Nem kell ám lebecsűlni a sornégyes 400-asokat
Nem biztos hogy a 750-es jobb választás lett volna mint a kistestvére, attól függ mire kell. Nekem azért kellett sornégyes mert szerelmes vagyok a hangjába és azóta sem tudok vele betelni. Ettől függetlenűl jól döntöttél a CB-500 tényleg nagyon jó motor.
Köszönöm a válaszokat, valóban a látvány fogott meg az inazumánál, pedig soha nem akartam suzukit (valahogy ösztönösen kerültem mindig). Néztem a 400-as változatát is, amibe ugyanaz a blokk van, mint a nagyobb testvéreiben, de ugye hamar dobtam az ötletet, mivel 400 ccm 4 hengerre, hengerenként csupán 100 ccm (a cb 500-nál 2X250 természetesen), így az egy pörgetős motor, s a cb nyomatékosabb is emiatt. 750-es ide-oda, azt hiszem maradok a régóta kiszemelt motor típusnál, így hamarosan (1-2 hónap) csatlakozhatok a cb 500-asok kicsiny klánjához
Én is (nagyon) óvatos sofőr vagyok, ezért az előzésnél nem igazán szoktak meglepetések érni. Azért, mert motor nem szoktam mindenkit egyből bealázni. Amennyiben valaki 110-zel megy előtted, annak a tempóját simán fel tudod venni, gondolom minden bosszúság nélkül, és a megfelelő alkalommal egyet visszaváltasz és simán megelőzöd. A para inkább akkor van, ha egy lakóautót/nyerges szerelvényt szemből előz vmi SUV-os, aki a defenzív közlekedést hírből se hallotta, de ez minden motoron para. A fogyasztás csak dobozokkal ugrik 5 főlé, amúgy a max. 4,5 liter vegyes használatnál, amibe néha nálam a 140-150 is benne van két személlyel, de aztán mindig "visszahűtöm" magam a 110-120-ra, hiszen a lényeg, hogy mindig elérjem a célom egyben, és nem az, hogy minél hamarabb.
A döntés már tényleg egy jó kérdés: 2 henger vs. 4 henger (kiegyensúlyozatlanság, nagyobb fajlagos hőleadási felület), vízhűtés vs. léghűtés, Honda vs. Suzuki (azt hiszem ez elég egyértelmű ), kisebb fenntartási költségek a Hondánál, mivel kisebb az összlökettérfogat
Nekem 5,5 éve van CB500-asom, szóval nagyjából ismerem a típust. Még sportosabb használat esetén sem okoz soha gondot egy országúti előzés. Amúgy a blokkot sem terheli túl az esetleges nagyobb tempó. Ezek a blokkok valahogy eléggé tartósra sikerültek.Sőt még a fogyasztás sem ugrik ekkor sem csilagászati magasságokba (3,5-4,5 liter körül szokott alakulni nálam). Igazából a tartós száguldásnak a vezető tűrőképessége szab határt. Az enyém fejidomos változat, így rendelkezik némi szélvédelemmel, kb. 130-140 ig nem okoz komolyabb gondot a menetszél.
Az Inazuma tényleg nagyon szép motor. Szélvédelem terén semmi előnnye nincs a csupasz CB-vel szemben sem, úgyhogy itt is előjön az egyéni tűrőképesség. Amúgy a nagyobb hengerűrtartalom miatt nyílván nyomatékosabb gép, de az sem egy sportmotor. Mivel 4 hengeres, valamivel simábban járhat, mint a 2 hengeres CB. Nekem is tetszik a típus. Igazából egy problémám van csak vele, az pedig a léghűtéses blokk. Régi, jól bevált konstrukció, de mégis, szerintem egy modern nagymotor legyen vízhűtéses. "Hondás füllel" valami rettenetes mechanikus zajkavalkád árad egy ilyen olaj-levegős blokkból, annak ellenére, hogy amint az előbb is említettem már, ez is egy sokat bizonyított konstrukció. És persze vannak olyanok, akik ezeket a hangokat direkt szeretik.
