Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Én a bukócsövet a Maxxpowernél (ÓBUDA, Euro Cemter mellett)) rendltem meg, Angliából hozták be mert mondtam nekik hogy kinti honlapon láttam. Szállítással mindennel eggyütt 17eHUF-ba volt.
Hülyeséget írtam bocs! Nem kúpgyűrűs hanem kúpgörgős
A többi igaz
Semmi kétség, hogy a Honda mindíg is a minőséget képviselte de a gyári alkatrész árak felháborítóan magasak.
Sok alkatrész nem kellett még hozzá de pl. mikor gyári matricaszettet akartam rendelni olyan árat mondtak hogy felakadt a szemem. Utángyártott kormánycsapágyat vettem ami kúpgyűrűs (jobb mint a gyári golyós) 10ezerért újonnan, a gyárit többszörös áron adnák. Ami neked kell abból nem tudom van e utángyártott. Legjobb ha bontókban nézel szét.
Pl: Majosháza Fő út 1,Tel:06 24 486-122
üdv,
Laci
Sziasztok!

Most csatlakoztam a fórumhoz, hátha megtudok egy-két hasznos dolgot. Most pl. hátsó kapaszkodót keresek a CB500-asomra (1997-es). Van ebből bontott/utángyártott valahol? Mert az eredetit 35600 Ft-ért lehetne megrendelni a Hondától, az meg felejtős (nekem)...
udv a klubban Darkmind!:)

Valoban,idehaza ugy kell gereblyezni a cb500 tulajokat...Talan a kedvezo ara miatt,de a GS500 terjedt el inkabb(ami szinten remek motor)

Udv,
Zoli
Wow! Tényleg karburátoros!
Köszönöm, így tényleg tudok saccolni. A bukócső nagyon hasznos, engem egyszer egy másik motorral megóvott attól, hogy az egész oldalát fényezni kelljen. Így minimális sérüléssel megúszta az a gép.
Jó éjt!
Közben kiszaladtam megmérni így legalább tudsz hozzávetni. Ha kényelmetlen cseréld ki, hihetettlen mennyivel jobb ha kényelmes.
Mostmár megyek aludni, holnap meló!
Jó éjt!
Ja! Bukócsón még nem gondolkoztam.
Így késő este egyesével jönnek az ötleteim: nem tudjátok, hogy hol vehetnék itthon jó áron bukócsövet a motorra?
Köszi a gyors választ, de egyáltalán nem ilyen sürgős, csak egy kicsit még kényelmesebb, túrásabb kormányra gondoltam. Nagyon jó, hogy az ETZ kormány ilyen olcsó.
Ja a kormányrúd! Nem tudom pontosan de kb 3000 Ft volt, vagy talán az alatt, az átalakítás legolcsóbb tétele volt a kormány. A CB 500 gyári kormánya tudtommal fekete és lehet ezért látszik alacsonyabnak, inkább a Hornet kormánya olyasmi mint az enyém de nem biztos. Az aljától a kormány tetejéig kb 10cm.
Ha akarod holnap megmérem pontosan. Neked egyszerűbb lesz a kormánycsere mert a felfogatásod adott és valószínű a fékcsöved is enged annyit.
Nekem a csutkához képest 10cm-ert jött felém a kormány és kb 10 cm-el lett magasabb, így lett ideális.
Igen, a kormányrúdra gondoltam. Így ránézésre magasabb, mint a CB 500 széria kormánya. Szerinted is? Nekem először nem tetszett a gyári, de most már kezdek vele megbékélni, de gondolkozom azért egy cserén.
Szép a te CB-1-ed is, nagyon jó ez a zöld szín. :)
Üdv,
Darkmind
Milyen rúd kerűlt mennyibe?
A kormány ETZ gyári kormány, ugyanúgy 23mm átmérőjű mint a Hondáé csak töredék árért és méretben szinte ugyanaz.
Üdv a klubban!
Nekem nem is CB 500-am van mégis szivesen fórumozok itt, ahogy te is írtad a társaság miatt.
Megnéztem a géped és nagyon tetszik!
Üdv,
cblaci ( a fórum mostoha gyereke )
Rögtön lenne is egy kérdésem CBLacihoz:

milyen kormányt szereltél a gépedre és mennyibe került maga a rúd?

ps: jók a videók :)

