Én 2009 augusztusban vettem Continental Avenue-t előre hátra. Féltem is rendesen, h nem volt jó vétel, de nyugodt szívvel kijelenthetem: király. A 2 gumi volt 38e, kb 10-15e-t spóroltam szumma a Pirellihez vgy Michelinhez képest . Előtte Pirelli Sport Demon volt fent. Azt 2 évet használtam, már azzal vettem a mocit, uh azok voltak közel 5 éves gumik, így nem teljesen korrekt az összehasonlítás. De azoknál 1,5szer jobb, legalábbis az én vezetési stílusomhoz. (Pirellivel mentem 10et ezzel meg majd 11e-t eddig.)
Érdemes lenne azt is figyelembe venni, h mennyire fogy az adott típusú gumi. Én elég sokat járok 2 személlyel, azért néha 50el is szoktam vele menni:P... Nyilván nehéz összehasonlítani mert vezetési stílus függő, de a continentalon ~11e után alig látszik a kopás. Ha van rá érdeklődés akkor lemérem. De hallottam én itt már 10en pár ezer után hátsó kerék cserét... És azért ilyen árak mellett szerintem önnek se mind1 mennyi idő után szükséges a csere. Szerintem esőben sem rossz ez a gumi, nem akarom reklámozni azért. Elhiszem, h vannak sokkal jobbak ennél.
Kéne csinálni egy cb500 találkozót, aztán lehetne perverzkedni a gumikkal fékekkel stb.....
Ja, meg annyit, hogy lehetseges, hogy a BT45-el egy kicsit durvabbnak fogod erezni az utegyenetlensegeket, bar szerintem nem veszes. Sot, jobb az ut erzet, jobban erzed a talajt, es nem olyan mertekben reagalja tul a dolgokat, hogy kenyelmetlennek erezned a feneked alatt a gepet.
Szia!
En probaltam mar Michelin Pilot Activ es Bt45-ot is, akkor is amikor zoli99-el cserelgettuk a bringakat. A BT45 "durvabb" gumi, kevesse kopik, bar kicsit huplisra szeret kopni ez is. A Michelin lagyabb, nagyon hamar melegszik es jokat lehet vele dontogetni, de turazasra (es ugyanugy neha en is tekerek egy kicsit a hegyek kozott) szerintem jobb a BT45. Lehet, hogy koridoben rosszabb lennel vele a palyan, de mindenben van kompromisszum. Eso: a michelin esoben nagyon rossz, de a BT45 sem egy csoda esoben hozza kepest. Amugy is, esoben mindig ovatosan, mert varatlanul tud viselkedni a motor (egyszeruen mivel normalis ember inkabb szarazban hasznalja es szokja meg a motorjat, es meglepodik, hogy mi tortenik az esoben).
Ha van ra penz, akkor en a BT-t valasztanam, ha kevesebb van, akkor akar a Heidenau is megteszi. A metzelerrel nincs tapasztalatom, dicserik, majdnem olyan lett most nekem is, de gyozott a BT mert arra meg a metzeleres szerelo is azt mondta, hogy turazas eseten joval tobb km-t fog kibirni.
Szerintem a mi kis CB500-ainkhoz, turazashoz, idealis valasztas a BT45.
Basq!
Köszönöm neked is a részletes reagálást. A BT45 kipróbálására már korábban hajlom. Próba - szerencse.
A hozzászólásaim alapján kialakított meglátásod, hogy bizonyára nem vadulok, hanem inkább túrázok, helyes. Néha rá-ráhúzok, mert élvezem, hogy a viszonylag nagy súlyú Cb500-as milyen jól gyorsul. Vizes úton azonban nem éreztem eléggé megbízhatónak a Michelint.
Kíváncsi vagyok, hogy miként módosul a motor futása a BT45-tel.
A kóválygást én is tapasztaltam a Michelinnel, és én is keményebbre fújtam a megadott értéknél.
