Mondom, hogy ha lődöz akkor kevés a benya! A karbi kiszedését hagyd legutoljára! Elég macerás, több órás munka. Ürítsd ki a 2 úszót, és mosd folyasd is át 1-2 deci benzinnel. Nyitott banzincsap, és kinyitott úszóürítő! "Pisilni" fog a drága! Aztán jöhet a másik is!
Ha magához tér a drága akkor 1 majd teli tankhoz ha töltesz 1-2 liter E85öt az kipucolja a rendszert. Alkoholos az E85, és az kiszárítja, vízteleníti a karbikat.
Ha mégse, akkor a tank leszed, a légszűrőház rögzítői kiold, a karbi kibontása, az egész légszűrőházat hátra húz, és jöhet a karbi kiszedése. Nekem menet irány szerinti bal oldal felé jön ki egyszerűbben...
Szia!
Köszi a választ. Gyárilag hány amperórás a bele való aksi ,mert az enyémbe 9-es van. Amint már írtam amikor a műszakin nem akart indulni kivettem a gyertyákat, nem voltak szinte egyáltalán benzinesek.
Tehát szerintem akkor a túl szivatás kizárva, nem? A karbikat csak a tank levételével lehet leszedni?
Üdv.
Nálam ugyanez volt a "probléma" amikor vettem. Amit megtanultam: ez nem autó. Sokkal, de sokkal érzékenyebb a jó gyertyára, és a megfelelően töltött akkura. Gyenge akksival nem fog beindulni.
Valószínűleg rosszul lett indítva, és megszívta magát, beköpte a gyertyát. Nálam is csak durrogott először.
Megoldás (illetve javaslat) :
Akksit ki kéne venni és teljesen (min 12 órán keresztül) feltölteni!
2 Db vadiúj gyertya (NGK CR8EH-9) (a régiket esetleg el lehet tenni tartaléknak egy alapos drótkefézés és kiégetés után)!
Jó minőségű, friss benzin.
Ha ezek mind megvannak, akkor indítás menete hidegen:
Benzincsap kinyit, gyújtás ráad, szívató teljesen kihúz majd indítás pici gázzal. Ha fullad gázt vissza, ha röcögteti, de nem akarja elkapni akkor pici gázt ráhúzni. De ezt úgyis érzed közben.
Amikor már jár a motor pár perce és kezded érezni, hogy "büdös" mert dús a keverék, akkor a szívatót szép lassan vissza lehet tolni. Szinte 100%, hogy így rendben lesz. Nálam is ugyanez volt, de ezek után pöcc-röff lett.
Nem, ezt lehet egyenként is cserélni. Beszerzési hely pedig bàrmilyen Honda motorokat/alkatrészeket forgalmazo cég lehet.
Igazsàg szerint le lehet mérni a kiszedett darabot és méret alapjàn keresni valamilyen autosboltban, de én a kényelmesebb - és persze a megbizhatobb - megoldàsokat szeretem, ezért javaslom inkàbb a màrkaspecifikus alkatrészeket.
Ha indításkor "lődöz" durrant 1-2 hangosat, akkor kevés a nafta!
Karbipucolás nem ártana a vasnak! Nézd meg a gyertyákat is! Őz barnának kéne lenniük! Ha világos színű akkor tuti a benzinhiány, ha normál akkor csak a szívató és-vagy alapjárati részen lesz a gond!
Célszerü.
Ha van mondjuk egy pàr magassarku cipöd, aminek màr kopott mindkét sarka, ràadàsul az egyiket elveszted, nyilvàn cserélteted a cipésszel a meglévöt is egy ujra.
Szevasztok!