Ha rám hallgatsz, azt válaszd, amelyik neked jobban bejön, elvégre te fogod használni. Ha megfelelő állapotú példányt sikerül kifognod, mindkettő sok vidám élményt szerezhet, függetlenül attól, hogy végül melyikek választod.
rovid bejelentkezes Austriabol.A taj lenyugozo,az emberek kedvesek,a kaja draga:) a benya 280 ft korul van! A Grossglockner eszmeletlen volt!8-di
an erunk haza,majd beszamolok.A CB500 makulatlanul teszi a dolgat,2 szemellyel 70-el zuzok felfele a 12%os alpesi emelkedokon:) 2500m felett legszomja van,magas fordulaton gyengebb.szevasztok!Timi es Zoli
Szia!
Nem nagyon ismerem az inazumát de azt tudom, hogy szép motor viszont azt is tudom, hogy a CB 500 szép is és jó is. A túrák során tapasztaltam hogy tankolásnál 4l körüli átlaggal kijönnek vele a cimborák még két szémélyel is a Mátrába!
Majd Zoli ha hazajön biztos válaszolni fog, ő most az osztrákoknál túrázik a kis 500-asával és nem keveset fog menni vele, már alig várom az élménybeszámolóját.
Az erdélyi szállás lehetőségre még lehet szükségünk lesz, ha idén már nem is de jövőre biztosan.
Jut eszembe, elkészűlt a túravideó az erdélyi túráról ime:Erdélyi túra
Üdvözlet mindenkinek! Tulajdonképpen már a fórum megalakulása óta figyelemmel kísérem a "csapatot", de várni akartam az első jelentkezéssel, míg meg nem lesz a cb 500-am, viszont megláttam egy olaszból behozott 750-es gsx inazumát... gyönyörű sor 4-es, és ez elbizonytalanított (hiába tudva a cb 500 minden előnyéről), mivel árban, forgalomba helyezés után, pontosan ott lennék az inazumával, ahol a cb-vel. Óvatos sofőr lévén nem csavarom én a gázt, de még egy 500-asról viták vannak, hogy a városon kívül (pl. előzésnél) mennyire használható, s ez az a pont, ami miatt félek, hamar kinőném. Pl. Zoli99 - a megszálott cb-s - is fejtegette egyszer egy hozzászólásában, hogy nem ártana egy nagyobb. Azt hiszem, ti tudnátok erről bővebb tájékoztatást adni, hogyan lehet haladni egy cb 500-al városon kívül (ha haladni akar az ember, ez is bevágja az 5-öt (litert) 120-nál, s még jobban is terheli a blokkot, mint egy nagyobb ccm esetében).
Egyúttal szeretnék közzé tenni valamit, ami talán hasznos lehet. Nagyon örülök, hogy Erdély ennyire megfogta azokat az embereket, akik kint voltak. Tudok egy olcsó szálláslehetőséget: édesapám újíttatott fel egy kinti plébániát Bánffyhunyadon (a királyhágón túl van), s azt igénybe lehet venni előzetes bejelentéssel bárkinek szálláshely gyanánt (túristaszálló lett), így, ha legközelebb arra gurulva több napos túrát szerveztek, és igényt tartanátok rá, elintézhető a szállás.
Nem tudtok véletlenül valakit, aki eladó CB500-at keres?
A gép 2003-as, fejidomos változat. 19000km-t futott, magyarországi, 1.gazdás, szervízkönyves.
Sérülésmentes, kifogástalan állapotban van. Givi hátsó doboztartóval szerelt.
Igény esetén új gumik felszerelése megoldható (Jelenleg a gyári garnitúra van még rajta, a hátsó 1-2000km-t bír még).
Köszönöm a válaszokat és a jó tanácsokat.
A motort Baján néztem ki.
Visszatérve a mocit mikor kipróbáltam a kuplung 1-esben elindulásnál rendesen kiemelt tehát nem indult el álló helyzetben a váltásoknál mikor bekattant sebességbe akkor nem hogy nem húzott hanem (lehet hogy nem vagyok a sok pacihoz hozzászokva , vagy nem éreztem rendesen akuplungot ) mintha megugrott volna.
De tegnap kipróbáltam egy Nagyon szép állapotban lévő Gs 500-ast. Annak nem volt szinte semmi hangja (mint a vaj) és lehet azért mert nem olyan bika ,de nem is rántott akkorát.
(már csak az ER-5 hiányzik a próbából) :)
de körbe kérdezek az ismerőseim között hátha van valaki okos, aki bütyköli a mociját.
még egyszer köszönöm a segítségeteket. (remélem pár hónapon belül én is egy 500-as (lehetőleg HONDA) motorról köszönök vissza.