Mint írtam már, augusztus vége felé mennék Debrecenbe és ott szeretném megvenni az új gumikat, mert az R17.hu motorgumik - Terrex Kft-nak ott is van üzlete.
Sok jót!
Zolibá
Nekem eddig IRC, Mitas, BT45 es Michelin Pilot Active volt/van. Az IRC elol 36000 km utan azert lett cseres mert razta az elejet. De nem kopott el, inkabb oregedett mar, es egyenetlen lett. Franko! Tapadas nem volt a helyzet magaslatan, de jo kozepes. BT45 kerult fel elolre, elgedett vagyok vele! Tapadas ennek sem igazan jobb, de most szepen siman fut az elejem. Hatul volt MITAS, nagyon olcso (volt hajdanan, talan 8e ert vettem), nehezen melegszik, de ha mar meleg akkor eleg jol tapad, kb. mint a BT45. Aztan lett hatul Michelin Pilot Activ, es itt mar irtam, nekem nem tetszik. Hamar melegszik es jol tapad, ezek a jo tulajdonsagai. Esoben pocsek, es gyorsan kopik. A kereknyomasra nagyon erzekeny, 2.4 korul jarok vele egyedul is, mert gyari 2.2 korul hajlamos csovalni a hatulja. Talan palyazni, emberkedni jo lehet, de turazni en mindenkeppen a BT45-ot valasztanam, zarojelben azzal a feltetellel amit cblaci is emlitett, hogy mindenkinek mas-mas velemenye lehet, es nem biztos, hogy Te is az alapjan merlegelsz mint ami alapjan en. En azt mondanam az eddig megismert hozzaszolasaid alapjan, hogy nem dontogetsz es durvulsz annyira mint szobbal, en inkabb a BT45-ot ajanlanam ami tartosabb, olcsobb es talan jobb is a turatempohoz.
Vigyazz vele, sok helyen hirdetik olcson, nezd meg az evjaratat is! Sokszor 2-3-4 eves gumikat adnak el akciokban! Az meg nem olyan jo (mert elobb kell majd cserelned, elobb oregszik meg).
Nekem 1 nap alatt megvolt most a BT45 cserem, szinte "azonnalra" volt gumim itt Budapesten!
Ja, meg volt eredeti Dunlop-om is, azzal jott ki a gep a szalonbol, azt felejtsd el!
Az a problémám, hogy az első teleszkópok a végállásnál kattan egyet (tehát ha befogom az első féket és rányomok az elejére akkor csakis a végállásnál, azaz ha teljesen benyomtam, kattan egyet mindig). Ahogy érzem a jobb oldali okozza. Pár hete belementem egy nagy kátyúba úgy 50-nel, lehet azóta van ez.
Van valami ötletetek? Érdemes szétszednem, vagy vegyek újat? Mennyire közlekedhetek így vele?
Nekem Continental Conti Go van rajta elöl-hátul,hááát szerintem ritka szar! semmikép nem ajánlom senkinek,esőben inkább el sem indulok,többször megcsúszott már úgyhogy azóta nem sietek vizes úton. szárazon sem igazi,viszont nagyon sokat elgurul,már 5500km t legurult és több mint 60% os az biztos! hát többet nem veszek az fix,aki viszont tötymörög az utakon annak tuti hosszú élettartam!
Szintén Heidenau-val szelem én is az aszfaltot, probléma nélkül, esőben sem volt gond eddig velük. Most szedtem össze 1 szöget, de az nem a gumi hibája, már vagy 500km óta cipelem, most tünt fel, hogy egyre jobban ereszt :( holnap viszem gumishoz.
A heidenau gumi olyan 11-12000 km-ert bír ki a hátsó én is ezt használom kb. 5 éve esőben sajnos elég sokat motoroztam és jól bizonyított nálam.
Kiválóan melegszik és jól lehet vele fektetni a motort is.
Nekem is Heidenauk vannak fent, sok tapasztalatom nincs gumikkal de ez nekem bejött. esőben is mentem már velük. Sokan nem dicsérik, én meg vagyok elégedve velük és meglátjuk hogy kopnak.
