Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!
Szeretnék venni egy Cb500-at de még nem tudom hogy jó-e ez nekem!Mert elég magas vagyok 192cm:) ti kényelmesen ültök rajta?és még1 megéri ezt a gépet megvenni?
Nézd meg itt: link

Meg itt: link
Úgy rémlik,hogy nem jösz le hamar!
köszi ... jó gép amúgy bár a CB kezelhetőbb volt sokkal.. viszon ez jobban megy.. kinek mi fontosabb....


enrico !

nagyjából értegetem mit mondasz.... de nekem elképzelésem nicns nálam mit nézhettek el ezek a bambák...
és ezeknek honnan lehet megtudni a számukat? mert a papiron telszámot ne mnagyon láttam amúgy meg ne is mondd már motorral járhatnék fel a suliba Miskolcra mert most csütörtökön lett volnaa műszaki ha megjön eza vacak...
Hogy lehet az, hogy egy 7000 km-t futott o-gyűrűs DID lánc kinyúlik mint a bugyigumi
Azt vettem észre mikor a láncfeszességet akartam beállítani, hogy körbeforgatva a kereket vagy lóg a lánc, vagy feszűl
Levettem a láncot, sem egy görgőtörés, sem komolyabb kottyanás nincs a láncon, a lánckerekek szinte újak, mégis jó fele megnyúlt a láncnak. Lehet gyárihibás volt
Most német Rexnord láncot tettem fel, ezzel tökéletes. Valakinek volt már ilyen gondja?
Amúgy mennyit kellene kibírni egy láncnak? Az ETZ-n akár 40000 km-t is kibírt, egy 56 lovas motoron is ki kellene bírni legalább 20000 km-t szerintem, normál használat esetén.
Látod Doky! A hornet megbosszulta magát! Ha nem vagy hűtlen hozzá most kihasználhatnád a szezont... Próbáld meg felhívni valamelyik központi okmányirodát, vagy a KPM-et ott talán tudnak segíteni.
Nekem lejárt a műszakim, (tehát már forgalomba volt helyezve) a szinváltozás miatt adatlapos volt a műszaki vizsgám és az okmányirodában vették észre, hogy alvázszámként nem a karakterek közötti betű-és számkombináció van hanem a karakter előtti HM-mel kezdődik ami valószínüleg a Honda Motors-t jelöli. Ekkor hatósági vizsgálatra kellett elvinnem és új adatlapot kellett kérnem, ez egy délelőttömbe volt meg ezer egynéhányszáz forintba. Meg az amúgy is 2x 6000-be(új forgalmi és törzskönyv).
Fényképet majd teszek fel az alvázszámról ha nem teljesen világos.
Hello Doky!
A CB-1 átíratásánál nekem is volt gondom pedig itthoni tulajtól vettem. Az eredetiség vizsgálat sikeres volt és ott helyben intézték az átíratást is, az egész ügyintézés csak egy ezresbe fájt. Már vártam a telefont, hogy mehetek érte mikor szólt a csaj hogy nincs rá eurotax kód, mert az alvázszámom kevesebb néhány karakterrel. Valószínű hogy mivel japán belpiacos ez okozott nekik gondot, de furcsa mert nem én voltam az első magyarországi tulajdonos és a korábbi átírásmál ez nem jelentett gondot.
Végűl csak egy hetet csúszott a dolog és átírták, találtak rá kódot, még az ügyintéző csaj sem tudta pontosan mi történt mert ők felküldték Pestre a BM-nek és azok szarakodtak. Nem hiszem hogy kéne agódnod, majd megoldódik mert ha baj lenne már szóltak volna. Sokan vesznek ilyenkor motort és az ügyintézés nincs a helyzet magaslatán.
Szép a VTR, valószínű nekem is az lesz a következő majd valamikor.
üdv
neked amúgy ez hogy derüt ki? és mennyi idő aatt orvosolták a dolgot? ill neked is felfüggesztették akkor először a vizsgálatot ? vagy hogy történt... már lassan 2 hónapja megvan a motor és sehol sem tartok vele...egyszer elmentem kamu rendszámmal túrára és azóta nem merek kockáztatni..sok a rendőr
igen elirásra én is gondoltam de minden stimmol. ahol 0 van oda 0 van irva nem pedig O a többi betű meg szám pedig egyértelműen egyezik.

ezt a HM es dolgot viszont nem értem. a CB500 am alvázszáma ZPCPC32 vel kezdődött a VTR é pedig JH2SC36 ahol az SC36 a motorkód...

bementem amúgy a tokmányirodába és nem tudták megmondani mi a baj !

szerintetek?
Méghogy én E.T-t játszottam hajnalban? ETZ az tényleg volt több is, de E.T. az egy sem.
Amúgy milyen fél 7-ről van szó? Hygy órája kicsit késhetett, mert 8-kor indultam csak haza. Amúgy ő könyörgött Petivel karöltve az éjszaka közepén, hogy mondjak párat a legjobb vicceimből. Még maradtam volna, csak ugye meg kellett látogatnom a kolléganődet.
Végre itthon vagyok!
Keserves 3 hét volt, de letelt
Zoli!
Előreláthatólag 3 hétig beletemetkezem keményen a munkába, a román túra emiatt elhúzódik későbbre sajnos, de nem marad el az tuti.
Most megyek megnézem az új videókat, elvonási tüneteim enyhítése végett, motorozni nem tudok mert szakad az eső. Pécstől Debrecenig 2 motorost láttam az úton, azok is úgy néztek ki mint a bőregerek.
Mindenkinek üdv!
Sajnos minden nincs első sárvédő és telószár sem.
Egyébként van sokminden csak van amit aranyárban számolnak
Enrico! Nem semmi ez az ebay shop! Itt aztán van minden dögivel!

