Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom a kuli jobb
Hát.........
Sziasztok!
Pénteken megjöttek a Louis-os oldaltáskáim és bizony sokat kínlódtam míg felszereltem. Az volt a cél, hogy egy csavar oldásával le tudjam venni a helyéről. Sikeres lett a dolog, kb 70-75 liter tárolóhelyem lett összesen, ami szerintem elégséges egy rövid 2-3 napos túrához. A sátrat még fel tudom kötni ha éppen szükséges. Persze ilyen dolgokat is figyelembe kellett venni mint az utas kényelme, aztán az indexek és a hátsólámpa láthatósága, nem volt egyszerű de megérte a kínlódást.
Minden elismerésem, hogy bevállaltál egy ekkora túrát!
Élmény volt elolvasni amit írtál, nemsoká remélem mi is gazdagabbak leszünk egy túraélménnyel.

Zoli!
Jó balatoni utat kívánok!
Sziasztok!

Tegnap előtt visszatértem Mannheimból, és itt az ideje, hogy beszámoljak a tapasztaltakról. Szolnok-Mannheim (1100 km) utat kellett leküzdeni 3 csomaggal és plexi nélkül egy éjszakázással. A képen látható állapotban indultam, az 'insane smiley' nem maradt végig az arcomon azért . A mellényt és a csíkokat a dobozon fontosnak tartottam, ha ez ébreszti fel az alvó török vagy egyéb nemzetiségű kamionsofőrt már akkor is nyertem. Az utat nagyon élveztem 130-cal hegynek föl is simán lehetett menni mindig az autópályákon (najó a 4-en és az M0-án is...), többel azért nem akartam, mert a dobozok így is túl voltak terhelve, és nem bízom a műanyag alkatrészekben igazán, ill. a fogyasztás sem mellékes. Ha már itt tartok nagyon szépen hozta mindig az 5,5 l fogyasztást a fent említett sebességnél dobozokkal. Engem a menetszél egyáltalán nem zavart. Matricát vettem Ausztriába is, bár nem tudtam felragasztani sehova se, de egy ellenőrzésnél nem ártott volna az. Kifelé nem volt forgalom, mivel hétvége volt. Hamar (2-re) Passauba értem, így nem foglalhattam el a szállást. Az ifjúsági szállás (Jugendherberge) egyébként nagyon kellemes, olyan mintha az egri várban aludnátok. A szállás megtalálása kissé nehéz volt, mivel a gugli mapsz rossz helyre tette, és nálam meg nem volt GPS. Passau nagyon szép város és nagyon jó hegyek vannak a környéken igazán kellemes utakkal, ezért nagyon sok motorossal találkoztam mikor kihasználva az időt én is körülnéztem. A hegyekben a fogyasztás visszaesett 4,5l-re. Nem igazán mertem döntögetni, a rutin hiánya és dobozok miatt, de élvezetes motorozás volt. A cuccaimat úgy készítettem össze, hogy elég legyen csak az egy éjszakára középső boxot mozgatni, ami így is dög nehéz volt. A szokásos reggeli után, irány Mannheim. Egy idősebb német párocska követni kezdett egy kis Fiattal. Nagyon kellemes volt tudni, hogy van hátvédem, és nem vagyok egyedül, mivel a többi motoros mind gyorsabban ment, mint én, így nem csatlakoztam senkihez se. Az egyik BMW-s simán egy kézzel nyomta az előzést is 140-nel, annyira stabil volt. Rossz irányba mentem így Frankfurton át közelítettem meg Mannheimot, ami olyan 50 km pluszt jelentett, de legalább láttam életemben először 10 sávos autópályát . A mannheimi szállás nem volt olyan jó, mint a passaui, de ez is nagyon szép helyen volt a Rajna mentén, mint a Margitsziget, olyan votl a környék. A dobozokba úgy kellett pakolnom, hogy munkaszerződést is alá kellett írnom, vmint a Porsche Engineering-nél is voltam egy megbeszélésen. Így végig 'makkos' cipőben mentem mindenhova, ami egy idő után már kényelmetlen volt. Szombaton elmentem Luxemburgba, ez egy nagyon szerencsétlen utazás volt. Először eltörtem a német bankkártyám, így tartalékolni kellett a kp-t a hazaútra, szal fuccs az Atlanti-óceánig való eljutásnak. Eleredt az eső, és leesett a váltókarom 5.-ben, na akkor rámjött a szívgörcs, mert nem láttam lent semmit. A ricnis tengely megmaradt, és találtam egy motoros társaságot is, akik elvittek egy szakihoz aki tett rá egy másikat 14€-ba került az egész művelet. Majd Luxemburgban észrevettem, hogy már nem látni a középső profilt a hátsó gumin 10 nap után hazajöttem, miután elintéztem mindent az új élet elkezdéséhez, de a német munkaügyi hivatalnak még szüksége lesz a diplomámra. A rossz hír számomra az, hogy a diploma kiadása a BME tanulmányi hivatalán múlik, ahol egy cetlire fel van írva az egyik ügyintéző fülkéjének a falára az alábbi felirat: www.google.hu ... A viszonyok már csak ilyenek . Na, de vissza a motorozáshoz. A vissza utat egyben nyomtam le, persze tankolni, pályajegyet és láncot olajozni megálltam, de semmi egyéb. 1100 km 11,5 óra alatt, a hátsóm már nekem is fájt, mert az előző női tulaj kimélyítette az ülés, nekem pedig nagyon hiányzott az a szivacs réteg. 10-12 nap alatt 3000 km-t tettem a motorba, és nagyon jól teljesített a fenti kis malőrt leszámítva. Ismét megbizonyosodtam, hogy jó döntés volt. Lassan itt a 48000-es szerviz is, ezért mostanában kímélem.