Nekem is hangos volt eleinte a válto sőt valamikor nehezen vette a sebességeket is 1 olajcsere megoldotta! Lehet ha bemelegszik a motor felhígul az olaj és azért hallod a csattogást.
De amugy az 1-es 2-es hallható nálamis koppanással.
Szia!
Nekem nem CB 500-as a mocim de lenne néhány tippem. Ha valós a km futás akkor sok baja nem lehet a gépnek, mert ezek a motorok szinte elnyűhetetlenek.
A váltó kattanást a nem megfelelő fordulaton való váltás is okozhatja, ez idővel kiküszöbölhető ha megszoktad a gépet.
A kuplung hibája is okozhat ilyet, pl nincs megfelelően beállítva esetleg kopott a kuplungtárcsa, vagy nem emel ki megfelelően a szerkezet. A kuplungot könnyen tudod ellenőrizni, magasab fokozatban ha hírtelen odahúzod a gázt és felpörög a motor anélkűl hogy gyorsúlna kopottak a tárcsák és megcsúsznak.
Becsaphat továbbá az is ha laza a lánc, mert az is csattanhat és úgy érezhető mintha a váltó adná a hangot.
Amire figyelj ha motort veszel: nem füstölhet hidegen sem és melegen sem, várd meg mindíg az üzemi hőfokot és húzd neki oda 7-8 ezerig ha kékes a füst hagyd ott azonnal, ha fekete a füstje karburálási hiba ami beállítható de ebben az esetben alkudj.
Ne húzzon a kormány félre, ne akadjon. A vázat nézd végig alaposan nincs e rajta javítás nyoma.
A víztartály legyen tiszta, ha zavaros netán olajszerű szennyeződés van benne hagyd ott, ha valamikor felfort és kifújta a vizet az is nyomot hagy, figyeld a kiegyenlítő tartály környékét is.
Az olaj ha túl sűrű valószínű adalékolták és egy olajcsere után csörögni fog, vagy füstölni.
A legbiztosabb ha viszel magaddal hozzáértőt aki segít, sok pénzt megtakaríthatsz vele és bosszúságot.
Remélem segítettem, jó vásárlást!
üdv,
Laci
Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Remélem tudtok segíteni.
Szeretnék vásárolni egy honda CB 500 -ast, de miközben a próbakört mentem vele úgy vettem észre hogy, nem csak 1-esbe hanem az összes sebességben(ha föl,ha lefele váltok), elég nagyot kattan a váltó. (tudom láttatlanba elég nehéz). Tudnátok valami ötletet adni hogy érdemes-e alkudnom a motorra vagy ha hibája van (ami egy hondánál ritka) akkor mi lehet az?
(2000-es évjáratú, 30000 km-re olaszból hozott)
Minden gondolatnak ötletnek, nagyon örülnék. (ha további kérdésetek lenne ezzel kapcsolatban szívesn válaszolok)
Előre is köszönöm.
(és szuper ez a fórum , mert kezdő motorosként nagyon sok mindent megtudtam. Csak így tivább)
Szia Zoli!
Megjött ma a küldemény, csak belenéztem de már biztos vagyok benne, hogy jó kis vidi lesz belőle,
csak időm van nagyon kevés de igérem megcsinálom.
A fékcsövemet Debrecenben is meg tudják csinálni, úgy néz ki.
A Hornet az egyik kedvenc motorom, szerintem a legszebb naked azok közűl amit a honda gyárt, biztos élvezetes vele menni.
Ha addig nem jelentkeznék vigyázzatok magatokra és jó utat kívánok!
Majd gondolok rátok!
Üdv,
Laci
Én az X-bike nál csináltattam Pesten. Méretre vágták, és fel is szerelték nekem. Valószínűleg elküldik postán is. x-bike.hu
Sirokon nem voltam, elmosta az eső. Most már nagyban készülődünk az osztrák túrára! :)
Hétvégén mentem egy CB600 Hornettel...Apppám! Nagyon harap! Na annak az üléspozíciója például makulátlan volt! Nagyságrendekkel kényelmesebb. Lehet, hogy magasíttatok az ülésen...
Sziasztok 500-asok!
Nagyon pang a fórum!
Zoli!
Az új fékcsöved milyen hosszú és hol jutottál hozzá? Tudsz esetleg olyan helyet ahol méretre készítik?
