Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így konkrétan még nem láttam a boltokban sárvédő gumit motorra, de régen még az MZ-k világában vettem autóra való univerzálisat és abból faragtam a motorra. A CB-n nekem sincs és valóban kellemetlen, hogy tiszta sár minden hátul ha van egy kis zuhé. Már én is gondolkoztam valami megoldáson de kókányolni nem akarok, azért mégis csak egy Honda.
Kíváncsi lennék már a dobozaidra Zoli . Azt mondtad hogy a középső 48 literes de az oldaldobozok nem tudom mekkorák és kíváncsi lennék együtt hogy mutatnak felszerelve.
Annyira nem lényeg csak ha van időd. üdv Laci
Embörök! Sárhányó hosszabbító gumi lapot keresek a CB500-amra (van ott két műanyag szegecs, gondolom valahova oda lehet ezt tenni) Ha esőben megyek mindig dzsuvás lesz a hátsó doboz, rendszám, lámpa, stb. Most már kezd bosszantó lenni...

Van tippetek? Hol lehet hozzájutni, van-e ilyen, stb.

Gondolkoztam, hogy gumilapot vágok oda, ez az mégis nagyon nagyon igénytelen na...
Kösz az infókat! Az izzó és egészségügyi készlet érvényes szavatossági idővel, itthon is mindig nálam van, mivel nem sok vizet zavar az ülés alatt. A gumijavító szettnek, pedig utána nézek.

Üdv: Zoli
Gumijavítót szett.. Monden motorsboltba találsz!
Használata pofon 1x-rű és a következő gumisig pont elég! nem tovább!
Kötelezően vigyél EÜ csomagot! nézik és izzókészletet az is nézik a csomagjaidban elfér !
és hidd el a nyugott 120-130 bőven elég és nem fársztó! De ez csak 1 tanács!

Széles és jó utat!
Vigyázz! Tudod a motorosnak a balkezes utca is jobbkezes!
Sziasztok!

Köszi az infókat a túrához. Plexi nem lesz a mocin, de már próbálkoztam a 43-ason, társain tartósan gyorsan menni (150+ ,de anyuméknak nem elmondani ). Teljsen jól ment a 300 km-es távon, és tudtam magam tartani. A pályán betartva szeretnék egy stabil 120-130-as tempót diktálni magamnak. Meg vettem az esőruhát, sikerült egy nagyon jó kesztyűt is találni egy katonai ruházati boltban. Van vmi jó gumijavítószett ötletetek, biztos ami biztos viszek magammal?

Üdv: Zoli
Természetesen ízlések és......... ! Tiszteletben tartom a véleményed! Nem fogyaszt többet mint ha a dobozokat felteszed! Igen mi gyártottuk a Kulit és a Pillét! A kuli világviszonylatban is elismert volt. Sok Német még ma is viszi ki és tesz fel a motorja után!
Tudom hogy vadi új, a veteránt azért említettem mert régen elterjedtebb volt az utánfutó a motoron, úgy hívták KULI ha jól emlékszem. Ha öszinte vagy láthatod te is, hogy formailag a vadiúj nem sokban különbözik a 40-évvel ezelőttihez képest, ezért bátorkodtam megjegyezni hogy nem illik a mai motorokhoz.
A súrlódási veszteségen azt értettem ami a harmadik gumi tapadása által jön létre, hiába a nagy csomagtér ha telepakolod számolni kell ezzel is (túlfogyasztás).
Remélem nem haragszol a véleményemért, de a fórum ilyen, mindenkinek van véleménye és van hogy ezek eltérnek. Amikor a motorodról írtam régebben (hogy nagyon szép) azt én úgy is gondoltam, az utánfutóval kapcsolatban is öszintén írtam, sajnálom de nem tetszik.
Nem veterán, vadi új!
Milyen surlódási veszteség?
Őszinte leszek, én nem kötném a motorom után, a surlódási veszteséget is figyelembe kell venni ami hozzáadódik a súlyhoz, aztán nagy oldalszélben furán viselkedhet gondolom.
Az esztétikumról nem is beszélve, egy veteránon elmegy de egy modern motoron , persze ha valakinek tetszik azt tiszteletbe tartom, nekem nem jön be bocs.
Hátrányokhoz: 19-es kulcs kell a csatlakoztatáshoz ( igaz, így ellopni is nehezebb, így hát nemtudom, hogy ez előny vagy hátrány)
Nem zavaró! Észre se veszed, hogy megy utánad! A felogatása miatt nem tud inogni, kacsázni! Előnyök: motorváltás esetén nem kell eladni, pakolhatóság (185 liter), hátsó utas kényelmesebben utazik, menetszél nem fogja le a motrot, kocsisorok közötti manőverező képesség megmarad, nincs mi elromoljon ( egyszerű mint a fa ék), festhető, egyszerű csatlakoztatni, mindenki megnézi! Hosszabb túra esetén, nem kell azon gondolkozni, hogy mit hadj otthon! Úgy gondolom, hogy egy jó pár év(tized) van benne! Hátrányok: Műszakira kötelezett, biztosítás kötelezett! (1450 ft/év)
Hali!
Nem zavaró az utánfutó menet közben? vagy jobbra balra nem tud elmozdulni mert én eddig csak képeken láttam ilyet!
ha már szél a téma:próbáljátok ki,hogy beálltok egy Klacska-s(tartályos kamion) gép mögé,és kövessétek kb5-8 méter távolságban mondjuk autópályán sík terepen.azt garantálom h a fejeteket megfeszítve sem tudjátok egyenesen tartani,cibálja ide-oda a légörvény ott.nekem nagyon tetszett(persze csak rövid távon)
Jó éjt neked is
szép kilátásokat mutatsz Laci! Szerintem már 1 hónappal előtt csinálok el listát, Timi is és azzal kezdjük, hogy lefelezzük mindkettőt :D no majd lesz valahogy, előre nem húzom fel magam

