog!
Hó éppen még nincs. De ha ilyen ütemben hűl le, mint mára, akkor hét végére már lehet hó is. Az első kép télen készült. A második, a gyengébbik most, a szürkületben, és nem tudom miért fordult el.
Tegnapelőtt még ilyen szép időben jöttem haza Aradról.
Ma délután átállítottam a fékpedált. Majd menet közben derül ki, hogy mennyire megfelelő. Még egyszer köszönöm a korábbi tájékoztatást.
Tavaly készítettem fényképet a motor ezen részéről, amikor lekaptam a középsztendert, hogy lefessem, és hogy kijavítsam a fékpedál festését is.
Most jutott eszembe, hogy készíthetnék fényképet a mostani pozícióról is, de közben szürkülni kezdett, így a telefonom csak gyengeóébb minőségre volt képes.
Olvastam a fórumtársak hozzászólásait,és a fogyasztásod több lesz,valamint másképpen fog mérni a km-órád!
üdv:
Gumi elöl: 110/80 17 cserélném 120/70 17
Gumi hátul: 130/80 17 cserélném 140/70 17
Milyen negatív változások lesznek? Kormányt mennyivel fogja jobban rángatni? Elsősorban túrára használom, de a kanyarvadászat is néha rámtör :D Fogyasztásba szerepet játszik?
Nekem gyárilag egy "gusztustalan fekete" MZ -szerű tükör volt a CB500-on.
Vettem rá hi-tech :) kínai KOSO tükröket, de azért ezekkel is vigyázni kell! Adtak hozzá különféle adaptereket. Talán volt hozzá M8, M10, jobbos, balos menettel, de egyik sem volt jó. Végül esztergályoztattam egy közdarabot mert ha jól emlékszem a mi tükreink 10x1,25 -ös jobbos menettel rögzíthetők.
érdeklődök hogy gyárilag a 2 kg mos
kerek vastükör, vagy a gusztustalan
fekete volt a gépen?
A websoppos kínai szemet tükrök a
föld összes motorjára jók.
köszi.
Vásárlásnál oda kell jobban figyelni, és kész!
megpróbálom!
Bocs, tippelgetni a lottóban, vagy egyéb "kitalálósdi" játékban... ahol "draúton dzsal a petró", ott inkább mérni érdemes a tapasztalataim szerint. Rakat oka lehet a problémának, többek közt egy egyszerű oxidáció valamelyik csatlakozónál (akár a lámpában, akár máshol), egy szakadt és néha érintkező vezeték, hőre érzékeny (megszakadó) dióda, hibás neutral-kapcsoló, hibás testelés a kapcsoló felé, stb.
Ha kuplung + oldaltámasz párossal megy, akkor legalább már azt tudjuk, hogy ezen az úton "közvetlenül" rendben vannak a dolgok a reléig. (test--oldaltámasz zöld vezetéke -- oldaltámasz zöld-fehér lámpáig -- lámpában kuplung egyik feketéje -- kuplung másik fekete -- lámpában zöld-piros -- indítórelé).
Mivel a CB szerencsére nem egy agyoncomputerizált, mindent 8 érzékelővel figyelő, CAN-buszon a szellentés metán-részarányát 7 tizedesig kommunikáló CPU-temető, az ilyen "makacs" időszakos problámák _szinte_ egy műszerfal-izzóval és 3m vezetékkel felderíthetőek (a kellő tapasztalat birtokában). Elméleteket lehet előre gyártani, de attól sajnos nem leszel közelebb a megoldáshoz. A "korrekt" tipp annyi, hogy "valami" a test -- neutral-kapcsoló -- zöld-piros -- csatlakozó -- tele zöld -- diódapár útvonalon.. :)
A leírtak alapján érintkezési hibába következtetek nem tudom javasolták e már , hogy fújd be WD 4O-el minden vezetéket és sarukat (kanit, szukát ) először én ezt tenném de kiderítheted könnyen , hogy ez e a probléma Állítsd meg úgy , hogy nem világit a a zöld tehát problémás középső sztenderre húzd fel a motort és ha nem világít a zöld akkor elvileg nem indíthatsz 2 emberes a mutatvány te rá ülsz és nyomod a indító gombot valaki meg megfogja a motort és a hátsó kapaszkodónál fogva a motort megbilegteti előre hátra hogy az első kerék odacsapódjon a talajnak és ez által rezgés keletkezik ami ha érintkezési hiba akkor a zöldnek ki kel gyúlnia , vagy ha magad vagy akkor egy gumi kalapáccsal a vázat megütögeted a motor mellett és a hatás ugyan az a zöldnek fel -fel kell villannia ha érintkezési hiba van .
Nem feltétlenül megbízható? Akkor nálam kb itt véget is ért a történet.
Africáról tud valaki valamit? Egyelőre csak jót hallottam róla, kivéve a relatív gyengeségét.