Laci!
Mindkét gumira gondoltam (110/80-17, 130/80-17), habár az első még bírná. De ne terheld magad. Mindenféleképpen köszönöm a tapasztalatokat és a felajánlott egyéb választási lehetőségeket mindenkitől.
Az imént egy baleset áldozatait láttam nem messze a kapunktól: az útkereszteződés lámpája zöldre váltott, egy motoros elindult, három gyalogos, két asszony és egy kislány, noha számukra a gyalogosátjáró lámpája piros lett. Hirtelen leléptek a járdáról azzal, hogy még átszaladnak az úttesten. Sajnos a motoros már nem tudta elkerülni őket. Mindhármat elütötte. Úgy nézett ki, hogy senki sem sérült meg életveszélyesen.
Ilyesmitől és sok egyébtől óvjon mindenkit a Fentvaló!
Üdv!
r17.hu
Itt tuti van és azt hiszem külföldre is szállítanak de meg kell érdeklődni!
Ha nincs gumi akkor is beszerzik! Elég hamar!
A BT45 hát jó gumi de a pilot jobban tetszett... De mivel ritka. Ezért valószínűleg ennél fogok maradni!
Esőben csúsztam már meg vele, pedig azt mondták/írták hogy esőben is jól tapad.. Jó persze aszfalt válogatja!
De Valaki dicsérte a metzeler lesertec-et is puha tapad esős aszfalttől se ijed meg...
Jó keresgélést!
Nem tudom mennyire ismered a Heidenau gumikat, nekem volt fent a CB-n, imádtam és a Suzura is azt kerestem, de nem volt olyan méretben. Kicsit hamar kopott de nagyon stabil volt, csak az a baj, hogy az ilyen ajánlásokkal nagyon óvatos vagyok, mert hiába én szerettem lehet mások meg nem voltak elégedettek vele. A Michelin Pilotot is nagyon bevált nekem, míg volt aki azt mondta, hogy nem való semmire.
Ugyanez a K64 volt nekem elől ezzel a mintával, hogy aztán hátul hogy szolgál azt nem tudom, de elől esőben nagyon lehetett vele menni. link
Viszont a BT 45 az tuti, legalábbis Zoli99 esküszik rá
Nehéz eset ez Zolibá ráadásul jövőhéten szabin is leszek, esetleg a Hüse motorosboltban rákérdezek mert régen amikor még az öreg veterán Hondám volt ott kaptam a 18-as kerékre is gumit, máshol meg nem. A legegyszerűbb megrendelni a neten, jóval olcsóbb és augusztus végére mindenképpen megjön. Megpróbálom majd telefonon elérni a boltot és majd híradással leszek, hátulra kell? A méret 130/70-17 ha jól emlékszem
Kedves Laci!
Fogyaszd egészséggel!
Képzeld, miután a múltkor a Bridgestone BT45 mellet döntöttem és megkértem budapesti bátyámat, hogy nézzen utána egy pár helyen, nem tudott vásárolni gumit. Pedig ezek gumikereskedők mind-mind hirdetik, hogy van BT45-ösük a számomra szükséges méretben. Egyik azt mondta, hogy két-három hetet is kellene várni, meg hogy nem tudja garantálni, hogy friss legyen a gumi, meg ilyenek.
Augusztus vége felé fogok menni Debrecenbe. Tudsz-e ajánlani valami jó debreceni forgalmazót, esetleg másfajta gumit, ami jól tapad vizes úton is.
Sok jót!
Zoli
Ma bementem a DRHE portájára és magamhoz vettem a tudatmódosítót
Sajnos egyéb kötelezettségeim miatt nem tudok most inni belőle az egészségedre, de jövőhéttől kicsit én is lazíthatok végre és akkor majd módjával bepótolom az elmaradást
Köszönöm szépen és minden jót Neked!
