Szia !
Amit leírtál azt már mindet megcsináltam. A benzin leengedése a karburátorok leszerelés előtt volt! Azt nem mondtad, hogy a benzincsapcsap akkor enged át, ha vákumot kap a bal hengerből. Először csak néztem, hogy miért nem folyik a benzin. Azt hittem dugulása van. A bal oldali karburátor tetején lévő " szívó" gumimembrán két helyen is át van repedve kb. 4-5 mm hosszan. Nem tudom ez mit eredményez majd a valóságban? Hol lehetne ilyet beszerezni szerinted? Még nem indítottam el.
Üdv.
Ja! a hosszabbik, vékonyabbik fúvókát mindenféleképp vedd ki, és fújd át. Az az alapjárati fúvóka, és abból táplálkozik (veszi a benzint) a szívató is!
Kis kijavítás. Nem porlasztók, hanem karburátorok!
A 2 karbi között át tud folyni a benya, szóval én ezen nem lepődök meg, hogy nem egyforma volt a mennyiség, ha kiszerelés után nézted meg. Vagy ez még kiszerelés előtt volt? A 2 karbi között van egy összekötő tengely (gázkar tengelye) 2 spirálrugókkal, és a közepükön egy állítócsavarral. Na az a csavar a szinkron csavar, de csak úgy ne tekergesd! Tuti csak rontasz a szinkronon. Negyed fordulat is időnként sok a beállításnál. Az úszókat szedd ki, és a benzin záró tüskéket nézd át, hogy szépen és hibátlanul tudnak mozogni, zárni. A fúvókákat is kiveheted (azokat is az úszóknál találod), és kifújhatod. A karbi tetejéhez, a szívómembrános részhez nem kell hozzányúlni, pucoválni.
Sziasztok!
Én már a 18-fokos melegnek is tudnék örűlni veletek együtt. Még mindig várni kell a jó időre,márpedig 7-e után vinni kell a gépet szervizbe mert az időpont le van egyeztetve.
Sebikém! Tartsál ki!
Kellemes ünnepeket!
Sziasztok!
Tegnap TV- hír volt a mátraszentistváni hórekord. Miért van olyan érzésem, hogy itt lakó Árpi barátom jobban örült volna ha 26-fokos meleg rekord lett volna a hír!?
Nincs azzal a 2-essel semmi baj, mi se vagyunk tökéletesek, sőt...! Én annak idején 10W-t raktam, de legközelebb 15-ös vagy 20-as lesz biztos. Sőt nekem a 80kg-om miatt még egy kicsi extra rugó keményítés is lesz, mert intenzívebb fékezésnél majdnem összekoppan.
Szevasz!
Úgy döntöttem, hogy szétszedem a porlasztókat legalább lássam mivel állok szemben. Valóban nem egyszerű dolog volt levenni.
Addig jutottam, hogy kitisztítottam, kifújattam őket. Nem sok lerakódás volt bennük. Az üllepítőcsavarokat kivéve azt tapasztaltam, hogy a baloldali porlasztóban volt kb. fél deci benzin a jobboldaliban talán 1 köbcenti ez vajon hogy lehet? Még azt szeretném kérdezni, hogy nem tudod-e hogy melyik csavarokkal lehet a szinkront állítani, ha már itt tartok azt is megnézném.
Üdv.
Amit leírtál azt már mindet megcsináltam. A benzin leengedése a karburátorok leszerelés előtt volt! Azt nem mondtad, hogy a benzincsapcsap akkor enged át, ha vákumot kap a bal hengerből. Először csak néztem, hogy miért nem folyik a benzin. Azt hittem dugulása van. A bal oldali karburátor tetején lévő " szívó" gumimembrán két helyen is át van repedve kb. 4-5 mm hosszan. Nem tudom ez mit eredményez majd a valóságban? Hol lehetne ilyet beszerezni szerinted? Még nem indítottam el.
Üdv.