A kilóméterórában van egy vízszintesen elhelyezkedő görgő műanyagból, amolyan csigavonalas bordázattal és ez tekeri a számlálót. Mivel kissé megsérült - az összetört belsejű kilóméterórakeret kis darabkájától, ezért lassabban tekeri a számlálómat. A szorzó amt az előbb leírtam, az egy kb iránymutató vagyis ennyiedszeresével lassabban tekeri, viszont ennyiedszer előbb kell mennem tankolni. Amikor még jó volt kb 280 km-nél át kellett állnom tartalékra, most ez már 78-nál jelentkezik a napiszámlálón. Ja és én azt arra használom, hogy minden tankolásnál letekerem 0-ra
Annyival előrébb vagy, hogy neked csak kettőt kel cserélni, míg nekem négyet, a roszseb áljon bele az!
Most mi fogta meg a vizszintes görgőt és mi nyalt le kit? A kislánckeréknél mondod a km-óra kihajtást vagy maga az óra szart be? Miért is kell 80km-enként tankolni?
Lehet értettlennek tünök de csak fáradt vagyok.
Eddíg még csak 1x cseréltem gyertyákat, akkor is csak azért mert azok amikkel vettem kihagytak.
CR9EH9-esek voltak benne, ilyet nem kaptam az autósboltba, viszont volt CR9E-s ami állítólag mindenben megegyezik vele a különbség, hogy végigmenetes. Akkor került 2644.-Ft-ba darabja. Km-re nem tudom mert pár hónapja megállt a számlálóm, szétszedtem és kiderült, hogy egy db műanyag megfogta a vízszintes görgőjét és lenyalta róla a bordázatot. Azóta 3,5-4-el szorzom, hogy megkapjam a valós adatot.
Tehát 80 km-ként járok tankolni
Ez a beszéd! Nekem is /70-es van! Jobban néz ki (sportosabb) Azt elárúlnád hogy hányezer km-enként cserélsz gyertyát, ha mán beszílgettünk igy a, drága testvírem.
Sziasztok!
Letöltöttem egy CB-1 service manualt és abban azt találtam hogy a gyertyákat 6ezrenként kellene cserélni, létezik ilyen? Az enyém már legalább 12ezret futott! A CB-500 nál mikor szoktátok cserélni?
A román túrával kapcsolatban nagyon nagy a tolongás . Remélem nem csak hárman megyünk.
Én most vettem egyet hátulra (a gumis javasolta az első cseréjét is ) eddíg jónak tűnik. Continental Conti Avenue
Ha lesz rá keretem az elsőt is cserélem. Lehet, hogy az 1mm kevés?
Kedves Zoli99. Azt hiszem félre értettél. Nem a tapadással volt a fő probléma hanem a gumi formályával ívével. Az volt a gond hogy nem lehetett elég mélyre dönteni mert hamar elérte a futófelület szélét. Nekem már 7éve meg van a cb-ém sokat járok vele pályázni ezzel a gumival nagyobb kanyartempót tudok menni sokkal mélyebre dől a motor. Egyébként meg ha rákeresel a cb500 kupára ott ugyan ilyen gumi mérettel mennek.
Nem igazán értem mire gondolsz :) A platnit eladtam a dobozzal, abban csak 2 imbusz csavar volt, ami összeszorította a konzolt a platnival. Fényes öntvényre nem emlékszem...
Kedves Zoli, Balázs, Travett és aki kedvet érez egy erdélyi túrára!
Ma Laciékkal összedugtuk a fejünket és született egy időpont julius 19-20, ami hétvégére esik, az hogy pontosan melyik nap lesz azon múlik ,hogy mikor tudtok lejönni. A legjobb az lenne ha pénteken délután lejönnétek és szombaton indúlnánk, de lehet vasárnap is csak jelezzetek vissza. Egynapos túra lesz kb 400km-es távval oda-visza Földeshez képest.
Mi hárman is nehezen tudtunk egyeztetni ezért kellene hogy ti is irjátok le mi lenne megfelelő, az útvonal miatt ne fájjon a fejetek Laci már feljárta egyszer, nem lesz gond.
