Ja még valami a másik oldalt ami a kerék felől van onnan szivja a levegőt a hátsó kerek felől ha arra gondolsz ott nem kel lenni semminek mert akkor túl sok lenne már az ellenállás és dús lenne a keverék ha oda tennél egy szivacsszűrőt
Szia! megpróbálhatsz 1-2 trükköt egy pontos és nagy erőt kifejteni tudó de odaférő fogóval szoritsd meg rettenetesen és húzzad a csavart magad felé és közben hajtsad le fele ... igy az anya meg kel valamelyest szorulnia , hogy sikerrel járj ... Vagy veszel egy uj korongot a vasboltban a kis flex.re és a csavar fejét lecsiszolod majd ha lejön a fedél akkor kioperálod a csavarokat valahogy de ebben az esetben lehet hogy le kel szedned a levegőszűrő házat is ha lecsiszoltad . nem irigyellek egy pici dolog mennyi munkát fog adni ..: Könnyebb lenne egy motort összerakni
Ma nekiálltam hogy kicsit átnézegetem a motort, ki akartam szedni a légszűrőt, de a motor bal oldalán lévő fedelet /3 db 8 as fejű csavar tartja/ de 2 csavar nem jött ki, forgott, de nem jött kifele, érzésre olyan volt, mit amikor a műanyagban egy sima anya van és az megfordul benne, szal feszült-feszült mejd megugrott, de kintebb nem sikerült szednem, van valakinek ötlete, hogy tudnám leszedni, anélkül hogy komolyabban meg keljen bontanom a motort, vagy ezt csak gy lehetne hogyha kiszedem a légszűrődobozt?
A másik oldalt sikerült kibontanom, onnan látszik is a szűrő, viszont itt nem kellene lennie valamiféle szivacsszűrőnek? mert az enyémen semmi nincs és nekem valahogy gyanús, hogy lennie kellene ott valaminek.
"Nem E-s" dobot le lehet gyártatni olcsón is. Egy kozármislenyi szakival készítettem el az enyémet. Tökéletes. Valami 30-35 ezer körüli összeg rémlik, és ebben benne volt a bukócső is. 11154. hsz-ben látsz amúgy képet a dob végéről.
Eredetileg 40-es volt az átmérő, de nagyon elgyengült tőle. Utána kapott egy 25 mm-es szűkítőt, az sokat segített. Azóta a karbi is be lett hozzá lőve. Fogyasztás nemigen nőtt, most 5,3-at fogyasztott hidegben, volt szerelőnél, budapesti dugókban, stb...
Városon kívüli adataim majd május elején lesznek a 48 órás túráról.
üdv
Szia Ki-27!
Köszi az infót! Az enyém is hasonlóan mér az összerakás után, talán 100 fordulattal kevesebbnél ezek a sebesség értékeim! A barátom GPS-e szerint így 6-7 km/h -val mutat többet az óra a "valósnál. Így hagyom a mutatót, mert ha kicsit "elszalad a ló, "akkor is beleférek a tűrésbe! ( Talán!) Akinek a 4000/80-at mutat az óra 6.-ban, az a valós értéket mutatja kb. úgy , hogy ott FIGYELNI, inkább a gépre költsük,(vagy másra!) mint trafi adóra !
Jó szezont mindenkinek!
Üdv Sebi
Sziasztok!
Kérnék egy kis segitséget .. Akiknek van sport kipufogó a motorján tudna némi támpontot adni , hogy milyen szűkités van benne ha van .. mekkora a legkisebb keresztmetszet a végén ahol kijön a gáz.. Szeretnék csinálni egyet a motoromhoz egy egyedit de addig bele sem fogok amig nem tudom a gyári adatokat vagy a bolti méreteket folytást stb.. aki tud segiteni azt megköszönöm !
Szia !