Belefogtam a kormánycserébe és ezért érdeklődök, egy debreceni helyen csinálnának de 10-ig szabin vannak. Már van másik kormányom és a felfogatás is kész csak a fékcső hiányzik. A régi rövid lett.
Ha tudsz valami címet légyszives írd le.
Milyen volt Sirok, jó volt a koncert?
üdv,
Laci
Nem semmi, Andornak majd megmutatom, kíváncsi vagyok mit szól. Ahogy őt ismerem nem híve az ilyen átalakításnak. Az a gép úgy jó ahogy a Honda mérnökei megálmodták, ettől függetlenűl nagyon jó a hangja.
üdv,
Laci
A tankba nézz bele elemlámpával, rozsdásodás előfordulhat. Radiátort és környékét érdemes átnézni, ezen felül minden egyebet, amit más motoron is megtennél (első, hátsó kerék, kormánycsapágy, lánc, fogaskerekek, blokk hangja, füstöl-e hidegen/melegen, egész napi állás után indul-e hidegen, stb.)
Nem biztos hogy a 750-es jobb választás lett volna mint a kistestvére, attól függ mire kell. Nekem azért kellett sornégyes mert szerelmes vagyok a hangjába és azóta sem tudok vele betelni. Ettől függetlenűl jól döntöttél a CB-500 tényleg nagyon jó motor.
Én is (nagyon) óvatos sofőr vagyok, ezért az előzésnél nem igazán szoktak meglepetések érni. Azért, mert motor nem szoktam mindenkit egyből bealázni. Amennyiben valaki 110-zel megy előtted, annak a tempóját simán fel tudod venni, gondolom minden bosszúság nélkül, és a megfelelő alkalommal egyet visszaváltasz és simán megelőzöd. A para inkább akkor van, ha egy lakóautót/nyerges szerelvényt szemből előz vmi SUV-os, aki a defenzív közlekedést hírből se hallotta, de ez minden motoron para. A fogyasztás csak dobozokkal ugrik 5 főlé, amúgy a max. 4,5 liter vegyes használatnál, amibe néha nálam a 140-150 is benne van két személlyel, de aztán mindig "visszahűtöm" magam a 110-120-ra, hiszen a lényeg, hogy mindig elérjem a célom egyben, és nem az, hogy minél hamarabb.
A döntés már tényleg egy jó kérdés: 2 henger vs. 4 henger (kiegyensúlyozatlanság, nagyobb fajlagos hőleadási felület), vízhűtés vs. léghűtés, Honda vs. Suzuki (azt hiszem ez elég egyértelmű ), kisebb fenntartási költségek a Hondánál, mivel kisebb az összlökettérfogat
Üdv: Zoli
Az Inazuma tényleg nagyon szép motor. Szélvédelem terén semmi előnnye nincs a csupasz CB-vel szemben sem, úgyhogy itt is előjön az egyéni tűrőképesség. Amúgy a nagyobb hengerűrtartalom miatt nyílván nyomatékosabb gép, de az sem egy sportmotor. Mivel 4 hengeres, valamivel simábban járhat, mint a 2 hengeres CB. Nekem is tetszik a típus. Igazából egy problémám van csak vele, az pedig a léghűtéses blokk. Régi, jól bevált konstrukció, de mégis, szerintem egy modern nagymotor legyen vízhűtéses. "Hondás füllel" valami rettenetes mechanikus zajkavalkád árad egy ilyen olaj-levegős blokkból, annak ellenére, hogy amint az előbb is említettem már, ez is egy sokat bizonyított konstrukció. És persze vannak olyanok, akik ezeket a hangokat direkt szeretik.
Ha rám hallgatsz, azt válaszd, amelyik neked jobban bejön, elvégre te fogod használni. Ha megfelelő állapotú példányt sikerül kifognod, mindkettő sok vidám élményt szerezhet, függetlenül attól, hogy végül melyikek választod.
rovid bejelentkezes Austriabol.A taj lenyugozo,az emberek kedvesek,a kaja draga:) a benya 280 ft korul van! A Grossglockner eszmeletlen volt!8-di
an erunk haza,majd beszamolok.A CB500 makulatlanul teszi a dolgat,2 szemellyel 70-el zuzok felfele a 12%os alpesi emelkedokon:) 2500m felett legszomja van,magas fordulaton gyengebb.szevasztok!Timi es Zoli
Nem nagyon ismerem az inazumát de azt tudom, hogy szép motor viszont azt is tudom, hogy a CB 500 szép is és jó is. A túrák során tapasztaltam hogy tankolásnál 4l körüli átlaggal kijönnek vele a cimborák még két szémélyel is a Mátrába!
