A télen két CB pihent a garázsban , a kisebb plexis az enyém, most Motult tettem bele és tényleg jobb a gépbe mint a Castrol, ajánlani tudom én is mindenkinek.
Szia!
Jól mondja eryk04, ráhúzod a szivatót,nem húzol gázt,úgy indítasz, az önindító kettőt fordít a motoron és mennie kell! A plexi valamit ér, de az- az igazság, hogy nincs összehasonlítási alapom, nem próbáltam nélküle, sem pedig másik plexivel, így vettem egy éve.
Szia !
Móron Lakom, Kicsit messze Pápától, de azért köszi. A tartalék állásban is van jelentősége a vákumnak .Majd kiiktatom valahogy. Az indításnál amit írsz nem értem, hogy mit húzol rá kétszer?
Üdv.
Helló!
A palmatex nem lesz jó mert a benzin oldani fogja! Ha van gumis ismerősöd, próbálj szerezni Tip-Top SC2000-et.Két komponenses, rugalmas, nagyon erős és nem bántja benzin! Segítenék de az enyém beszáradt, a céghez pedig nem hoznak már sajna!Nem tudom hol laksz,de pl. Pápán van ismerősöm akinek biztosan van. Rám hivatkozva tuti megragasztja neked ha rá csörgök.( szerintem ingyen és bérmentve.)Ha nincs messze neked ennyit tudok tenni az ügy érdekébe!
Üdv Sebi
Szia!
az indítást próbáld tartalék csap álláson,ekkor elvileg direktben folyik a benzin.(lehet, hogy én tudom rosszul!?) Várj míg megtelik az úszóház, szivató- 2 fordítás gáz nélkül és mennie kell! az akksinak jól töltöttnek kell lenni! A membrán ettől persze nem javul meg,de indítás szempontjából egy próbát megér.Nekem bevált. Hosszabb állás után mindig így indítom,néhány fordítás és jár a motor!
Üdv Sebi
Szia!
Igen az a gumi amit írsz. Hozzám legközelebb Győr van ott mondták a hondánál, hogy csak együtt lehet rendelni. Cikkszámot is adtak. Megpróbálom palmatex ragasztóval bekenni a repedés mindkét oldalát aztán majd meglátom. Ennyit most a motorvásárlás után egyből nem tudok rá áldozni sajnos.
Üdv.
Ha arról a nagy papírvékony gumi harangról van szó ami a karbi tetején van, akkor annak ilyen mértékű szakadása közepes és annál nagyobb fordulatszám, és nagyobb gázállásnál okoz benzin dúsabb üzemanyag ellátást. De leginkább ezt ott veszed észre, hogy a moci nem 5000nél indul meg, hanem magasabb fordulatszám tartományban, és ott is gyengébb mint szokott lenni. Csere, és itt csak az eredeti zsír új Honda alkatrész a nyerő! Létezik karbi felújító készlet is ami az összes öregedő gumi alkatrészt tartalmazza. Jobb ötletem erre nincs.
Nekem CBF500am van, és nekem nincs benzincsapom, nem voltam biztos benne, hogy nálad ez hogy van. Akkor a benzincsap mellett van egy vákumos benzin csapod is!
Jut eszembe! Volt valaki ki azt írta, hogy ez a vákumcsap ha kikopik, akkor fals levegőt tud szívni, így csökken a vákum ezáltal kevésbé nyit ki a benzincsap, ami simán okoz benzinhiányt! Főleg alapjárati fordulatszámnál okoz gondot, hisz itt a legkisebb a vákum! Lehet itt a benzinhiány oka!
Sziasztok!
Már előzőleg írtam, hogy az egyik karburátoromban a szívómembrán el van három helyen repedve. Megkérdeztük az egyik honda szervízben menyi lenne. Csak a lapos tolattyúval együtt lehetne rendelni 47000 Ft-ért. Kinek van valami ötlete?
Üdv.
Sajna minden esélyed megvan arra,hogy elszált mindened !pórus fordítást csinálltál a motorodnáll ! Cseréld ki a biztosítékot,és ha semmi akkor lehet elszált elektronika feszültségszabályzó is !
Sziasztok!
Azt kérdezném, h véletlenül bebikázásnál fordítva tettem föl az egyikpólust, még füstölni is elkezdett, persze azonnal lekaptam. NA azóta akkumulátor nélkül sem reagál semmit a motor..pedig az autó aksijára tettem rá a kábeleit. Ez most szétcseszte az elektronikát, v csak a biztosítékot csaptam ki? Köszönöm!
Annyira azért nem. Le van lakva, megfeketedett felni, letört index elöl, stb. Nem tudom milyen lehet a belvilága, de a megjelenése sok jót nem sejtet. Az árra még 200 ezret nyugodtan rá lehet számolni: a magyarországi forgalomba helyezés, a teljeskörű átvizsgálás, esetleges javítások, olajcsere stb. És akkor reménykedjünk, hogy a gumik fiatalok és jó állapotúak.
legalább szép helyen lax! üdv:Simona