Én a bukócsövet a Maxxpowernél (ÓBUDA, Euro Cemter mellett)) rendltem meg, Angliából hozták be mert mondtam nekik hogy kinti honlapon láttam. Szállítással mindennel eggyütt 17eHUF-ba volt.
Semmi kétség, hogy a Honda mindíg is a minőséget képviselte de a gyári alkatrész árak felháborítóan magasak.
Sok alkatrész nem kellett még hozzá de pl. mikor gyári matricaszettet akartam rendelni olyan árat mondtak hogy felakadt a szemem. Utángyártott kormánycsapágyat vettem ami kúpgyűrűs (jobb mint a gyári golyós) 10ezerért újonnan, a gyárit többszörös áron adnák. Ami neked kell abból nem tudom van e utángyártott. Legjobb ha bontókban nézel szét.
Pl: Majosháza Fő út 1,Tel:06 24 486-122
üdv,
Laci
Most csatlakoztam a fórumhoz, hátha megtudok egy-két hasznos dolgot. Most pl. hátsó kapaszkodót keresek a CB500-asomra (1997-es). Van ebből bontott/utángyártott valahol? Mert az eredetit 35600 Ft-ért lehetne megrendelni a Hondától, az meg felejtős (nekem)...
Köszönöm, így tényleg tudok saccolni. A bukócső nagyon hasznos, engem egyszer egy másik motorral megóvott attól, hogy az egész oldalát fényezni kelljen. Így minimális sérüléssel megúszta az a gép.
Jó éjt!
Közben kiszaladtam megmérni így legalább tudsz hozzávetni. Ha kényelmetlen cseréld ki, hihetettlen mennyivel jobb ha kényelmes.
Mostmár megyek aludni, holnap meló!
Jó éjt!
Ja! Bukócsón még nem gondolkoztam.
Köszi a gyors választ, de egyáltalán nem ilyen sürgős, csak egy kicsit még kényelmesebb, túrásabb kormányra gondoltam. Nagyon jó, hogy az ETZ kormány ilyen olcsó.
Ja a kormányrúd! Nem tudom pontosan de kb 3000 Ft volt, vagy talán az alatt, az átalakítás legolcsóbb tétele volt a kormány. A CB 500 gyári kormánya tudtommal fekete és lehet ezért látszik alacsonyabnak, inkább a Hornet kormánya olyasmi mint az enyém de nem biztos. Az aljától a kormány tetejéig kb 10cm.
Ha akarod holnap megmérem pontosan. Neked egyszerűbb lesz a kormánycsere mert a felfogatásod adott és valószínű a fékcsöved is enged annyit.
Nekem a csutkához képest 10cm-ert jött felém a kormány és kb 10 cm-el lett magasabb, így lett ideális.
Igen, a kormányrúdra gondoltam. Így ránézésre magasabb, mint a CB 500 széria kormánya. Szerinted is? Nekem először nem tetszett a gyári, de most már kezdek vele megbékélni, de gondolkozom azért egy cserén.
Szép a te CB-1-ed is, nagyon jó ez a zöld szín. :)
Üdv,
Darkmind
Üdv a klubban!
Nekem nem is CB 500-am van mégis szivesen fórumozok itt, ahogy te is írtad a társaság miatt.
Megnéztem a géped és nagyon tetszik!
Üdv,
cblaci ( a fórum mostoha gyereke )
Sziasztok!
Pár hete már olvasgatom a hozzászólásaitokat, gondoltam, hogy most már én is csatlakozom ehhez a jó kis közösséghez. A képeimen látható motort hajtom, legnagyobb megelégedésemre. Volt még egy CB-m, de azt a napokban adtam át a vevőmnek, aki egyébként mátészalkai. Egyre több CB 500-t látok a hazai utakon, bár még így is szinte vadászni kell a "sorstársakra". Ma láttam egy kék, burkolt, nagyon szép gépet Balatonakarattyán, talán a fórumot használó egyik tag lesz az, bár nem vagyok benne biztos.
Én miskolci vagyok, de jelenleg Pesten élek, sajnos a motorozás jelenleg a munkába járásban ki is merül, de remélem ez változik majd és én is csatlakozhatom egyszer egy "fórumos túrához". Igazán jó lenne, ha egy szoros kis közösség jönne létre így a világháló segítségével.
Mindenkinek széles utat!
Üdv,
Don Pericolo
Szia Zoli!
Utólértem magam, kész a kormány és a videó is ahogy igértem. Már várom az élménybeszámolót.
Jók a képek az oldtimerekről, jó szórakozást és vigyázzatok magatokra.
Üdv,
Laci
Az bizony karburatoros! Ugyan az a blokk mint a cb500 ban,csak az euroII alkalmassag miatt levego visszakeverest (kipufogo gaz visszavezetes a szivotorokba,Zoli javits ki:) tettek a jo kis cb500 blokkba=elrontottak...En is csak nagyobb fogyasztast hallottam cbf500 rol.
A CB500 a bolcs ember dontese!Sajnos nem Ducatti, sajnos nem CBF1000 :) de szedi a talpat es irto keveset eszik.
A román túra volt az utolsó amit végig szenvedtem a csutkakormánnyal. Már régóta irígykedtem a CB 500 kormányára és kényelmes üléspozíciójára. Belefogtam a CB-1 átalakításába, de mindezt úgy akartam, hogy bármikor visszaállítható legyen az eredeti állapot. SIKERŰLT! A kormány kiflit nem akartam kifúrni inkább csináltam tartókonzolt az új kormánynak, a bovdeneket nem kellett kicserélni csak átfűzni, a fékcsövet viszont kicseréltem mert a régi rövid lett (ez volt a legdrágább tétel, 15 ezer mivel fémfékcső) az esztergályos munkával és vezetékcserével együtt megúsztam az egészet 30ezer alatt! Tuti jó vele menni, nem fáj a derekam és még a szélvédelem sem romlott pedig egyenesebben űlök rajta. A kormánycsutka súlyok nélkűl 62cm széles volt, ez is nőtt 3-3cm mindkét oldalt, sokkal irányíthatóbb lett a gép, kétszeméllyel is jobban kezelhetőbb, a próbakör után alig akartam leszállni róla. Miért is nem fogtam bele hamarabb, csak azt bánom. Kicsit olyan Hornetes lett a gép.
A képeket azért mellékelem mert kíváncsi vagyok a véleményetekre. Üdv, Laci
Az az igazság, hogy nekem is jobban tetszik a sor 4-es, egyrészt a hangja miatt ugye, de kinézetre az a 4 leömlő sem csúnya ám (most egy cb 750-es nighthawk-ot akarnak rámsózni, de 92-es évjárat... bár 500-ért nem drága).
A cb 500 szerintem egy legenda lesz, hihetetlenül jól sikerült konstrukció. Amit nagyon nem értek egyébként, hogy miként lehetséges az, hogy a cbf 500-ak injektoros létükre többet fogyasszanak az elődeik bovdenes, ejtőtartályos kivitelezésű módszerénél!? Ami szembetűnő a témánál, hogy ez nem csupán tapasztalat, gyári adatokban is többre tartják a cbf fogyasztását, mint a cb-ét. Érdekes módon azonban a cb-re is 5 l feletti fogyasztást írnak 100-on, itt van egy táblázat, szerintem igen hasznos, de felettébb érdekes, remélem fel sikerül tenni.
Én a bukócsövet a Maxxpowernél (ÓBUDA, Euro Cemter mellett)) rendltem meg, Angliából hozták be mert mondtam nekik hogy kinti honlapon láttam. Szállítással mindennel eggyütt 17eHUF-ba volt.