Minden ki lett takarítva semmi nincs berohadva! Valószínüleg 1 karmantyú csere lessz a dugattyúnál lent!
és ha nem oldja meg a problémát akkor még lehetséges 1 fémfékcső.. és ha az se akkor megyek a bontóba féket venni.. de hogy milyet azt nem tudom.. amíg a takaróm és és amit a szerelő mond hogy rá lehet rakni! jobban örülnék 1 4dugattyús féknek de ahoz tárcsát is cserélni kell.. meg kérdés hogy jó-e a felfogatószem valamelyikhez..
U.i.: azért most írok mert tegna unokatesóm legénybúcsúja volt és most értem haza.
Hát igen Zoli erre nem gondoltam hogy neked milyen sok plusz kilómétert jelent, pegig szivesen motoroznék veletek újra, majd kitalálunk valami mást
A baleset meglepett, mert pont emiatt hajtottunk le pénteken az M5-ről ócsánál, de nem láttuk mi történt csak az ócsai felűljáróról annyit lehetett látni hogy terepjáró és rendőrautó keresztbe van az úton, de az is messzebb volt. A Pesti forgalmat kerűltük ki de emiatt el is vesztettük a megspórolt időt.
Nagyon sajnálom őket, mindíg eszembe jut ha elfordítom a kulcsot hogy ez sajnos előfordúlhat, de ez a mai világ nagyon veszélyes nem feltétlen kell motorra űlni ahhoz hogy baj érje az embert.
A munkám is elég izgalmas, szerintem motorozni még mindíg biztonságosabb.
Csak figyelmesen és soha sem csak előre kell nézni, mert tényleg mintha vadásznának ránk.
Jó ötlet az erdélyi túra csak esetemben ez ugye még +400km lenne,amíg eljutunk a határig Nekem mostanság ez nem fog összejönni... Gratula a sikeres csapágyszereléshez, ezek szerint megérte! ;)
Aztán vigyázzatok az utakon, csak mintha vadásznának ránk
Egyenlőre még elég ramatyul vagyok Mondhatni ágylakó...
Lehet, hogy jobban járnál egy bontóból beszerzett megoldással ha minden kötél szakad... Levegőtlenítettétek is a rendszert speckó cuccal? (bár ha levegős inkább csak rosszul fog azt hiszem)
Lehet, hogy az előző tulajnál sokat állt és berohadt szegényke. A féktárcsák kifogástalanok, nem az hullámosodott fel? (mondjuk túlkopott betét miatt?) Ez csak ötlet... Sok sikert a munkához!
Sziasztok!
Szótfogadtam Zolinak és megforgattam rendesen a kis mérges japánt, nem sokat volt a fordulat 8 ezer alatt, szinte kérte hogy húzzam neki. Jó volt az idő, meleg az aszfalt úgyhogy adtam az érzésnek Laci barátommal (Pegaso 650) együtt.
Készülünk Romániába ha nekem lemegy a tanfolyam, valaki nem akar csatlakozni?
Reggel megyünk, este jövünk, Laci tavaly volt motorral kb 400km az egész nem több mint a CB 500 túra.
Nem lesz erős tempo mert mindenki viszi a kotlóját, kényelmes kis túra lesz, olyan mint az előző.
Még van addig idő, de jó lenne ha többen lennénk ezért szólok időbe, Laci elmondása alapján gyönyörű hely Királyhágó és környéke.
Ja még valami! A kormánycsapágy csere óta eltünt a majrécsík a hátsó gumiról, ennyit jelent!
Holnap megint utazok de egy hét múlva majd jelentkezek, addig is gondolkodjatok a román túrán. üdv mindenkinek!
Itt is érdekes a helyzet a Hondám is beteg meg én is 1 kicsit!
A gond az első fékemmel van hülyén fog hangzani de FOG, nem megy vissza a dugattyú kellő képpen.
Az új fékbetét nem segített.. a takarítes se a dugattyú gyűrűinek a megfordítása 1 kicsit ami eddig a toló erőt kapta az mos húz.. de nem sok javulás már 1 hete ilyen.
Úgyhogy gyűrűszetett kell rendelnem a fékhez és ha akkor se javul akkor nem tudom mi lesz.
Jobbulást Zoli!
Nem tudom vállal e valamit a büntiből a cég, de most ez nem is érdekel örülök hogy itthon vagyok, már csak 2-hetet kell kibírni!
A hét elején én is nagyon megfáztam, de 3-nap és elmúlt, hogy lehet nyáron megfázni?
Holnap tuti megcsavarom a CB-1 bajszát, sok volt az egy hét nélküle, egyébként sokkal több motorossal találkoztam Dunán innen, mint Dunán túl, főleg a 4-es úton rajzottak. Az autópályán alig láttam 1-2 kollégát (nem csak mi nem szeretjük a pályát).
A meghűlésre legjobb az izzadás, forró fürdő, forralt bor, takaró (persze ha láz van akkor nem biztos) nekem be szokott válni.
Mielőbbi gyógyulást, nem szabad szomorkodni hagyni a félezrest!
üdv
Durva ez a büntetés! Remélem nem kell (mindet?) saját zsebből álnod, az igen fájdalmas lenne...
Én egyenlőre itthon döglődöm, 2-3 év makk egészséges korszak után 1 nap alatt ledöntött valami nátha féle :( A félezre meg lent szomorkodik az utcán...