Üdv
Laci
Ha valakit érdekel kormányra rögzíthető vízhatlan gps tok a felszereléshez szükséges tartozékokkal együtt akkor dobjon egy mailt és küldök képeket és infot róla. (új, bontatlan csomagban)
nandipster@gmail.com
Remélem még figyeled, hogy kapsz-e választ a kérdésedre!
CB 400-ról nem sokat tudok, de mint öreg japán motort intenzíven használó megoszthatom a tapasztalataimat veled.
Alkatrészek kivétel nélkül beszerezhetőek. Kopó azonnal, de a többi is pár héten belül. Az árak semmivel sem alacsonyabbak mint a 10 év körüli, hasonló kaliberű motorok alkatrész árai. Öreg motorral nem feltétlenül olcsóbb motorozni mint egy újabbal. A bekerülési költség, az adók és a biztosítás kisebb ugyan, de az összes többi költség nem.
Ha jó állapotban van akkor nincs jelentősen nagyobb szervizigénye egy öregnek sem. Egy-két dolog néha becsúszhat, de az bárminél előfordulhatna.
Az a lényeg, hogyha meghibásodik valami, azt szakszerűen, lehetőleg gyári alkatrészekkel meg kell csinálni, minél hamarabb. Hosszútávon az olcsó munka drága lesz úgyis, így nincs értelme fillérbaszóskodni.
Kevesebb mint 4 év alatt 60ezeret tettem az idén 24 éves gépembe, számottevő hiba nélkül
Sziasztok!
Bocs, hogy CB 400 ügyében ide írok, de nem ismerek másik fórumot a típussal kapcsolatban.
LEhetőségem nyílt egy 1980-as CB 400 megvásárlására csak nem tudom, hogy szabad-e még ennyire idős motort venni.
Nem a km-ek számára gondolok, hanem az alkatrészek árára(vezérműlánc, gyűrűk,lánc,karbik), valamint szervízigényre.
Ha írnátok pár tanácsot azt megköszönném.
Üdv.:
LAvez
Én 2009 augusztusban vettem Continental Avenue-t előre hátra. Féltem is rendesen, h nem volt jó vétel, de nyugodt szívvel kijelenthetem: király. A 2 gumi volt 38e, kb 10-15e-t spóroltam szumma a Pirellihez vgy Michelinhez képest . Előtte Pirelli Sport Demon volt fent. Azt 2 évet használtam, már azzal vettem a mocit, uh azok voltak közel 5 éves gumik, így nem teljesen korrekt az összehasonlítás. De azoknál 1,5szer jobb, legalábbis az én vezetési stílusomhoz. (Pirellivel mentem 10et ezzel meg majd 11e-t eddig.)
Érdemes lenne azt is figyelembe venni, h mennyire fogy az adott típusú gumi. Én elég sokat járok 2 személlyel, azért néha 50el is szoktam vele menni:P... Nyilván nehéz összehasonlítani mert vezetési stílus függő, de a continentalon ~11e után alig látszik a kopás. Ha van rá érdeklődés akkor lemérem. De hallottam én itt már 10en pár ezer után hátsó kerék cserét... És azért ilyen árak mellett szerintem önnek se mind1 mennyi idő után szükséges a csere. Szerintem esőben sem rossz ez a gumi, nem akarom reklámozni azért. Elhiszem, h vannak sokkal jobbak ennél.
Kéne csinálni egy cb500 találkozót, aztán lehetne perverzkedni a gumikkal fékekkel stb.....
En probaltam mar Michelin Pilot Activ es Bt45-ot is, akkor is amikor zoli99-el cserelgettuk a bringakat. A BT45 "durvabb" gumi, kevesse kopik, bar kicsit huplisra szeret kopni ez is. A Michelin lagyabb, nagyon hamar melegszik es jokat lehet vele dontogetni, de turazasra (es ugyanugy neha en is tekerek egy kicsit a hegyek kozott) szerintem jobb a BT45. Lehet, hogy koridoben rosszabb lennel vele a palyan, de mindenben van kompromisszum. Eso: a michelin esoben nagyon rossz, de a BT45 sem egy csoda esoben hozza kepest. Amugy is, esoben mindig ovatosan, mert varatlanul tud viselkedni a motor (egyszeruen mivel normalis ember inkabb szarazban hasznalja es szokja meg a motorjat, es meglepodik, hogy mi tortenik az esoben).