Még csak két hete van hondám, de már gondok vannak.Nem indul a gép.Tegnapelőtt voltam vele műszakin ott is egy órát cseszegettük amire beindult. Közben az aku is lemerült autóról bikáztuk meg. Próbáltuk még hidegindítóval is. Amikor elkapta már ment jól. Ma megpróbáltam indítani, de nem indult el. 4-5 indítás után az aksi lemerült, jött az autó aksi , de azzal sem indult. Olykor -olykor pöffent egyet, meg a kipufogóba "lődöz", semmi egyéb. Mi a fene lehet? Próbáltam szivatóval,. anélkük csak gázzal, de nem indul. 43000km van benne óra szerint, Olaszországból hozták.Szerintetek mit tegyek vele dugulása lehet, vagy talán túlszívatom? Várom tapasztaltabbak véleményét.
Üdv.
A füstölt alatt pontosan mit értesz? Füstölt, de megszűnt a füstölés végül, vagy egyáltalán nem szűnt meg a hibajelenség.
Nekem első ránézésre annak tűnik, h a tömítés nem 100%-os.
Anno pl úgy tettem le a vasat, hogy átkentem az egész kipufogórendszert WD40-el. Oszt amikor elővettem, szépen a leömlőn leégett az anyag. Elsőre nagyon megijedtem, de amikor rájöttem jót röhögtem magamon...
Az lenne a kérdésem hogy ma beindítottam a vasamat,és a jobb oldali kipufogó toroknál észrevettem hogy egy kicsit füstölt!Milyen oka lehet ennek? Van e ott va lami tömítés ami átéghetett volna? Várom a válaszotok!
Szia!
Nekem MRA van. 173 cm vagyok és igazából az volt a problémám hogy eléggé zajos volt az eredeti plexivel a motorozás. A túraplexi sem sokat segített a dolgon, pedig a sisakom sem egy gagyi, bazári darab (SHOEI RF1000, zajcsökkentő kittel). Hosszabb távokon most is füldugót használok. Viszont érdekes módon a magasabb plexivel mérhetően csökkent a motor fogyasztása.
1. Ekkor lehetsz benne 100% biztos, hogy minden rendben van
2. Ha motorozol, vedd figyelembe, hogy költséges hobbi, és pár száz, vagy ezer forinton nem érdemes spórolgatni
3. Csökkented a hibák felmerülési valószínűségét, így kisebb az esélye, hogy a szezon közepén kelljen 2-3 hetet várnod a szervizre/alkatrészre
Természetesen mindenkinek saját felelőssége a dolog, és nem beleszólni akartam, csupán ez a saját egyéni véleményem.
Mi a tapasztalatod vele? Mert a moci könyve ezt is irja!(NIPPONDENSO U24FER9)
Persze még lehet elektromos gond is, de az most nem ez az eset. Sztm.
Ha magához tér a drága akkor 1 majd teli tankhoz ha töltesz 1-2 liter E85öt az kipucolja a rendszert. Alkoholos az E85, és az kiszárítja, vízteleníti a karbikat.
Ha mégse, akkor a tank leszed, a légszűrőház rögzítői kiold, a karbi kibontása, az egész légszűrőházat hátra húz, és jöhet a karbi kiszedése. Nekem menet irány szerinti bal oldal felé jön ki egyszerűbben...
Köszi a választ. Gyárilag hány amperórás a bele való aksi ,mert az enyémbe 9-es van. Amint már írtam amikor a műszakin nem akart indulni kivettem a gyertyákat, nem voltak szinte egyáltalán benzinesek.
Tehát szerintem akkor a túl szivatás kizárva, nem? A karbikat csak a tank levételével lehet leszedni?
Üdv.
Én ennyit tudtam segíteni.
Valószínűleg rosszul lett indítva, és megszívta magát, beköpte a gyertyát. Nálam is csak durrogott először.
Megoldás (illetve javaslat) :
Akksit ki kéne venni és teljesen (min 12 órán keresztül) feltölteni!
2 Db vadiúj gyertya (NGK CR8EH-9) (a régiket esetleg el lehet tenni tartaléknak egy alapos drótkefézés és kiégetés után)!
Jó minőségű, friss benzin.