Ha bármi kérdés vagy kérés van segítek szivesen.
Tervezgethetnénk valami pancsolós túrát is. pl Tiszató vagy velencei tó vagy élményfürdő nekem mind1 . Elviselhetetlen a meleg...
De egyedül meg nem jó mert ugy semmi értelmét nem látom...
Nagyon örülök hogy így állsz hozzá Zoli! Valószinű hogy előbb úgy is az egy napos túra lesz, azt meg akkor úgy tervezzük hogy július első felében legyen. Az anyagiakról meg annyit hogy úgy csináljuk hogy lehetőleg a benzinköltségen kívűl más ne nagyon terhelje a bukszát.
Az a tervem hogy hétfőn megkérdezem a szabadidőközpont üzemeltetőjét hogy mennyi a sátorhely egy éjszakára (nem lehet túl sok) és akkor Balázsékat is el lehetne helyezni ott (ill. aki még jön) hogy reggel kipihenve induljunk. Ha valakinek nyűgös a sátor egy üres szobám nekem is van. A faházakkal az a gond hogy ilyenkorra le vannak foglalva ezért gondoltam a sátorra, tisztálkodási lehetőség is van a szabadidőközpontban.
Ezeket én mind lebeszélem és majd közlöm veletek, szerintem kár lenne kihagyni.
Travett is jelezte hogy lehet velünk tart, majd értekezünk.
üdv:Laci
Bele sem merek gondolni, hogy az erdélyi túra összejönne nekünk is Egyenlőre az tuti, hogy Júli 27 körül indulunk a Glocknerre... Ha még e mellette valahogy be tudjuk súvasztani időben, és anyagilag a túrát, akkor ott leszünk! Erdélynél gyönyörűbb hely kevés lehet a világon. Próbáljuk majd összehozni...
Pityus! Mindenféle személyeskedés nélkül! Ha nem tudtad (merted, akartad) ledönteni a régi gumival, akkor a technikai tudásod szabott neki határt nem a gumi. A szélesebb papuccsal nehezebben manőverezhető a gép, ahogy Balázs is írta...
Ha döntötted és csúszott, akkor vagy hideg volt a gumi, vagy nem megfelelő a tapadása/anyaga. Bocs...
Nekem BT45-van fent, eredeti méretben, és sokkal-sokkal fordulékonyabb a gép mint a CBF500 (amin ugye szélesebb papucsok vannak---Honda Safety traningen 2 napig volt szerencsém nyüstölni őket).
A Honda tréningen jöttem rá, hogy kell még 1-2 év mire azt mondhatom (napi használat mellett!) hogy kimotoroztam a CB500 minden tudását (futómű, teljesítmény, stb.) Igazából már kéne egy bukócső, hogy merjem kóstolgatni a határait a döntögetésnek
A BT45 nagyon jó gumma, dual compund = az oldalán puhább keverék van mint középen, ahol amúgy többet használod. Tehát ha döntöd jól tapad. Ennek utódja a BT016 amin már 3 féle keverék van hasonló szisztémával hangolva.
Most mi fogta meg a vizszintes görgőt és mi nyalt le kit? A kislánckeréknél mondod a km-óra kihajtást vagy maga az óra szart be? Miért is kell 80km-enként tankolni?
Lehet értettlennek tünök de csak fáradt vagyok.
CR9EH9-esek voltak benne, ilyet nem kaptam az autósboltba, viszont volt CR9E-s ami állítólag mindenben megegyezik vele a különbség, hogy végigmenetes. Akkor került 2644.-Ft-ba darabja. Km-re nem tudom mert pár hónapja megállt a számlálóm, szétszedtem és kiderült, hogy egy db műanyag megfogta a vízszintes görgőjét és lenyalta róla a bordázatot. Azóta 3,5-4-el szorzom, hogy megkapjam a valós adatot.
Tehát 80 km-ként járok tankolni
Hogyé adták?
Letöltöttem egy CB-1 service manualt és abban azt találtam hogy a gyertyákat 6ezrenként kellene cserélni, létezik ilyen? Az enyém már legalább 12ezret futott! A CB-500 nál mikor szoktátok cserélni?