Majd Zoli ha hazajön biztos válaszolni fog, ő most az osztrákoknál túrázik a kis 500-asával és nem keveset fog menni vele, már alig várom az élménybeszámolóját.
Az erdélyi szállás lehetőségre még lehet szükségünk lesz, ha idén már nem is de jövőre biztosan.
Jut eszembe, elkészűlt a túravideó az erdélyi túráról ime:Erdélyi túra
Egyúttal szeretnék közzé tenni valamit, ami talán hasznos lehet. Nagyon örülök, hogy Erdély ennyire megfogta azokat az embereket, akik kint voltak. Tudok egy olcsó szálláslehetőséget: édesapám újíttatott fel egy kinti plébániát Bánffyhunyadon (a királyhágón túl van), s azt igénybe lehet venni előzetes bejelentéssel bárkinek szálláshely gyanánt (túristaszálló lett), így, ha legközelebb arra gurulva több napos túrát szerveztek, és igényt tartanátok rá, elintézhető a szállás.
Nem tudtok véletlenül valakit, aki eladó CB500-at keres?
A gép 2003-as, fejidomos változat. 19000km-t futott, magyarországi, 1.gazdás, szervízkönyves.
Sérülésmentes, kifogástalan állapotban van. Givi hátsó doboztartóval szerelt.
Igény esetén új gumik felszerelése megoldható (Jelenleg a gyári garnitúra van még rajta, a hátsó 1-2000km-t bír még).
Kb. 800ezer ft-ot gondoltam érte.
Köszönöm a válaszokat és a jó tanácsokat.
A motort Baján néztem ki.
Visszatérve a mocit mikor kipróbáltam a kuplung 1-esben elindulásnál rendesen kiemelt tehát nem indult el álló helyzetben a váltásoknál mikor bekattant sebességbe akkor nem hogy nem húzott hanem (lehet hogy nem vagyok a sok pacihoz hozzászokva , vagy nem éreztem rendesen akuplungot ) mintha megugrott volna.
De tegnap kipróbáltam egy Nagyon szép állapotban lévő Gs 500-ast. Annak nem volt szinte semmi hangja (mint a vaj) és lehet azért mert nem olyan bika ,de nem is rántott akkorát.
(már csak az ER-5 hiányzik a próbából) :)
de körbe kérdezek az ismerőseim között hátha van valaki okos, aki bütyköli a mociját.
még egyszer köszönöm a segítségeteket. (remélem pár hónapon belül én is egy 500-as (lehetőleg HONDA) motorról köszönök vissza.
üdv
Digo
Cimborák közt elmegy!
De valóban vigyél magaddal rutinos rókát aki otthon is bütyköli vagy bütykölte régen a mociát.
Hol veszed a motort?
Nekem is hangos volt eleinte a válto sőt valamikor nehezen vette a sebességeket is 1 olajcsere megoldotta! Lehet ha bemelegszik a motor felhígul az olaj és azért hallod a csattogást.
De amugy az 1-es 2-es hallható nálamis koppanással.
Nekem nem CB 500-as a mocim de lenne néhány tippem. Ha valós a km futás akkor sok baja nem lehet a gépnek, mert ezek a motorok szinte elnyűhetetlenek.
A váltó kattanást a nem megfelelő fordulaton való váltás is okozhatja, ez idővel kiküszöbölhető ha megszoktad a gépet.
A kuplung hibája is okozhat ilyet, pl nincs megfelelően beállítva esetleg kopott a kuplungtárcsa, vagy nem emel ki megfelelően a szerkezet. A kuplungot könnyen tudod ellenőrizni, magasab fokozatban ha hírtelen odahúzod a gázt és felpörög a motor anélkűl hogy gyorsúlna kopottak a tárcsák és megcsúsznak.
Becsaphat továbbá az is ha laza a lánc, mert az is csattanhat és úgy érezhető mintha a váltó adná a hangot.