Ha ezek mind megvannak, akkor indítás menete hidegen:
Benzincsap kinyit, gyújtás ráad, szívató teljesen kihúz majd indítás pici gázzal. Ha fullad gázt vissza, ha röcögteti, de nem akarja elkapni akkor pici gázt ráhúzni. De ezt úgyis érzed közben.
Amikor már jár a motor pár perce és kezded érezni, hogy "büdös" mert dús a keverék, akkor a szívatót szép lassan vissza lehet tolni. Szinte 100%, hogy így rendben lesz. Nálam is ugyanez volt, de ezek után pöcc-röff lett.
gyertyakulcsot hol lehet venni?
üdv
Igazsàg szerint le lehet mérni a kiszedett darabot és méret alapjàn keresni valamilyen autosboltban, de én a kényelmesebb - és persze a megbizhatobb - megoldàsokat szeretem, ezért javaslom inkàbb a màrkaspecifikus alkatrészeket.
Karbipucolás nem ártana a vasnak! Nézd meg a gyertyákat is! Őz barnának kéne lenniük! Ha világos színű akkor tuti a benzinhiány, ha normál akkor csak a szívató és-vagy alapjárati részen lesz a gond!
üdv
De ha most lecseréltetem és venni fogok,csak párban adják ha jól tudom!
Mert párosan szép az élet!:-) üdv
Ha van mondjuk egy pàr magassarku cipöd, aminek màr kopott mindkét sarka, ràadàsul az egyiket elveszted, nyilvàn cserélteted a cipésszel a meglévöt is egy ujra.
Müszaki hibàra gyanakszom.
Es akkor viccen kivul; lehet karburàlni kellene, iràny egy Honda szerviz.
A "18291-MN4-920" cikkszàmu tüzkarikàkra van szukséged. Vagyis a motorodnak.
ha tömités lenne,akkor milyet kell bele venni? És ha a teleszkópszimering csak az egyik oldali ereszt,akkor is ki kell cserélni mindkét oldalit?
Köszi: Üdv:Simona
Még csak két hete van hondám, de már gondok vannak.Nem indul a gép.Tegnapelőtt voltam vele műszakin ott is egy órát cseszegettük amire beindult. Közben az aku is lemerült autóról bikáztuk meg. Próbáltuk még hidegindítóval is. Amikor elkapta már ment jól. Ma megpróbáltam indítani, de nem indult el. 4-5 indítás után az aksi lemerült, jött az autó aksi , de azzal sem indult. Olykor -olykor pöffent egyet, meg a kipufogóba "lődöz", semmi egyéb. Mi a fene lehet? Próbáltam szivatóval,. anélkük csak gázzal, de nem indul. 43000km van benne óra szerint, Olaszországból hozták.Szerintetek mit tegyek vele dugulása lehet, vagy talán túlszívatom? Várom tapasztaltabbak véleményét.
Üdv.
Nekem első ránézésre annak tűnik, h a tömítés nem 100%-os.
Anno pl úgy tettem le a vasat, hogy átkentem az egész kipufogórendszert WD40-el. Oszt amikor elővettem, szépen a leömlőn leégett az anyag. Elsőre nagyon megijedtem, de amikor rájöttem jót röhögtem magamon...
Az lenne a kérdésem hogy ma beindítottam a vasamat,és a jobb oldali kipufogó toroknál észrevettem hogy egy kicsit füstölt!Milyen oka lehet ennek? Van e ott va lami tömítés ami átéghetett volna? Várom a válaszotok!
Üdv:Simonetta
Nekem MRA van. 173 cm vagyok és igazából az volt a problémám hogy eléggé zajos volt az eredeti plexivel a motorozás. A túraplexi sem sokat segített a dolgon, pedig a sisakom sem egy gagyi, bazári darab (SHOEI RF1000, zajcsökkentő kittel). Hosszabb távokon most is füldugót használok. Viszont érdekes módon a magasabb plexivel mérhetően csökkent a motor fogyasztása.
...milyen (cm)magas vagy?