Igazat adok neked eryk04! Végül is kb. 20 perccel tartott volna tovább a művelet! Jogos hozzászólás !Kicserélhettem volna de úgy ítéltem meg hogy még elmegy egy darabig, hisz még olajkarikának nyoma sincsen a krómszáron ,persze ahogy mondod lehet hogy 1 hónap múlva elkezd könnyezni akkor viszont kicserélem, olajom van szerencsére,viszont kétszer dolgozom! 30-perc, nem nagy munka szerencse. A cross-mocimnál már másként jártam el sőt, ahhoz kellett satu is meg hát fordított teló így hamar elfolyt az olaj a szárból és lőttek a csillapításnak. na mindegy, a lényeg, hogy ha valaki olajat cserél a telóba ,az valóban cseréljen szimeringet is!
Olvasva Hurrican hsz-ét megfogalmazódott bennem egy vélemény de akkor nem írtam le. Most, hogy ketten is reagáltatok rá mégis csak megosztom Veletek. Ez a következő. Én nem tartom jó ötletnek, hogy egy-egyébként a kezemben lévő-szimmeringet olaj csere alkalmával a szétszedett teleszkópban nem cserélnek ki. Nem egy nagy tétel, talán 5000 Ft. De mi van, ha egy hét vagy hónap múlva el kezd könnyezni. Valamitől az az olaj is megfeketedett. Valószínű a jól záró tömítés mellett is le tud menni a por és egyéb szilárd koptató részecskék. Szerintem idő kérdése és elkezd szivárogni.Bár ne legyen igazam. Hangsúlyozom ez kizárólag saját vélemény és nem kritika más munkájával kapcsolatban.
Üdv!
Tegnap megcsináltam az olajcserét a villában. nem gondoltam hogy ilyen egyszerű lesz. a tárcsa felöli telóba extra fekete volt az olaj
valószínű hogy még abba nem volt cserélve soha,de legalább megmaradt 2db szimeringem azoknak nem volt baja szerencsére,jó lesz az még később ha elkezd engedni a régi.már csak a motorban cserélem le az olajat ,most kipróbálom a Motult mert hát nagyon lett dicsérve és jó áron hozzájutottam(9000/4l) mondjuk még így is drágább mint amit eddig raktam bele (Castrol). Kíváncsi vagyok hogy tényleg puhább lesz e a váltás ami eddig is puha volt A következő az a kormánycsapágy lesz nyáron de még itt nem tudom melyiket rendeljem mert van vagy 3 fajta
Ha nyolc-tíz méterre tőlünk, még közel a fényszórónk magasságában látjuk a fényívet, akkor biztos, hogy rossz a jelenlegi beállítás. (A motortól kb. harminc méterre kell „földet érnie” tompított fénynek, ezért tíz méterre tőlünk, kb. 20 centivel lejjebb kell lennie a fénycsóvának, mint amilyen magasan a fényszórónk van.)
Ennyit tudtam segiteni.
nekem se régóta van, és még nem tom hogy kell, de itt a kaki idő pont jó ilyen tesztelgetésre, azt viszont jó lenne tudni, hogy mondjuk falon, vagy a padlón nézve hogy lehet eldönteni jó-e.
ha bárki tud vlmit az ne folytsa magába:)
A lámpa állítás az a idomon belül van de ezt gondolom te is tudod pontosan melyik csavart kel tekerni azt nem tudom mert még nem csináltam :D A CB-M az nem régóta van még meg de próbálkozz tekergesd ismerd meg a motorod.:)) Elrontani nem fogod azza hogy állítod megjegyzed , hogy mennyit merre és ha nem oké akkor ugyan annyit vissza .:)
köszi,akkor megnyugodtam, kocsinál is van ilyen/még a legújabbaknál is észrevehető/, amilyen motorokkal eddig dolgom volt/simó babetta mz/ ott is volt ez, de azt gondoltam, hogy újabb /amennyire 99-es gép újabbnak nevezhető/ motoroknál már nem jelentkezik,ennyire, de akkor fő hogy jó. Fordulaton tuti jó a töltés, ha nem lenne már nem indulna
a második kérdésnél, ahogy nézem kimaradt a lényeg:
a lámpa magasságállítására vonatkozott a kérdés, nem akarom én a töltést tekergetni, nem moszkvics ez, hogy tekergetni kelljen
Szia én nem aggódnék a töltés miatt .. nekem is alapjáraton gyengébb a lámpa és minden világítás kis gázra erősebb lesz de ez a jelenség igy van minden gépjárműnél amivel eddig találkoztam . de ha magad megnyugtatására menj el vele egy autó villamossági szerelőhöz és meg méri neked a töltést , hogy mennyi .. az állítást meg relék szabályozzák tudtommal de én még ahhoz nem piszkáltam egy motornál sem .:)
A motorom töltése alapjáraton nagyon leesik, nem mértem, ki de ha finoman megpörgetem, akkor érezhetően erősebben világít a lámpa, illetve hallhatóan hangosabban búg hűtőventilátor, ha leesik a fordulat akkor vissza az egész. Ez normális, vagy kezdjek el eggódni a töltésem miatt?