Amire figyelj ha motort veszel: nem füstölhet hidegen sem és melegen sem, várd meg mindíg az üzemi hőfokot és húzd neki oda 7-8 ezerig ha kékes a füst hagyd ott azonnal, ha fekete a füstje karburálási hiba ami beállítható de ebben az esetben alkudj.
Ne húzzon a kormány félre, ne akadjon. A vázat nézd végig alaposan nincs e rajta javítás nyoma.
A víztartály legyen tiszta, ha zavaros netán olajszerű szennyeződés van benne hagyd ott, ha valamikor felfort és kifújta a vizet az is nyomot hagy, figyeld a kiegyenlítő tartály környékét is.
Az olaj ha túl sűrű valószínű adalékolták és egy olajcsere után csörögni fog, vagy füstölni.
A legbiztosabb ha viszel magaddal hozzáértőt aki segít, sok pénzt megtakaríthatsz vele és bosszúságot.
Remélem segítettem, jó vásárlást!
üdv,
Laci
Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Remélem tudtok segíteni.
Szeretnék vásárolni egy honda CB 500 -ast, de miközben a próbakört mentem vele úgy vettem észre hogy, nem csak 1-esbe hanem az összes sebességben(ha föl,ha lefele váltok), elég nagyot kattan a váltó. (tudom láttatlanba elég nehéz). Tudnátok valami ötletet adni hogy érdemes-e alkudnom a motorra vagy ha hibája van (ami egy hondánál ritka) akkor mi lehet az?
(2000-es évjáratú, 30000 km-re olaszból hozott)
Minden gondolatnak ötletnek, nagyon örülnék. (ha további kérdésetek lenne ezzel kapcsolatban szívesn válaszolok)
Előre is köszönöm.
(és szuper ez a fórum , mert kezdő motorosként nagyon sok mindent megtudtam. Csak így tivább)
Üdv Digo
A hornet nagyon csííp! El sem tudom képzelni, hogy milyen lehet a 900-as...
Köszi a jókívánságokat! :) Ha nem fog végig szakadni az eső, már jó lesz!
Halihó!
Zoli
Megjött ma a küldemény, csak belenéztem de már biztos vagyok benne, hogy jó kis vidi lesz belőle,
csak időm van nagyon kevés de igérem megcsinálom.
A fékcsövemet Debrecenben is meg tudják csinálni, úgy néz ki.
A Hornet az egyik kedvenc motorom, szerintem a legszebb naked azok közűl amit a honda gyárt, biztos élvezetes vele menni.
Ha addig nem jelentkeznék vigyázzatok magatokra és jó utat kívánok!
Majd gondolok rátok!
Üdv,
Laci
Én az X-bike nál csináltattam Pesten. Méretre vágták, és fel is szerelték nekem. Valószínűleg elküldik postán is. x-bike.hu
Sirokon nem voltam, elmosta az eső. Most már nagyban készülődünk az osztrák túrára! :)
Hétvégén mentem egy CB600 Hornettel...Apppám! Nagyon harap! Na annak az üléspozíciója például makulátlan volt! Nagyságrendekkel kényelmesebb. Lehet, hogy magasíttatok az ülésen...
Üdv,
Zoli
Nagyon pang a fórum!
Zoli!
Az új fékcsöved milyen hosszú és hol jutottál hozzá? Tudsz esetleg olyan helyet ahol méretre készítik?
Belefogtam a kormánycserébe és ezért érdeklődök, egy debreceni helyen csinálnának de 10-ig szabin vannak. Már van másik kormányom és a felfogatás is kész csak a fékcső hiányzik. A régi rövid lett.
Ha tudsz valami címet légyszives írd le.
Milyen volt Sirok, jó volt a koncert?
üdv,
Laci
ÚJ HELYSZÍN! Pilisjászfalu, 10-es út mellett, a 28-as kilóméterkőnél!
Bővebb infó: Pilisi Solymok Motoros Klub
üdv: szobbal
Széles utat!
http://index.hu/kultur/eletmod...
Le a kalappal! Reméljük sikerül neki! ;)
üdv,
Laci
http://www.youtube.com/watch?v...
A tankba nézz bele elemlámpával, rozsdásodás előfordulhat. Radiátort és környékét érdemes átnézni, ezen felül minden egyebet, amit más motoron is megtennél (első, hátsó kerék, kormánycsapágy, lánc, fogaskerekek, blokk hangja, füstöl-e hidegen/melegen, egész napi állás után indul-e hidegen, stb.)