Az én motoromon nem volt plexi és bizony 100 felett már bántó volt a menetszél, úgy éreztem mintha felfelé tolná a sisakom. Alapból nem tetszik a plexis naked, főleg ha nagy a plexi, szerencsére ráakadtam a Puig minire ami hihetettlen változást hozott, még 130-at is mehetek tartósan nem akarja letépni a fejemet a szél.
Van ám nekem dobozom is
Szélcsend az jó
Majd kifigyelem más hogy csinálja, de szerintem a sportmotorokon se szoktak bebujni a plexi mögé max. 200kmh felett . Én a sportmotoron 170-nél ugy könyvelem el hogy a szél jár nekem
jah, kutatásaim alapján egyébként akkor kapsz totál szélcsendet, ha a plexi teteje a szemeddel van egy magasságban. Ez csak a nagy túramotorokon adott (BMW, paneuropa, stb.) Ott is magasító kell 180cm felett...
Akkro próbáld ki plexi nélkül a mocit! :) Meg fogsz lepődni! Amíg nem tudtam beállítani normálisan, egyszer levettem, és olyan orkán erejű örvénybe kerültem, hogy hihetetlen volt (mellkas, fej cibálása). Persze e mögött a 45 cm-es plexi mögött sincs szélcsend csak ha behasalok. De hiánya égető! :)
volt hogy mögébújtam de nem sokáig valóban kényelmetlen de mivel én alacsony vagy 168-169cm ezért rajtam segített 1 kicsit de a 130 felett már rángat a szél rendesen.
1 kicsit a plexi mögé bújva 160-at mentem. Ha jól beállítod a plexit akkor elég hasznos is tud lenni.
Tudjátok hogy Németországban a villogás büntetendő cselekmény Ugy kivják hogy Nötigung azaz a másik kényszeritése és az tilos. Volt már ugy hogy ilyen esetben(autoval) levettem a gázról a lábam és hátranéztem a tolakódó teljesen kiakadt és a frász kerülgette . Dehát én csak megnéztem mi a baj megettem
Szia!
És te bebujsz ama kis plexi mögé? nekem is olyasmi van, de max pár percre szoktam átnézni rajta, . Az már elég furcsa póz egy ilyen turamotoron. Meg én nem vettem észre hogy attól nagyobb csend lenne
Igazad van az autopály dög unalmas és kellemetlen az autók és főként a teharautok miatt.
Zolinak igaza van! Rohadt unalmas a pálya és szeles! Kamionok nál buszoknál oda kell figyelni de nagyon! Viszont tempós. ÉS! mégkevésbé látnak meg és figyelnek rád az autósok! A plexi tényleg alap.. 130 körül nem cibálja a fejedet a menetszél!
Ha a gyorsaság a cél, akkor természetesen pálya. Sík unalmas lesz! :) És a szél keresztben is fúj (legtöbbször nyílt terepen megy a pálya) ha nincs plexid mindenképp szerezz be legalább egy 45 cm-est!
Nekem 110-120-nál kényelmes plexivel a pályázás (utassal). Itt még a fogyasztás is normális. Ez a belső sáv mellett egyel. Ha a belső sávba megyek az a baj, hogy elindul a kergetődzés... Volt már, hogy 180 al mentem és az audis villogott rám, hogy húzódjak le
Mi a Grossglocknerre odafelé pályán megyünk barátnőmmel, hazafelé nézelődve, városokon át (vagy fordítva).
Amúgy az utópálya elég gyűlöletes dolog! :) Próbáld ki azért mielőtt élesben nekivágsz. Plexi alap!
Szolnok-Mannheim útvonalat tervezek. és nem tudom, hogy hogyan érdemes. A lényeg most azon van, hogy elérjem a célt, és semmi nézgelődés. Egyszer mindenképp meg akarok szállni vhol, mondjuk Passauban. Mi a véleményetek menjek végig pályán, vagy inkább csak főutakon?
Jól van na! Már jót sem szabad írnom?
Akkor most már minden megvan a motor magyarországi forgalombahelyezéséhez? Már csak a kipufogó fényezése van hátra? Ha igen, akkor tényleg csípkednem kell magam!
Jah, ültem már én is 600-as Hornetten, az nem jobb egy fokkal sem szerintem A kormánya is kb. olyan keskeny, és az ülés pozíció is meglehetősen hasonló.
Az igazi ugrás talán a CBF600. Illetve nehezemre esik leírni (mint Honda imádónak), de ültem a Yamaha 600-as Fazerén és igen-igen kényelmes volt a vas! De prímet eddig a TDM900 vitte, az űber kényelmes túramotor, csupán autók között virgázni nem az igazi pont ebből kifolyólag
Tegnapelőtt kellett volna? Ha tegnapelőtt szóltál volna, már nálad lenne.
Hétvégén mindkét nap voltam Pécsen. Lehet hogy a héten valamelyik délután is megyek, mert meg kellene vennem a Suzukihoz a festéket. Telefonon már beszéltem velük. Simán kikeverik a kód alapján is. Ha esetleg nem jönne össze a dolog, legkésőbb szombaton mindenképp megyek.
Sajnos most egyéb tréfát is kitalált nekem a Suzuki: elment a műszerfal háttérvilágítása. Nagy nehézségek árán szét is borítottam, de amikor a kiégett izzót kicseréltem, akkor derült ki, hogy alapvetően nem ez volt a probléma, mivel párhuzamosan 3 db izzó látja el ezt a feladatot, és a másik kettő sem világít. Ha sikerül legyűrnöm a velem született lustaságomat, folytatom a javítási/rontási műveletet, aztán ha ennek ellenére sem jön vissza a háttérvilágítás, legfeljebb majd utána megyek a Hondával.
Köszönöm szépen a segítséget!Meglátjuk majd felülök rá és kipróbálom, de egyébként nagyon tetszik!Mert fateromnak Hornet 600-a van az kényelmes nekem, nem tudom mekkora különbség lehet a 2 motor között, kényelem szempontjából, nekem is városba meg túrázáshoz kéne!
Én 180cm vagyok és nem ülök rajta űber kényelmesen :) Valamit kéne rajta alakítani, kisebb pilótákra lett tervezve szerintem. (Akkor jöttem rá, hogy van kényelmesebb, amikor ráültem a TDM900-ra...Hiba volt?:D)
Megéri-e megvenni? Attól függ, hogy neked milyen célra kell. Nekem személy szerint nap-mint nap munkába járni Pesten, közlekedni, autók között 1-1cm-re csorogni a világ legideálisabb motorja (mindezt 3.9 L/100 túra, 4.3 városi fogyasztással!)
E mellett persze túrázásra is ideális a vas. Valljuk be az 58 lóerő bőven elég még utassal is hosszabb túrára, csak ugye a megalománia, és a nyálcsorgatás... :) Előbb utóbb mindenki nagyobbra vágyik (ha lesz még benzin)
Az én szememben kultusz motor (nevessetek ki :)) de Africa Twin-hez hasonló golyóálló blokkjával, és mai napig megtalálható hibátlan példányokkal számomra bizonyított! Blokkja a mai napig tovább élt a CBF500-ban, amelyet sajnos az EU-III szele elsöpört... Nyugodjék békében!
Van ám nekem dobozom is