Ha van ra penz, akkor en a BT-t valasztanam, ha kevesebb van, akkor akar a Heidenau is megteszi. A metzelerrel nincs tapasztalatom, dicserik, majdnem olyan lett most nekem is, de gyozott a BT mert arra meg a metzeleres szerelo is azt mondta, hogy turazas eseten joval tobb km-t fog kibirni.
Szerintem a mi kis CB500-ainkhoz, turazashoz, idealis valasztas a BT45.
Köszönöm neked is a részletes reagálást. A BT45 kipróbálására már korábban hajlom. Próba - szerencse.
A hozzászólásaim alapján kialakított meglátásod, hogy bizonyára nem vadulok, hanem inkább túrázok, helyes. Néha rá-ráhúzok, mert élvezem, hogy a viszonylag nagy súlyú Cb500-as milyen jól gyorsul. Vizes úton azonban nem éreztem eléggé megbízhatónak a Michelint.
Kíváncsi vagyok, hogy miként módosul a motor futása a BT45-tel.
A kóválygást én is tapasztaltam a Michelinnel, és én is keményebbre fújtam a megadott értéknél.
Mint írtam már, augusztus vége felé mennék Debrecenbe és ott szeretném megvenni az új gumikat, mert az R17.hu motorgumik - Terrex Kft-nak ott is van üzlete.
Sok jót!
Zolibá
Vigyazz vele, sok helyen hirdetik olcson, nezd meg az evjaratat is! Sokszor 2-3-4 eves gumikat adnak el akciokban! Az meg nem olyan jo (mert elobb kell majd cserelned, elobb oregszik meg).
Nekem 1 nap alatt megvolt most a BT45 cserem, szinte "azonnalra" volt gumim itt Budapesten!
Ja, meg volt eredeti Dunlop-om is, azzal jott ki a gep a szalonbol, azt felejtsd el!
Az a problémám, hogy az első teleszkópok a végállásnál kattan egyet (tehát ha befogom az első féket és rányomok az elejére akkor csakis a végállásnál, azaz ha teljesen benyomtam, kattan egyet mindig). Ahogy érzem a jobb oldali okozza. Pár hete belementem egy nagy kátyúba úgy 50-nel, lehet azóta van ez.
Van valami ötletetek? Érdemes szétszednem, vagy vegyek újat? Mennyire közlekedhetek így vele?
Üdv.:
Ricsi
Kiválóan melegszik és jól lehet vele fektetni a motort is.
Privátban küldj egy üzenetet és ott megbeszéljük a részleteket.
Köszönöm!
Üdv.: Sly
Mindkét gumira gondoltam (110/80-17, 130/80-17), habár az első még bírná. De ne terheld magad. Mindenféleképpen köszönöm a tapasztalatokat és a felajánlott egyéb választási lehetőségeket mindenkitől.
Az imént egy baleset áldozatait láttam nem messze a kapunktól: az útkereszteződés lámpája zöldre váltott, egy motoros elindult, három gyalogos, két asszony és egy kislány, noha számukra a gyalogosátjáró lámpája piros lett. Hirtelen leléptek a járdáról azzal, hogy még átszaladnak az úttesten. Sajnos a motoros már nem tudta elkerülni őket. Mindhármat elütötte. Úgy nézett ki, hogy senki sem sérült meg életveszélyesen.
Ilyesmitől és sok egyébtől óvjon mindenkit a Fentvaló!
Üdv!
r17.hu
Itt tuti van és azt hiszem külföldre is szállítanak de meg kell érdeklődni!
Ha nincs gumi akkor is beszerzik! Elég hamar!
A BT45 hát jó gumi de a pilot jobban tetszett... De mivel ritka. Ezért valószínűleg ennél fogok maradni!