Szép napot mindenkinek!
Szia Laci, sziatok 500asok!

Mi is várjuk már a román túrát! Most bemelegítünk egy hétvégéi Balaton látogatással :P Utána már nem kell sokat várni!

Jó hétvégét és gurulást mindenkinek!

Üdv,
Zoli
Sziaszok 500-asok!
Kihalt a fórum? Több napja semmi, mindenki dolgozik mint én
Bennem az tartja az erőt, hogy nemsokára 19-20 román túra!
Zoli!
Ha minden igaz a héten megjön a túracuccom, majd rakok fel képet de még fel kell szerelni, ami nem lesz egyszerű. Andorékkal gyúrtunk szombaton a román túrára, vittük asszonyainkat is 415km sikerűlt. Az utolsó 100km-en háromszor álltunk meg, nem bírták a csajok, otthon anyukát úgy kellett leemelni és három napig panaszkodott különböző izületi panaszokra. De a lényeg hogy jól érezték magukat és nem ment el a kedvük.
A Füzér várat látogattuk meg, még a várúr dikóját is kipróbáltam
Üdv mindenkinek és ne feledjétek 19-20 ROMÁNIA
Sziasztok csirkeszárnyasok!
Ezen az oldalon van angol szerelési kézikönyv, gondoltam hasznos lehet:
Honda CB500 (S) 93-01 Haynes Service Manual ENG By Mosue.pdf
Szia Laci!

Köszi szépen a lehetőséget! Erdélyben kétszer jártam, lenyűgöző volt! Már nagyon várjuk! No húzok aludni, holnap korán kelek.

Szevasztok!
Zoli
Gyertek nyugodtan, nem okoz gondot a +1 fő, meg aztán nem mindennap lát olyan motort a falusi ember .
A térképen nem teljesen lehet eligazodni, Laci tavaly végigment ezen a szakaszon és bizony volt olyan hogy nem tudta merre van az arra. Kilómétereken keresztül nem találkozott senkivel míg végül egy traktoros igazította útba. Eléggé vadregényes a táj de pont ez a szépsége, lesz olyan szakasz ahol csak egy autó fér el, de az útminőség azért elviselhető nem rosszabb mint az egri út legrosszabb része.
A túra nem a száguldozásról fog szólni, de gondolom ez nem gond, viszont látni fogunk olyan természeti csodákat amiket eddig még nem. Laci nem egy áradozós tipus de mikor hazajött volt élménybeszámoló. Bizom benne hogy sikerül összehozni.
üdv:Laci
Szia Laci!
Jól hangzik a terv! :) Részemről OK! A térkép sajna nem olvasható, majd keresek jobb románia térképet neten (ha találok). Sajnos a google mapsről már lecsúszott ez a terület...

Úgy néz ki, hogy egy cimborám is jönne még a túrára (1100 Yamaha Dragstar-ral). Többen nem jelentkeztek a bandából... A földesi szállást majd megbeszéljük, hogy legyen, nem akarunk túlterhelni sem benneteket így a +1 fővel!

Köszönet az útvonal tervezésért!

Üdv,
Zoli
Elkészítettünk Lacival egy túratervet ime:
Földes-Berettyóújfalu-Biharkeresztes-Nagyvárad-1es úton Csucsáig-Dregán viztározó-Jádlesi víztározó-Belényes-E79-es úton vissza Nagyvárad és haza.
Nem tudom idővel hogy fogunk állni, ha lesz idő Belényestől lehet tenni egy kitérőt a Pádis-fennsíkhoz.
Belényesen kellene szállást is keresni, de ez változhat útközben.
Ezek csak száraz helységnevek, közben erdők, vizek szakadékok, nagyon sok látnivalóval, ezért nem lehet megítélni mennyi idő végigmenni, ne csak elsuhanjon mellettünk a táj. Az egész, kitérő nélkűl még 400km sincs, ha Belényestől elmegyünk a Pádis-fennsíkhoz akkor kb 70km-t tesz rá (oda-vissza).
Lefotóztam a tervet remélem látható valamennyire, ha van ötlet írjátok le. üdv
Szia Zoli!
Az a jó ha többen leszünk, majd valahogy megoldjuk a szállást ezen ne fájjon a fejed. A túratervet is úgy igazítjuk hogy a második nap lesz a kevesebb kilóméter, hogy nektek ne legyen túl hosszú a hazautat is hozzáadva.
Ezerrel szervezem a túrát és majd nemsoká konkrét útvonalat is tudok mondani, csak ehhez Laci is kell.
A lényeg hogy gyertek!
üdv: Laci
Nekem is ilyen bukóm van, már egy éve megvan, de nagyon elégedett vagyok vele, olvastam a tesztjét 10-es skálán 8-ast kapott összesítve. Állítólag kicsit zajos de tuti a védelme, nekem nem tűnik zajosnak. Használd egészséggel!
Itt egy kép, ha minden igaz, ilyen van a CB500-asokon:
Sziasztok!
Régebben hirdetett itt bizonyos V nickkel valaki CB500 alkatrészeket:

CB 500 ALKATRÉSZNEK EGYBEN V KÜLŐN 06203114528

Kellene nekem egy balos kormánykapcsoló. Ha valakinek van otthon elfekvőben és nem túl drágán megválna tőle, az ne tartsa magában!

Sirokban volt valaki? Én sajna nem jutottam le, még mindig nem állt össze a fránya mocim.
De közben azért vettem egy ilyet:
Szia Laci!

Ez nagyon jól hangzik! :) És a szállás lehetőséget is köszönjük szépen! Ha már van egy pokróc alattam, akkor elalszom bárhol Megkérdeztem pár cimborámat is, hátha van kedvük eljönni (akkor természetesen igénybe vesszük a szállást, amit ajánlottál).

Jah, persze a sátorozást én sem erőltetem :) Lesz ott valami kedvező szálláshely tuti!

A napi vállalható táv... Hát múltkor az egri túra kb. 400 km-re jött ki, és volt még ott tartalék :) Gondolom ha látni is szeretnénk valamit és néha szétnézni, a 3-400 km a határeset, de ez majd úgy is alakul! Az se jó, ha a szép táj csak elsuhan mellettünk

Hazafelé már neccesebb lesz a helyzet, ugye akkor + 200 km-t rá kell számolni Pestig. Megoldjuk! :)

Üdv,
Zoli
Szia Zoli!
A túra tervezésekor arra döntöttünk hogy elsőnek egy egynaposat aztán majd egy több naposat hozunk össze. Ez volt eddig, ma átbeszéltem Andorral és Lacival hogy hamár lemotoroztok idáig és vállaljátok a plusz kilómétereket ne egynapot töltsünk el kint, hanem legalább egy éjszakát maradjunk.
Laciék is jó ötletnek tartják úgyhogy menni fog a dolog, az asszonyokat kell még puhítani de benne lesznek ök is. Nem tudom nektek jó az ha valahol szállást keresünk kint? Állítólag olcsó kint a szállás és biztonságosabb is, persze ha sátorozni akartok megbeszélhetjük azt is.
Ha pénteken lejöttök mi szivesen látunk benneteket, rákérdeztem a szabadidőközpontra 1900 Ft lenne egy éjszakára a sátorhely, szerintem inkább tankoljátok el azt az összeget.
Mire jöttök beizzítom a bográcsot és majd Laciékat is elhívom, reggel meg indulunk.
Lacival tervezgetnénk az útvonalat, mivel maradunk még egy napot lehetne hosszabb a túra valamivel, nektek kb mennyi lenne a vállalható táv?
üdv:Laci
Oh, így már más! Én azért maradok a gyárinál... A BT45 bevállt eddig.
Miért nem veszel egy bicajcomputert? nekem van olyan ami 300km/h-ig mér és elég sok hasznos funkciót tud.Az enyém Louisos 20 EUR-volt és kis barkáccsal fel tudtam szerelni.
Köszönöm a lehetőséget, de 1 hétre előre se tudok gondolkozni! Mindenki most akar elmenni szabira! Üdv Zoli!
Laci, a CB500-nál 24000 km-en kell a gyertyát cserélni (12000km-nél szemrevételezni a hézagot). Lehet, hogy ez más a CB-1 nél azért az pörgősebb gép...

Úgy néz ki, hogy tudunk menni Timivel az erdélyi túrára! :) A fejemet nem tenném rá, hogy 100%, bármi közbe jöhet, de ha nem akkor ott leszünk! :) Péntek délután meló után lecsorognánk, és másnap indulhat a buli! :) Hogy is volt? Egy naposra tervezted Laci? Lehet, hogy már érdemes volna kint aludni egyet, ha ennyi benzint elfüstölünk nem? Na majd ezt megbeszéljük.

Halihó!
Zoli
Így már értem Piet! :) Azt hiszem nekem ez egyben volt a platnival, és a színe sem ilyen volt, hanem fekete... Egy biztos, nincs már meg.
Jó éjt, ott csináltattam az első sárvédőt
Fúrfangos technika. Majosházán állitólag tuti kis motorbontó van szerintem nézz utánna, nem lehet egy ökör ára egy bontott óra.
Íme a tel. számuk:06 24 486 122
Mostmár megyek aludni, kösz az infókat.
Jó éjt cimbora!