A mérete nem fontos mert ugy is egy nagy tábla levegő szűrőt szivacsot adnak amivel majdnem takarózni is lehetne ,abból meg vágol magadnak , nem drága nem rég cseréltem én is... még a tankot sem kel levenni , ha ügyes vagy és befér a kezed akkor ki tudod cserélni! ha kicsit nagyobb semmi gond be tudod illeszteni és össze tudod kattintani a kis tokot.
Nekem kereklámpás verzióm van, és sokszor használom este is a gépet. Gyári izzóm van, és az esetek 99,9%-ában betartom a KRESZ-t, így nincs szükségem plusz fényerőre.
Volt olyan, h éjszaka jöttem haza Pestről, éjjel 1 óra korom sötét. 70-90 km/h között mentem az 1 főúton a beláthatóság függvényében. Egyszer csak egy sport BMW legalább 150-el elhúz mellettem. Kérdem én ő mit látott? Kurvajó őrangyala lehet neki fenn...
egy másik téma lenne, hogy valaki valamikor nagyobb teljesítményű izzót tett be a mocimba, és megsárgult a búra nagyon. Ha jól tudom, akkor ragasztott, és nem szerelhető/ polírozható a dolog ugye? Erre lenne valakinek valami javaslata? Még mindig cb500S-
sziasztok! felmerült bennem egy fura téma. Ebben kellene a segítségetek. Még nem teszteltem hosszú úton a CB-t éjszaka. Viszont szeretnék valami rendes izzót tenni bele előre. Nekem az S-változat van, ki milyen izzót használ? Érdekelne engem a pontos típus is, nem akarom kiszedni a helyéről. Próbálkoztatok már Xenonnal? Van valakinek a témában tapasztalata? Rendőrök mennyire ugranak rá? Próbáltam keresni a fórumon, de nem találtam hasonló témát.
Szisztok! A sub-air filter méreteit meg tudná mondani vki? Vennék szűrőt és kicserélném, de nem tudom, h 10mm, 15mm, v 20-as kell.
Szétszedhetném, de akkor 2x kell, mivel egyszer méretet vennék, összeraknám, elmotoroznék a mofakerhez, majd újra le a tank, és csere. Ezt spórolnám meg, ha valaki méretet tudna mondani...
Hááát a sportkipuk 50-100 között mozognak, de a 45 se olcsó.
Jó lesz az a kipufogó még sokáig, nem olyan nagyon durván vészes. Mire szétrohad már másik gépem lesz sztem. Csak kíváncsi voltam, h lehet-e kapni, mert sehol sem találtam a neten. Thanks srácok!
Ha nagyon mocskos, akkor először petróleum ecsettel. Ez "megpuhítja". Utána brigéciol, ugyancsak ecsettel, majd vízzel leslagolni. Persze az ecsettel lehet dörzsölni, hogy lazuljon rajta a kosz, mert így könnyebb lemosni is. Ezután én a sajátom elindítottam(sztenderen) sebességbe raktam és tulajdonképpen lecsapattam a vizet. Majd rongy törölgetés, és spray. Az alapjárat könyv szerint 1300+ - 100.
a láncot jó erősen megtörlőm száraz ruhával,és mehet a spray?középsztender,és közben forgatom a hátsó kereket? és ha visszatoltad a szivatót teljesen ,mikor már meleg,neked mennyi az alapjáratod?
mert nekem egy kicsit egyenetlen, 1000körül van üdv
Szia!
...hát most jöttem haza, Békéscsabára. ...egyenlőre 2-3 hét mire újra megyek arra. De azért köszi, máris szólok, ha ismét a Bükkbe veszem az irányt, s egyeztetünk...
egy kis segítséget szeretnék kérni:
Ma nekiálltam hogy kicsit átnézegetem a motort, ki akartam szedni a légszűrőt, de a motor bal oldalán lévő fedelet /3 db 8 as fejű csavar tartja/ de 2 csavar nem jött ki, forgott, de nem jött kifele, érzésre olyan volt, mit amikor a műanyagban egy sima anya van és az megfordul benne, szal feszült-feszült mejd megugrott, de kintebb nem sikerült szednem, van valakinek ötlete, hogy tudnám leszedni, anélkül hogy komolyabban meg keljen bontanom a motort, vagy ezt csak gy lehetne hogyha kiszedem a légszűrődobozt?