A román túrával kapcsolatban nagyon nagy a tolongás . Remélem nem csak hárman megyünk.
Continental Conti Avenue
Ha lesz rá keretem az elsőt is cserélem. Lehet, hogy az 1mm kevés?
köszi
üdv szobbal
Majd legközelebb.
üdv:Laci
Nem igazán értem mire gondolsz :) A platnit eladtam a dobozzal, abban csak 2 imbusz csavar volt, ami összeszorította a konzolt a platnival. Fényes öntvényre nem emlékszem...
Megvan hozzá az a fényes öntvény amihez hozzá lehet csavarozni a platnit? (lehet állitani a dölésszögön is)
Itt a nyár, és a túrázáshoz bizony jól jön egy hátsó doboz!
link
Mivel H&B konzolt tettem fel, és a régi dobozt eladtam a Givi tartó még gazdát keres (CB500-ra való persze...)
Üdv,
Zoli
Én most kihagynám az erdélyi túrát.
1. Benzinárak.
2. Más program is közbejött.
Majd legközelebb
üdv: szobbal
Ma Laciékkal összedugtuk a fejünket és született egy időpont julius 19-20, ami hétvégére esik, az hogy pontosan melyik nap lesz azon múlik ,hogy mikor tudtok lejönni. A legjobb az lenne ha pénteken délután lejönnétek és szombaton indúlnánk, de lehet vasárnap is csak jelezzetek vissza. Egynapos túra lesz kb 400km-es távval oda-visza Földeshez képest.
Mi hárman is nehezen tudtunk egyeztetni ezért kellene hogy ti is irjátok le mi lenne megfelelő, az útvonal miatt ne fájjon a fejetek Laci már feljárta egyszer, nem lesz gond.
Ha bármi kérdés vagy kérés van segítek szivesen.
Tervezgethetnénk valami pancsolós túrát is. pl Tiszató vagy velencei tó vagy élményfürdő nekem mind1 . Elviselhetetlen a meleg...
De egyedül meg nem jó mert ugy semmi értelmét nem látom...
Az a tervem hogy hétfőn megkérdezem a szabadidőközpont üzemeltetőjét hogy mennyi a sátorhely egy éjszakára (nem lehet túl sok) és akkor Balázsékat is el lehetne helyezni ott (ill. aki még jön) hogy reggel kipihenve induljunk. Ha valakinek nyűgös a sátor egy üres szobám nekem is van. A faházakkal az a gond hogy ilyenkorra le vannak foglalva ezért gondoltam a sátorra, tisztálkodási lehetőség is van a szabadidőközpontban.
Ezeket én mind lebeszélem és majd közlöm veletek, szerintem kár lenne kihagyni.
Travett is jelezte hogy lehet velünk tart, majd értekezünk.
üdv:Laci
Bele sem merek gondolni, hogy az erdélyi túra összejönne nekünk is Egyenlőre az tuti, hogy Júli 27 körül indulunk a Glocknerre... Ha még e mellette valahogy be tudjuk súvasztani időben, és anyagilag a túrát, akkor ott leszünk! Erdélynél gyönyörűbb hely kevés lehet a világon. Próbáljuk majd összehozni...
Halihó!
Zoli
Ha döntötted és csúszott, akkor vagy hideg volt a gumi, vagy nem megfelelő a tapadása/anyaga. Bocs...
Nekem BT45-van fent, eredeti méretben, és sokkal-sokkal fordulékonyabb a gép mint a CBF500 (amin ugye szélesebb papucsok vannak---Honda Safety traningen 2 napig volt szerencsém nyüstölni őket).
A Honda tréningen jöttem rá, hogy kell még 1-2 év mire azt mondhatom (napi használat mellett!) hogy kimotoroztam a CB500 minden tudását (futómű, teljesítmény, stb.) Igazából már kéne egy bukócső, hogy merjem kóstolgatni a határait a döntögetésnek
A BT45 nagyon jó gumma, dual compund = az oldalán puhább keverék van mint középen, ahol amúgy többet használod. Tehát ha döntöd jól tapad. Ennek utódja a BT016 amin már 3 féle keverék van hasonló szisztémával hangolva.