Sziasztok 500-as cimborák!
Végre hazaértem Szigetvárról egy hét távollét után és örömmel nyugtáztam (pedig én itt ezen a fórumon mostohagyerek vagyok) hogy sokan csatlakoztak a fórumhoz olyanok is akiket eddig még nem ismertem.
Nem tudom hogy közűletek teherautózik e valaki ettől függetlenűl megosztom veletek mennyire megszívtam a 6-os úton Pécs és Szigetvár között. A teherautó amivel voltam 16 tonnás kosaras autó, ami D4-es kategória, vannak olyan főutak ahova autópálya matrica kell 12 tonna felett, na ez a szakasz olyan. Persze én ezt nem tudtam és beleszaladtam egy mobil ellenörző pontba, ami azt jelenti hogy pótdíjjat (büntit) kell fizetni, ez a pótdíj 79400 forint. Ami bosszant hogy előzőnap lett rá váltva 1napos jegy mert pályán vittük fel, tehát ha tudom hogy ide is kell nem kockáztatok. Na mindegy ez már megtörtént, de sokan vannak akik nincsenek tisztában ezzel persze sok teherautón éves matrica van, majd ezen is lesz csak még most egy hetes az autó és szokni kell az autót is és a rá vonatkozó szabályokat is , nekem jó kis tanulópénz lesz!
üdv mindenkinek
érdemes az ocsmányirodához interneten időpontot foglalni! Akkor bemész percre pontosan, és többnyire olajozottan zajlik minden!
Jah, és ügyelj az eredetvizsga+műszaki hely időpont kérésre is. Gondolom így szezonban nem könnyű motort besúvasztani (én novemberben csináltam). És arra is figyelj, hogy műszakiztatást nem csinálnak addig, amíg nincs az alvázszámra biztosításod! Érdemes úgy odamenni, hogy a neked kedvezőt előre megkötötted.
hali!
ma elindult a papírháboru... okmányiroda MGA kérés..
szép az élet ha van hátszél
amugy meg időpont, várakozás,szaladgálás.. normális ez?
mert ugye az átlagember simán vesz ki szabadságok ekkor meg akkor és ráér üldögélni a tömött folyosón sorszámot szorongatva a kezében.. amin az van: a várakozók száma 38...
de elkészült a műa hegesztés ráadásul éppen jokor mentem érte mert 2 elemet nem csiszoltak össze a kb20as smirglivel , tehát kevesebb munka lesz vele mert én kapásbol finomabb papírral kezdem...
amugy meg ha naon kicsi horpadások vannak rajta akkor meg csak gitt kell rá.. az ényém csunyán meg volt rogyva ahogy estek a kormány nyomta be a tankot..
hi!
ki lett rángatva.. van ijen spec szerszám pl küszöb horpadás javításához használják(igy nem kell vágni aztán meg hegeszteni)
nem lett tul jo mert naon vékony a lemez nem merte igazán nyúzni... gitt festés aztán szép lesz
én nem igazán hiszek abban hogy fényezés nélkül tökéletesre javíthatok a horpadások.. vannak ilyen tapadokorongos, meg ragasztos modszerek és állitolag jo lesz.. voltam ilyen bemutatón dehát luf@sz
tod ez olyan dolog hogy a sebész is mindjárt vágni akar
én meg mint festő -fujni
Hat az utasom szerencsere szepen gyogyul, megse volt annyira sulyos a serulese mint a balesetkor kinezett, ma mar ra tudott alni a labar, bar meg mindig biceg de sztem par napon belol rendbe jon ... igaz azota is az agyat nyomja es en vok a cseledje, ha viz kell szaladok, ha kaja kell viszem ... a szamitogepen cserelem a filmeket, stb .... :)
Az utasod nagyon megsérült? Sajnos az ilyen papperokat nehezen lehet kivédni :( Szinte sehogy... Én már akkor gyanakszom ha mondjuk egy 15 éves Daewoo Tico megy előttem, és nézem mindig a vezetőt! (az örök kedvenc az M3-ason dugóban papírokat kormányról olvasó szőke démon...). Valamint, hogy mennyire bénázik úgy alapból előttem. Ha veszélyesnek ítélem kiszűröm--bő gázzal nagy oldaltávolsággal otthagyni, vagy lemaradni tőle.
Persze minden helyzetben, mindig nincs az ember 100%-os készültségben... Előre kell gondolkodni (próbálni) a szerencsétlen közlekedők helyett.
Nekem 3 éve van CB500-asom, német piacos, időnként olvasom a fórumot, a "kissb" usertől kérdezném, hogy a tank mennyire sérült és mit tud kezdeni vele lakatos, mert az enyémen is van minimál horpadás, de a fényezése OK
Minden ki lett takarítva semmi nincs berohadva! Valószínüleg 1 karmantyú csere lessz a dugattyúnál lent!
és ha nem oldja meg a problémát akkor még lehetséges 1 fémfékcső.. és ha az se akkor megyek a bontóba féket venni.. de hogy milyet azt nem tudom.. amíg a takaróm és és amit a szerelő mond hogy rá lehet rakni! jobban örülnék 1 4dugattyús féknek de ahoz tárcsát is cserélni kell.. meg kérdés hogy jó-e a felfogatószem valamelyikhez..
U.i.: azért most írok mert tegna unokatesóm legénybúcsúja volt és most értem haza.