A űsik kérdésem, pedig, hogy lehet állítani, mit kell bontani csavarni, tekerni:) idomos CB 500
illetve hogy mindenféle speckó cucc nálkül be tudom-e lőni, és ha igen mihez hogy nézzem?
előre is THX
Ime a 6X20-as csavar alátéttel együtt,valamint ez a peremes gumidugó ami sajnos el van repedve. Azt nem tudom még,hogy újat hol tudok venni mert ezt igy vissza nem lehet tenni.Nekem az alsó furatban volt.Talán másnak nincs is ilyen....majd most megtudom.
Eredetileg belső imbuszos M6x20-as, de a "normál" hatlapfejű is jó oda. A felső csavarokkal nincs gondod (látod, hogy mennyire nyúlik be), de a hűtőbe menőkkel óvatosan! Inkább legyen rövidebb, mint hogy erősebben megtépve kárt tegyél a hűtőben...
Esetleg le tudnád irni nekem a menetét,hogy s mint csináltad?
Ha ide nem szeretnéd,akkor privibe!
erzsika58@freemail.hu
Ha leirnád valahová megköszönném!
Üdv:S imona
Ha ez a vétel nem jön össze én is tudok egy cb 500-at eladót.
http://www.motorstown.com/imag...
nem 100% hogy ez az a motor, de valószínű, mert ugyanilyen bukókeret van rajta, és ez egyedi készítésű
2002-es a gép, Győrött található
ha érdekel:
kerekes.imi@hotmail.com
Tegnap megcsináltam az olajcserét a villában. nem gondoltam hogy ilyen egyszerű lesz. a tárcsa felöli telóba extra fekete volt az olaj
valószínű hogy még abba nem volt cserélve soha,de legalább megmaradt 2db szimeringem azoknak nem volt baja szerencsére,jó lesz az még később ha elkezd engedni a régi.már csak a motorban cserélem le az olajat ,most kipróbálom a Motult mert hát nagyon lett dicsérve és jó áron hozzájutottam(9000/4l) mondjuk még így is drágább mint amit eddig raktam bele (Castrol). Kíváncsi vagyok hogy tényleg puhább lesz e a váltás ami eddig is puha volt A következő az a kormánycsapágy lesz nyáron de még itt nem tudom melyiket rendeljem mert van vagy 3 fajta
Ha komolyan gondoltad, hogy eladnád a cb 500-at, akkor engem érdekelne!
Rendszàmom még mindig nincs, de hazahoztam... bàr sajàt làbàn jobban szerettem volna.
Ha nyolc-tíz méterre tőlünk, még közel a fényszórónk magasságában látjuk a fényívet, akkor biztos, hogy rossz a jelenlegi beállítás. (A motortól kb. harminc méterre kell „földet érnie” tompított fénynek, ezért tíz méterre tőlünk, kb. 20 centivel lejjebb kell lennie a fénycsóvának, mint amilyen magasan a fényszórónk van.)
Ennyit tudtam segiteni.
ha bárki tud vlmit az ne folytsa magába:)
a második kérdésnél, ahogy nézem kimaradt a lényeg:
a lámpa magasságállítására vonatkozott a kérdés, nem akarom én a töltést tekergetni, nem moszkvics ez, hogy tekergetni kelljen
A motorom töltése alapjáraton nagyon leesik, nem mértem, ki de ha finoman megpörgetem, akkor érezhetően erősebben világít a lámpa, illetve hallhatóan hangosabban búg hűtőventilátor, ha leesik a fordulat akkor vissza az egész. Ez normális, vagy kezdjek el eggódni a töltésem miatt?
A űsik kérdésem, pedig, hogy lehet állítani, mit kell bontani csavarni, tekerni:) idomos CB 500
illetve hogy mindenféle speckó cucc nálkül be tudom-e lőni, és ha igen mihez hogy nézzem?
előre is THX
Most vettem két radiátor takaró lepelt (Radiator shroud) mindkét oldalra,mert sajna az én motoromon nem volt!
Mindkét oldalra kell 2 db csavar!
Tudnál e nekem segíteni hogy milyen csavar jár bele? Mert fel szeretném szereltetni,csak még nem tudom hogy milyen csavart vegyek bele?
Köszi! Üdv:Simonetta