Esőben csúsztam már meg vele, pedig azt mondták/írták hogy esőben is jól tapad.. Jó persze aszfalt válogatja!
De Valaki dicsérte a metzeler lesertec-et is puha tapad esős aszfalttől se ijed meg...
Jó keresgélést!
Üdv: szobbal
Ugyanez a K64 volt nekem elől ezzel a mintával, hogy aztán hátul hogy szolgál azt nem tudom, de elől esőben nagyon lehetett vele menni. link
Viszont a BT 45 az tuti, legalábbis Zoli99 esküszik rá
Ha valakit érdekel akkor eladóvá vált a motorom.A dobozokat tartóval és teljes egészében külön is eladnám.
Itt megtekinthető a motoron:DOBOZOK
Üdv.: Sly
Fogyaszd egészséggel!
Képzeld, miután a múltkor a Bridgestone BT45 mellet döntöttem és megkértem budapesti bátyámat, hogy nézzen utána egy pár helyen, nem tudott vásárolni gumit. Pedig ezek gumikereskedők mind-mind hirdetik, hogy van BT45-ösük a számomra szükséges méretben. Egyik azt mondta, hogy két-három hetet is kellene várni, meg hogy nem tudja garantálni, hogy friss legyen a gumi, meg ilyenek.
Augusztus vége felé fogok menni Debrecenbe. Tudsz-e ajánlani valami jó debreceni forgalmazót, esetleg másfajta gumit, ami jól tapad vizes úton is.
Sok jót!
Zoli
Ma bementem a DRHE portájára és magamhoz vettem a tudatmódosítót
Sajnos egyéb kötelezettségeim miatt nem tudok most inni belőle az egészségedre, de jövőhéttől kicsit én is lazíthatok végre és akkor majd módjával bepótolom az elmaradást
Köszönöm szépen és minden jót Neked!
Üdv
Laci
Ha valakit érdekel kormányra rögzíthető vízhatlan gps tok a felszereléshez szükséges tartozékokkal együtt akkor dobjon egy mailt és küldök képeket és infot róla. (új, bontatlan csomagban)
nandipster@gmail.com
CB 400-ról nem sokat tudok, de mint öreg japán motort intenzíven használó megoszthatom a tapasztalataimat veled.
Alkatrészek kivétel nélkül beszerezhetőek. Kopó azonnal, de a többi is pár héten belül. Az árak semmivel sem alacsonyabbak mint a 10 év körüli, hasonló kaliberű motorok alkatrész árai. Öreg motorral nem feltétlenül olcsóbb motorozni mint egy újabbal. A bekerülési költség, az adók és a biztosítás kisebb ugyan, de az összes többi költség nem.
Ha jó állapotban van akkor nincs jelentősen nagyobb szervizigénye egy öregnek sem. Egy-két dolog néha becsúszhat, de az bárminél előfordulhatna.
Az a lényeg, hogyha meghibásodik valami, azt szakszerűen, lehetőleg gyári alkatrészekkel meg kell csinálni, minél hamarabb. Hosszútávon az olcsó munka drága lesz úgyis, így nincs értelme fillérbaszóskodni.
Kevesebb mint 4 év alatt 60ezeret tettem az idén 24 éves gépembe, számottevő hiba nélkül
Ha szép és gányolásmentes a CB, vedd meg!
Van valakinek információja arról, hogy változtatták-e a CB500 leömlőjének hátsó (dob előtti) felfogatását a különböző évjáratokon?
Bocs, hogy CB 400 ügyében ide írok, de nem ismerek másik fórumot a típussal kapcsolatban.
LEhetőségem nyílt egy 1980-as CB 400 megvásárlására csak nem tudom, hogy szabad-e még ennyire idős motort venni.
Nem a km-ek számára gondolok, hanem az alkatrészek árára(vezérműlánc, gyűrűk,lánc,karbik), valamint szervízigényre.
Ha írnátok pár tanácsot azt megköszönném.
Üdv.:
LAvez