Ja, anno nekem az alvázszámot elírta az ocsmány irodás nő, még szerencse, hogy tudtam már fejből és ránézésre láttam Akár ilyen hiba is csúszhatott a rendszerbe Doki.
Az utóbbi időben új rendszert vezettek be a nyilvántartásba, nekem is ott dobta ki, hogy az alvázszámom nem jó. Az Olaszok hozzáírták a HM-et, az alvázszámnak így kell kezdődnie: PC26..... vagy PC32.....
Talán nálad is ez lehet a hiba.
Ha valakinek első sárvédő kell Majosházán készítenek utángyártottat csak azt még fúrni-faragni-festeni kell.
eBay-on csomó alkatrész van, magyar eladóval!
legjobb-service
jah hallottam hogy E.T-t játszottál.. már hajnali fél 7 kor: HAZA.Haza.Haza
Köszi Zoli!
De nekem csak a bal oldali teló koppan olyan furcsán, a kormánycsapágynak semmi baja szerintem (de lehet hogy mégis van). Mindegy én azért megnézem mennyi olaj van benne az nem kerül olyan sok szerelésbe, hátha kiderül hogy szar a szimering is és az előző gazdánál kifosta az összes olajat
íme...
Hello!

Lehet, hogy soknak tűnik de valóban annyi kell bele!
Nekem is kopog a villa nagyobb kátyúk után. De mint kiderült a kormány csapágy nincs meghúzva/zsírozva rendesen, és a elmozdulásból adódó koppanást felerősíti a villa... Esetemben nem vészes, szezon végén lesz cserélve, addig kizárt, hogy nekiesek a szerelésnek.

Üdv,
Zoli
sziasztok

nem tudja vki hogy miért lehet az hogy az olasz motoromnak beadtam a származásellenőrzési kérelmét és mikor bementem az okmányirodába azt mondták hogy a motor nem lopott viszont a származásellenőrzést felfüggesztették vmiért... de nem tudták megmondani hogy miért... vkinek esetleg vmi tippje?
Sziasztok!
Mostanában furcsa hangokat hallok és érzek előrröl a bal első teleszkópból mikor kisebb-nagyobb döccenőbe megyek. És mintha húzna is valamerre egy kicsit, pedig nem kétnyomos a motor. Lehetséges az hogy az egyik első teleszkópban kevesebb az olaj, mint a másikban, pedig a szimeringek nem eresztenek. És ha igen akkor mennyi olaj kell bele, mert én nézegettem a gyári könyvét és ott valami 313 cc-t ír, de nekem az soknak tűnik.
Hogy miért épp Aladár? 2 forintért... akarom mondani 2 euroért megmondom!
Jó, akkor nem poénkodok tovább a piros színű Hondákon, mert a végén még tényleg nem csinálod meg a Suzukit, pedig már ki is néztem neki egy tündi-bündi színt. Meg a fórumból is kitiltanak, ha így folytatom.

Reméljük, hamar forgalomba lesz helyezve az új szerzeményed és mehetünk motorozni! Hétvégén jót gurultunk Szombathely környékén, igaz én az oda és a vissza utat is egyedül tettem meg. Kénytelen voltam, mivel vasárnap délre haza kellett érnem sürgős csajozás céljából, és ugye holmi Varaderok meg Vstromok nem tudták volna tartani velem a lépést. Szombaton történt egy apró baleset is velem, ugyanis valamit észrevétlenül elgázolhattam, de azt sem tudom, mikor történhetett, csak a rejtélyes foltot vettem észre a motor tankján illetve a nadrágomon. Igazából most sem tudom, mi lehett, mert sem a motor elején, sem az alján nincs semmi nyom. Ráadásul azon a szakaszon csapatosan haladtunk, kb. 60 km/h-val. Arra is gondoltunk hogy esetleg valaki valami gyömölcs félével dobhatott meg út közben, pl: eperrel, de az egyik srác szerint vér volt. Ő egyébként meg is kóstolta. Viki majdnem rosszul lett, amikor a helyszínelés ezen formáját meglátta. A folt a nadrágból könnyen kijött és nagy része a tankról is, már az első mosásnál, bár később vettem észre hogy valami nagyon halvány, áttetsző folt maradt raja, de minimális, szóval a következő tisztítás biztos eltünteti azt is róla. Ha mégsem, akkor meg ismerek egy jó fényezőt, akihez a Suzukimat is készülök vinni.
Hali!
Sajnos meg kell válnom a CB-től! ! Hátul új gumi,keveset futott első gumi és láncszett. Gyári blokkvédő cső. KRAUSER doboztartó rendszer+2 db 50 literes doboz. 25000 túrakm van gépben,műszaki jövő májusig van rajt. Képek vannak róla az adatlapomon. 1050000Ft-ot gondolnék érte,így mindennel eggyütt. Esetleg csomagtartó rendszer nélkül is eladnám. 06304905337 a számom,ha esetleg érdekel valakit a moci.
Csövi!
aladar?

nemá ..ha igy folytatod hozzá nem nyúlok a swiftedhez, aztán lesz

még nem kész a matricázás jol dolgozik a srác csak lassan.. ,ár többe kerül az érdeklödés mint majd a matrica..

a piros trükkös lett, majd meglátod, meg a kis 3szögek azülésnél és a buköcsövek se mezei sima színüek
az első kerekem már kész van 8e ft volt