jóccakát!
Zoli
Amikor az ETZ-vel jártam az országot több napra is elindúltam egy sport szatyorral, váltás gatya, zokni max két nadrág ha netán megáznánk. Ha viszont nővel megy az ember fel kell kötni a nadrágot azok aztán odapakolnák a pipere szekrényt is. Tapasztalat mikor megyünk a családdal kirándúlni mindíg kinőjjük az autót, nekem meg a két gyereknek van 2 táskánk, az asszonynak meg 3 nagyméretű.
(remélem Timi nem fórumozik) Tavaly Miskolctapolcára majdnem utánfutó kellett pedig 4-napra mentünk
na jah...tudod a remény hal meg utoljára Csak van már egy osztrák háztartásban porszívó a kutyamindenit! Ha nem akkor a henger vákuumcsonkjával szívatom ki a levegőt... :) Amúgy az is sokat segít, ha ráülsz, úgy is kb. felére összenyomható a ruha (a motorozz.hu-n tanácsolták nemrég)

10 napos lesz a kiruccanás, persze fotókat készítek majd! :) Tervben van egy On-board kamera állvány is, meglátjuk mi sül ki belőle...

HalihÓ!
Zoli
Kb milyen hosszú lesz a túra? A TV Shop-os kütyü rendben van, csak ne felejtsd otthon a porszívót
Akkora dobozba az is belefér
Csak poén volt, várom a képeket.
na igen...sajnos a hegyekbe kabátot, cipőt is kell vinni, előre félek, hogy kiszorulok egy apró tanktáskába :D

a TV Shop-os vákuum csomagoló zsacskók állítólag csodákra képesek (porszívóval szívható ki a levegő). Rettentően összetömöríti a ruhát, aminek nagy része ugye levegő. Már csak abban bízok
Nem semmi fába vágjátok a fejszét! Jó felkészülést az útra. Amúgy a praktikum az első ha túrázni indúl az ember.
Szia
Okés Laci! A napokban lefotózom. Én is aggódtam hogy hülyén fog kinézni rajta, de ha be akarunk pakolni barátnőmmel ketten a Glockner túrára nincs más választás :-/

Halihó!
Zoli
Szia Zoli!
Ha van rá mód légyszives rakj fel képet a dobozodról. Érdekelne hogy néz ki a 48 literes. Az enyém sokkal kisebb, de az arányok miatt sem mertem nagyobbat venni. Oldalra, mivek kicsi a hely a kipu miatt, gyöngyvászon táskákat szeretnék olyat mint Lacinak az Aprilián, nem tudom emlékszel e rá.
Azok is szögletesek és igen praktikusak, fekete színben egész jól mutat a dobozzal.
Az a baj, hogy a CB-1nek túl kicsi a hátúlja.
Üdv
Szia Laci!

Jó kis dobozt szermányoltál! Én is pont a mai napon szereztem be az utolsó, középső dobozt, Hepco 48 lityis. Most már lehet pakolni :)

Laci, totál egyet értek! Én is rühelltem a plexit (amíg csak a 125-ösöm volt és nem tudtam milyen 160-al menni) :)) Nekem a CB-n 130-nál indult az a jelenség plexi nélkül, hogy elkezdett a bukó nagyon erősen belenyomódni a fejembe (mintha kb. 10kg lenne a fejem tetején). És 160-nál már levegőt sem kaptam...

A plexivel mindez megszűnt! És bátram állíthatom, minél nagyobb annál jobb! Szép vagy nem szép, de muszáj... Ültem 600-as Fazeren (legújabb) és megnyugodtam, mert pont ugyan olyan volt a szélvédelme, mint a CB-mnek plexivel :)

A plexi mögé hasalásban csupán az a baj, hogy k*rvára semmit nem látok a tükörben (pl. autópálya). És azt nem szeretem. És akkor még nem beszéltünk a masszív esőben / hidegben való motorozásról! Ott is rengeteget számít egy jó plexi, tapsztnyalat... Nekem Givi 45cm-es van, nagyon bejött.

Azzal vacakoltam nagyon sokat, hogy a turbulenciák ne a fejemre csapódjanak--- elviselhetetlenül(!) zajos volt. Amikor elárulták a trükköt: ha nem birom olyan magasra állítani, hogy a fejem fölé jöjjön a turbulencia, állítsam a fejem alá Ez után elvislehető lett a szélzaj, és megszerettem. Hosszú autopályázáshoz füldugót fogok rendszeresíteni, hosszú távon 130 körül azért durva.

Széles utat!

Zoli