A másik oldalt sikerült kibontanom, onnan látszik is a szűrő, viszont itt nem kellene lennie valamiféle szivacsszűrőnek? mert az enyémen semmi nincs és nekem valahogy gyanús, hogy lennie kellene ott valaminek.
Előre is köszönöm a válaszokat.
A bukócsövet is Kozármislenyben készíttetted?
"Nem E-s" dobot le lehet gyártatni olcsón is. Egy kozármislenyi szakival készítettem el az enyémet. Tökéletes. Valami 30-35 ezer körüli összeg rémlik, és ebben benne volt a bukócső is. 11154. hsz-ben látsz amúgy képet a dob végéről.
Eredetileg 40-es volt az átmérő, de nagyon elgyengült tőle. Utána kapott egy 25 mm-es szűkítőt, az sokat segített. Azóta a karbi is be lett hozzá lőve. Fogyasztás nemigen nőtt, most 5,3-at fogyasztott hidegben, volt szerelőnél, budapesti dugókban, stb...
Városon kívüli adataim majd május elején lesznek a 48 órás túráról.
üdv
Köszi az infót! Az enyém is hasonlóan mér az összerakás után, talán 100 fordulattal kevesebbnél ezek a sebesség értékeim! A barátom GPS-e szerint így 6-7 km/h -val mutat többet az óra a "valósnál. Így hagyom a mutatót, mert ha kicsit "elszalad a ló, "akkor is beleférek a tűrésbe! ( Talán!) Akinek a 4000/80-at mutat az óra 6.-ban, az a valós értéket mutatja kb. úgy , hogy ott FIGYELNI, inkább a gépre költsük,(vagy másra!) mint trafi adóra !
Jó szezont mindenkinek!
Üdv Sebi
Kérnék egy kis segitséget .. Akiknek van sport kipufogó a motorján tudna némi támpontot adni , hogy milyen szűkités van benne ha van .. mekkora a legkisebb keresztmetszet a végén ahol kijön a gáz.. Szeretnék csinálni egyet a motoromhoz egy egyedit de addig bele sem fogok amig nem tudom a gyári adatokat vagy a bolti méreteket folytást stb.. aki tud segiteni azt megköszönöm !
A mérete nem fontos mert ugy is egy nagy tábla levegő szűrőt szivacsot adnak amivel majdnem takarózni is lehetne ,abból meg vágol magadnak , nem drága nem rég cseréltem én is... még a tankot sem kel levenni , ha ügyes vagy és befér a kezed akkor ki tudod cserélni! ha kicsit nagyobb semmi gond be tudod illeszteni és össze tudod kattintani a kis tokot.
Volt olyan, h éjszaka jöttem haza Pestről, éjjel 1 óra korom sötét. 70-90 km/h között mentem az 1 főúton a beláthatóság függvényében. Egyszer csak egy sport BMW legalább 150-el elhúz mellettem. Kérdem én ő mit látott? Kurvajó őrangyala lehet neki fenn...
Szétszedhetném, de akkor 2x kell, mivel egyszer méretet vennék, összeraknám, elmotoroznék a mofakerhez, majd újra le a tank, és csere. Ezt spórolnám meg, ha valaki méretet tudna mondani...
Jó lesz az a kipufogó még sokáig, nem olyan nagyon durván vészes. Mire szétrohad már másik gépem lesz sztem. Csak kíváncsi voltam, h lehet-e kapni, mert sehol sem találtam a neten. Thanks srácok!
mert nekem egy kicsit egyenetlen, 1000körül van üdv
hát nem éppen olcsó!
...hát most jöttem haza, Békéscsabára. ...egyenlőre 2-3 hét mire újra megyek arra. De azért köszi, máris szólok, ha ismét a Bükkbe veszem az irányt, s egyeztetünk...