Üdv, Darkmind
Sziasztok!
Pár hete már olvasgatom a hozzászólásaitokat, gondoltam, hogy most már én is csatlakozom ehhez a jó kis közösséghez. A képeimen látható motort hajtom, legnagyobb megelégedésemre. Volt még egy CB-m, de azt a napokban adtam át a vevőmnek, aki egyébként mátészalkai. Egyre több CB 500-t látok a hazai utakon, bár még így is szinte vadászni kell a "sorstársakra". Ma láttam egy kék, burkolt, nagyon szép gépet Balatonakarattyán, talán a fórumot használó egyik tag lesz az, bár nem vagyok benne biztos.
Én miskolci vagyok, de jelenleg Pesten élek, sajnos a motorozás jelenleg a munkába járásban ki is merül, de remélem ez változik majd és én is csatlakozhatom egyszer egy "fórumos túrához". Igazán jó lenne, ha egy szoros kis közösség jönne létre így a világháló segítségével.
Mindenkinek széles utat!
Üdv,
Don Pericolo
koszi Laci!vigyazunk am!;)bar az utasom az elejen felt a hajukanyarokban:)

lesz mirol beszamolni,2giga video es foto mar keszen all ;)

jo ejt!
Zoli
szia Laci!

nagyon kiraly lett a gep!gratulalok az atalakitashoz! sok szazezer szep km-t hozza!;)

Udv,
Zoli
Szia Zoli!
Utólértem magam, kész a kormány és a videó is ahogy igértem. Már várom az élménybeszámolót.
Jók a képek az oldtimerekről, jó szórakozást és vigyázzatok magatokra.
Üdv,
Laci
+2
+1
sziasztok Cimbik!

ujra bohockodom a wifis kolcson pda-rol.

A CBF500 al kapcsolatban: http://www.bikez.com/motorcycl...

Az bizony karburatoros! Ugyan az a blokk mint a cb500 ban,csak az euroII alkalmassag miatt levego visszakeverest (kipufogo gaz visszavezetes a szivotorokba,Zoli javits ki:) tettek a jo kis cb500 blokkba=elrontottak...En is csak nagyobb fogyasztast hallottam cbf500 rol.

A CB500 a bolcs ember dontese!Sajnos nem Ducatti, sajnos nem CBF1000 :) de szedi a talpat es irto keveset eszik.

Vegezetul par kep Kaprunbol,oldtimer muzeumbol.

Udv,
Timi es Zoli
A román túra volt az utolsó amit végig szenvedtem a csutkakormánnyal. Már régóta irígykedtem a CB 500 kormányára és kényelmes üléspozíciójára. Belefogtam a CB-1 átalakításába, de mindezt úgy akartam, hogy bármikor visszaállítható legyen az eredeti állapot. SIKERŰLT! A kormány kiflit nem akartam kifúrni inkább csináltam tartókonzolt az új kormánynak, a bovdeneket nem kellett kicserélni csak átfűzni, a fékcsövet viszont kicseréltem mert a régi rövid lett (ez volt a legdrágább tétel, 15 ezer mivel fémfékcső) az esztergályos munkával és vezetékcserével együtt megúsztam az egészet 30ezer alatt! Tuti jó vele menni, nem fáj a derekam és még a szélvédelem sem romlott pedig egyenesebben űlök rajta. A kormánycsutka súlyok nélkűl 62cm széles volt, ez is nőtt 3-3cm mindkét oldalt, sokkal irányíthatóbb lett a gép, kétszeméllyel is jobban kezelhetőbb, a próbakör után alig akartam leszállni róla. Miért is nem fogtam bele hamarabb, csak azt bánom. Kicsit olyan Hornetes lett a gép.
A képeket azért mellékelem mert kíváncsi vagyok a véleményetekre. Üdv, Laci
Az az igazság, hogy nekem is jobban tetszik a sor 4-es, egyrészt a hangja miatt ugye, de kinézetre az a 4 leömlő sem csúnya ám (most egy cb 750-es nighthawk-ot akarnak rámsózni, de 92-es évjárat... bár 500-ért nem drága).
A cb 500 szerintem egy legenda lesz, hihetetlenül jól sikerült konstrukció. Amit nagyon nem értek egyébként, hogy miként lehetséges az, hogy a cbf 500-ak injektoros létükre többet fogyasszanak az elődeik bovdenes, ejtőtartályos kivitelezésű módszerénél!? Ami szembetűnő a témánál, hogy ez nem csupán tapasztalat, gyári adatokban is többre tartják a cbf fogyasztását, mint a cb-ét. Érdekes módon azonban a cb-re is 5 l feletti fogyasztást írnak 100-on, itt van egy táblázat, szerintem igen hasznos, de felettébb érdekes, remélem fel sikerül tenni.